Professioneel, kennis van zaken, prettige behandeling.

Diny is een gedreven pedicure en heeft kennis van zaken. De praktijk ziet er tip top uit wat natuurlijk ook belangrijk is. Ik kan haar omschrijven als: zorgvuldig, ordelijk, nauwkeurig, rustig, belangstellend en bescheiden.

Fijne eerlijke pedicure met verstand van zaken.

Zoals hierboven beschreven een hele vriendelijke en eerlijke pedicure die weet wat ze doet. Werkt correct en netjes. En ze denkt goed mee!

Zeer professioneel en klantvriendelijk!

Met een ingegroeide teennagel die ook nog eens ontstoken was, kwam ik op internet alleen maar nare verhalen tegen over medische ingrepen waarbij een deel van de nagel verwijderd moest worden. Ten einde raad heb ik Diny gebeld en ze maakte tijd voor me vrij in haar drukke schema! Ik had veel pijn en was best bang voor wat er ging komen, maar Diny stelde me gerust en heeft heel voorzichtig het puntje van de ingegroeide nagel weg geknipt en er een nagelbeugeltje opgezet. Wat een opluchting! Inmiddels een paar weken verder, en de nagel groeit dankzij het beugeltje weer mooi recht! Kortom, ik ben méér dan tevreden!

Doelgerichte en nette behandeling met goede adviezen.

Naar deze pedicure gegaan met de klacht van broze nagels. Na de eerste behandeling zagen mijn nagels er al een stuk beter uit. Op advies een Nagelbeugel laten plaatsen omdat mijn nagel drukte op de huid van mijn teen wat pijnklachten veroorzaakte. Na het plaatsen van de beugel voelde ik meteen verlichting. Ik ben vriendelijk en netjes geholpen.

uitstekend

prima behandeling. alle moeite getroost om het resultaat zo goed mogelijk te laten zijn

Vriendelijk, prettige sfeer verzorgde praktijk met goede service

Ik goede ervaringen met Diny . Je wordt altijd keurig en vriendelijk geholpen. Je hoeft nooit te wachten. Diny is flexibel denkt mee en deskundig .

Erg plezierig en vakkundig

Ik ben erg tevreden over de behandelwijze; De behandelkamer ziet er keurig uit en de apparatuur idem dito.

Heel fijn, rustig en qua behandeling zeer secuur@

Je voelt je op je gemak bij pedicure Diny Brinkman. Zeker goede aandacht voor de voeten maar ook gezellig en rustig en zeer secuur in de behandeling.

Snel, secuur en de pijn van de likdoorn is weg!!

Mooi mens....!

Diny.....jij bent een mooi mens..!De wereld is een stukje mooier met jou erin..! Jij laat een ieder meedelen in jou grote hobby..de moestuin..!Wij hebben hèèèrlijk gegeten..dus dikke dikke THNXXX voor dat..! Vr gr Jenine Koekkoek uut Kampen....

Persoonlijke aandacht. Neemt de tijd voor je.

Mooie, frisse keurig nette praktijk aan huis. Komt zeer deskundig over en weet een probleem te tackelen. Heb jarenlang hinder gehad van ingegroeide nagel (dikke teen) en kalkvorming tengevolge van een sportieve botsing tijdens vollybal. Nu is alles mooi onder controle en ik heb geen last meer.

Prima behandeling, professioneel en met precieze aandacht. Een luxe voor mijn voeten.

Mijn ervaring is positief. De volgende afspraak staat gepland!

Een top pedicure!!

Een nare aandoening aan de voeten belemmerde het lopen. De huisarts, de dermatoloog en een vorige pedicure konden me niet helpen. Diny wel. Doortastend ging ze deze grote klus aan en hielp me met veel geduld van mijn probleem af.

Klantvriendelijk, en zeer bekwaam

Een goede uitstekende behandeling,en zeker voor probleem voeten

Een goede keus!

Diny is vakkundig, professioneel, geeft goed advies en neemt de tijd voor haar clienten. De goede sfeer en de gezelligheid maken de pedicure behandeling voor je voeten maar ook voor jezelf tot een feestje.

Hele prettige behandeling, veel kennis.

Wat opvalt in deze praktijk: 1. Netheid en grote orde 2. Geweldige hygiène 3. Prettige,persoonlijke begeleiding 4. Kennis van zaken Eindconclusie: zeer goed.

Kwaliteitspedicure met een fantastische omgeving.

Heerlijk even ontspannen in een prettige omgeving. Diny Brinkman is een ervaren pedicure die weet waar ze over praat.

Diny is zeer kundig en heel vriendelijk.

De klacht aan mijn zere kleine teen is op vakkundige wijze verholpen. Na een paar dagen had ik er geen last meer van en kon ik weer prima lopen.

in één woord,goed

Ik ben goed geholpen met de problemen waarvoor ik kwam.Een relaxte omgeving,waar je je direct op het gemak voelt.

Een zeer kundige pedicure!

Mw. Brinkman werkt netjes en nauwkeurig. Ze luistert goed naar de klant. Ook is het altijd gezellig bij haar in de stoel.

Vakkundig en vriendelijk

Door regelmatige behandeling, vermindering van eeltgroei. Geeft een prettiger gevoel en verbetert je houding.

Een pedicure die hygiëne hoog in het vaandel heeft. Ook bij moeilijke voeten een oplossing.

Deskundig en ervaren

Ik ben al een aantal jaren klant in deze praktijk. Ik word altijd op een vriendelijke manier ontvangen en op professionele wijze geholpen. Door mijn diabetes is het belangrijk dat mijn voeten goed gecontroleerd worden, bijvoorbeeld op wondjes. Zij handelt dit deskundig en secuur af.

Zeer professioneel. vriendelijk, mooie locatie.

Na het aanhoren van de klacht (ingegroeide nagels) werd in overleg besloten beugels te plaatsen. Op professionele manier zijn mijn klachten behandeld. Ik ben zeer tevreden over deze behandeling.

Na elke pedicurebehandeling ga ik extra stralend weer naar huis!

Regelmatig zit ik op de behandelstoel in de praktijkruimte van Medisch Pedicure Diny Brinkman-Dekker om mijn nagels en voeten te laten verzorgen en - heel belangrijk - verzorgd te houden. Naar mijn mening gaat Diny altijd met zorg en aandacht te werk, staat kwaliteit hoog bij haar in het vaandel en stelt zij een klant op zijn/haar gemak. Hierdoor ga ik na elke pedicurebehandeling extra stralend bij Medisch Pedicure Diny Brinkman-Dekker vandaan en zie ik uit naar de volgende pedicurebehandeling. Overtuigd? Plan vandaag nog een afspraak via: https://pedicurebrinkman.nl/contact/

Over Medisch Pedicure Diny Brinkman Dekker