in één woord,goed

Ik ben goed geholpen met de problemen waarvoor ik kwam.Een relaxte omgeving,waar je je direct op het gemak voelt.

Een zeer kundige pedicure!

Mw. Brinkman werkt netjes en nauwkeurig. Ze luistert goed naar de klant. Ook is het altijd gezellig bij haar in de stoel.

Vakkundig en vriendelijk

Door regelmatige behandeling, vermindering van eeltgroei. Geeft een prettiger gevoel en verbetert je houding.

Een pedicure die hygiëne hoog in het vaandel heeft. Ook bij moeilijke voeten een oplossing.

Deskundig en ervaren

Ik ben al een aantal jaren klant in deze praktijk. Ik word altijd op een vriendelijke manier ontvangen en op professionele wijze geholpen. Door mijn diabetes is het belangrijk dat mijn voeten goed gecontroleerd worden, bijvoorbeeld op wondjes. Zij handelt dit deskundig en secuur af.

Zeer professioneel. vriendelijk, mooie locatie.

Na het aanhoren van de klacht (ingegroeide nagels) werd in overleg besloten beugels te plaatsen. Op professionele manier zijn mijn klachten behandeld. Ik ben zeer tevreden over deze behandeling.

Na elke pedicurebehandeling ga ik extra stralend weer naar huis!

Regelmatig zit ik op de behandelstoel in de praktijkruimte van Medisch Pedicure Diny Brinkman-Dekker om mijn nagels en voeten te laten verzorgen en - heel belangrijk - verzorgd te houden. Naar mijn mening gaat Diny altijd met zorg en aandacht te werk, staat kwaliteit hoog bij haar in het vaandel en stelt zij een klant op zijn/haar gemak. Hierdoor ga ik na elke pedicurebehandeling extra stralend bij Medisch Pedicure Diny Brinkman-Dekker vandaan en zie ik uit naar de volgende pedicurebehandeling. Overtuigd? Plan vandaag nog een afspraak via: https://pedicurebrinkman.nl/contact/

Voor mooie voeten moet je bij Diny Brinkman zijn. Ze gaat heel deskundig te werk en werkt hygiënisch.

Luistert goed naar het probleem en zoekt een passende behandeling, neemt hiervoor alle tijd.

Ik heb regelmatig last van zogenoemde 'stootnagels' vanwege mijn sport. De mogelijke behandelingen worden mij voorgelegd en samen wordt er op zoek gegaan naar een passende oplossing. Door deze behandelingen keren mijn nagels weer normaal terug zonder dat er tussendoor ontstekingen ontstaan. Het helpt mij iedere keer zeer goed en ik ben daarom zeer tevreden!

zeer vakkundig, en klantvriendelijk

Diny Brinkman is een zeer vakkundig en klantvriendelijk medisch Pedicure ze overlegt eerst met de klant over de behandeling die ze voor je in gedachten heeft, en gaat dan zeer deskundig te werk. En met goed resultaat. Ik zou haar zeker aanbevelen bij mensen met probleemvoeten.

Goede pedicure. Relax en met een gezellig praatje.

Je hebt een mooi uitzicht vanuit de stoel.

Professioneel en vakkundig.

Gezellige sfeer!!

Zeer zorgzaam en professioneel

Diny werkt goed samen met de patiënt en is oprecht geïnteresseerd in de mens. Op deskundige wijze behandeld ze mijn voeten. Heerlijk rust moment. Een pedicure behandeling is zeker de moeite waard, vooral omdat je voeten het fundament vormen voor al je verplaatsingen!

Na een bezoek aan Diny is lopen en staan weer een genot.

Ik kan deze pedicure alleen maar aanbevelen.

Vriendelijk en verzorgd

Vriendelijke en verzorgde pedicure, op een mooie plek met heerlijke uitzicht over de weilanden.

Altijd een fijne behandeling!

Goede, fijne behandeling.

Deskundig personeel

Na een deskundige behandeling te hebben ondergaan, kom ik er al enkele jaren tevreden vandaan.

Een goede en professionele pedicure!

Bij Diny krijg je altijd goed advies. Sinds dat ik hier kom heb ik gelukkig geen last meer van ingegroeide nagels.

ik wordt bij Diny altijd heel goed en vriendelijk geholpen

goede en vriendelijke service. ik wordt bij Diny altijd heel goed en vriendelijk geholpen bijna gezellig,wil ik zeggen

Klantgericht, vriendelijk en zeer bekwaam

Uitstekende service, up to date kennis en altijd een goed vrijblijvend advies.

Professionele behandeling en een advies op maat

Super pedicure! Professionele behandeling en een advies op maat. Ik kom hier zelf al best een tijd, sindsdien geen last meer van de ingegroeide teennagels. Er word altijd gezocht naar een passende oplossing. Aanrader voor iedereen met ''moeilijke'' voeten!

zeer goede behandeling

mijn ervaring met deze pedicure is uitstekend, zeer goed werk ook met betrekking tot diabetes, en behandelen van likdoorn de pijn is weg.

Mooie praktijk, professionele verzorging.

Tijdens de behandeling lekker relaxen in de stoel en met eeltvrije en verzorgde voeten weer veel loopplezier.

Deskundige behandeling

Op deskundige wijze en met geduld worden de voeten behandeld, waarbij Diny altijd zoekt naar een oplossing bij voetproblemen. Door een flexibele instelling is het mogelijk op nagenoeg ieder gewenst moment een afspraak te maken.

Zeer positief, goede behandeling en altijd vriendelijk

Ik kom al jaren bij jullie en dat bevalt mij uitstekend.