Zeer flexibel en aardige, meedenkende vaklui!

Verbouwing keuken / hal / garage & verplaatsing meterkast: Direct bij het eerste gesprek werd duidelijk dat onze (in onze ogen) ambitieuze plannen geen probleem zouden zijn voor Bouwbedrijf Wendelgelst. Het opstellen van de offerte duurde wat lang, maar we hadden er op dat moment nog geen haast mee. Zodra de verbouwing begon, verliep alles zeer voorspoedig. Door de complexiteit en onzekerheid in het werk (afhankelijkheid van NUTS-partijen in een koude tijd) waren er wat periodes waarin niet gewerkt kon worden, maar zodra er ruimte was, kwamen Frank en Danny weer langs om het werk voort te zetten. Deze flexibiliteit was erg prettig! Ook de loodgieter vond het geen probleem om hier en daar op het einde van de dag nog langs te komen om bepaalde werkzaamheden uit te voeren. Jurn had het proces goed in de hand! Frank en Danny in het bijzonder zijn toppers. Erg meedenkend en communiceerden zeer goed als er een keuze gemaakt moest worden (ook per telefoon). We werden goed ontzorgd door de mannen en het huis zag er na elke dag keurig opgeruimd uit. Paar kleine puntjes van kritiek (waar overigens weinig aan te doen valt vanuit de hoofdaannemer): stucadoors hebben hier en daar wat onzorgvuldig gewerkt en de kosten van de elektricien vielen wat hoger uit dan verwacht. De laatste afrekening viel echter weer een stuk lager uit dan verwacht. Afsluitend: een zeer betrokken en kundig bouwbedrijf waar je op kunt vertrouwen.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Garage/schuur, Indelingswijziging, Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

TOP bedrijf met geweldige timmerlieden!

Via een tevreden kennis van ons zijn wij na een lange zoektocht en vele aannemers uiteindelijk bij bouwbedrijf Wendelgelst uitgekomen voor een ingrijpende verbouwing aan ons huis. Tijdens het offerte traject was de communicatie gelijk goed, open en eerlijk. Na nog een aantal positieve referenties te hebben gecheckt hebben wij besloten om de samenwerking aan te gaan. Vanaf dat moment zaten Ron en Jurn er bovenop en lieten ons geregeld weten wat de status was, hoe de planning verliep etc etc. voor ons was dit echt heel fijn en dit gaf ook een goed gevoel. Dit goede gevoel werd vanaf de start van de werkzaamheden alleen nog maar beter dankzij de jongens die dit bedrijf in dienst heeft! Er werd met ons meegedacht en advies gegeven, voordat iets gedaan werd werd dit ook overlegd met ons en elke dag werd alles weer netjes opgeruimd zodat het huis voor ons leefbaar bleef. Bas, Jan, en met name Danny en Frank bedankt! Wij zijn super blij met het uiteindelijke resultaat en door de prettige samenwerking is de verbouwing ons uiteindelijk meegevallen. Mochten we weer gaan verbouwen dan weten we jullie te vinden!

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw

Zeer net bedrijf met medewerkers die weten wat ze doen!

Bouwbedrijf Wendelgelst BV heeft bij ons alle meerdere grote klussen verricht en elke keer komen wij voor klussen bij hun terug. Ze werken zeer netjes, nemen de tijd om te overleggen (zo ook met de klant), denken in oplossingen. Er werken echt vakmensen die weten waar ze over praten. Bij renovatie klussen, zorgen ze ervoor dat wat niet gerenoveerd moet worden keurig netjes blijft. Een echte aanrader voor welke klus dan ook. Van sloopwerk, gevel renovatie, aanbouwen, nieuwbouw tot nieuwe schuur. Wij zouden ze zo weer bellen en met 100% tevreden aan een ieder aanbevelen!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Garage/schuur, Aanbouw/dakopbouw, Beglazing en kozijnen

Top bedrijf.

Zeer professionele, goede communicatie,nette werknemers,alle afspraken na komen enz . Dus een mooi en goed bouwbedrijf.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dak, Indelingswijziging, Aanbouw/dakopbouw, Dakkapel/dakraam, Overige, Beglazing en kozijnen, Isoleren (deel) woning, Badkamer, Keuken, Vloer

Prima aannemer die zijn afspraken nakomt en goed werk levert.

Prima aannemer die zijn afspraken nakomt en goed werk levert, accuraat werkt.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Badkamer, Keuken, Vloer

Zeker Aan te bevelen van A tot Z!

Een perfecte vebouwing! Startend met een goede inventarisatie tijdens het eerste gesprek en een duidelijke overzichtelijke offerte. Toen eenmaal de vergunning binnen was, werd er tijdens de bouwwerkzaamheden zeer efficiƫnt, uiterst professioneel en vooral keurig netjes/opgeruimd gewerkt. Elke dag werd de bouwplaats, de werkruimte eromheen en zelfs bij de vuilcontainer schoon opgeleverd. Het eind resultaat is een prachtige uitbouw op onze zolder/overkapping van het dakterras. Ook het vervangen van de achter schuifpui is perfect uitgevoerd. Voor ons was dit een ideale verbouwing mede mogelijk gemaakt door de zeer vakundige timmerlui (speciale dank aan Dave en Kevin).

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Serre/overkapping, Overige

Een bedrijf dat meedenkt om tot een zo goed mogelijk resultaat te komen.

Verbouwing en onderhoud.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Overig

Vriendelijk, kennis van zaken en betrouwbaar

Planning was spannend, gezien de krappe deadlines. Meer communicatie over de geplande werkzaamheden zou helpen om die spanning minder te maken. Maar het resultaat mag er wezen.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dak, Indelingswijziging, Beglazing en kozijnen, Isoleren (deel) woning, Kelder, Keuken
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Hoge kwaliteit, netjes en persoonlijk

Wij hebben door bouwbedrijf Wendelgelst de uitbouw aan de achterkant van de woning laten bouwen. Een zeer goede ervaring. Er is bijna onafgebroken gewerkt (muv de weekenden uiteraard) en de rommel is tot een minimum beperkt. Elke dag werd er tussendoor opgeruimd, zodat het leefbaar bleef. Het persoonlijke contact met de aannemer en de vaste werkploeg verliep soepel. Op het juiste moment hier en daar even afstemmen en meedenken wat de handigste oplossing zou zijn. Het resultaat is erg mooi geworden, goed doordacht en precies als besproken. Met name het keurige personeel is zeer goed bevallen, prettig in de omgang, heel hard gewerkt en kundig.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw

Jullie hebben mooi werk geleverd. Zeer tevreden. Helaas is de deur nog niet goed, Maar ga er vanuit dat het ook snel opgelost word. Dank jullie wel.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Beglazing en kozijnen

Goede voorbereiding

Al bij de voorbereiding van onze verbouwing hadden wij al gelijk een goed gevoel bij dit bedrijf. Er wordt geluisterd naar de wensen en mee gedacht naar oplossingen. Bij de verbouwing zelf werden wij blij verrast door de nette manier van werken en het anticiperen op kleine probleempjes of veranderingen. Wij zullen daarom bouwbedrijf wendelgelst ten zeerste aanbevelen

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Overige, Keuken, Vloer

Prettig bedrijf om je verbouwing mee te doen!

De verbouwing met deze vakmannen is ons als zeer prettig ervaren. De communicatie met de mannen op locatie is erg goed bevallen. Werken netjes en secuur.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Over Bouwnu