Goed, betrouwbaar en duidelijk, ideaal om alles online te kunnen regelen.

De volgjewoning app is heel makkelijk te gebruiken, echt alles helder en goed uitgelegd. Daardoor is het contact ook altijd goed en vrij vlot verlopen. We zijn blij met ons nieuwe appartement!we hopen snel te gaan verhuizen, zodat we er mooi van kunnen genieten!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Vergeleken met andere bouwers boven verwachting

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

goede begeleiding gedurende het hele bouwproces

Voornamelijk digitale contact is tegenwoordig wel gebruikelijk maar niet altijd even snel als direct mondeling contact. Zeker bij zo vriendelijke medewerkers.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Een zeer stressvolle wijze van communiceren tijdens bouwperiode

Vooropgesteld verkoopbegeleiders en met name de uitvoerders waren erg vriendelijk en begripvol, maar ik ben 78 jaar en minder digitaal vaardig. Alle communicatie/keuzes/meerwerk e.d. moest namelijk via een digitaal portaal worden geregeld. Iedere keer als ik een berichtje kreeg dat er in het portaal iets was sloeg de schrik me om het lijf of ik het wel kon vinden, wat het betekende en/of welke handeling ik moest doen om het proces goed te laten verlopen. Normaal mailverkeer was nauwelijks/niet mogelijk. Het heeft me erg veel nachtrust en doktersbezoek gekost. Als klap op de vuurpijl kreeg ik ruim 11 dagen na de oplevering digitaal het dossier Oplevering en Revisie. Bijna alle documenten moesten worden geopend om te zien waarover het ging, dus ontbrak het aan eenduidige bestandsnamen.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Uiteindelijk naar onze wens en tevredenheid opgeleverd

afgezien van de pech die hebben met de lekkage Solatube en het feit dat bij de kijkdag en vooroplevering ons appartement als doorvoer en werkplaats werd gebruikt (wat voor ons het meten en beoordelen bemoeilijkte) is het resultaat voor ons toch bevredigend dank aan Mariska ,Stephan en Twan voor hun begrip en medewerking

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Van Santvoort Bouw is een fantastisch bedrijf met gedreven werknemers.

Mijn ervaring met Van Santvoort Bouw is dat we te maken hebben met een fantastisch bedrijf met werknemers die kundig en gemotiveerd zijn. Ze denken met je mee en komen met voorstellen waar je nog niet aan hebt gedacht. Dit geldt voor de mensen op kantoor en op de “echte” werkvloer. Graag wil ik drie namen noemen zonder de anderen te kort doen; Mariska aan Rooij, Stephan van Dongen en Twan Kolen. Speciale dank voor jullie.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Vakkundig gewerkt en ruim binnen de termijn opgeleverd

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige

Duidelijke communicatie

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Prettig, klantgericht & denkt mee.

Heel fijne ervaring met veel adviezen, veel opties en aanpassingen die kunnen. Goede kwaliteit opgeleverd. Enig minpunt is oplevermoment. Daar moet 1 een paar uur een heel huis geïnspecteerd worden op ALLE punten. Dat is zo goed als onmogelijk. M.n. beschadigingen die later ontdekt worden en duidelijk met de bouw te maken hebben worden niet meer in behandeling genomen. Dus oplever begeleiding zou veel beter georganiseerd moeten worden.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Keurig net, kundig, zorgvuldig en vooral degelijk Bouwbedrijf

Keurig net, kundig, zorgvuldig en vooral degelijk Bouwbedrijf. Alles keurig optijd verlopen, geen vertragingen gehad qua levering van materialen, in de coronatijd (ziekte personeel) enz.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

een betrouwbaar bedrijf, zover ik het kan bekijken.

Wij zijn tevreden over de gang van zaken, informatieverstrekking, toegankelijkheid van personeel.

• Advies N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Super geholpen van tekening tot huis

De afgelopen 2 jaar zijn voorbij gevlogen en daarin hebben wij ons huis van tekening naar echt huis zien groeien.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

tot aan de oplevering tevreden, nazorg kan beter

De woning is kwalitatief goed gebouwd, tot aan de oplevering als kopers heel goed begeleid. Na de oplevering heeft herstel te lang geduurd, geen contact met onderaannemers of uitvoerder, geen planning.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Alles werkzaamheden netjes zoals besproken

Eddo en Manouk waren buitengewoon fantastisch om mee te werken. Echt een pluim voor deze mensen

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Een bedrijf waarop je kunt bouwen en vertrouwen.

Ik heb de afgelopen 2 jaar een hele prettige samenwerking gehad vanaf het begin tot het einde van de bouw. Ze begeleiden je door het hele bouwproces heen. Denken mee in oplossingen daar waar mogelijk is. Zijn enthousiast en vriendelijk. Op al je vragen wordt snel gereageerd. Op de bouw zijn de mensen goed benaderbaar, werken nauwkeurig en netjes.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Goede kwaliteit en snelle en duidelijke communicatie

De bouw heeft bijna twee jaar geduurd, zoals gepland. In die periode ben ik steeds goed op de hoogte gehouden van wat er speelde. Het resultaat is geweldig: mooi appartement, goed afgewerkt en er is gewerkt met uitstekende materialen.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Ik vind dit een prima bouwbedrijf

Goede communicatie naar toekomstige bewoners Snelle reactie Vriendelijk Duidelijke uitleg

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Top prestatie geleverd met dit schitterende appartement.

Goede begeleiding, uiterst vriendelijke medewerkers, zowel op kantoor (Mariska) als op de bouw. Behulpzaam en goede adviezen. Weinig punten meer over na oplevering (deze moeten wel de komende tijd nog afgewerkt worden). Al met al hopen wij er iver circa 4 weken een plezierige tijd tegemoet te gaan.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Communiceren niet en komen afspraken niet na

Komen hun verantwoordelijkheden niet na. Gemiddeld worden problemen pas opgelost als er 5 tot 10 keer iemand anders langs is geweest om te komen kijken. Gemelde gebreken worden niet vanzelf opgepakt, daar moet je zelf werk van maken anders gebeurt er niets. Experimenteren tijdens nieuwbouw met technieken waar ze geen ervaring mee hebben, geen goed gevoel bij het eindresultaat, ook hier neemt men niet haar verantwoordelijkheden.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Beste Heer/mevrouw, Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent met het eindresultaat. Wij zien en horen dit niet terug bij andere kopers van uw project. Voor ons gevoel is het gehele bouwproces met u naar tevredenheid gegaan alleen is het echter tijdens/na de oplevering wellicht anders verlopen dat u had verwacht. Wij staan altijd open voor een gesprek hierover.

goede communicatie en prettige samenwerking

De communicatie verliep vlot alhoewel het voor ouderen wennen is om digitaal te communiceren. In het begin liep het wat stroef en het is aantebevelen om een duidelijke uitleg te geven hoe er digitaal gecommuniceerd moet worden. Verder was de communicatie duidelijk en vlot. De oplevering door Twan Kolen verliep perfect en wij zijn erg tevreden over het resultaat. De tussentijdse kijkdagen en ontmoeting met de bewoners van dezelfde etage was prettig. Mariska speelde een belangrijke rol tussen bouwbedrijf en ons en dat deed ze heel voortvarend.

Algemeen goed

Zwakke bouw begeleider. Waardeloos installatie bedrijf

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Serre/overkapping
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Beste heer Robben, Wij zijn bezig met het optimaliseren van onze Klantreis en zijn even door alle beoordeling aan het lopen. Wij zijn blij te zien dat u ons over het algemeen een goede beoordeling geeft. Voor Advies en Communicatie geeft u ons echter een 1 + 3. Graag zouden wij van u horen wat u hierin miste en wat wij hierin zouden kunnen verbeteren? Graag neem ik hierover binnenkort contact met u op! Met vriendelijke groet, Heidi van Diest Verkoopmanager Van Santvoort Bouw BV

Een prachtig complex gerealiseerd met voor ons wat mindere tussenmomenten (kijkdag en vooroplevering

In eerste instantie zeer goede communicatie met werkvoorbereiding/verkoop Snelle reactie en terugkoppeling op onze vragen en opmerkingen De kijkdag en vooroplevering waren voor ons zeer teleurstellend Tot twee keer toe werd ons appartement gebruikt als doorvoersluis cq werkplaats wat ons inmeten en beoordeling erg moeilijk maakten Ook voor partijen die komen inmeten was dit een doorn in het oog We hopen daarom ook op een goede eindoplevering (3 maal scheepsrecht)

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Het lijkt heel goed maar tegen de tijd van opleveren veranderd de sfeer flink

Hallo, Wij hebben ons huis door hun laten bouwen. In het begin stadium was het heel vriendelijk en sociaal. Bv lichtpunt verplaatsen of stopcontact geen probleem kosteloos zefs zeg maar waar je hem wil hebben. Zelf mee denken extra raam plaatsen op de offerte waar we nooit om gevraagt hadden we vragen waarom is beter anders kun je die ruimte niet luchten dus ojaa goed idee. Maar nu het huis bijna werd opgeleverd komen we er achter dat het lichtpunt verplaatst is en ze niet vermeld hebben dat de schakelaar met een andere lamp gekoppeld zit en tja... die is niet veranderd... helaas dat kan nu niet meer. Best vreemd wel over dakraam mee denken maar hier niet en dan ook niet helpen dit op te lossen. Dit is echt jammer. Verder was de afspraak dat de badkamer klaar zou zijn bij oplevering maar helaas nog al wat tegen slag gehad we hadden een lastig bad. Tja dat bad was al ruim 1 jaar geleden besteld. Maar het ergste is je word van het kastje naar de muur gestuurt om het op te lossen. Om je badkamer toch nog netjes en in orde te krijgen. Nu is de douche deur weer niet goed van maat. Dakraam op zolder moest een groot zijn is nu een klein raam o foutje compensatie 300,- euro meer kunnen we er niet aan doen. Buren accepteren dit niet terwijl wij dachten jammer het is helaas niet anders. De buren krijgen nu alsnog een groot raam maar aan ons is dit niet aangeboden. Gewoon jammer dat ze er zo simpel mee om gaan en je in de waan laten het kan gewoon niet anders en het afkopen voor 300,- euro terwijl we nu veel minder licht hebben en als je het prijs verschil in aanschaf ziet van een klein of groot raam dat zeker meer is dan 300,- euro. Maar goed helaas zijn wij te sociaal en denken we tja het zijn ook maar mensen die ook fouten kunnen maken. Maar blijkbaar kun je beter brutaal en hard zijn dan krijg je wel meer gedaan. Dus wees gewaarschuwd. Verder ziet het huis er keurig uit en zijn we er wel blij mee.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Standaard werk is goed, meer/minder is ronduit slecht

Bedrijf komt afspraken niet na, meerminderwerk gaat fout, meer/minder werk wordt niet gedaan, half gedaan. Communicatie is traag. Het is nooit het probleem van het bouwbedrijf. Pas na oplevering wordt verteld dat je voor het bouwen kunt verzoeken om een rookvrije bouwlocatie. Kopersbegeleiding is zeer ondermaats.

De Plank 89 5504EE VELDHOVEN

Over Bouwnu