tot oplevering goed. na oplvering minder

zie boven

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Bedankt voor de reactie en de beoordeling. Vervelend om te lezen dat er na oplevering toch problemen zijn ervaren. We gaan ervan uit dat deze inmiddels zijn opgelost. We wensen u veel woonplezier in uw nieuwe woning!

kwalitatief goede bouwer

Roosdom Tijhuis heeft een kwalitatief goed huis voor ons gebouwd waarbij smmige materialen van een betere kwaliteit zouden kunnen. De begeleiding tijdens de bouw is voldoende. De communicatie zou beter kunnen.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Garage/schuur, Keuken, Badkamer
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Bedankt voor de reactie en de beoordeling. We wensen u veel woonplezier in uw nieuwe woning in Den Haag.

Goed geregeld

Goed geregeld

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Beste heer/mevrouw Aarts, Bedankt voor uw review en het mooie cijfer! Wij zijn erg blij te horen dat u tevreden bent. Wij wensen u veel woonplezier in Oosterhout!

Kopersbegeleider Erik een held daarna bergafwaarts

Kopersbegeleider Erik was een super begeleider, dacht mee vulde aan en was naar mij toe erg sociaal en open. Gaf handige tips en probeerde ons in niks over te halen. Bedankt Erik voor de onwijze service. Echter na de oplevering ging de service bergafwaarts…. Arrogantie en neerbuigendheid is erg voelbaar. Discussies worden aan gegaan alsof we een een tweedehands auto hebben gekocht. Service met een glimlach is ver te zoeken, mee denken en het willen oplossen is niet aan de orde na de oplevering…. Ik zou mijn vrienden en familie Roosdom Tijhuis afraden, leuk in de begeleidingsfase maar na de oplevering is het ellende

Prettig en kwaliteit

Ik heb het proces als prettig ervaren met een goede communicatie. Er moeten nog wat punten worden afgehandeld maar daar heb ik alle vertrouwen in.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Beste heer/mevrouw Agterberg, Bedankt voor uw review, wat fijn te horen dat het naar wens is verlopen! Wij wensen u veel woonplezier in Den Haag!

Teleurstellend

half werk in het ontwerp half werk / bezuinigd op onwenselijke punten in het ontwerp half werk in de afwerking

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Beste heer/mevrouw, Bedankt voor de review. Jammer te horen dat niet alles naar wens is verlopen. Desondanks wensen wij u veel woonplezier in Doetinchem!

Slecht

Veel gebreken, slechte afhandeling. Wel vriendelijke medewerkers, waarvoor 1 ster.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Beste Ilse, Wat ontzettend jammer dat je niet tevreden bent, en dat het proces niet volgens wens is verlopen. Dit betreuren wij ten zeerste. Dit nemen wij intern mee. Ondanks dat willen wij u veel woonplezier wensen in Eerbeek.

Uiteindelijk komt alles op zijn pootjes terecht

Zoals al eerder aangegeven wordt er een prachtige wijk neer gezet, huizen zien er super uit, alleen wanneer je met een vergrootglas gaat kijken ( omdat het toch je paleisje is ) schort er nog wel wat aan. Punten worden allemaal netjes opgepakt en afgehandeld maar als je aan de voorzijde iets meer aandacht besteedt aan de bouw dan heb je nadien minder klachten en frustraties van kopers.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Beste heer/mevrouw Esman, Bedankt voor uw review. Wij betreuren ten zeerste dat er helaas wat opleverpunten zijn voorgevallen. Inmiddels zijn deze punten verholpen en zijn wij blij te horen dat dit naar wens is verlopen. Wij wensen u veel woonplezier in Doetinchem.

Heel erg laks, en achter de feiten aan lopen, jammer!

Slecht

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Beste heer/mevrouw Sem Becking, Bedankt voor uw review. Wat jammer te horen dat u niet tevreden bent met het verloop van het proces. Dit betreuren wij ten zeerste. Desondanks wensen wij u veel woonplezier in Doetinchem!

Voldoende ruimte voor verbetering

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Beste heer/mevrouw Siebelink, Bedankt voor uw review! In uw reactie geeft u aan dat er ruimte is voor verbetering in vooral de communicatie. Dit nemen wij intern mee, bedankt hiervoor. Wij wensen u veel woonplezier in Den Haag.

Een goed bouwbedrijf met ook een super service na oplevering!

Onze ervaring met Roosdom Tijhuis is erg goed en wij raden ze ook zeker aan! Ze bouwen netjes met vakmanschap, ontwerpen mooie woningen en ook na de oplevering leveren ze goede service en worden eventuele punten snel en vakkundig opgepakt. Enige verbeteringspunt is de communicatie voor en tijdens de bouw (kopersbegeleiding), deze kan pro-actiever en meer inhoudelijker, denk met name aan tussentijdse bouwupdates over de bouwvorderingen en/of updates omtrent vertragingen door onvoorziene omstandigheden.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Beste Bianca, Wat een geweldig cijfer! Bedankt hiervoor. Wat betreft het verbeterpunt in de communicatie, dit nemen intern zeker mee. Wij zijn verder erg blij te horen dat u tevreden bent! Wij wensen u veel woonplezier in Doetinchem!

Het had beter gekund

Zie punten

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Aanbouw/dakopbouw, Vloer, Keuken, Badkamer, Zonnepanelen/zonneboiler
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Beste mevrouw Waalboer, Bedankt voor uw review. Wij vinden het erg jammer dat er een aantal zaken, zoals communicatie, beter hadden gekund. Dit nemen wij intern mee. Ondanks dat wensen wij u veel woonplezier in Arnhem!

Na opleverting is er geen communicatie

7 maanden na oplevering zijn er nog tal van open opleverpunten en service punten. Wanneer er afspraken worden gemaakt om deze op te lossen heeft men of te weinig tijd, of ze komen niet, of ze weten niet wat ze komen doen. Schilderwerk is slecht gezien de prijs die je voor het huis betaalt. Dit geldt tevens voor het kitwerk. Wanneer de prefab onderdelen weken in de regen staan wordt dit er ook niet beter van. Een ingedeelde zolder (van hout) zouden we iedereen afraden. Kost een vermogen, maar is afraffelwerk.

Zeer tevreden.

Woning is zeer strak afgeleverd, tot nu toe zeer tevreden.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Garage/schuur
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Beste heer/mevrouw Ardesch, Bedankt voor het mooie cijfer. Wij zijn blij te horen dat u tevreden bent. Wij wensen u veel woonplezier in Hardenberg!

Mooie en kwalitatieve hoekwoning

Roosdom Tijhuis heeft voor ons een mooie hoekwoning gebouwd. Dankzij goede begeleiding hebben we alle wensen in kaart kunnen brengen. De kopersbegeleider dacht met ons mee en bedacht praktische oplossingen. De kosten waren ook van te voren duidelijk. Ondanks de vertraagde oplevering is de woning prima gebouwd.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Beste heer/mevrouw Gönc, Bedankt voor het mooie cijfer! Wij zijn erg blij te horen dat het proces naar wens is verlopen. Jammer te horen van de vertraagde oplevering, dat betreuren wij ten zeerste. Wij wensen u veel woonplezier in Doetinchem.

Prettig bedrijf ! Kundig en zeer nette oplevering

Heel blij met onze nieuwe woning! Maar 5 kleine puntjes. Komen afspraken goed en snel na.

Beste heer/mevrouw Wolsing, Wat een prachtig cijfer, bedankt hiervoor! Wij zijn erg blij te horen dat u tevreden bent. Veel woonplezier gewenst in Arnhem!

Het valt allemaal tegen

Mooie huizen maar kwaliteit en aandacht op de klant is minder. Ik kan roosdom helaas niet aan anderen bevelen. Ook in de omgeving hoor ik veel verhalen rond gaan.

Goedemorgen heer/mevrouw Erkek, Wat jammer te horen dat u vindt dat de kwaliteit en aandacht richting de klant beter kan. Juist omdat de klant en de kwaliteit van onze huizen bij ons op nummer 1 staan. Wij nemen dit intern mee. Alsnog bedankt voor het geven van de review. Veel woonplezier gewenst in Eerbeek.

Ontzettend slecht

Wij hebben geen goed woord over voor dit bedrijf. Alles is slecht. De klantvriendelijkheid, kwaliteit en communicatie is diep treurig. Het erge is dat dit niet alleen bij ons was maar bij onze hele straat. Roosdom Tijhuis is gewoon ontzettend slecht. Het moest een leuk traject worden maar het is één en al ellende.

Overall een betrouwbare zakenpartner

Overall een betrouwbare zakenpartner

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Garage/schuur, Keuken, Badkamer, Zonnepanelen/zonneboiler, Isoleren (deel) woning
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Beste heer/mevrouw Verhoeven, Bedankt voor het mooie cijfer! Wij zijn erg blij te horen dat u tevreden bent. Wij wensen u veel woonplezier in Oosterhout!

Prima bouwbedrijf voor seriebouw

Fijne hoofduitvoerder die meedenkt. Kwalitatief is het huis goed opgeleverd. Helaas lange tijd zonder werkende warmtepomp gezeten en deskundigen konden het niet oplossen. Verder aan te bevelen om een huis te laten bouwen door Roosdom.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Beste Jeffrey, Bedankt voor het mooie cijfer! Wij vinden het jammer te horen dat u langere tijd zonder werkende waterpomp heeft moeten zitten. Dat betreuren wij ten zeerste. Wij zijn echter wel blij te horen dat u verder tevreden bent. Wij wensen u heel veel woonplezier in Eerbeek!

Goed werk afgeleverd in mijn nieuwbouwhuis

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Beste heer/mevrouw Messemaker, Bedankt voor het mooie cijfer. Wij zijn blij te horen dat het naar wens is verlopen. Wij wensen je heel veel woonplezier in Rijswijk!

Bouw redelijk. Oplevering en opvolging punten hieruit dramatisch

We merken dat Roosdom het schijnbaar veel te druk heeft met bouwen. Eigen mensen op de bouw te weinig. Weinig tot slechte communicatie met bouwer. Zeker na oplevering.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Aanbouw/dakopbouw, Garage/schuur, Dak, Vloer, Keuken, Badkamer, Zonnepanelen/zonneboiler
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Er is geleverd wat is afgesproken en het voldoet aan onze wensen

tijdens een dergelijk project zijn er altijd restpunten. Wij hebben ontvangen wat we wilde en de restpunten zijn deels opgelost en wa wachten op het afronden van de laatste restpunten.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Beste Rick, Wat een geweldig cijfer! Dank je wel. Wij zijn blij te horen dat je tevreden bent. Wij wensen jou heel veel woonplezier in Den Haag.

Het valt ons erg tegen hoe het verloop van de bouw is gegaan ,Het begon goed met de kopersbegeleider

Dit doen wij niet meer het rapport zegt genoeg

Jutestraat 8

7461TR RIJSSEN

Over Bouwbedrijf Roosdom Tijhuis b.v.

Roosdom Tijhuis is een ontwikkelende bouwer die landelijk opereert als een sterke partner in huisvestingsprojecten. Naast onze eigen projecten ontwikkelen, ontwerpen en bouwen we projecten voor gemeenten, corporaties, beleggers en andere opdrachtgevers in heel Nederland. Daarnaast wappert onze vlag op diverse zorghuisvestingsprojecten. Het is onze kracht dat we integrale oplossingen aanreiken maar ook net zo goed delen daarvan kunnen oppakken. Van complete gebiedsontwikkeling en -realisatie inclusief de infrastructuur tot de bouw van enkele woningen, een winkelgalerij, school, kantorencomplex of bedrijfspand dat gezien mag worden.

Over Bouwnu