Betrouwbaar

Zeer prettig en vakkundig personeel alleen vervelend dat er weer een lekkage in onze 10 jaar geleden prima badkamer lijkt op te treden.

• Welke werkzaamheden hebben wij bij u gerealiseerd : Installatiewerk

Goedemiddag, Wij zijn op dit moment niet op de hoogte van een lekkage van uw badkamer. Mocht er inderdaad een lekkage zijn, dan vragen wij u om even contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Team Kraus

heldere afspraken en uitgevoerd zoals afgesproken

Al jaren tevreden!

Goede service, jong, maar kundig en beleefd personeel.

• Welke werkzaamheden hebben wij bij u gerealiseerd : Duurzaam

Altijd vriendelijk en vlotte monteur.

We hebben een onderhoudsabonnement waardoor jaarlijks onderhoud van de cv plaatsvindt. Wel opmerkelijk is dat dat onderhoud elk jaar een maand later plaatsvindt dan het voorafgaande jaar.

• Welke werkzaamheden hebben wij bij u gerealiseerd : Service/Onderhoud

Vakkundig, betrouwbaar bedrijf, denken mee en zijn altijd bereikbaar, aaardige mensen ;prettig commu

vakkundig en betrouwbaar bedrijf, denken mee en zijn altijd bereikbaar, prettig in de communicatie (aardige mensen !) Niet alleen mijn CV installatie (nieuwe ketel en aanverwanten) ook radiatoren , dakwerk (na de storm) en hemelwaterafvoer-allerlei de basis van mn Groene Dak en diverse onderhoud Deze mensen zijn van alle markten thuis. ik hoef gelukkig nergens anders naar op zoek en hoop klant te mogen blijven Je kan goed merken dat ze goed op elkaar zijn afgestemd dat is ook belangrijk !

Voldoende

We kennen elkaar al hee lang. Dat we nog met jullie in zee gaan zegt dat we nog steeds vertrouwen hebben in Kraus. Echter zijn er meerdere gevallen bekend de laatste jaren die voor verbetering vatbaar zijn. Als ik hoor dat ‘s maandags alle opdrachten (nog) op een stapel liggen te wachten waar eenieder er 1 uitpikt, doet me huiveren. Reden: jullie hebben nog steeds niet geïnvesteerd in automatisering van dit soort zaken. Zo ook bijv. waar een monteur zich bevindt. Of dat een client, met een nauwkeurigheid van ca. een half uur, vooraf informatie ontvangt hoe laat een monteur kan worden verwacht. Sommige collega’s, die dit al wel voor elkaar hebben, zullen jullie steeds meer concurrentie aan gaan doen. Denken in 2019 nog zaken te kunnen zoals in de jaren 90, Kost je de kop.

professioneel, klantgericht denken

plezierige beschaafde mensen

• Welke werkzaamheden hebben wij bij u gerealiseerd : Installatiewerk

In 1 zin: Prijs-/ kwaliteitsverhouding is heel goed.

Onze (kritische) opmerkingen: 1. Beoordelingsformulier is niet breed genoeg (onder ander alleen 1 keuze mogelijkheid bij de vraag van "welke werkzaamheden .... " en niet professioneel genoeg (de 'kern' vragen ontbreken), met andere woorden het geeft niet echt aan wie of hoe goed Baderie Kraus is; 2. Er is geen ruimte voor suggesties, klachten en/of aanvullende beoordeel- punten, wel ruimte voor onze ervaring in 1 (een) zin; 3. Gegevens alleen voor een bedrijf. Waarom niet voor klanten als ons?; 4. Mijn beleving: persoonlijk advies is de laatste tijd minder geworden dan voorheen. Er is ook weinig 'nazorg'. Er is geen snel antwoord op vragen (per e-mail) van een klant. Gevolg van weinig tijd en te veel werk?; 5. Oordeel naar aanleiding van het invullen van deze summiere beoordeling is een 8. Onze BELEVING is minstens een 9. Vreemd?!. Voorstel: verbeter dit beoordelingsformulier; 6. Wij wensen jullie veel succes en werkplezier in de toekomst!

• Welke werkzaamheden hebben wij bij u gerealiseerd : Service/Onderhoud

Over Kraus Installatietechniek