Beste Elske, Allereerst wil ik u bedanken dat u ons een review gestuurd heeft. Uw verhaal is bij ons bekend, omdat zowel mijn medewerkster, als ik zelf, uitgebreid contact met u hebben gehad over bovenstaande situatie. Helaas zijn wij niet tot overeenstemming gekomen. graag geef ik onze toelichting op uw klacht. U heeft via kantoor een storing gemeld aan uw (openslaande) garagedeur. Wij hebben de storing ingepland en de monteur heeft uw klacht binnen enkele dagen perfect opgelost. Bij de facturatie is gekeken naar de leeftijd van uw deur en die is inmiddels 4 jaar geleden door ons geleverd en geplaatst. Bij aanschaf van de deur bent u akkoord gegaan met onze algemene voorwaarden, waarin ook duidelijk vermeld staat dat wij 2 jaar "all-in" garantie geven op onze deuren. Dit betekent dat wij binnen 2 jaar alle reparaties aan uw deur kosteloos verrichten als ze onder de garantie werkzaamheden vallen. Tijdens ons telefoon gesprek gaf u aan dat u dacht dat de deur nog binnen de garantie periode viel. Daarom waren uw verwachtingen anders toen wij de reparatie bij u kwamen verrichten. Na de reparatie is de factuur naar u verstuurd en werd het u duidelijk dat er kosten waren verbonden aan het bezoek van onze monteur. We hebben daarna uitgebreid contact gehad over uw factuur van € 118,19 inclusief BTW. Het is duidelijk geworden dat u niet heeft stil gestaan bij de mogelijke kosten die verbonden zijn aan een reparatie van uw garagedeur door Brabant Deur. U spreekt van een "zeer teleurstellende" service, maar dat is in mijn optiek niet juist. U heeft gebeld voor een storing, binnen enkele dagen hebben wij dit opgelost en direct hierna ontving u de factuur. U heeft ons daarop benaderd over de hoogte van uw factuur en zowel onze medewerkster als ik zelf, hebben uitgebreid de tijd genomen om met u daarover van gedachten te wisselen. Dat is géén teleurstellende service. Wij zijn er samen niet uitgekomen en verschillen dan ook duidelijk van mening over hoe een goede service van een bedrijf eruitziet en hoe dat betaalt moet worden. Net zoals u, vind ik het heel vervelend. Eén ontevreden klant is voor een service gericht bedrijf als Brabant Deur een reden tot nadenken. Naar aanleiding van ons telefoongesprek, zijn wij intern aan de slag gegaan om te kijken op welke manier wij onze klanten nog beter kunnen informeren over de mogelijke kosten die er verbonden zijn aan een reparatie afspraak, op het moment dat deze afspraak met de klant gemaakt wordt. Wij zijn met onze automatisering afdeling bezig om in de toekomst deze misverstanden te voorkomen door middel van een afspraak bevestiging per mail. Daarin zullen ook de tarieven in worden opgenomen. Overigens staan de tarieven die wij rekenen duidelijk vermeld op onze website. https://www.brabantdeur.nl/contact/ Nogmaals wil ik benadrukken dat Brabant Deur al het mogelijke doet om te werken aan tevreden klanten en wij nemen uw review mee om dit proces nog verder te optimaliseren. Met vriendelijke groeten, Team Brabant Deur BV
Lage Zijde 1 B
5626DL Eindhoven
Garagedeuren bij Brabant Deur. Bij Brabant Deur plaatsten we al ruim 25 jaar garagedeuren van hoogwaardige kwaliteit. Dit doen wij met aandacht voor uw persoonlijke wensen en daarbij garanderen we ook betrouwbare service. Vanaf uw keuze voor een garagedeur tot aan het uiteindelijke gebruik ervan staat ons team voor u klaar. U kunt vertrouwen op de topkwaliteit van Nederlands fabricaat en de vakkennis van onze medewerkers. Wij verzekeren u van een degelijke en veilig af te sluiten garagedeur (met het Politiekeurmerk Veilig Wonen). Voor uw vragen staat onze (garage)deur altijd voor u open.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.