Op tijd aanwezig, vriendelijke chauffeur en een veilige rit.

Zie bovenstaande zin.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Alles tot in de puntjes geregeld.

Vriendelijke medewerkers die hun vak verstaan wij zijn een weekend Brugge geweest met een groep van 38 personen. Alles was goed geregeld en zijn de afspraken goed nagekomen. Duidelijke communicatie en de chauffeur was zeer vriendelijk en had alle goed geregeld.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

openhartige en goedlachse chauffeur Vinvent ontving ons bijzonder vriendelijk en heeft de volledige

openhartige en goedlachse chauffeur Vincent ontving ons bijzonder vriendelijk en heeft de volledige dag voor ons ontzorgd. Uitstekende chauffeur, veilig en vertrouwd. Coulant Tours is een prettige partij om afspraken mee te maken. Hij houdt ons vooraf goed op de hoogte tot aan het einde van de dag. Prima. We hebben ons uitstekend vermaakt en zullen zeker nog eens een nboeking bij hem reserveren.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Een dagje uit met Coulant voelt als vakantie, alles tot in de puntjes verzorgd!

Comfortabel vervoer met een educatieve noot van de chauffeur onderweg, een prachtige voorstelling! Vervolgens weer comfortabel naar huis met een heerlijk driegangen diner onderweg. Alles tot in de puntjes verzorgd. Een dagje uit met Coulant is zeker een aanrader!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Uiterst gezellige dag gehad.

Goede en duidelijke communicatie vooraf, tijdens de reis erg gezellig in de bus. De chauffeur wist het een en ander te vertellen onderweg over de omgeving, wat een leuke aanvulling was. Ik ga zeker de volgende keer weer vol vertrouwen met Coulant Touring op reis.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Geen opmerkingen. Precies zoals verwacht en het hoort te zijn.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Goede afspraken en correcte behandeling

Korte lijnen, goede communicatie

Goede en snelle service

We hebben goede ervaringen met Coulant Touring. We weten elkaar via telefoon of mail te vinden en zaken worden snel en adequaat opgepakt. Vriendelijke buschauffeurs.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Perfecte service en vriendelijk personeel.

Goede ervaring met Courant. Van reservering tot einde reis is alles goed geregeld.

Prima service!

Twee keer ons laten vervoeren, goede ervaring, keurige bus!

gezelligheid

altijd prima service

Alles keurig voor elkaar

vriendelijke chauffeurs

Ze denken mee , en maken een reis op maat, in overleg is alles mogelijk. De koelkast gevuld, je mag lekker eten in de bus. Vincent is echt een topper! denkt mee , doet gezellig mee , speelt in op de behoeften van het gezelschap. Ff leuke dvd in de bus, leuk kijk en luister plezier. perfect!

*****

*******

Over Coulant Touring

Coulant Touring is een modern touringcarbedrijf. Bij ons staan kwaliteit, service en veiligheid voorop! Met Coulant Touring bent u zeker van een probleemloze reis. Neem contact met ons op voor meer informatie en onze mogelijkheden. Heeft u zelf al een idee voor een groepsreis? Wij zijn de juiste vervoerspartner. Zoekt u nog een leuk programma voor een dagtocht? Wij helpen u graag op weg met een arrangement op maat. Bent u zelf minder mobiel? Of maakt uw reisgezelschap gebruik van één of meerdere rolstoelen? Voor Coulant Touring is dat geen probleem. U reist gemakkelijk en comfortabel in onze touringcar met rolstoellift en/of loopplank.