was top!

dankjewel!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Top service, betrouwbaar en zeer vriendelijk personeel!

Zeker aan te bevelen!

Sfeervol en veilig thuisgebracht

Na een avond stappen heeft de chauffeur ons veilig naar huis gebracht. En omdat we in de feesstemming waren ging dat door in de auto met muziek en een dansje. Scherpe prijs maakte de pret compleet! Bedankt

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Great service delivered professionally and great reliability.

TC Connect have always communicated arrangements clearly, arrived on time and provided a friendly professional service. Vehicles are of a high standard and their airport collection service is excellent. I would highly recommend their service.

Perfecte service

Ivm met werk moet ik geregeld naar Schiphol en boek ik altijd met Mauricio. Ben erg tevreden met de service, hij is altijd optijd, fijne auto en altijd vriendelijk!

In elke vorm de beste!

Maus is by far de meest ideale driving-partner die je kan vinden. Flexibiliteit, professionaliteit, kwaliteit, gedrevenheid, passie en enthousiasme zijn woorden die Maus op zijn arm zou moeten tatoeƫren, daar hoef je bij hem namelijk niet over te twijfelen. Ongeacht waar je bent, hoe laat het is, hoe hard het stormt, Maus staat altijd klaar voor je en denkt altijd met je mee. Perfect voor festivals, Schiphol ritjes, boodschappen doen of zelfs verhuizen, haha!!! Na een gezellige Uber rit heeft Maus een contract gekregen voor het rondrijden van al onze high ranked internationale klanten. Het was lang zoeken naar de ideale en bovenal betaalbare flexibele chauffeur.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Vriendelijke benadering en service tegen en bovendien voordelig geprijsd.

betrouwbaar

mauricio is een zeer aardige taxi chauffeur en heel flexibel. Een uurtje later op halen geen probleem. Geen stilte in de taxi . Wij hebben een supergezellige rit gehad met gezellige muziek en enorm gelachen. Mauricio kwam op tijd en haalde ons op tijd weer op. Zeer betrouwbaar

Vriendelijke service

De chauffeur was stipt op tijd, en wist me op de snelste manier naar de juiste vertrekhal op Schiphol te brengen. Vriendelijke chauffeur met verstand van zaken. Daarnaast was het service als van ouds: netjes de deur openen en de koffer in- en uitladen. Klasse!

uitstekend

altijd op tijd, en bovendien vriendelijk en behulpzaam, zowel bij brengen naar en ophalen van Schiphol waar ik TC Connect tegenwoordig altijd voor vraag.

Over Taxi Service TC Connect

Bij Taxi Service TC Connect uit Nieuw-Vennep reserveert u heel eenvoudig online uw taxirit. Bijvoorbeeld naar Schiphol, een theatervoorstelling in Amsterdam of een zakelijke bijeenkomst in Breda. Heeft u al eerder gebruikgemaakt van onze taxidiensten? Dan krijgt u 25% op uw rit. Wilt u meer informatie over onze taxiservices of liever telefonisch een reservering plaatsen? Neemt u dan contact op via 06 30 06 96 46. Wij zijn 7 dagen per week telefonisch bereikbaar. Van zondag tot en met donderdag van 8:00 uur - 20:00 uur en van vrijdag tot en met zaterdag van 15:00 uur - 3:00 uur. Mochten we u onverhoopt geen gehoor geven, belt u dan naar onze zakelijk partner: 06 11 34 59 56.

Filter op Taal