Afsrpaak is afspraak. Nette chauffeurs.

Altijd bereikbaar en als iets niet gaat wordt dat ook verteld.

snel en adequaat

snelle acties, en staan open voor aanpassingen na opdracht.

• Correctheid van onze chauffeurs

Perfecte behandeling van de aanvraag!! Toppie

S`morgens gebeld en s`middags de apparatuur afgeven bij de reparateur in Culemborg

• Correctheid van onze chauffeurs

Uitstekende service en meedenkend met de klant

Veldwerk koerier is nu al een aantal jaar onze vaste vervoerder van biologische bestrijders. Dit voeren zij naar behoren uit. Onze klanten zijn tevreden over de koerier. Er wordt snel en vakkundig met de levende producten omgegaan. Prima partner om samen mee te werken dus!

• Correctheid van onze chauffeurs

service heel goed en de afleveringen zijn snel

veldwerk staat altijd klaar als we ze nodig hebben

Snelle reactie en vriendelijk

Snelle reactie en vriendelijk

Goeie, snelle service!

Fijn bedrijf om mee te werken, hebben aan 2 woorden genoeg. Afleveringen worden prima en binnen de tijd bezorgd.

• Communicatie met onze planning

goede communicatie en goede uitvoering van de werkzaamheden

goede service

goede service en flexibel

Vlekkeloos transport naar Denemarken

Als boven: Vlekkeloos

• Correctheid van onze chauffeurs

Beste Ben, aan kwaliteit hangt nu eenmaal een prijskaartje. :-) Hartelijke groeten, Veldwerk Koerier

flexibel en denken mee in drukke tijden!

prima telefoon contact en goede service. wel even een schrikmoment toen de chauffeur vorige week onze met zorg ingepakte chocoladeholfiguren met een vaartje in de laadbak deponeerde... gelukkig goed aangekomen allemaal.

• Correctheid van onze chauffeurs

Beste Ingrid, vervelend dat dit zo gelopen is, we zullen de betreffende chauffeur hier zeker op aanspreken. Dit is niet de wijze waarop wij willen werken. Met hartelijke groeten, Veldwerk Koerier

Goede en vooral snelle services!

Goede en vooral snelle services!

• Correctheid van onze chauffeurs

zeer goede service met vriendelijk personeel

zeer goed

Zeer snelle service

...

• Correctheid van onze chauffeurs

Geachte mevrouw Aksamija-Malkoc, bedankt voor uw beoordeling! We zullen ons systeem instellen dat u voortaan een automatische e-mail krijgt na aflevering met het tijdstip van aflevering en de naam van de ontvanger. Met hartelijke groeten, Veldwerk Koerier

perfect

mmedenkend en flexibel

meedenkend en flexibel

• Correctheid van onze chauffeurs

Service en goed. Communicatie is vriendelijk en snel

Onze eerste ervaring met Veldwerk Koerier Bv bevalt ons prima. Snel en flexibel.

• Correctheid van onze chauffeurs

Goed, snel en duidelijke communicatie.

Wij werken veel met Veldwerk Koerier om op korte termijn spullen geleverd te krijgen. Eigenlijk is er altijd wel een gaatje om de bestelling te brengen en de klanten tevreden te stellen.

Super service.

De firma Veldwerk Koerier is een uitermate betrouwbaar bedrijf. Als zij zeggen dat ze het regelen dan wordt het ook geregeld.

Uitstekend koeriers bedrijf.

Goede wagens - prettig contact. Jammer dat voor wacht, los en laadtijd 0,82 cent per minuut gevraagd wordt. Dit is moeilijk in een kostprijs te verwerken en dus altijd weer een verrassing.

• Correctheid van onze chauffeurs

Geachte heer Peters, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling! Het genoemde tarief voor wacht-, laad- en lostijd is voor de eenvoud hetzelfde gehouden voor alle soorten voertuigen, dus van personenauto's tot vrachtauto's. Verder kiezen wij er bewust voor de wacht-, laad- en lostijd te berekenen aan die klanten die hier gebruik van maken. In de ritprijs is altijd 10 minuten wacht-, laad- en lostijd inbegrepen. Voor veel klanten is dit voldoende, wanneer deze tijd echter overschreden wordt, wordt dit doorberekend. Kortom, het wordt veroorzaakt doordat we onze tarieven zo eerlijk mogelijk willen berekenen naar iedere klant. Met vriendelijke groeten, Veldwerk Koerier

opdrachten worden keurig opgevolgd

We hebben regelmatig een rit om een met spoed goederen af te leveren, dit gaat snel en netjes.

• Correctheid van onze chauffeurs

Wij zijn zeer tevreden over jullie dienstverlening.

• Correctheid van onze chauffeurs

Snelle service, correct personeel.

Korte lijnen, snelle en correcte dienstverlening.

• Correctheid van onze chauffeurs

Snelle reactie tijd, goede service, vriendelijk te woord gestaan

documenten laten halen in de Lier die zsm naar de Kwakel moesten, prima geregeld

Snelle service

goede ervaringen alles is aangekomen optijd! en snelle service

• Correctheid van onze chauffeurs

Over Veldwerk Koerier B.V.

Veldwerk Koerier is een koeriersbedrijf in De Lier met een landelijk dekkend netwerk waarbij service, vakmanschap, eerlijkheid en duurzaamheid hand in hand gaan. Alle transporten worden vanuit De Lier ingepland en gecoördineerd door een kundig en enthousiast team van planners dat 24 uur per dag, 7 dagen per week telefonisch bereikbaar is. We beantwoorden graag alle vragen en zetten alle transporten graag voor u ‘op de rit’. Daarnaast is Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen al sinds onze start in 1988 compleet verweven in onze bedrijfscultuur en zijn we dankbaar dat we de laatste jaren mooie stappen kunnen nemen in het verduurzamen van onze activiteiten.