Nauwkeurige, rustige en vriendelyke behandeling.

Fijn geholpen

Prima geholpen

Goede benadering .goede behandeling

Vriendelijke. persoonlijke benadering. Professionele benadering en behandeling.

Zeer fijn behandeld

Mijn zoon is een paar jaar onder behandeling geweest voor de huid van zijn gezicht. Altijd vriendelijk en geïnteresseerd benaderd. Voor een puber kan zo'n behandeling best ongemakkelijk zijn maar dit wordt zo goed opgevangen!

Prima afdeling

Snel geholpen

Altijd zeer tevreden over jullie behandelingen

Goede uitleg, professionele behandelingen en een heel leuk team

Netjes geholpen op een prettige manier

Ik ben hier voor couperose behandeling geweest en voor steunkousen aan te meten ben over beiden erg tevreden

Ik was blij dat ik deze behandeling kon laten doen omdat ik echt opzoek was naar hulp. Wat ik ook erg fijn vond was dat er echt de tijd voor me werd genomen bij de behandeling en mij rustig en duidelijk werd uitgelegd wat er ging gebeuren en wat ik kon doen als het te pijnlijk zou worden. Zeer fijne behandeling gehad en er komen er nog 2 over een tijdje.

Verrassend

Op basis van de screening word je bewust van de diepere lagen van je huid aan de hand van de foto's die worden genomen en zo ga je anders naar jezelf kijken. Nog belangrijker wordt het om je huid goed te verzorgen. De behandeling is vakkundig gedaan en na drie sessies zie je het positieve resultaat!

Deskundige behandeling

Ik ben zeer tevreden over de behandeling die ik heb gehad.

Toppers!

Al meerdere behandelingen gehad. Zowel voor mijn huid als litteken behandeling. Erg prettige ervaringen zowel bij Simone als de rest van de meiden!

prima geholpen.snel en vakkundig

met succes geholpen.

fijne medewerkers, professioneel advies

goed geholpen, goed advies.

Prettige ervaring!

Prettige sfeer, deskundig advies en proffesionele behandeling!

Mijn behandeling is altijd een prettige ervaring.

Fijn, rustig en met een gezellig praatje. Afspraak start altijd op tijd. Ik ben meer dan tevreden

snelle en goede behandeling

Ik was bij deze huid specialist naar binnen gelopen om te vragen wat de verdikte huid en het branden onder onder mijn ogen voor een oorzaak was. Zij gaf mij advies om een Alydran zalf te gebruiken. Deze heb ik daar ook meteen gekocht en gebruikt. Enkele dagen daarna was het branderige gevoel en de verdikking weg. Voor dit consult en een vervolg consult werden geen kosten in rekening gebracht. Service van de zaak, nogmaals bedankt hiervoor.

Zoals gewend was mijn ervaring top.

De praktijkmedewerjers zijn altijd vriendelijk, behulpzaam, medelevend maar bovenal fantastisch.

Begripvolle mensen

Allereerst was de behandeling te langdurig daarna de behandeltijd gehalveerd

Snel en professioneel

Ik werd snel gebeld en producten had ik 2 dagen later al in huis

Altijd geweldig!!!

De behandelingen bij Praktijk voor Huid- en Oedeemtherapie is altijd geweldig, de tijd die ze voor je nemen, de uitleg die je krijgt. Ik ben 15 jaar geleden binnen gelopen en niet mee weg gegaan.

100% tevreden

Ontzettend goed behandeling tegen acne én vlekken van acné. Zeer tevreden.

Gewoon top !!

Zeer ervaren personeel en uiterst vriendelijk

Fijne en prettige behandeling

Goede en verzorgde behandeling erg prettig

Ik ben zeer tevreden

De dames werken netjes en goed Dat is mijn ervaring

Altijd goed resultaat

Iedereen bij Simone is zo vriendelijk en proberen altijd met je mee te denken. Wel een beetje prijzig maar absoluut goede resultaten.

Vordingstraat 2

6644BH Ewijk