Mooi, prima huis. Zelf goed alles nakijken.

Als er iets was, kwam de uitvoerder kijken en zorgde dat het opgelost werd.

• Advies N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Bedankt voor de mooie beoordeling, daar doen we het voor. Veel woonplezier gewenst in Eerbeek!

Prima solide bouwbedrijf

Onze ervaring met Roosdom Tijhuis zijn goed. Medewerkers denken goed mee en de communicatie is ook goed. Het huis wordt netjes opgeleverd en punten worden snel opgepakt. Wel moeten de onder aannemers beter werk leveren. Schilderwerk moet beter en de installateur sanitair en wtw moet ook beter werk leveren. Wel zijn alle punten goed en snel opgelost door hen. Al met al tevreden met onze nieuwe woning, we wonen er met erg veel plezier.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Bedankt voor het mooie cijfer en de beoordeling. Daar kunnen we wat mee. We wensen u heel veel plezier in uw nieuwe woning in Rijssen!

komen afspraken niet na

In juni moeste we naar de notaris voor de grond vervolgens gebeurd er maanden niks. mei/begin juni zou er worden opleverd maar nu is het ineens augustus/september. Compleet onacceptabel!

• Vakmanschap N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Orde en netheid N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Mooi en goed gebouwd huis

Huis is in basis goed en compleet opgeleverd, echter het afhandelen en de communicatie van de opleverpunten is niet goed.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Bedankt voor de reactie en de beoordeling. We vinden het jammer om te lezen dat na oplevering het contact niet is zoals u van ons mag verwachten. We wensen u desondanks veel woonplezier in Rotterdam!

Tot aan oplevering helemaal prima

Wij vinden het proces (de communicatie en afhandeling van problemen) na oplevering erg slecht.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Bedankt voor de reactie en de beoordeling. Vervelend om te lezen dat de communicatie niet naar behoren is verlopen. We wensen u desondanks veel woonplezier in Rotterdam!

Erg fijne samenwerking

Goede communicatie en mogelijkheden

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Bedankt voor de mooie beoordeling, daar doen we het voor!! We wensen u veel woonplezier in Losser.

na

a

• Nakomen afspraken N.v.t.
  • Vakmanschap N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Ontevredenheid overheerst door gebreken die niet zijn verholpen

Eens maar nooit meer.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Mooie woningen maar communicatie en kwaliteit laat wel te wensen over

Communicatie mag frequenter, duidelijker en sneller Met name vanuit de koop begeleiding valt veel te winnen aan kwaliteit en snelheid.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Aanbouw/dakopbouw, Garage/schuur, Isoleren (deel) woning
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Bedankt voor de reactie en uw feedback, daar kunnen we wat mee. We wensen u veel woonplezier in Waddinxveen.

okee

Meedenken mag beter; voor ons was dit de eerste keer nieuwbouw en ons aan de hand meenemen kon echt beter, we hebben zelf veel moeten ontdekken en verwachten net iets meer!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Bedankt voor uw reactie en de beoordeling. Vervelend dat uw ervaring niet was zoals u dat van ons mag verwachten. We wensen u desondanks veel woonplezier in Nieuw Beijerland!

Goede woning, slechte communicatie en service.

Roosdom Tijhuis heeft bewezen woningen te kunnen bouwen. Echter, het oog voor detail, communicatie en service ontbreekt. In grote lijnen zijn wij blij met onze woning, maar de tijd, moeite en energie die EXTRA heeft gekost om hier te komen was zeker niet noodzakelijk. Om die reden, zullen wij dan hier ook geen woning meer aanschaffen in de toekomst.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Bedankt voor de beoordeling en wat vervelend om te lezen dat het proces niet is verlopen zoals u van ons mag verwachten. Heeft u contact opgenomen met onze service afdeling?

Tevreden met onze eerste nieuwbouwwoning

Dit was onze eerste nieuwbouwwoning en al met al zijn we redelijk tevreden met hoe de dingen zijn gelopen. De prijzen zijn aan de dure kant (maar dat is niet per se een probleem bij Roosdom Tijhuis, meer bij de gehele bouwsector), maar de communicatie was top en problemen zijn adequaat opgepakt en verholpen.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Bedankt voor de feedback en de mooie beoordeling, daar doen we het voor. We wensen u veel woonplezier in Rijswijk!

Goede ervaring

prettig komen afspraken na, en doen hun best.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Wauw wat een mooi cijfer!! Bedankt voor de beoordeling. We wensen u veel woonplezier in Kampen.

Prima bouwbedrijf

Prettige begeleiding en uitstekend geleverd werk.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Wat een mooie cijfer, een 9! Daar doen we het voor. Bedankt voor de beoordeling. We wensen u veel woonplezier in Losser!

De communicatie/informatie en kwaliteit zijn niet altijd goed

Zie tekst

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Zonnepanelen/zonneboiler
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Bedankt voor de beoordeling en de terugkoppeling, daar kunnen we wat mee. We wensen u veel woonplezier in Nieuw Beijerland!

Keigoed van begin tot eind

Vanaf de start van de bouw tot en metoplevering prima begeleiding. En keurig werk ook volgens het Keuringsrapport van Ver. Eigen Huis.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Wauw een 10!! Wat een mooie beoordeling, daar doen we het voor. We wensen u veel woonplezier in Eerbeek.

Zie mijn vorige opmerkingen

Zie vorige opmerkingen

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent. Ik neem aan dat u contact heeft gezocht met onze service afdeling? We doen er graag alles aan zodat onze kopers blij en tevreden zijn met hun nieuwe koopwoning. We wensen u veel woonplezier in Park Triangel!

Is wel goed

Vinden het niet kunnen dat je maar 1x op kantoor mag komen, want voor ons als koper is het allemaal nieuw en spannend, het gaat om veel geld

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Bedankt voor de beoordeling en de terugkoppeling over het klantcontact, hier kunnen we ons iets bij voorstellen! We wensen u heel veel woonplezier in uw nieuwe woning in Losser.

Duidelijke communicatie en verwachtingen. Solide eindproduct

Duidelijke communicatie en verwachtingen. Solide eindproduct met weinig oplever punten die zeer snel zijn opgelost.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Wauw een 10, wat een mooie beoordeling. Daar doen we het voor!! We wensen u heel veel woonplezier in Borne.

Naar tevredenheid

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Wauw een 9, daar doen we het voor. Bedankt voor de mooie beoordeling. Veel woonplezier gewenst in Eerbeek!

Redelijk

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Garage/schuur, Keuken, Badkamer, Zonnepanelen/zonneboiler, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen, Herstellen aardbevingsschade
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Bedankt voor de beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat niet alles naar wens is. We hopen dat u ondanks dit, toch met veel plezier in uw nieuwe woning woont

De koop van onze woning van Roosdom Tijhuis is niet geworden wat wij gehoopt hadden.

Waardeloos

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Bedankt voor de beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat jullie woning niet naar wens is, dat mag nooit gebeuren.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Bedankt voor de beoordeling. We hopen dat u met veel plezier woont in uw nieuwe woning!

Onvoldoende comminicatie

Heel veel zaken wat je zelf er achteraan moet gaan, gecontracteerde nobel voor keuken en badkamer heel erg on te vrede over de aanpak. Keuken zijn ze al 2 keer langs gekomen en 3 e keer is al ingepland. Badkamer betreft geen goed advies en slecht geholpen, je moest zelf maar met ideen komen.Beter zelf extern regelen, gaan ze aandachtig met je om en ben je geen nummer. Wijzigingen die aangevracht zijn aan de woning via comminicatiemiddel worden alsnog verkeerd aangepakt. Daarna bestaat er een conflict. Stres- gedoe. Geen fijne ervaringen meegehad.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Garage/schuur, Dak, Keuken, Badkamer, Zonnepanelen/zonneboiler, Onderhoud/service, Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Bedankt voor de beoordeling. Vervelend om te lezen dat u geen goede ervaring heeft met ons bouwbedrijf. Uw reactie is doorgestuurd naar mijn collega van de service. We wensen u ondanks alles, heel veel woonplezier!

voldoende

Op zich prima, maar de communicatie niet altijd even goed.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Bedankt voor de beoordeling en de feedback, hier kunnen we wat mee. We wensen u veel woonplezier in Kampen.

Over Bouwbedrijf Roosdom Tijhuis b.v.

Roosdom Tijhuis is een ontwikkelende bouwer die landelijk opereert als een sterke partner in huisvestingsprojecten. Naast onze eigen projecten ontwikkelen, ontwerpen en bouwen we projecten voor gemeenten, corporaties, beleggers en andere opdrachtgevers in heel Nederland. Daarnaast wappert onze vlag op diverse zorghuisvestingsprojecten. Het is onze kracht dat we integrale oplossingen aanreiken maar ook net zo goed delen daarvan kunnen oppakken. Van complete gebiedsontwikkeling en -realisatie inclusief de infrastructuur tot de bouw van enkele woningen, een winkelgalerij, school, kantorencomplex of bedrijfspand dat gezien mag worden.

Over Bouwnu