Zeer positief

Snel, vakkundig en stipt. Deur werkt prima!

Prettig bedrijf. Mooi product

Snel antwoord op vragen Goede offerte. Prettig contact Komen afapaken na Mooi product voor een eerlijke prijs Prima keus dus

Prettig contact

Fijn bedrijf, schakelt snel, korte lijnen. Gepassioneerde en vakbekwame medewerkers. Mooie nieuwe deur gemonteerd op afgesproken datum en tijdstip. Ook m.b.t. service of problemen aan onze andere deuren zijn ze snel ter plaatse om het weer op te lossen.

geweldig

prijs oke afspraak goed nagekomen.

• Is de plaatsing van uw garagedeur goed gedaan?

Niet in één keer goed (bovenbalk te kort ) tweede bezoek alles goed

Ondanks dat bij de eerste montage de maat niet klopte van de bovenbalk is het bij het tweede bezoek van de monteur helemaal goed gekomen

Prettig en vakkundig bedrijf

Wij zijn goed geholpen met de aanschaf van onze sectionaaldeur. Zowel het advies gesprek als de plaatsing in soepel gelopen.

geod en kundig vakwerk

zeer tevreden

• Deskundigheid/Vakmanschap
  • Hoe vond u de inmeet afspraak? N.v.t.
  • Is de plaatsing van uw garagedeur goed gedaan? N.v.t.

Heldere afspraken en prima werk.

Vanaf ons eerste contact maakte Brabant Deur een professionele en klantvriendelijke indruk. Alle afspraken en offertes waren helder en er zijn geen verrassingen achteraf geweest. De werkzaamheden zijn stipt volgens afspraak en netjes uitgevoerd. Graag geven wij jullie medewerkster Ans een extra compliment: wat een heldere, doortastende en vooral ontzettend vriendelijke medewerkster is dat! Zuinig op zijn, dus.

Top bedrijf!

Brabant Deur is een top bedrijf! We zijn erg tevreden met onze nieuwe garagedeur, vriendelijke monteur. Daarnaast hebben ze goed met ons mee gedacht en de prijs kwaliteitsverhouding is erg netjes. Zeker een aanrader!

• Service N.v.t.
  • Is de plaatsing van uw garagedeur goed gedaan?

Vriendelijk en betrouwbaar maar kan veel professioneler.

Vriendelijke mensen en komen de afspraken na. Denken goed mee en alle bedoelening zijn goed maar zijn minder professioneel in het hele proces van leveringen en plaatsing. Heb de pech dat materialen verkeerd geleverd of bemeten zijn waardoor alles opnieuw besteld moet worden en met levertijden van 6 weken. Dit had allemaal voorkomen kunnen worden door controles en checks in te bouwen. Tevens het goed opleiden van personeel zodat inmeten eenduidig en goed verloopt. Zelfde geldt voor het geven van duidelijk leesbare opdrachten aan personeel zodat niets vergeten wordt als je bij de klant bent. Prijs/kwaliteit van materiaal is redelijk tot goed en de manier waarop naar oplossingen wordt gezocht is goed. Dus zeker een aanrader!

Super, zeer tevreden!

Uitstekende ervaring met Brabant Deur voor het plaatsen van een dubbele garagedeur met mat glas. Het is echt een verbetering aan het huis en de garage is er meteen beter door geïsoleerd. Qua communicatie verliep alles vlot en toen ik op het allerlaatste moment toch nog een wijziging wilde werd er meteen contact opgenomen met de fabriek die de wijziging nog op tijd kon doorvoeren.

Professioneel bedrijf.

Erg vriendelijk, toegankelijk en ook afterservice/garantie nemen ze serieus. Ik ben erg tevreden!

• Is de plaatsing van uw garagedeur goed gedaan?

De garagepoort is naar volle tevredenheid geplaats

• Is de plaatsing van uw garagedeur goed gedaan?

Duidelijke uitleg en nette prijs

Deskundig advies en nette montage

Fijn bedrijf

eind resultaat is goed

na aanvankelijk wat kwaliteits en organisatie problemen, welke door de eigenaar goed werd opgepakt is het uiteindelijke resultaat goed. ben zeer tevreden met het eind resultaat.

• Is de plaatsing van uw garagedeur goed gedaan?

Nette oplevering, juiste voorlichting.

Plaatsen van de garagedeur liep volgens verwachting met duidelijke afspraken vooraf.

Redelijk

Als er iets meer aandacht aan de situatie was besteed, had er na installatie van de deur niks afgewerkt te worden. De monteur die erna is terug geweest om alles te maken zoals het hoort is een echte vakman. Gr harry van noorwegen

Prachtige deur, goede service

Heel erg mooie garagedeur van goede kwaliteit. Zeer tevreden over. Ook bij problemen lossen ze dit snel en vakkundig op. Aanrader!

mooie deur , goede service

Excellent service

Smooth process - from the initial appointment to installation, everything went through as promised, agreed and with total transparency! That was important for us as we had wasted lot of time and effort with another garage door company in the neighborhood where we were endlessly waiting for the offerte! On the other hand, the interaction with Brabantdeur was very professional, simple and you got what and when you were promised. Thanks.

Goed advies

Goed advies, snelleclevering en correcte installatie

• Is de plaatsing van uw garagedeur goed gedaan?

Goed bedrijf doen wat ze zeggen

Snelle levering en goed advies. Vriendelijk geholpen. Top bedrijf.

Goede communicatie

Een zijwaartse sectionaaldeur die ik zelf bekleed heb met hout. Mooi de panelen aangepast op de gevelbekleding zodat deze naadloos aansluit op elkaar. Goede afspraken die ook na gekomen worden. Helaas na 3 dagen storing met de deur. Ook dit hebben ze direct opgelost. Een goede aanbeveling

Over Brabant Deur BV

Garagedeuren bij Brabant Deur. Bij Brabant Deur plaatsten we al ruim 25 jaar garagedeuren van hoogwaardige kwaliteit. Dit doen wij met aandacht voor uw persoonlijke wensen en daarbij garanderen we ook betrouwbare service. Vanaf uw keuze voor een garagedeur tot aan het uiteindelijke gebruik ervan staat ons team voor u klaar. U kunt vertrouwen op de topkwaliteit van Nederlands fabricaat en de vakkennis van onze medewerkers. Wij verzekeren u van een degelijke en veilig af te sluiten garagedeur (met het Politiekeurmerk Veilig Wonen). Voor uw vragen staat onze (garage)deur altijd voor u open.