Goed geholpen huid is een stuk beter

G O E D

Zorgvuldige behandeling. Ik kom er al jaren.

Fijne praktijk.

Goed en professioneel geholpen

Mijn behandeling werd vooraf duidelijk uitgelegd en wat ik ervan kon verwachten. En dat is ook zo geweest. Ik ga zeker nog terug, zodra ik een behandeling nodig heb.

Een fijne huidpraktijk die mij flink heeft geholpen

Ik heb een hele fijne ervaring met huidtherapie Simone de Wildt omdat mijn klachten over mijn huid zo goed als bijna verdwenen zijn. Dus de behandeling helpt onwijs goed.

Korte lijntjes en geweldig resultaat

Heel fijn geholpen met een litteken in het aangezicht. Door snel de juiste adviezen en producten te gaan gebruiken is het mooi weggetrokken en valt het niet meer op.

Leuk, fijn en goed

Tijdens de behandelingen kun je rustig praten met de huidspecialist, zowel persoonlijke onderwerpen als huid gerelateerde onderwerpen kunnen besproken worden. De behandelingen zijn professioneel en goed. Als iets niet goed is, kun je zo terugkomen voor een corrigerende behandeling.

Simone doet het fantastisch! Ik zie echt verbetering.

Fijne praktijk met deskundige medewerkers

Professioneel personeel, verwachtingen voldoen

Altijd willen te helpen, deskundigheid,

super!

mijn huid is veel rustiger geworden. de producten zijn ook erg fijn.

Goede behandelingen.

Deze praktijk geeft goed advies en goede behandelingen. Je voeld je hier welkom. Geef deze praktijk met lieve medewerkers een dikke 9

Uitstekend!!!

Ik ervaar de behandelingen als perfect en echt persoonsgericht, voor de beste resultaten.

perfect

ik kom er al jaren met zeer veel tevredenheid

Deskundig en vriendelijk

Goede adviezen, fijne behandelingen.

Hartverwarmend

Vriendelijk. professionals .altijd aandacht voor je. Tijd voor een babbeltje

kundig en goed advies

heb een hele fijne en goede ervaring bij Simone de Wildt. goed opgeleid personeel en zeer vriendelijk.

Goed geholpen , vriendelijke medewerksters.

Kwam voor ipl ontharing / is naar wens verlopen .

Prima .

De muziek can Simone maakte het helemaal ontspannen. Mantra's, wat leuk.

Fijn prettig professioneel

Fijne prettige sfeer. Denken mee. Veel aan gehad.

Ik voel mij erg op mijn gemak bij Ilse. Alleen vind ik ( doet ze nu niet meer)dat zij of jullie te veel dringen om jullie producten te kopen. Ik heb een kennis gestuurd naar jullie en zij vond dat erg vervelend. Verder ben ik erg blij met ilse... en blijf ik komen

Je wordt heel goed behandeld en er is ook een luisterend oor en dat vind heel fijn.

Bedankt

Prettig contact en duidelijke uitleg van de assistent en arts

Prima, behandeling en interesse in de client

Aandacht voor klachten, zoekt naar oplossingen en denkt mee.

Ziet gelijk wat er moet gebeuren

Ik ga graag naar de praktijk voor oedeemtherapie. Er is altijd tijd voor een praatje en word goed behandeld.