Prima geregeld, kantoor heeft goed meegedacht over de reistijden.

Service prima, maar prijs te hoog. Had nl. nadat de reis in eerste instantie niet door kon gaan omdat er geen bus beschikbaar was( andere reisdatum) , meerdere offertes opgevraagd bij diverse busmaatschappijen. Uiteindelijk heeft Coulant keurig voor gedeeltelijk vervangend vervoer gezorgd. Maar alle binnen gekomen offertes waren goedkoper tot behoorlijk goedkoper! Verder alles prima in orde, maar ga een andere keer wel een prijsvergelijking maken.

goede sevice, goede chauffeur

Op reis over smalle wegen in Zuidoost Fryslân kweet onze chauffeur zich voortreffelijk van zijn taak - hij reed zonder horten en stoten over grote bobbels en passeerde op verantwoorde wijze tegenliggers.

Goede service en laag in prijs

Coulant is altijd netjes op tijd, goed in de communicatie, laag in prijs en het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Als Personeelsvereniging zijn wij zeer tevreden over Coulant.

Zeer tevreden.

Snelle reacties op mails, duidelijke communicatie en flexibiliteit. Op de dag van de rit hebben we last minute nog een aanpassing kunnen doen in de afhaaltijd. Keurige bus en opgewekte Vincent achter het stuur. Wij zijn zeer tevreden!

Prettig telefonisch contact, goede service en perfect vervoer.

Ons vervoer naar Rotterdam was prima geregeld.

Zeer goeie reis gehad erg tevreden

Goede service fantastisch geregeld

we hebben een prachtige dag gehad met een heel vriendelijke chauffeur.

het was een goed georganiseerde bustocht

Zeer goede behandeling van mijn aanvraag, en uuitvoering

Zie boven

Prima!

Gezellig, behulpzaam, vriendelijk

Keurig op tijd, vriendelijke chauffeurs en nette bussen.

Onze school maakt graag gebruik van Coulant Touring. Onze ervaring is dat de chauffeurs vriendelijk en duidelijk zijn, de bussen er tip top in orde uit zien en dat de bussen ook altijd op tijd zijn. Daarnaast is de prijs kwaliteit verhouding uitstekend.

goed verzorgt

mooie touringcar pikobello

Op tijd aanwezig, vriendelijke chauffeur en een veilige rit.

Zie bovenstaande zin.

Alles tot in de puntjes geregeld.

Vriendelijke medewerkers die hun vak verstaan wij zijn een weekend Brugge geweest met een groep van 38 personen. Alles was goed geregeld en zijn de afspraken goed nagekomen. Duidelijke communicatie en de chauffeur was zeer vriendelijk en had alle goed geregeld.

openhartige en goedlachse chauffeur Vinvent ontving ons bijzonder vriendelijk en heeft de volledige

openhartige en goedlachse chauffeur Vincent ontving ons bijzonder vriendelijk en heeft de volledige dag voor ons ontzorgd. Uitstekende chauffeur, veilig en vertrouwd. Coulant Tours is een prettige partij om afspraken mee te maken. Hij houdt ons vooraf goed op de hoogte tot aan het einde van de dag. Prima. We hebben ons uitstekend vermaakt en zullen zeker nog eens een nboeking bij hem reserveren.

Een dagje uit met Coulant voelt als vakantie, alles tot in de puntjes verzorgd!

Comfortabel vervoer met een educatieve noot van de chauffeur onderweg, een prachtige voorstelling! Vervolgens weer comfortabel naar huis met een heerlijk driegangen diner onderweg. Alles tot in de puntjes verzorgd. Een dagje uit met Coulant is zeker een aanrader!

Uiterst gezellige dag gehad.

Goede en duidelijke communicatie vooraf, tijdens de reis erg gezellig in de bus. De chauffeur wist het een en ander te vertellen onderweg over de omgeving, wat een leuke aanvulling was. Ik ga zeker de volgende keer weer vol vertrouwen met Coulant Touring op reis.

Geen opmerkingen. Precies zoals verwacht en het hoort te zijn.

Goede afspraken en correcte behandeling

Korte lijnen, goede communicatie

Goede en snelle service

We hebben goede ervaringen met Coulant Touring. We weten elkaar via telefoon of mail te vinden en zaken worden snel en adequaat opgepakt. Vriendelijke buschauffeurs.

Perfecte service en vriendelijk personeel.

Goede ervaring met Courant. Van reservering tot einde reis is alles goed geregeld.

Prima service!

Twee keer ons laten vervoeren, goede ervaring, keurige bus!

gezelligheid

altijd prima service

Alles keurig voor elkaar

vriendelijke chauffeurs

Ze denken mee , en maken een reis op maat, in overleg is alles mogelijk. De koelkast gevuld, je mag lekker eten in de bus. Vincent is echt een topper! denkt mee , doet gezellig mee , speelt in op de behoeften van het gezelschap. Ff leuke dvd in de bus, leuk kijk en luister plezier. perfect!

Over Coulant Touring

Coulant Touring is een modern touringcarbedrijf. Bij ons staan kwaliteit, service en veiligheid voorop! Met Coulant Touring bent u zeker van een probleemloze reis. Neem contact met ons op voor meer informatie en onze mogelijkheden. Heeft u zelf al een idee voor een groepsreis? Wij zijn de juiste vervoerspartner. Zoekt u nog een leuk programma voor een dagtocht? Wij helpen u graag op weg met een arrangement op maat. Bent u zelf minder mobiel? Of maakt uw reisgezelschap gebruik van één of meerdere rolstoelen? Voor Coulant Touring is dat geen probleem. U reist gemakkelijk en comfortabel in onze touringcar met rolstoellift en/of loopplank.