top

Ik wil u graag bedanken voor uw inzet. De zaak had een hoge spoed en ik kon vrijwel gelijk bij u terecht. U heeft goed naar mijn verhaal geluisterd en een goede bezwaarschrift ingediend en zelfs nog dezelfde dag verstuurd zodat deze op tijd zou zijn bij justitie. Ik ben blij dat u mij als advocaat bij heeft gestaan. Ik wil u een 9 als cyfer geven. Ik zou u ook zeker weer benaderen als advocaat. Met vriendelijke groet, Roeland

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Advocaat Bondam heeft mij goed geholpen!

Ik was ten onrechte beschuldigd voor diefstal voor nog geen 10 euro. Dit gebeurde door nogal een warrige toestand bij een tuincentrum. Er was 1 kassa en geen lopende band. Mijn ene tas had ik al afgerekend toen mijn vriendin mij belde (zelfde bedrijf) dat ons regiobusje er was en weg wilde gaan. De kassa waar ik geholpen werd was druk en de kassa medewerktster was erg druk want ze moest iets tekenen en het klachten raampje werd ook voor aandacht gevraagd. Dit deed zij terwijl ik nog uit mijn andere tas nog wat moest afrekenen. Gezien de ruimte kon ik dit niet kwijt, maar ik wilde ook mijn regiobusje niet missen. Ik wilde gaan vragen te wachten omdat ik nog wat moest afrekenen. Te laat, ik werd aangehouden voor diefstal, iets wat voor mij heel vreemd is juist omdat ik nog nooit iets had gestolen. Dat hebben mijn ouders mij vroeger al geleerd. Ik ben erg blij dat de heer Bondam mij goed heeft geholpen en gelukkig is de geseponeerd. Pak van mijn hart, juist omdat ik zo onrechtvaardig werd behandeld. Ik bedank mijn Advocaat heel erg omdat ik nu geen strafblad heb en nog nooit gehad heb. Dank u wel Mr. Bondam, ik ben heel dankbaar!!!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Uitstekende advocaat die me goed geholpen heeft

Hele goede ervaring gehad met deze advocaat. Tijdens een twee jaar durende zaak heeft Otto me altijd goed geadviseerd en geholpen de juiste keuzes te maken. Vanaf begin tot eind is alles goed verlopen. Korte lijnen en goede kennis van zaken maken hem tot een hele goede advocaat. Ik zou hem absoluut aanraden.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Helder,duidelijk. Kennis van zaken, welbespraakt op juridisch niveau. Duidelijk in afspraken. Kortom een goede advocaat. In de privé sfeer moet men wel rekening houden met een tarief van 200,- per uur, in geval van geen verhaalbaarheid op de staat.

kundige resultaatgerichte advocaat

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Eerlijk verhaal - strafzaak werd dank zij hem ingetrokken.

Ik moest voorkomen maar dankzij advocaat Otto Bondam werd de dagvaarding voor de politierechter ingetrokken. Uiteindelijk werd na wat extra onderzoek de zaak door de Oficier van Justitie geseponeerd omdat er geen bewijs was. Hoewel de kosten best wel meevielen was het ook wel erg fijn dat het mij uiteindelijk zelfs niets kostte. Hij heeft voor mij een verzoek om schadevergoeding ingediend bij Justitie en ik kreeg vergoeding van alle kosten. Ik had er niet op durven hopen. Ik ben erg blij want nu heb ik geen strafblad. Ik kan dat niet gebruiken omdat ik voor mijn voor mijn werk geen strafblad mag hebben. Ook ben ik blij dat ik uiteindelijk niet eens hoefde voor te komen en de zaak zo is afgehandeld. Dank!!

Over Bondam Advocaat