Prettig

Prettige hulp, uitgebreide uitleg, luisteren naar wat de klant wil en meedenkt in elke situatie.

Vakkundige pedicure

Ik kwam bij Diny in de praktijk voor ingegroeide teennagels. Diny plaatst een speciaal beugeltje op de nagel waardoor er ruimte ontstaat en de nagel weer normaal kan groeien. Door het plaatsen van het beugeltje was de pijn na een aantal dagen volledig weg. Ik ben tevreden dat Diny mij van de pijnklachten afgeholpen heeft. Diny is rustig en vakkundig. De behandelkamer ziet er netjes en schoon uit.

Fijne ervaring

Naast dat het iedere keer gezellig is, is de behandeling ook prettig. Op dit moment word ik behandeld voor ingegroeide teennagels dmv vleugeltjes. Dit helpt goed en ze plaatst het prettig!

Een goede en professionele behandeling!

Ik kwam voor een pedicure behandeling. Diny is een vriendelijke mevrouw die goed kijkt naar de voeten en een professioneel advies heeft. Ze werkt schoon en keurig netjes! Kortom een prima pedicure behandeling!

Vriendelijk, vertrouwd en zeer ervaren.

Voor mij was het best eng zo’n eerste keer naar een pedicure. Via mijn schoondochter en internet kwam ik terecht bij Diny Brinkman Dekker. Na haar website te hebben bezocht en de ervaringen van andere clienten te hebben gelezen, besloot ik de knoop door te hakken en en heb een afspraak gemaakt. Ik werd zeer vriendelijk ontvangen en na mijn angst uitgesproken te hebben, werd ik vriendelijk gerustgesteld. Tijdens de zeer uitgebreide behandeling,( trauma nagels met een bacterie, gelnagels) werd elke handeling uitgelegd en toegelicht. Ik ging met mooi verzorgde voeten en ontspannen huiswaarts. Echter niet na gelijk een vervolgafspraak te maken.⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Vakkundig en Plezierig

Een arts adviseerde mij om met de ingegroeide teennagel van mijn zoon niet naar de huisarts te gaan, maar naar een pedicure. Een huisarts snijdt namelijk een deel weg en een pedicure heeft meer mogelijkheden. Dat bleek ook toen wij bij Diny in de praktijk kwamen. Zij gaf de teennagel ruimte door een speciaal beugeltje te maken. Hierdoor was direct de druk van de teen en de pijn weg. De teen kon nu gewoon groeien en de ontsteking herstellen. Wij zijn blij met de vakkundigheid van Diny. Ze heeft alle tijd voor de cliënt. Ze werkt zeer vakkundig in haar professionele praktijkruimte met moderne apparatuur. Wij hadden niet verwacht in een op een tandartsbehandelkamer lijkende behandelkamer terecht te komen. Uiteraard met het verschil dat alle aandacht nu naar de voeten uitgaat. Diny bedankt.

Fijn, efficient en pijnloos.

Werd geholpen met een flinke blaar onder mn eelt (bal van de voet) goed verwijderd en druk er meteen af, kon weer mijn schoen aan doen en lopen!

Duidelijke uitleg en goed geholpen

Duidelijke uitleg en goed geholpen

Oplettend, nauwkeurig, betrouwbaar en ze weet waar ze het over heeft.

Mijn ervaring is goed en ik zal haar zeer zeker aanbevelen.

Professioneel, kennis van zaken, prettige behandeling.

Diny is een gedreven pedicure en heeft kennis van zaken. De praktijk ziet er tip top uit wat natuurlijk ook belangrijk is. Ik kan haar omschrijven als: zorgvuldig, ordelijk, nauwkeurig, rustig, belangstellend en bescheiden.

Fijne eerlijke pedicure met verstand van zaken.

Zoals hierboven beschreven een hele vriendelijke en eerlijke pedicure die weet wat ze doet. Werkt correct en netjes. En ze denkt goed mee!

Zeer professioneel en klantvriendelijk!

Met een ingegroeide teennagel die ook nog eens ontstoken was, kwam ik op internet alleen maar nare verhalen tegen over medische ingrepen waarbij een deel van de nagel verwijderd moest worden. Ten einde raad heb ik Diny gebeld en ze maakte tijd voor me vrij in haar drukke schema! Ik had veel pijn en was best bang voor wat er ging komen, maar Diny stelde me gerust en heeft heel voorzichtig het puntje van de ingegroeide nagel weg geknipt en er een nagelbeugeltje opgezet. Wat een opluchting! Inmiddels een paar weken verder, en de nagel groeit dankzij het beugeltje weer mooi recht! Kortom, ik ben méér dan tevreden!

Doelgerichte en nette behandeling met goede adviezen.

Naar deze pedicure gegaan met de klacht van broze nagels. Na de eerste behandeling zagen mijn nagels er al een stuk beter uit. Op advies een Nagelbeugel laten plaatsen omdat mijn nagel drukte op de huid van mijn teen wat pijnklachten veroorzaakte. Na het plaatsen van de beugel voelde ik meteen verlichting. Ik ben vriendelijk en netjes geholpen.

uitstekend

prima behandeling. alle moeite getroost om het resultaat zo goed mogelijk te laten zijn

Vriendelijk, prettige sfeer verzorgde praktijk met goede service

Ik goede ervaringen met Diny . Je wordt altijd keurig en vriendelijk geholpen. Je hoeft nooit te wachten. Diny is flexibel denkt mee en deskundig .

Erg plezierig en vakkundig

Ik ben erg tevreden over de behandelwijze; De behandelkamer ziet er keurig uit en de apparatuur idem dito.

Heel fijn, rustig en qua behandeling zeer secuur@

Je voelt je op je gemak bij pedicure Diny Brinkman. Zeker goede aandacht voor de voeten maar ook gezellig en rustig en zeer secuur in de behandeling.

Snel, secuur en de pijn van de likdoorn is weg!!

Mooi mens....!

Diny.....jij bent een mooi mens..!De wereld is een stukje mooier met jou erin..! Jij laat een ieder meedelen in jou grote hobby..de moestuin..!Wij hebben hèèèrlijk gegeten..dus dikke dikke THNXXX voor dat..! Vr gr Jenine Koekkoek uut Kampen....

Persoonlijke aandacht. Neemt de tijd voor je.

Mooie, frisse keurig nette praktijk aan huis. Komt zeer deskundig over en weet een probleem te tackelen. Heb jarenlang hinder gehad van ingegroeide nagel (dikke teen) en kalkvorming tengevolge van een sportieve botsing tijdens vollybal. Nu is alles mooi onder controle en ik heb geen last meer.

Prima behandeling, professioneel en met precieze aandacht. Een luxe voor mijn voeten.

Mijn ervaring is positief. De volgende afspraak staat gepland!

Een top pedicure!!

Een nare aandoening aan de voeten belemmerde het lopen. De huisarts, de dermatoloog en een vorige pedicure konden me niet helpen. Diny wel. Doortastend ging ze deze grote klus aan en hielp me met veel geduld van mijn probleem af.

Klantvriendelijk, en zeer bekwaam

Een goede uitstekende behandeling,en zeker voor probleem voeten

Een goede keus!

Diny is vakkundig, professioneel, geeft goed advies en neemt de tijd voor haar clienten. De goede sfeer en de gezelligheid maken de pedicure behandeling voor je voeten maar ook voor jezelf tot een feestje.

Hele prettige behandeling, veel kennis.

Wat opvalt in deze praktijk: 1. Netheid en grote orde 2. Geweldige hygiène 3. Prettige,persoonlijke begeleiding 4. Kennis van zaken Eindconclusie: zeer goed.