Deskundig personeel

Na een deskundige behandeling te hebben ondergaan, kom ik er al enkele jaren tevreden vandaan.

Een goede en professionele pedicure!

Bij Diny krijg je altijd goed advies. Sinds dat ik hier kom heb ik gelukkig geen last meer van ingegroeide nagels.

ik wordt bij Diny altijd heel goed en vriendelijk geholpen

goede en vriendelijke service. ik wordt bij Diny altijd heel goed en vriendelijk geholpen bijna gezellig,wil ik zeggen

Klantgericht, vriendelijk en zeer bekwaam

Uitstekende service, up to date kennis en altijd een goed vrijblijvend advies.

Professionele behandeling en een advies op maat

Super pedicure! Professionele behandeling en een advies op maat. Ik kom hier zelf al best een tijd, sindsdien geen last meer van de ingegroeide teennagels. Er word altijd gezocht naar een passende oplossing. Aanrader voor iedereen met ''moeilijke'' voeten!

zeer goede behandeling

mijn ervaring met deze pedicure is uitstekend, zeer goed werk ook met betrekking tot diabetes, en behandelen van likdoorn de pijn is weg.

Mooie praktijk, professionele verzorging.

Tijdens de behandeling lekker relaxen in de stoel en met eeltvrije en verzorgde voeten weer veel loopplezier.

Deskundige behandeling

Op deskundige wijze en met geduld worden de voeten behandeld, waarbij Diny altijd zoekt naar een oplossing bij voetproblemen. Door een flexibele instelling is het mogelijk op nagenoeg ieder gewenst moment een afspraak te maken.

Zeer positief, goede behandeling en altijd vriendelijk

Ik kom al jaren bij jullie en dat bevalt mij uitstekend.

Goede pedicure, vriendelijk, veel kennis van zaken. Fijne praktijkruimte!

ze is heel precies in haar werk en daarbij erg vriendelijk.

alleen maar lof.

Een vriendelijke en deskundige pedicure.

Diny heeft veel kennis en denkt mee in mogelijkheden die voetproblemen kunnen oplossen. Haar praktijk ziet er erg goed uit.

Prima behandeling en voetverzorgings advies.

Elke keer weer geniet ik van de professionele behandeling. Mijn voeten zijn heerlijk verzorgd en voelen prettig. Compliment voor de vriendelijkheid en de goede voetverzorgingsadviezen.

Hele goede service

Het is een prettige praktijk, vriendelijke benadering. En goede begeleiding bij voet problemen. Zeer tevreden over deze goede pedicure en haar mooie praktijk.

Professioneel, hygiƫnisch en zeer kundig!

Het is een mooie, schone praktijk. Er wordt gewerkt met moderne apparatuur. Pedicure werkt rustig en secuur.

super tevreden over de behandelingen . zeer vriendelijk en kundig .

I.v.b.m. psoriasis zeer moeilijke voeten. Door zeer deskundige behandelingen en veel aandacht hebben we het nu onder controle. Heb geen pijnlijke voeten meer.

Prettige omgang en goede behandeling

Zolang ik hier kom als diabetes patiƫnt geen klachten over mijn voeten meer voor die tijd was het wel anders.

Prettige ervaring, professioneel, deskundig en een steriele praktijk

Duidelijk in het maken van afspraken en over de kosten die gemaakt worden!

Een vriendelijk, rustig en deskundig persoon.

Ik heb "moeilijke" voeten. Na lang zoeken heb ik een pedicure gevonden die erg precies is en mijn voeten adequaat behandelt.

Vriendelijk en professioneel

Deze pedicure is erg vriendelijk en professioneel. Ze houdt rekening met de wensen van de klant. Sinds ik bij haar kom zien mijn voeten en nagels er altijd mooi en verzorgd uit. Ik ben zeer tevreden.

Over Medisch Pedicure Diny Brinkman Dekker