Een psycholoog die daadwerkelijk uitkomst bied

Mensen die gehecht zijn aan hun problemen: ontwijk deze man met een boog. Gedurende een periode van twee jaar gebruik gemaakt van de diensten van de heer Wissink, primair gericht op het verlichten van mijn angstklachten. Al vanaf het eerste gesprek onder de indruk geweest van zijn respectvolle manier van doen en de daadwerkelijke inhoud van de met hem bereikte inzichten. Een opluchtende verassing na contact te hebben doorstaan met psychologen die overduidelijk alleen hun werk deden. Arend zijn rijke levenservaring en daarmee passie voor het beroep zijn niet te vergelijken met die van een gemiddeld huis en tuin psycholoog. Van overheersende angst is nu helemaal geen sprake meer. Veel belangrijker echter is dat ik eindelijk met een positief gevoel in de maatschappij sta, daarom een zeer warme aanbeveling van mijn kant. Als je op zoek bent naar een psycholoog die verder denkt, dan kun je niemand beter treffen dan Arend Wissink.

Begeleiding op maat

Wat ik goed vond was de uitsplitsing van leuk en minder leuke werkzaamheden van mijn huidige baan en hoe deze te generaliseren zijn naar andere banen, met de volgende conclusies: Waar kan ik me op focussen om het werkplezier van mijn huidige baan te vergroten. Welke werkzaamheden/aspecten in een nieuwe baan zullen bijdragen aan mijn werkplezier en welke kan ik beter vermijden.

Geen wachttijd, rustige en ontspannen sfeer.

De heer Wissink is erg toegankelijk en goed in staat om samen doelgericht en adequaat te handelen. Hij heeft kennis van zaken. Ik heb de sessies als zeer waardevol ervaren. En weet dat ik altijd weer hier terrecht kan

Begripvol,zinvolle behandeling en een luisterend oor

Fijne ervaring Persoonlijk en deskundig

Over Praktijk voor psychologie Mens & Functie

Praktijk voor Psychologie Mens & Functie biedt hulp bij voornamelijk angst- en depressieve klachten en bij werkgerelateerde klachten zoals overspannenheid, burn-out of loopbaanadvies. Je krijgt de aandacht en de tijd die je echt nodig hebt, om rustig je eigen oplossing te vinden samen met de psycholoog.