Komt afspraken en betalingsvoorwaarden niet na

Bedrijf komt betalingsverplichting niet na na ontvangen goederen. Ze zijn al maanden niet bereikbaar.

• Advies N.v.t.
  • Orde en netheid N.v.t.
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Prettig bouwbedrijf en goede communicatie

De ervaring met Bouwbedrijf Gooise Meren is ons erg goed bevallen, binnen een week onze offerte ontvangen en een week later zijn ze gestart en ook nog 2 weken eerder klaar dan gedacht. Het projectportaal werkt ook prettig en nog belangrijker, de bouwvakkers zijn echt vakmensen. Nette mannen, geen gezeur en prettig in de omgang. Zojuist ook andere recensies hier gelezen, maar wij kunnen ons daar absoluut niet in vinden en zouden zeker nogmaals aan de slag gaan met ze.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Garage/schuur, Dak, Vloer, Keuken, Badkamer, Kelder, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Vlot verlopen en geen klachten

Binnen 3 maanden onze woning verbouwd en geen klachten. Keurige mensen, fijn projectportaal en ook goed advies tijdens de wekelijkse bouwvergaderingen.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Zeer prettige communicatie, vaardig personeel. Komen hun beloftes na!

Onlangs een dakkapel laten bouwen via BBGM. Ben hier zeer tevreden over. Ze zijn niet de goedkoopste in de sector maar het resultaat is het dubbel en dwars waard. Communicatief zeer transparant, en komen hun beloftes na. Wanneer er wat hindernissen ontstonden hebben ze er alles aan gedaan dit snel op te lossen. Kortom, dit bouwbedrijf is zeker aan te raden!

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam

Meedenkend en vakkundig

Mijn vrouw en ik hebben onlangs een stukje aanbouw laten bouwen door Bouw Bedrijf Gooise Meren. Dit was de eerste keer dat wij een bouw bedrijf benaderd hadden voor een klus. Dit was voor ons dus best spannend. Vanaf moment één hebben ze ons een goed gevoel gegeven door middel van duidelijke communicatie, zowel op financieel gebied als in de uitvoering van het werk. Ook was het bouw personeel erg vriendelijk en professioneel en toonde respect voor onze leefomgeving. Af en toe was het wel een beetje rommelig maar dat hoort erbij. We waren zeer tevreden over het resultaat van onze aanbouw. Alles zag er uitmuntend uit. Enige minpunt is dat ze iets over de afgesproken bouwtijd zijn gegaan. Kortom een zeer prettige ervaring en recommanderen dit bouwbedrijf aan allen!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Prima werk, fijne afstemming.

Prachtig werk geleverd betreft de verbouwing van onze garage naar een slaapkamer. De kleine 'gebruikelijke' onverwachte zaken werden zorgvuldig opgelost. Een heldere communicatie en een zeer strak plan maakt dit een aanbevelenswaardig bedrijf. Enige minpunt is de prijs, die is wel hoog. Maar daar staat dan ook écht een hoge service voor in de plaats.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Garage/schuur
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Over Bouwnu