Goede begeleiding en fijne trainingen!

Jesse's trainingen zijn goed, begeleiding is individueel en hij past oefeningen aan waar nodig. Na een jaar nog steeds altijd uitdagend!

Helpt bij plezier in sporten met spel en humor!

Er wordt overal aan gewerkt, het is effectief en het helpt. Het is zeker aan te raden. Je kunt je lekker uitleven en helpt je bij verschillende doelen. Geen standaard sporten, uitdaging en buffellen!

Een goede sportschool met de beste ervaring in personal training

Mijn ervaring met Active 8 personal training is dat je de juiste begeleiding krijgt in sport en voeding die speciaal op jou is aan gepast. Jesse weet waar hij over praat en kan het goed en duidelijk over brengen waardoor hij jou juist net dat tandje meer kan laten doen dan normaal, dus als je wilt afvallen, gespierder, gezonder wilt worden kan je altijd bij Active 8 terecht

Voortgang, vriendelijk en effectief

Ik train al enige tijd met veel plezier bij Active8. Soms met een duidelijk doel dat dan ook gehaald wordt en soms om fit te blijven. Maar elke training is effectief. Ik zie nog steeds vooruitgang. De lokatie is ruim opgezet met veel afwisselend materiaal en een ontspannen omgeving. Dat houdt een training leuk. Of je nu in 3 maanden een doel wilt behalen of gewoon begeleidt wilt (kracht) sporten, ik kan Active8 van harte aanbevelen!

Prima sportschool, die in 1 jaar tijd een begrip is geworden.

Een prachtige sportzaal, relaxte sfeer en een prima trainer die je op een prettige manier weet te stimuleren om jezelf fitter te maken en je daardoor beter te voelen.

Een trainer/ coach met veel passie voor zijn vak

Mooie sportschool met goede apparatuur. Trainer met veel interesse en passie. Veel variatie in de lessen en maandelijkse/ wekelijkse challenges. En niet moeilijk doen/ direct oplossingen als je een keer niet kunt komen trainen.

Goede begeleiding met praktische oefeningen. Resultaat verzekerd !

Ik ben zeer tevreden over de professionaliteit van Activ8. Ik volg de Challenge, de Battle en de sportmassage. Het resultaat is er gelijk vanaf het begin: kilo's- en vetverlies !! De sportschool heeft alles in huis wat nodig is. Naast het sporten en bewegen zijn de presentaties die gegeven worden zeer nuttig om je "life style" te veranderen. Èn er heerst een gezellige sfeer. Dit heb ik bij geen andere sportschool zo ervaren !

Vakkundig, motiverend en leuk.

Ik heb louter positieve ervaringen met Jesse

Het is super om bij Jesse te trainen. Goede begeleiding , fijne sfeer. Werken samen aan je doelen , motiveerd je en ook erg gezellig

Belangstellend, inspirerend, informatief....dat is de kracht van de trainer!

Voor mij was het een hele stap om te gaan sporten bij een personal trainer. Ik ben onder de indruk hoe Jesse mij al heel snel wist te stimuleren, hoe hij mij deed inzien dat ik gezond en verantwoord kan bewegen, dat voeding ertoe doet en dat afvallen en bewegen de manier is om je beter te voelen. Onzekerheden, mijlpalen, successen en soms een dipje ...alles is bespreekbaar. Na een jaar heb ik op vele manieren zoveel over mijzelf en mijn lichaam geleerd! Bewegen hoort er inmiddels bij, anders en bewuster eten is een vast patroon geworden en het plezier in het sporten bij Jesse en thuis in mijn alledag voelt als een kado!,

Over Activ8 Personal Training