Wees op je hoede!!!!!!!!

Omdat ik last heb van mijn rug, bel ik regelmatig een taxi om ergens heen te gaan. Tot mijn grote spijt heb ik dit keer Taxi Jelle gebeld. Het starttarief was 6,00 euro (!) en voor een rit die ik altijd 11,50 euro betaal, moest ik bij hem 21,50 betalen. Ik gaf aan dat ik het erg duur vond maar kreeg ik opeens een grote mond voor terug. De taxichauffeur noemde me "zuinige oude vrouw" en ik moest maar gewoon betalen en "mijn bek houden". Ik voelde me op dat moment echt verschrikkelijk. Zo gaan me niet met elkaar om en een beetje respect voor de ouderen is zeker niet verkeerd!!! Mensen, wees op je hoede als je bij Taxi Jelle de auto instapt!!!!!!!!!!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Nee
  • Betrouwbaarheid
  • Snelheid/levertijd

Goed bedrijf met service!

Fijn dat er een goede taxiservice in Leeuwarden is! Afgelopen weekend heeft Taxi Jelle het vervoer verzorgt van en na de opening Culturele Hoofdstad 2018. Alles verliep zeer professioneel, keurig op tijd, nette chauffeurs en schone auto's. Ook de grote bussen van het bedrijf zijn een aanwinst voor Leeuwarden. Waar kun je nu 24/7 terecht als je met 50 man voor een hotel staat en de stad in wil. Bij deze namens de organisatie bedank ik het Taxi Jelle team en ga zo door!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja
  • Betrouwbaarheid
  • Snelheid/levertijd

Over Taxi Jelle Leeuwarden

Taxi Jelle is een taxiservice in Leeuwarden welke altijd open is en waar altijd een auto voor u klaar staat. Ook verzorgen wij groepsvervoer, er zijn bussen beschikbaar voor groepen t/m 90 personen. Voor goede kwaliteit, vakmanschap en service belt u Taxi Jelle!