goede service en vriendelijk personeel

ik werd heel vriendelijk behandeld en goed geadviseerd. ik vond alleen dat een paar bloemen al wel een beetje verwelkt uitzagen maar dat kwam misschien omdat de crematie op een maandag was en het rouwboeket waarschijnlijk al zaterdag gemaakt was. het zag er wel prachtig uit en ik was er heel tevreden over.

Goede service, vriendelijke medewerkers. Bellen na bij onduidelijkheden en leveren snel. Goed assortiment, kortom geen klachten.

Super ervaring!

Professionele advies en prachtig bloemstuk geleverd. Zeer tevreden klant!

Hele goede service

Besteld en dezelfde dag bezorgd! Super

Via internet besteld. Personeel niet ontmoet

Volgens afspraak geleverd.

Prachtige tulpen, op tijd bezorgd

Prachtige bloemen. Goede kwaliteit

Prima service.

Prima service, we werden gebeld met de mededeling dat de bloemen waren afgeleverd bij de receptie van het verzamel gebouw. Dank daarvoor.

Fraai en taai! Na 10 dagen stond het boeket nog even mooi......!

Snel en goed

Zeer vriendelijk, goede service!!

Heb een mooie bos bloemen laten bezorgen, alles was tot in de puntjes verzorgt en en netjes afgeleverd. Ik ga vaker bloemen bij hen bestellen! ECHT EEN AANRADER!

Prima kwaliteit! Mooi boeket.

Goede website, ruime keuze.

Erg handige website en een prima afhandeling van de bezorging van een mooi boeket, bedankt hiervoor!

Fijne website en een prima bezorging van een mooi boeket bloemen. Onze dank daarvoor.

Perfect!

Ik bestel regelmatig mijn boeketten bij Rozemarijn, altijd goed!

Mooie bos bloemen. De ontvangers waren verrast en blij met de mooie bos. Kanttekening: hoort geel ook tot een pasteltint in een pasteltintenbos tulpen?

Over Bloemenshop Rozemarijn

nformatie over Bloemenshop Rozemarijn in Leiden Bloemenshop Rozemarijn uit Leiden is bij uitstek de winkel om uw bloemen en planten door de gehele regio te laten bezorgen. Wij hebben een eigen koeriersbedrijf dat uw bloemen met liefde en zorg vervoert. Bloemenshop Rozemarijn levert uw bestelling waar en wanneer u dit wilt. Ook naar plaatsen elders in Nederland en zelfs over de gehele wereld kunnen wij bloemen versturen. Of het nu om bloemstukken, biedermeiers, boeketten, bruidswerk, plantenbakken, rouwstukken, of een enkele roos gaat, bij Bloemenshop Rozemarijn uit Leiden bent u aan het goede adres. Kijk voor meer informatie op de website.