betrouwbaar

mauricio is een zeer aardige taxi chauffeur en heel flexibel. Een uurtje later op halen geen probleem. Geen stilte in de taxi . Wij hebben een supergezellige rit gehad met gezellige muziek en enorm gelachen. Mauricio kwam op tijd en haalde ons op tijd weer op. Zeer betrouwbaar

Vriendelijke service

De chauffeur was stipt op tijd, en wist me op de snelste manier naar de juiste vertrekhal op Schiphol te brengen. Vriendelijke chauffeur met verstand van zaken. Daarnaast was het service als van ouds: netjes de deur openen en de koffer in- en uitladen. Klasse!

uitstekend

altijd op tijd, en bovendien vriendelijk en behulpzaam, zowel bij brengen naar en ophalen van Schiphol waar ik TC Connect tegenwoordig altijd voor vraag.

Over Taxi Service TC Connect

Bij Taxi Service TC Connect uit Nieuw-Vennep reserveert u heel eenvoudig online uw taxirit. Bijvoorbeeld naar Schiphol, een theatervoorstelling in Amsterdam of een zakelijke bijeenkomst in Breda. Heeft u al eerder gebruikgemaakt van onze taxidiensten? Dan krijgt u 25% op uw rit. Wilt u meer informatie over onze taxiservices of liever telefonisch een reservering plaatsen? Neemt u dan contact op via 06 30 06 96 46. Wij zijn 7 dagen per week telefonisch bereikbaar. Van zondag tot en met donderdag van 8:00 uur - 20:00 uur en van vrijdag tot en met zaterdag van 15:00 uur - 3:00 uur. Mochten we u onverhoopt geen gehoor geven, belt u dan naar onze zakelijk partner: 06 11 34 59 56.