Onvoldoende comminicatie

Heel veel zaken wat je zelf er achteraan moet gaan, gecontracteerde nobel voor keuken en badkamer heel erg on te vrede over de aanpak. Keuken zijn ze al 2 keer langs gekomen en 3 e keer is al ingepland. Badkamer betreft geen goed advies en slecht geholpen, je moest zelf maar met ideen komen.Beter zelf extern regelen, gaan ze aandachtig met je om en ben je geen nummer. Wijzigingen die aangevracht zijn aan de woning via comminicatiemiddel worden alsnog verkeerd aangepakt. Daarna bestaat er een conflict. Stres- gedoe. Geen fijne ervaringen meegehad.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Garage/schuur, Dak, Keuken, Badkamer, Zonnepanelen/zonneboiler, Onderhoud/service, Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Bedankt voor de beoordeling. Vervelend om te lezen dat u geen goede ervaring heeft met ons bouwbedrijf. Uw reactie is doorgestuurd naar mijn collega van de service. We wensen u ondanks alles, heel veel woonplezier!

voldoende

Op zich prima, maar de communicatie niet altijd even goed.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Bedankt voor de beoordeling en de feedback, hier kunnen we wat mee. We wensen u veel woonplezier in Kampen.

Roosdom Tijhuis heeft ons droomhuis perfect gerealiseerd

Zoals eerder benoemd is alles super netjes opgeleverd. Een nette schone bouw is het geweest met een fantastisch resultaat. Uiteraard waren er een paar kritische noten maar daar hebben ze een mooie oplossing voor gezocht en gevonden. Al met al dikke lof voor Almhof en Roosdom Tijhuis

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Badkamer, Zonnepanelen/zonneboiler
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Bedankt voor de reactie en de mooie beoordeling. We wensen u veel woonplezier in Borne!

Super fijn en goed geholpen

Dit is ons eerste huis we wisten natuurlijk niet precies wat er allemaal op ons pad zou komen. Gelukkig werden we super geholpen in onze wensen en ideeën. Echt een zeer positieve ervaring aan de aankoop van ons eerste huis.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Bedankt voor de mooie beoordeling en veel woonplezier gewenst in het mooie Rijssen.

Bouwbedrijf goed, onderaannemers minder

Goede vakkundige medewerkers, echter kunnen de onderaannemers beter op sommige punten.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Bedankt voor de beoordeling, veel woonplezier gewenst.

Schandalig hoe er is omgegaan met opleveringspunten

Na drie maanden nog steeds 8 van 19 punten niet opgelost

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Bedankt voor de reactie. Wat vervelend om te lezen dat er een deel van de opleverpunten niet is opgelost. We hebben intern een bericht gedaan naar onze service afdeling en gaan ervan uit dat dit zsm wordt opgelost. We wensen u desondanks veel woonplezier in Doetinchem

Oke

Zoals het hoort

• Advies N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Bedankt voor de beoordeling!

Gewoon een uitstekende bouwbedrijf

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Bedankt voor de prachtige beoordeling en veel woonplezier gewenst in Kampen.

Werk mooi, communicatie ronduit slecht

Vertraging van maanden aankondigen vlak voor de oplever datum

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Zonnepanelen/zonneboiler
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Bedankt voor de beoordeling. Vervelend om te lezen dat de communicatie niet was zoals u van ons mag verwachten. Desondanks wensen we u veel woonplezier in Doetinchem

Een fijne nieuwe woning

Heerlijke wijk om te wonen

• Nakomen afspraken N.v.t.
  • Vakmanschap N.v.t.
  • Advies N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.
  • Orde en netheid N.v.t.

Bedankt voor de beoordeling

Betrouwbaar, deskundig, levert kwaliteit

Ik heb een heel goede ervaring met Roosdom Tijhuis. Ze leveren kwaliteit, zijn goed bereikbaar, komen afspraken na en weten waar ze het over hebben.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Bedankt voor de mooie beoordeling en de toelichting hiervan. Daar doen we het voor. We wensen u veel woonplezier in Ede.

Goede kwaliteit tegen een goede prijs, communicatie kan beter

Zeer tevreden met ons hoekhuis dat door RT is gebouwd. Meerwerkprijzen uitermate schappelijk. Uiteindelijke opleverpunten werden keurig hersteld, alleen de kopersbegeleiding / communicatie tijdens de bouw zou beter kunnen. Huisleverancier Nobel hebben we overigens zo veel mogelijk links laten liggen. Prijzen / kwaliteit dat daar werd aangeboden stond niet in verhouding tot de markt.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Bedankt voor de beoordeling, fijn dat u tevreden bent over de opgeleverde woning. We wensen u veel woonplezier!

Bedrijf centraal en niet de koper

In basis levert Roosdom goede kwaliteit bouw maar schiet tekort in klantgerichtheid: - Communicatie - openheid / eerlijkheid / terugkoppeling - wensen van klant centraal - afhandeling bevindingen - verwerking / afhandeling meer/minderwerk

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Keuken, Badkamer, Isoleren (deel) woning, Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Bedankt voor de beoordeling. Vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent met het proces en de communicatie. We nemen deze feedback zeker mee. We wensen u veel woonplezier in Ede.

Perfect !

Vanaf de start van het aankooptraject tot de daadwerkelijke oplevering: perfect en tot in de puntjes verzorgd! Ondanks dat mijn woning onder een projectbouw viel, ben ik erg blij met de proactieve en servicegerichte houding van de projectbegeleider. Tevens toen ik een specialistische vraag had: nl. het graag bijzetten van een speciale steen in de gevel, waren ze bereid om mee te denken en mee te werken. De oplevering? Perfect! Mijn ervaring met Roosdom Tijhuis is dat ze snel reageren en doen wat ze zeggen. Daar houd ik van!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Wauw wat een mooi cijfer, daar doen we het voor: tevreden kopers. Veel woongeluk gewenst in uw nieuwe woning

Goede aannemer met duidelijkheid

Goede en inzichtelijke processen tijdens de bouw. Na de oplevering is het wat minder duidelijk maar wordt er wel aan gewerkt.

Bedankt voor de mooie beoordeling.

Roosdom Tijhuis denkt mee en gaat voor kwaliteit

Prima werk geleverd, denkt goed mee en lost gebreken snel op. Blij met het opgeleverde nieuwbouwhuis.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Dak, Vloer, Keuken, Badkamer, Zonnepanelen/zonneboiler, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen

Bedankt voor de mooie beoordeling.

Erg blij met ons mooie huis

De bouw is erg snel gegaan waar we aangenaam verrast door waren! Wonen er met veel plezier

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Serre/overkapping

Valt enigzins tegen

Valt enigzins tegen.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Bedankt voor uw beoordeling. Vervelend om te lezen dat uw niet geheel tevreden bent. We wensen u ondanks dat, veel woonplezier in uw nieuwe woning in Den Haag.

Kwaliteit oke, afwerking minder

Blij met woning, wel veel tijd in punten moeten steken om dit opgelost te krijgen.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Bedankt voor de beoordeling. We wensen u veel woonplezier in uw nieuwe woning in Arnhem.

Ik heb de hele enquête ingevuld.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Aanbouw/dakopbouw, Dak, Badkamer, Overige

Over het algemeen prima

Over het algemeen prima, wat betreft de oplevering kan er nog wel wat verbeterd worden tav opleveringspunten, echter snap ik ook dat niet alles direct opgelost kan worden in deze lastige tijd.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Keuken, Badkamer, Zonnepanelen/zonneboiler
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Bedankt voor uw reactie en de beoordeling. We wensen u veel woonplezier in uw nieuwe woning in Den Haag, Natuurlijk Vroondaal!

nu 3 sterren maar kunnen er meer worden

E staan nog veel punten open vanaf de oplevering en dat duurt erg lang. Helaas beïnvloed dat mijn oordeel zeer. Waarschijnlijk als dat opgelost is zal mijn oordeel veel positiever worden maar voor nu zit er geen schot in de oplossingen en graag had ik deze enquête over 2 maanden gedaan.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Bedankt voor de reactie en de beoordeling. Vervelend om te lezen dat u op dit moment niet geheel tevreden bent over ons als bouwer van uw nieuwe woning. We gaan er vanuit uw verwachtingen na te komen.

Heel blij met dit fijne huis!

Communicatie kan wat beter maar het huis is fantastisch! We wonen heel graag hier!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Bedankt voor de reactie en de beoordeling. Heel fijn om te lezen dat u met veel plezier woont in uw nieuwe woning in Arnhem.

Slecht, onprofessioneel en vooral niet te veel verwachten

Badkamer en wc's vanuit de bouw besteld, omdat anders de vloerverwarming niet doorgetrokken zou worden. Nooit zoveel problemen gehad met juist de badkamer en wc's. Niet afgemaakt, wekenlang zonder kranen, zeer veel gebreken in schilder-. kit- en tegelwerk. Eigenlijk te veel problemen om hier op te noemen, maar het ergste is nog als je er zelf niet kort op zit en er continu niet achteraan gaat dan gebeurt er niets. En houd rekening bij het achteraan gaan dat je zelf ook met meerdere partijen contact moet houden om afspraken te kunnen maken.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Badkamer
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Wat vervelend om te lezen dat u zoveel problemen hebt ervaren bij het plaatsen van de badkamer en wc. We gaan er vanuit dat de problemen inmiddels zijn verholpen. We hopen dat u, ondanks uw ervaring, met veel plezier woont in uw nieuwe huis.

Jutestraat 8 7461TR RIJSSEN

Over Bouwbedrijf Roosdom Tijhuis b.v.

Roosdom Tijhuis is een ontwikkelende bouwer die landelijk opereert als een sterke partner in huisvestingsprojecten. Naast onze eigen projecten ontwikkelen, ontwerpen en bouwen we projecten voor gemeenten, corporaties, beleggers en andere opdrachtgevers in heel Nederland. Daarnaast wappert onze vlag op diverse zorghuisvestingsprojecten. Het is onze kracht dat we integrale oplossingen aanreiken maar ook net zo goed delen daarvan kunnen oppakken. Van complete gebiedsontwikkeling en -realisatie inclusief de infrastructuur tot de bouw van enkele woningen, een winkelgalerij, school, kantorencomplex of bedrijfspand dat gezien mag worden.

Over Bouwnu