Prima montage. Netjes werk afgeleverd in korte tijd.

Deur netjes geplaatst. Binnen korte tijd geheel afgerond.

• Is de plaatsing van uw garagedeur goed gedaan?

inmeten en montage was goed en proffesioneel boekhoudkundig en kantoor technisch had het wat soepeler gemogen. maar zeker wel een bedrijf om aan te bevelen

goede keus

op tijd, op afspraak, kundige medewerkers. service. prima deur

• Is de plaatsing van uw garagedeur goed gedaan?

Komen afspraken goed na, tevreden over de garagedeur.

• Is de plaatsing van uw garagedeur goed gedaan?

Prettig in omgang goede ontvangst prima .

Onze keuze voor een nieuwe garage deur werd door U bedrijf goed uitgelegd en toen was de deal gauw beklonken . De montage is perfect gegaan de monteur kunnen wij bij iedereen aanbevelen correct ,chappeau !

Bijzonder klantgerichte ervaring.

Bijzonder betrokken management en medewerkers. Oplossingsgericht in het belang van de klant. Afspraken worden goed nagekomen in zowel het voor, als plaatsingstraject.

Helemaal tevreden!

Goed voorgelicht tijdens het bezoek aan de showroom. Prettig contact bij het inmeten. En vriendelijke monteur Mike heeft uitstekend werk afgeleverd. Kortom, helemaal goed!

• Is de plaatsing van uw garagedeur goed gedaan?

Prima deur, netjes afgewerkt, levering en plaatsing conform afspraak

Prima bedrijf; goede ervaring van eerste kennismaking tot plaatsing

• Is de plaatsing van uw garagedeur goed gedaan?

Een prima bedrijf met een goede service

Een prima bedrijf voor het plaatsen van een zeer mooie en degelijke garagedeur.

Alles goed geregeld

Goede uitleg snelle service vakbekwame monteur

Betrouwbaar bedrijf.

• Is de plaatsing van uw garagedeur goed gedaan?

Correct! Vakwerk! Plexierig contact!

Zeer tevreden!!

• Is de plaatsing van uw garagedeur goed gedaan?

goede kwaliteit, hele fijne service

Bart en zijn team zijn echte professionals. Meedenken met de aanschaf; welke kleur past het beste, welke deur met welke panelen... Welke kant moet deze open draaien. Alles werd besproken. Ondanks de werkdruk en Corona-tegenslagen, werd netjes gecommuniceerd en duidelijke afspraken gemaakt. Na de storm, hadden we wat schade. Dat was geen probleem, kleine moeite, zo gefixt! Bij ons vorige huis waren we blij en positief verrast van de kwaliteit en service. Bij ons huidige huis was het wederom weer een feest! Mochten we ooit weer een garagedeur nodig hebben, weten wij in ieder geval bij wie we deze aanschaffen. Dank je wel!! Top bedrijf, super toffe gasten!!

Vakkundig

Na plaatsing deur toch niet helemaal tevreden (lag niet aan Brabant Deur). Vervolgens perfect afgehandeld.

• Is de plaatsing van uw garagedeur goed gedaan?

Alles is netjes geïnstalleerd en werkt goed.

Alles top geregeld

Top bedrijf

Mooie deuren, vriendelijke monteurs

Standaard oplossing kon niet voor mijn garage. Vakkundig opgelost. Monteurs waren vriendelijk, gaven nog extra uitleg over de afstelling van de deurdrangers. Ook de extra montage van een deurdop (gratis) was snel gedaan.

• Is de plaatsing van uw garagedeur goed gedaan?

Bestelling en plaatsing van de garagedeur werd professioneel afgehandeld. Degene die de garagedeur heeft geplaatst is een top-vakman. Ben uiterst tevreden.

• Service N.v.t.
  • Is de plaatsing van uw garagedeur goed gedaan?

Een prettig bedrijf met vakkundige medewerk(st)ers.

zeer positief

Vanaf het eerste contact ontstond er vertrouwen in de kwaliteit en klantvriendelijkheid. Volgens afspraak is er een prachtige garagedeur geplaatst in een zeer goede kwaliteit-prijs verhouding.

netjes geregeld prima prijs

Werkzaamheden zoals afgesproken, netjes uitgevoerd.

• Is de plaatsing van uw garagedeur goed gedaan?

Goed advies bij het inmeten. Op tijd bij de montage en de monteur ging pas weg nadat het helemaal perfect was.

• Is de plaatsing van uw garagedeur goed gedaan?

Goede service, ontzettend blij met mijn deur.

Na eerder negatieve ervaringen bij een ander bedrijf was de service van Brabant Deur een verademing. Ik ben snel en deskundig geholpen en alle communicatie ging soepel. Op de dag van de montage bleek dat de deur niet goed was ingemeten. Echter hebben de ontzettend vriendelijke monteurs er voor gezorgd dat alsnog binnen een uur er een andere deur hing die alsnog perfect past, top service!

Perfect product! Vakwerk! Prettig contact! Zeer tevreden dus

Erg tevreden. In alle opzichten!

Zeer teleurstellende service

Garagedeur slot defect binnen 4 jaar. In deze 4 jaar is deur zelden gebruikt. Na telefonisch contact vriendelijk aangehoord en hulp geboden. In de deur is een nieuw cilinder slot geplaatst. Uiterst vriendelijke monteur die binnen 10 minuten weer vertrok. Alle werkzaamheden waren verricht in onze gedachten dat het service was aangezien het slot amper gebruikt is. Tot onze grote schrik kwam er per mail een rekening van ruim €125,- waarvan het cilinder €25,- heeft gekost. In de veronderstelling dat de rekening gebaseerd was op een misverstand heb ik Brabant deuren gebeld en mijn verhaal vertelt. Een dag later werd ik terug gebeld door Bart de eigenaar. Toen werd duidelijk dat het geen miscommunicatie was maar dat er gewoon een rekening was uitgeschreven omdat dit zo werkte voor hen. Ondanks nogmaals uitleg te hebben gegeven over onze situatie, dat de deur nauwelijks gebruikt is, er nooit is gesproken mogelijke kosten voor een onze rekening en ook geen ruimte is voor coulance. Ik ben zeer teleurstellend en nog altijd geschrokken van zulke hoge voorrijkosten en deze manier van communicatie/hulpverlening.

• Hoe vond u de inmeet afspraak?
  • Is de plaatsing van uw garagedeur goed gedaan? N.v.t.

Beste Elske, Allereerst wil ik u bedanken dat u ons een review gestuurd heeft. Uw verhaal is bij ons bekend, omdat zowel mijn medewerkster, als ik zelf, uitgebreid contact met u hebben gehad over bovenstaande situatie. Helaas zijn wij niet tot overeenstemming gekomen. graag geef ik onze toelichting op uw klacht. U heeft via kantoor een storing gemeld aan uw (openslaande) garagedeur. Wij hebben de storing ingepland en de monteur heeft uw klacht binnen enkele dagen perfect opgelost. Bij de facturatie is gekeken naar de leeftijd van uw deur en die is inmiddels 4 jaar geleden door ons geleverd en geplaatst. Bij aanschaf van de deur bent u akkoord gegaan met onze algemene voorwaarden, waarin ook duidelijk vermeld staat dat wij 2 jaar "all-in" garantie geven op onze deuren. Dit betekent dat wij binnen 2 jaar alle reparaties aan uw deur kosteloos verrichten als ze onder de garantie werkzaamheden vallen. Tijdens ons telefoon gesprek gaf u aan dat u dacht dat de deur nog binnen de garantie periode viel. Daarom waren uw verwachtingen anders toen wij de reparatie bij u kwamen verrichten. Na de reparatie is de factuur naar u verstuurd en werd het u duidelijk dat er kosten waren verbonden aan het bezoek van onze monteur. We hebben daarna uitgebreid contact gehad over uw factuur van € 118,19 inclusief BTW. Het is duidelijk geworden dat u niet heeft stil gestaan bij de mogelijke kosten die verbonden zijn aan een reparatie van uw garagedeur door Brabant Deur. U spreekt van een "zeer teleurstellende" service, maar dat is in mijn optiek niet juist. U heeft gebeld voor een storing, binnen enkele dagen hebben wij dit opgelost en direct hierna ontving u de factuur. U heeft ons daarop benaderd over de hoogte van uw factuur en zowel onze medewerkster als ik zelf, hebben uitgebreid de tijd genomen om met u daarover van gedachten te wisselen. Dat is géén teleurstellende service. Wij zijn er samen niet uitgekomen en verschillen dan ook duidelijk van mening over hoe een goede service van een bedrijf eruitziet en hoe dat betaalt moet worden. Net zoals u, vind ik het heel vervelend. Eén ontevreden klant is voor een service gericht bedrijf als Brabant Deur een reden tot nadenken. Naar aanleiding van ons telefoongesprek, zijn wij intern aan de slag gegaan om te kijken op welke manier wij onze klanten nog beter kunnen informeren over de mogelijke kosten die er verbonden zijn aan een reparatie afspraak, op het moment dat deze afspraak met de klant gemaakt wordt. Wij zijn met onze automatisering afdeling bezig om in de toekomst deze misverstanden te voorkomen door middel van een afspraak bevestiging per mail. Daarin zullen ook de tarieven in worden opgenomen. Overigens staan de tarieven die wij rekenen duidelijk vermeld op onze website. https://www.brabantdeur.nl/contact/ Nogmaals wil ik benadrukken dat Brabant Deur al het mogelijke doet om te werken aan tevreden klanten en wij nemen uw review mee om dit proces nog verder te optimaliseren. Met vriendelijke groeten, Team Brabant Deur BV

Lage Zijde 1 B

5626DL Eindhoven

Over Brabant Deur BV

Garagedeuren bij Brabant Deur. Bij Brabant Deur plaatsten we al ruim 25 jaar garagedeuren van hoogwaardige kwaliteit. Dit doen wij met aandacht voor uw persoonlijke wensen en daarbij garanderen we ook betrouwbare service. Vanaf uw keuze voor een garagedeur tot aan het uiteindelijke gebruik ervan staat ons team voor u klaar. U kunt vertrouwen op de topkwaliteit van Nederlands fabricaat en de vakkennis van onze medewerkers. Wij verzekeren u van een degelijke en veilig af te sluiten garagedeur (met het Politiekeurmerk Veilig Wonen). Voor uw vragen staat onze (garage)deur altijd voor u open.