Goede bouwer, alles eromheen kan beter.

Wordt tijd dat Blokland vanuit de bewoner gaat denken en niet vanuit het bouwen van een huis. Iedereen betrokken bij de bouw redeneert vanuit zijn eigen beperkte blik en daar heb je niets aan als klant.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

goede woning met goede materialen en prettige medewerkers

Het appartement is met kwalitatief goede materialen gebouwd en afgewerkt. De medewerkers die ik heb gesproken waren erg klantvriendelijk.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Het is onze eerste nieuwbouw woning dus we hebben geen vergelijkingsmateriaal maar we horen wel de verhalen van andere projecten. Wij vinden dat door Blokland alles keurig is gedaan van begin tot het eind. Dus voor ons Top ga vooral zo door.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Fijne aannemer, komen afspraken na.

Vanaf het moment dat we tekende voor ons appartement tot aan de oplevering hebben we Gebroeders Blokland als zeer prettig aannemersbedrijf mogen ervaren.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Top bouwer, met oog voor detail!

Van A tot Z volledig meegenomen in het bouwproces wat vakkundig is uitgevoerd!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Super blij met onze woning!

Gebroeders Blokland heeft ons een prachtige woning opgeleverd. We hebben veel geduld moeten hebben (van aankoop tot oplevering), maar het resultaat mag er zijn. Wij wonen hier inmiddels met heel veel plezier!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Aanbouw/dakopbouw, Garage/schuur, Zonnepanelen/zonneboiler

Prettige bouwer met kwaliteit

Nette bouw, geen fout die niet opgelost konden worden. Zou voor een volgende keer zeker weer bij deze bouwer aankloppen.

We zijn tevreden over de kwaliteit en de service van Gebr. Blokland

We zijn tevreden over de kwaliteit en de service van Gebr. Blokland

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Overig

Nette bouwer, maar communicatie ronduit beroerd

Blokland is een degelijke bouwer. Desalniettemin wordt het gehele proces vanuit de kopersbegeleider de klant niet makkelijk gemaakt. Slechte bereikbaarheid, moeizame en late antwoord op gestelde vragen. Er wordt niet meegedacht met eventuele opties voor verandering/aanpassing. Jammer als je voor zoveel geld een huis koopt. Hier is echt winst in te behalen!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Garage/schuur, Keuken, Onderhoud/service
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Bouwtechnisch top! communicatie is waardeloos en er wordt niet meegedacht.

Er wordt niet of nauwelijks meegedacht met de koper, opties waren zeer weinig en bij aanpassingen die de koper wil(dus de betalende partij) wordt niet naar geluisterd. Er kan alleen maar aan de tekening gedacht worden en niet naar een wens van een klant. Na meermaals zeuren en vragen om uitleg waarom iets niet kan ook geen zinnig antwoord ontvangen. Dit verpest wel echt het hele proces. Dit merken wij ook bij al onze buren dat zij dit zo ervaarden.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Mooi om nieuw te wonen na een heel lang proces vanaf belangstelling tonen tot oplevering

Het duurt allemaal ontzettend lang voordat we vanaf het moment dat we belangstelling hebben getoond voor een woning de sleutel kregen van ons nieuwe huis. de voorbereidingen en de uiteindelijke bouw duurden erg lang naar onze zin. Het uiteindelijke resultaat is goed. en het is fijn om hier te wonen in een mooie buurt.

Prima ervaring

Goede opvolging, service en kwaliteit

Zeer goede ervaring

Zeer goede en nette bouwer. Vriendelijk medewerkers.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Mooie, degelijke woning en een prettig proces ernaartoe

Wij zijn blij met de communicatie met Gebroeders Blokland in het hele proces. Soms was er wat meer discussie over bepaalde punten, maar er werd zeker geluisterd en uiteindelijk is alles naar tevredenheid verlopen. Onze woning is mooi en degelijk. Ook door ons ingehuurde vakmannen waren te spreken over bijvoorbeeld de afwerking van vloeren en wanden.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Ons negatieve oordeel is gevormd doordat we een negatieve start hebben gehad.

Ons negatieve oordeel is gevormd door een zeer negatieve start waarbij de door jullie (Thekla Trouw en Jaco Brand) toegezegde aanpassing alsnog werd afgewezen. Op welke manier we ook toenadering zochten om wel met ons mee te denken in oplossingen kwam geen enkele positieve feedback van jullie zijde. Tijdens het verdere proces zijn we door Kristina (koopbegeleider) en Arjan (uitvoerder) zeer netjes geholpen en te woord gestaan.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Mooi huis met goede kwaliteit

Huis ontwerp vinden wij mooi en de kwaliteit van oplevering was ook goed.

In één woord geweldig!!!

Wij (Harry en Annette) moeten zeggen dat alles vanaf het begin tot en met de oplevering en zelfs erna ontzettend goed geregeld was en is. Nooit geen overtogen woord als wij vragen hadden of iemand eens extra nodig hadden. Altijd de tijd voor ons genomen. Oplossingen gegeven, vriendelijk, behulpzaam, meedenkend enz. Het team klantadvies Martijn, Annemarie: het was geweldig hoe jullie ons begeleid hebben, hartelijk dank hiervoor. En niet te vergeten de uitvoerder Ard: altijd goed gemutst, vriendelijk en zeer behulpzaam in alles, meedenkend! Vriendelijk bedankt Ard! Het heeft ons goed gedaan. Ook Matthijs bedankt voor al het geregel. Kortom alle werknemers hartelijk bedankt voor de bouw van dit fijne appartement.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Woning keurig netjes opgeleverd. Goed te woord gestaan tijdens het gehele traject. De mannen op de bouw hebben goed hun best gedaan!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Veel goede maar ook wat teleurstelling

Sommige fases in het project moet en kan veel beter. We zijn erg tevreden maar gezien hoeveel we investeren vallen de slechte dingen wat zwaarder

Kwalilatief goed

De bouw is kwalitatief goed verlopen en weinig punten bij oplevering

Degelijk bedrijf

Werken solide, woning is netjes opgeleverd.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Mooie, ruime woning en de wijk is heel mooi geworden.

Mooie, ruime woning en de wijk is heel mooi geworden.

Zeer positief

Goede en snelle bouwer

matig

prima bouwer , starre , afstandelijke organisatie

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Uitstekend eindresultaat en binnen geplande bouwperiode

De bouwperiode is prima verlopen en het eindresultaat mag er zijn. De kwaliteit van opleving is zeer goed. Ook een prima service na de oplevering. Verbeterpunt is de communicatie tijdens de opstartfase en bouwfase.

Over het algemeen tevreden

Weinig punten bij oplevering. Correcte behandeling bij oplevering en service

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Een prachtig appartement alleen worden de puntjes op de i vergeten

Na ca. 3 jaar eindelijk de sleutel van het appartement. Het is prachtig, de ligging is subliem echter een aantal zaken van het gebouw kloppen niet zoals het betreden van het gebouw is problematisch omdat je altijd via een trap naar binnen moet komen, wat voor mensen die beperkt zijn een ramp is, helemaal als het buitenliftje al na 1 dag niet functioneert. De gebreken bij de oplevering bleken niet doorgegeven te zijn zodat er geen bestelling was van de goederen die vervangen moesten worden. Conclusie de gebreken zijn er nog. Puntjes op de i zetten is niet de sterkste kant van Blokland

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Ontwerpen mooie woningen, maar kwaliteit is erg slecht

Vanaf kooptraject kan er eigenlijk vrij weinig afgeweken worden van de standaard. Er wordt niet meegedacht in logische oplossingen. Kwaliteit woning na oplevering echt heel slecht. Tijd tussen constatering en oplossing is veel te groot.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Keuken, Zonnepanelen/zonneboiler
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Het was een lange reis met plusjes en minnetjes

Neutraal

Communicatie voor moeizaam

Matige kwaliteit

Door ervaringen uit het verleden had ik een iets hogere verwachting en dat valt tegen. Had een betere kwaliteit en meer logica rondom de indeling verwacht om ruimtes optimaal te benutten.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Goede ruwbouw, slechte afbouw en communicatie

Blokland heeft een standaard woning bouwen prima onder controle. Zodra er zaken afwijken is alles moeilijk, worden afspraken niet nagekomen en wordt er bij ontevredenheid geantwoord 'we voldoen aan de norm'

Keurig opgeleverd!

Een net bedrijf die weet waar klanten behoefte aan hebben. Hierdoor was het gehele proces een feestje :)

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Prima begeleiding vooraf en tijdens bouw

…

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Verwachting, service, communicatie is fijn

Het patroon wat wordt geschetst is precies wat wij hadden verwacht. Het was een fijne manier van communiceren

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Erg deskundig, goede kwaliteit van oplevering woning

Erg tevreden met de kwaliteit van oplevering.

Goede prijs kwaliteit verhouding

Gebroeders Blokland is een aannemer die weet waar hij mee bezig is en zet ook de juiste partijen in om het project gedaan te krijgen.

Fijn contact, geen opleverpunten

Woning is in zeer nette staat opgeleverd. Geen opleverpunten gehad. Fijn contact gedurende de bouw.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Badkamer, Zonnepanelen/zonneboiler

Bouwkwaliteit goed, veel keuzemogelijkheden

Onze ervaringen zijn wat betreft het selecteren van bouwopties en het aanpassen van standaard keuzes en indelingen goed. Er is veel mogelijk bij Blokland. Het verplaatsen van een deur, om onze keuken naar onze wens te kunnen plaatsen, was dan ook geen enkel probleem. Zelfs het uitbreiden van de badkamer, terwijl dit niet op de optie lijst stond, was mogelijk. Wat wij heel jammer vonden was dat wij gebonden waren aan Plieger voor het plaatsen van onze badkamer of dat anders de badkamer casco zou worden opgeleverd. Wij hadden de badkamer graag bij Middelkoop, de leverancier van de keuken, willen uitzoeken. Dit was echter geen optie. Een ander ding wat wij minder goed ervaren was de communicatie, of het gebrek daaraan, vanuit Blokland. Over het algemeen dus tevreden, nu de laatste puntjes nog afwerken en dan wonen wij in een prachtig nieuw huis.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Goed werk, maar communiceren ging soms moeizaam

Blokland heeft een mooie wijk met mooie huizen gebouwd. Maar, en dat zal zeker zijn reden hebben, liep dat de nodige vertraging op. Als klant kun je daar alleen begrip voor opbrengen als je er voldoende over wordt geïnformeerd. En dat werden wij niet. Sommige opleverpunten bleven vrij lang doorsukkelen.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Mooie en degelijke woning.

Woning is ruim en comfortabel.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Woning is mooi maar communicatie en opleverpunten lopen moeizaam

Zie boven

Tevreden

Tevreden, fijn in omgang en communicatie.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Wij zijn erg tevreden, korte lijnen en een vast contactpersoon

Zeer prettig en aardige mensen die bereid zijn te helpen

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Mooi goed degelijk bouwbedrijf met goede service

Komt altijd afspraken na

Teveel zaken niet ok

Blokland doet zijn best om klantvriendelijk te bouwen, op een aantal punten gaat dat ook goed. Helaas zijn er teveel zaken niet werkend bij voornamelijk installaties en wordt hier weinig of niets mee gedaan (alsof dat geen verantwoordelijkheid van de aannemer is)

Teveel zaken niet ok

Top bedrijf

Zeer klant vriendelijk, prachtig studio gekregen met een indeling waar ik heel erg blij mee dankzij Blokland

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

goede communicatie, proffessioneel en duidelijk.

Fijne begeleiding, ruimte voor eigen wensen

Fijne begeleiding, ruimte voor eigen wensen

Goed voor Projectbouw

Ok bouwbedrijf veel mogelijk ook buiten de optielijst alleen de communicatie tijdens het eindtraject, lang onduidelijk waneer de woning opgeleverd zou worden, pas een paar dagen voor de oplevering kregen we een definitieve oplever datum te horen en reparaties na de oplevering kon beter. Uiteindelijk worden wel alle punten opgepakt.

Prima begeleiding, met voldoende aandacht voor extra wensen

Prima begeleiding, met voldoende aandacht voor extra wensen

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

We zijn tevreden over ons huis

Het huis is mooi en licht door de grote ramen en de tegels aan de buitenkant zijn er fraai.

Prima ervaring

Goede partij, levert op wat ze afspreken. OPlevering algemene ruimtes helaas niet zo best/te laat.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Appartement mooi en goed gebouwd

Blokland is een betrouwbare en kwalitatief goede bouwer. Communicatie zou beter kunnen, maar wij zijn erg blij met ons mooie appartement

Bouw had sneller gekund

Jammer dat sommige wensen niet mogelijk waren. En vraagtekens bij sommige details

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Wij zijn blij met onze woning

Blokland is een goede bouwer met een enkel verbeterpuntje.

Goeie bouwer

Verbeter punten in de organisatie

Goede ervaring met Blokland

Degelijk werk afgeleverd

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Degelijke organisatie, levert prima kwaliteit, communicatie is een punt van aandacht

Degelijke organisatie, levert prima kwaliteit, moet nog leren communiceren en mag wat meer in de schoenen van de klant gaan staan.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Prima werk geleverd. Contact met uitvoerder eenvoudig en goed/correct

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Een professioneel bedrijf met goede vaklui en projectmanager.

Fijn bedrijf met goede communicatie over de voortgang (kijkdagen en nieuwsbrieven). Bouwkwaliteit prima in orde. Communicatie over meerwerk kan beter/sneller, maar wellicht speelde de Corona pandemie, die tijdens de bouw (en het maken van keuzes) hierbij een rol.

Eerste nieuwbouw woning

Geen vergelijking met andere bouwer

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Schitterend ontwerp appartement, geweldig gebouwd

Al op tekening waren wij verliefd op appartement residence Boonersluijs. Toen ze eenmaal begonnen met bouwen, ging het best wel snel. In coronatijd hebben ze zich uitstekend aangepast aan de omstandigheden.

Mooi huis gebouwd

Het huis is, op een aantal opleverpunten na, netjes gebouwd. Communicatie tijdens en na bouw had beter gekund.

Slechte communicatie

Slechte communicatie, loze beloftes, onbereikbaar….

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Kundige mensen, woning mooi opgeleverd

Met wat vertraging is onze woning tot 99% klaar keurig opgeleverd.

Blokland levert vakwerk af

Goede en leuke bouw periode gehad een mooi tedultaat

nvt

nvt

Goede bouwer. Slechte communicatie

Wij zijn blij met ons appartement, Ik kan absoluut niet overweg met de wijze van communiceren. After sales is voor elke onderneming van westelijk belang, en daar schort het aan bij Blokland.

Tevreden met het eindresultaat

Tops: Begeleiding van klantadviseur tot aan oplevering Bouwers van Blokland zelf vriendelijk, bereidwillig en vakkundig Verwachtingen komen overeen met eindresultaat Tips: Communicatie t.a.v. updates tijdens de bouw kan beter Inhoudelijke kennis van uitvoerders kan beter Oplossen van gebreken waar onderaannemers bij betrokken zijn kan beter

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Ik ben tevreden met het opgeleverde appartement

Ik heb gekregen wat ik verwachtte. Zover ik het kan beoordelen is het efficient en vakkundig afgeleverd.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Start bouwbegeleiding in begin erg stroef, met2e begeleider een beter contact.

Begin van bouwproject ( ook door coronavirus) ging begeleiding wat minder soepel. De eerste begeleider was zeer strikt aan de optielijst vasthoudend en kon/ wilde niet meedenken aan mogelijke niet op lijst staande punten. De 2e begeleider was zeer inlevend en probeerde mee te denken aan op te lossen punten

Ruim voldoende

• Nakomen afspraken N.v.t.
  • Orde en netheid N.v.t.

Kwalitatief mooi afgewerkte woning

Prettig

Voldoende

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Te weinig persoonlijke aandacht.

Koel , kil en zakelijk de gehele handelswijze.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Een fijne aannemer om mee te communiceren.

Denkt mee waar het kan en neemt bij gebreken zijn verantwoordelijkheid, top !

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Serre/overkapping, Badkamer
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Ontzettend slechte communicatie + langzame bouw

Tijdens woonwensen traject werden we slecht geinformeerd over de opties, kregen we geen of halve antwoorden op onze vragen, werd ons informatie beloofd die nooit verstuurd is. Het bouwtraject is ontzettend langzaam verlopen. We hebben in 2019 het huis gekocht, begin 2020 zijn ze begonnen met de bouw, we wachten (al ruim 2 jaar na start bouw) op oplevering van ons huis.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Goed en deskundig bouwbedrijf, een echte aanrader!

Fijne ervaring van de bouw, zelfs in coronatijd!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Zelf de bouwer moeten wijzen op constructiefout

Ik heb de bouwer zelf moeten wijzen op een constructiefout. Daarbij kwam alsnog een tweede constructiefout aan het licht. De houding van de bouwer in deze, de communicatie over en de afhandeling van de gevolgen zijn een grote schande.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Uitstekende kwaliteit van oplevering en snel oplossen van openstaande punten

De woning voldoet helemaal aan onze verwachtingen. Het proces van bouw en oplevering hebben we als zeer professioneel ervaren. De voorschouw was voor ons ten opzichte van de vorige nieuwbouwwoning nieuw en een absolute meerwaarde. Heel positief dat er bij oplevering vrijwel geen openstaande punten waren en dat vervolgens de punten die we ontdekten snel en vakkundig werden opgelost.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Bouwen zeer goed, maar voortraject (begeleiding) zeer moeizaam

Op de communicatie in het voortraject na is alles zeer positief verlopen. De woning is keurig netjes opgeleverd en de weinige punten die tevoorschijn kwamen zijn direct opgelost.

Communicatie zeer slecht

Wel 06 nummers hebben maar nooit kunnen opnemen….

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Prettige woning, mooi wijk gecreëerd

Blokland heeft een mooi huis en fijne leefomgeving gecreëerd.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Alles is netjes op geleverd

Ik vond dat de woning netjes en met mooie gladde muren enz is af geleverd.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Garage/schuur, Keuken, Badkamer, Zonnepanelen/zonneboiler
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Mooie woning gebouwd en goede kwaliteit, begeleiding kopers en bij klachten kan zeker beter.

Blijf eerlijk en als iets fout gaat, geef dat toe. Zoiets komt altijd uit en zorgt voor meer onbegrip.

Zeer Goed

Nette bouw communicatie kan Beter voor de rest weinig bijzonderheden

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Uitstekende bouwers die doen wat ze beloven

We hadden nog nooit nieuwbouw gekocht, maar zijn heel tevreden met de vriendelijke en nette bouwers van Blokland. Ook in de combinatie met Middelkoop waar we onze badkamer en keuken hebben gekocht (badkamer en toiletten werden door Blokland geïnstalleerd). Je ziet dat er elke keer keuzes gemaakt zijn om de juiste kwaliteit te leveren in plaats van een planning te halen. Dus ja - het project liep in totaal een paar maanden uit, maar alles is echt heel netjes gedaan.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Keuken, Badkamer

Goed gebouwde woning

Matig

Diverse basis zaken zijn fout gegaan, beneden niveau en echt niet over de kwaliteit te spreken. We proberen er met de bouwer (en waar geen garantie op zit: met andere partijen) uit te komen. Jammer om zo’n traject in te moeten na oplevering.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Blokland zorg voor goede service en kwaliteit

Mijn ervaring is heel positief

Geen happy feeling!

Zie voorgaande teksten!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Drama in kwaliteit, communicatie en het nemen van verantwoording

Grote gebreken, wordt niet opgelost. Woningborg en advocaat ingeschakeld. Veel stress opgeleverd, wat een prutsers.

Slecht

Volgens ons hebben wij een Maandagochtend woning

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Keuken

voldoende

positief

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Zonnepanelen/zonneboiler
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Zeer matige afwerking, traagheid van oplossen, slecht nakomen afspraken

De afwerking is zeer matig. Je moet bijna een extra hypotheek nemen om na oplevering alles mooi af te (laten) werken. Er is duidelijk bezuinigd op van alles en nog wat. Voor een huis van 6,5 ton kaal mag je wel iets meer verwachten! Het is een energie passief huis maar het tocht overal en nergens. Wat extra kokers kit hadden de kop niet gekost lijkt mij.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Belooft kwaliteit, levert fouten en geen communicatie

Als zij zouden doen wat ze op de website beloven, hadden wij nu geen advocaat in hoeven schakelen. Grote bouwfouten, er ontbreekt 2m2 vloerverwarming, materiaal trap komt niet overeen, kozijn staat scheef, verlichting badkamer kan niet worden gemonteerd. Na 7 weken na oplevering nog volop in gevecht om alles af te werken.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Uitkijken naar een droomwoning!

Prima contact, alleen corona maakt het lastig.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Communicatie is nul, vanaf de start

Geen communicatie, veel beloftes, nu na de oplevering helemaal drama, overal zelf achteraan. Hardhouten trap gekozen, blijkt alleen de treden in de trap naar de eerste verdieping. Kwaliteit in afwerking laat te wensen over, trap naar zolder staat los, traphekken staan los en zijn gewoon gevaarlijk, wand technische ruimte op zolder staat uit lood, waardoor kozijn getordeerd. Schilderwerk slecht, over niet overschilderbare kit geschilderd. Rieten kap rand slingerde en dikte varieerde, Verkeerde deuren en deurbeslag gemonteerd in wc en meterkast beneden enz enz.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Hoge kwaliteit door kundige bouwers

De bouw van ons nieuwe appartement was een geweldige reis met een fantastisch resultaat

Prima kwaliteit geleverd.

Zijn erg tevreden met ons appartement. Nauwelijks minpuntje Corona maakte bezichtiging tijdens de bouw moeilijk Dit wel als lastig ervaren.

Beneden verwachting

De gewekte verwachtingen, geopperd door makelaar Leuk, zijn geheel niet bewaarheid. Aanbevelen alleen als er goed overlegd wordt en geluisterd naar klanten.

Prima organisatie

Er wordt na een klacht wel gereageerd, maar helaas blijven er nog items niet goed afgehandeld.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Blokland is een ervaren en goed georganiseerde bouwer die goede kwaliteit levert.liteit

Vanaf de eerste stappen bij de koop van het appartement tot en met de oplevering heb ik altijd het gevoel gehad dat alles goed georganiseerd is en met de koper rekening gehouden wordt. Wel wat mindere ervaring met de afhandeling van wat kleinere punten na de oplevering.

Geweldige woonervaring

Heerlijk appartement in een schitterende woonomgeving. Het is hier elke dag genieten.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Ik ben blij dat mijn appartement binnen de daarvoor bestemde periode is opgeleverd en ben zeer tevreden over de staat van afwerking, de gebruikte materialen etc.etc. De iets mindere beoordeling van de communicatie heeft m.n. betrekking op de snelheid en de manier waarop wij tijdens het aankooptraject bijna werden gedwongen om beslissingen te nemen.

Prettige bouwonderneming

Ik vond het jammer dat er zo weinig kijkmomenten waren. Das was natuurlijk te wijten aan Corona. Ik moest soms erg lang wachten op een antwoord op mijn email.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Blokland levert echt kwaliteit en is een betrouwbare aannemer die zijn afspraken na komt

niet alleen via home dna maar ook persoonlijk contact / uitleg

Goed maar ontwerptechnisch vraagteken

Ontwerpfouten vertroebelen het beeld over Blokland

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

We zijn tevreden en zouden Blokland zeker aan derden aanbevelen.

Positieve ervaring, klachten,gebreken en dergelijke worden nauwgezet behandeld.

Naar tevredenheid opgeleverd.

Het is toch redelijk moeilijk om van te voren een beeld te vormen van hetgeen je gekocht hebt. Tijdens de bouw en met begeleiding vanuit de bouwfirma wordt dat Completer en is het jammer dat er dan niet nog een wcd of lichtpunt Bijgemaakt kan worden. Maar al met al toch een goede ervaring .

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Ga niet met deze lui in zee, je komt bedrogen uit!

Er is niet geleverd wat is beloofd, Men is niet aanspreekbaar op eventuele gebreken en maakt zich er met een "jantje van leien" vanaf. De frontdesk geeft verkeerde informatie bv over de isolatiewaarde van mogelijke vloerbedekkingen. De frontdesk reageert heel vaak niet op e-mails, of pogingen om ze te bellen. Er is zelfs door de VvE al een klaagbrief gestuurd over de slechte serviceverlening.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Hier is de klant geen koning

Garantie?? Hoezo? De klant is de idioot die de rekening betaald

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

In relatief korte termijn een fijn appartement

In relatief een korte termijn hebben de gebr. Blokland een fijn appartement gebouwd voor ons waar we het meeste problemen mee hebben is de communicatie tijdens de bouw, en een paar punten na oplevering die lang blijven "hangen "

COMMUNICATIE

Ik heb bovenstaand al zoveel aangegeven dat ik niet meer weet op te noemen - dan COMMUNICATIE - slechte communicatie ontneemt mensen onnodig van plezier en leidt tot IRRITATIE hetgeen onnodig is. Jammer van de energie die iedereen erin gestoken heeft.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Kwaliteit wel geleverd, maar oplevering afgeraffeld

Overvallen door Blokland om binnen een uur de woonwensen kenbaar te maken, zonder begeleiding. Opgeleverde woning kwalitatief in orde. Maar uitleg over de technische installatie, alsook informatie over garantie ontbrak.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Prima communicatie, maar waardeloze showrooms en slecht vakwerk in sanitaire ruimtes.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Keuken
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Goede communicatie met de opzichter

Goede opzichter kon altijd de vragen beantwoorden beter dal als je kantoor belde

blokland voldoende vink kopersbegeleider onvoldoende uitvoerder goed

blokland voldoende vink kopersbegeleider onvoldoende uitvoerder goed

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Per saldo gewoon tevreden. Omdat we nog geen enkele reactie op klacht 'klik in warmwaterkraan' gehoord hebben, geeft dit een wat negatief gevoel momenteel.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Aanbouw/dakopbouw, Keuken, Badkamer

Tevreden

Zeer gelukkig met ons stekkie

bouw opzichg gaat goed

communicatie gaat erg slecht

Prima bouwbedrijf, hoge kwaliteit

Tijdens de bouw was al te zien hoe netjes er gewerkt wordt, altijd goed opgeruimd bouwterrein. Na de oplevering werd het bevestigd, prima kwaliteit woning, tot en met de bestrating opgeleverd.

Goede ervaring met Blokland

Over het algemeen goed en snel gebouwd, op een enkel punt na, helemaal tevreden.

Prettig

Goed georganiseerde bouwonderneming,

Wij hebben een mooie en nette woning. Jammer dat gewenste wijzigingen soms verzanden in slechte communicatie.

Degelijk bouwbedrijf.

Degelijk bouwbedrijf die (via de onderaannemer) goed werk afleveren, maar waarbij de communicatie en klantvriendelijkheid nog wel wat aandacht verdienen.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Een duurzame topwoning gekregen!

Vanaf de start van ons nieuwe woning tot aan de oplevering veel informatie gekregen, contactenmomenten gehad waarbij medewerking was voor oplossingen. Oplevering was een feestje. Gebroeders Blokland hadden de vlag voor ons uitgehangen, dat gaf een super gevoel!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Overig

Wij wonen naar verwachting en tevredenheid

Behoeft geen toelichting

Prima geregeld

Door prive omstandigheden is niet alles naar wens gegaan

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Overig

Een ontwikkelaar met heldere afspraken die worden nagekomen

De informatie en afstemming is vooraf, tijdens en na de bouw kloppend en helder geweest. De afspraken die zijn gemaakt zijn ook nagekomen. Issues en opleverpunten zijn in goed overleg afgerond. Er had wel meer mogen worden gedeeld over de voortgang van de bouw van de nieuwbouwwoning.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Geen slecht huis gekocht maar als bewoner moet je wel alles goed in de gaten houden

Wij vonden dat we zelf heel veel moesten corrigeren vaak gingen er dingen fout zo ook op tekening daarnaast was het keuze proces erg kort en konden er een hoop dingen niet met installaties terwijl deze wel waren aangeboden. Daarnaast valt de woning erg tegen kwa afwerking ook al staat dit wel in de technische omschrijving (volgende keer zal ik als dit zo weer staat omschreven zo'n woning niet kopen). De aannemer zelf heeft genoeg ervaring om er mooie woningen van te maken maar moet er toch gekeken worden naar detaillering.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Mooie nette bouw met hoog afwerkingsniveau.

Snelle bouw. Slecht bereikbaar via 06 nummer Hoge afwerking

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Zonnepanelen/zonneboiler

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Proces is goed verlopen. Veel contact gehad en dat was altijd prettig. Oplevering ook prima gegaan

We zijn tevreden over het verloop. Van de eerste paal tot de oplevering. Er waren een aantal kleine puntjes maar die zijn naar wens verholpen.

Tevreden

Wij zijn zeer tevreden, wel vonden wij het jammer dat bepaalde aanpassingen als niet meer mogelijk waren. Zoals de deurkozijen, waterkraan, openslaande deuren etc

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Moeizaam, slechte communicatie en in eerste instantie zich er gemakkelijk van af maken. Achteraf is er wel een en ander gebeurd om te proberen de ontstane problemen op te lossen.

Over het algemeen super

Op een paar punten na die mis zijn gegaan is het uitstekende kwaliteit en communicatie. Het proces vooraf had iets beter gekund maar over het algemeen heel erg te spreken over Blokland.

Goede bouwer, werken netjes

Informatie voorziening volledig digitaal is erg gemakkelijk. Keuze badkamer erg beperkt en casco kon ook niet. Erg jammer, had zelf andere keuzes gemaakt namelijk. Weinig grote punten tijdens of na de oplevering. Wel redelijk veel deurkozijnen beschadigd, dit vind ik zonde. Architect heeft wel het eea laten liggen bij het ontwerp wat zeker mooier had gekund.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

tevreden met de woning en het bouwproces

(rest)punten worden over het algemeen goed opgepakt en voor zover wij het kunnen beoordelen is de kwaliteit van het huis goed

Tijdens bouw positief

Afhandeling over meerwerk kan beter. Mis deskundigheid van contactpersoon. Voorlichting over installatie warmtepomp en zonnepanelen is niet geweest.

Goede aannemer

Prima contact gehad met de uitvoerder. Wat verbeterpunten zijn is informatie verstrekking van werking warmtepomp en zonnepanelen.

Prima aanloop, slecht nazorg

Alles is gezegd.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

goede kwaliteit bouw, minder in communicatie en snelheid van oplossen problemen.

overall ben ik tevreden.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Betrouwbare, weinig flexibele bouwer.

lastige communicatie. Persoonlijke wensen werden te makkelijk afgewezen terwijl het na aandringen wel mogelijk bleek. De communicatie verbeterde sterk gedurende de bouw. De woonwensen zijn uiteindelijk prima uitgevoerd. De algemene afwerking is slordig. Er is niet overal gekozen voor de beste of meest duurzame materialen wat we gezien de prijs wel mochten verwachten. Meer toezicht op het werk van onderaannemers is ons advies.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Alles goed behalve de tuin

Alles goed behalve de tuin.

Prima organisatie, vakkundige medewerkers

Prima ervaring met Blockland. Wij zijn blij met het opgeleverde resultaat

Goede voorbereiding

de bouw is net begonnen maar we worden nu al prima begeleid.

• Orde en netheid N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Blokland is betrouwbaar maar niet flexibel

Blokland is een betrouwbare partij. Helaas niet flexibel in meerwerkopties. Kost veel moeite om wensen te verwezenlijken. Ik ben wel teleurgesteld in afwerkingsniveau van (binnenkant) van de woning. Veel latjes, plintjes en een trap in zeer slechte staat.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

goede communicatie, zorg voor goed personeel wat meedenkt.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Geweldige, klantvriendelijke en aanspreekbare aannemer.

Wij hebben de bouw, de oplevering en het inhuizen als een feest ervaren. Complimenten ook voor de uitvoerder op de bouw.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Blokland vele goede aannemers verkloten het snel in een goede markt, jullie moeten dat niet doen.

Blokland staat bekend om het leveren van huizen op hoog niveau qua afwerken. Dan is de markt in een keer booming en meer projecten worden er aangenomen (dat denken wij dan) en dan wordt de kwaliteit in een keer wat minder. Zo jammer. Doe dat nou niet.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Zeer tevreden met de koop en de begeleiding

Mijn ervaring is zeer tevreden en zou familie of vrienden Blokland aanbevelen. Er waren toch best veel opleveringspunten maar zijn naar tevredenheid opgelost. Begeleidng van ons mbt tot koop en extra wensen zeer goed geholpen.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Vloer, Keuken, Badkamer, Zonnepanelen/zonneboiler

goed maar kan beter.

de bouw van ons huis ervaar ik als een prettige ervaring. Iets meer aandacht aan de afwerking(tegelwerk)zou het voor ons super hebben gemaakt

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Vloer, Keuken

Fijn bouwbedrijf

Gebroeders blokland heeft ons huis gebouwd. Goede communicatie en service. We hebben een heerlijk plekje & fijn huis waar we dagelijks van genieten.

Erg goed bedrijf

Super tevreden met de mooie woning

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Prima bouwbedrijf en communicatie is prima

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Vloer, Keuken, Badkamer, Zonnepanelen/zonneboiler

Dank voor jullie allemaal

Altijd hulp gehad met vragen die we hadden, Goede communicatie, en waren zeer vriendelijk, en raad ze zeker aan!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Serre/overkapping, Vloer, Keuken

Tevreden

Deskundig en vriendelijk bouwbedrijf. Vooral uitvoerder Arno is een prettig en deskundig iemand.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Overall positief en blij met het resultaat!

Opleverpunten worden goed/snel verholpen.

Snel en duidelijk

Van af dag 1 werden wij uitstekend begeleid tot na de oplevering. Niets was te lastig en er werd goed meegedacht vanuit een oplossing.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Ontzettend snelle bouwer en goed in de communicatie.

Hele fijne snelle bouwer, die goede kwaliteit levert. De enige verbeterpuntjes zijn: - meer kijkdagen organiseren - het mogelijk maken om de badkamer casco op te laten leveren.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Keuken
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Voor een project dat een vlaggenschip had kunnen zijn jammerlijk de mist ingegaan

Goede casco bouwer, slecht in luxere segment bouw - uitermate slecht in detail afwerking en aanstelling en aansturing van onderaannemers. Volstrekt ondermaatse vorm van communicatie, waardoor alles misging zonder dat het nodig was en met goede communicatie voorkomen had kunnen worden. Slechte borging van kwaliteitsprocessen en eigenaarschap. Wegduiken bij problemen en kopers dwingen met een conflictmodel tot oplossingen te moeten komen. Zo onnodig en betreurenswaardig. Ook de algemene ruimtes waren niet in staat van oplevering ten tijde van de oplevering. De afwerking en staat was ronduit slecht te. noemen.

Goed en fijne periode

Na de koop was de begeleiding prima en de opgeleverde kwaliteit goed

Afwerking kan netter

Afwerking kan netter

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Netjes en goed afgewerkte woning.

De woning is snel en netjes gebouwd. De communicatie met kantoor kan wel veel beter.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Prima bouwer met af en toe zijn streken

betrokkenheid

De woning hebben we gekocht in een tijd dat mijn echtgenote ziek was. In samenwerking met Blokland een aangepaste woning laten bouwen. Helaas heeft mijn echtgenote de oplevering niet mogen meemaken. Dan sta je er alleen voor ... en dan duurt verhuizen iets langer dan normaal.

Betrouwbaar bouwbedrijf; aanbeveling!

I.h.a. is de fase van koopbeslissing tot oplevering volgens plan verlopen. Tussendoor op projectmatige bouwmomenten inzage gegeven ter plaatse over vorderingen etc. Vooroplevering en definitieve oplevering eveneens naar tevredenheid. Wél een aanbeveling voor kandidaat koper. Denk goed na over de aangeboden uitvoering van het object zoals op tekening weergegeven. Ons is gebleken, na enkel maanden woonervaring én kennis nemend van andere medebewoners van appartementsgebouw, dat de uiteindelijke uitvoering beter passend kan worden gemaakt naar individuele wens. Ik bedoel de kamergrootten, de plaats van sanitair, leidingen, het verplaatsen van binnenwanden etc. Zeker kan dit consequenties hebben voor meerwerk, maar de namens de bouwer aangestelde consulent geeft te weinig informatie omtrent mogelijkheden. Althans, zoals wij hebben ervaren.

Over het algemeen positief

Het is onze eerste ervaring met een bouwbedrijf dus we hebben geen vergelijking . Er gingen wel wat dingen mis maar over het algemeen wel positief.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Nette bouw, communicatie kan beter

Ons huis is keurig opgeleverd met weinig opleverpunten. Communicatie tijdens de bouw was erg moeizaam, tot twee keer toe een nieuwe kopersbegeleider toegewezen gekregen en vragen werden erg laat beantwoord

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Badkamer

Teleurstellend

Ik moest overal zelf achter aan zitten. de medewerkers van Blokland zijn niet bereikbaar en reageren niet op schriftelijke communicatie. Vier maanden na de oplevering zijn er nog steeds makkelijk op te lossen punten die nog openstaan. De communicatie is slecht en kwaliteit van herstel is ook slordig en van magere kwaliteit. Al met al was de laatste fase ban de bouw van de bouw een frustrerende ervaring.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Mooi huis, een moeizaam proces

Fijn huis, communicatie heeft op veel momenten voor frustratie vezorgd.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Goes dat wij Blokland getroffen hebben.

Vanaf de aankoop tot de oplevering duurde lang, met ca. 2 jaar. Omdat we steeds niet hoorden wanneer er nu eens opgeleverd zou worden hebben we het lastig gehad met de planning van de toeleveranciers na de oplevering. Al met al zijn we goed tevreden met wat we gekocht hebben.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Weinig flexibiliteit een kwalitatief zeker niet voldaan aan hoge(re) standaarden.

Gebr. Blokland heeft gedurende de bouw weinig flexibiliteit getoond. Pas na herhaaldelijk aandringen konden zaken ineens wel veranderd worden. Oplevering was rommelig en bijzonder slechte ervaring met de externe partij als vertegenwoordiger van Blokland die de oplevering verzorgde. Verkoopbegeleiding zou sterk verbeterd kunnen worden door daar mensen aan te stellen die kennis van de bouwwereld hebben.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Wij zijn heel tevreden met ons mooie huis!

De communicatie liep niet altijd even goed. Soms slecht te bereiken als je een vraag had maar meerendeel positief. Wat wij als een minpunt rekenen is dat het communiceren van de opleverdatum heel laat kwam wat resulteerde in het feit dat je eigenlijk niks kon plannen met de overige aannemers en bedrijven. Dit maakte het plannen vrij lastig maar al met al hebben we een schitterende woning

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Goede bouw communicatie en afhandeling niet netjes

Goede bouw mooi huis, communicatie met Blokland verliep niet altijd even best, duurde lang voordat er een oplossing kwam voor vragen die we hadden. Afhandeling van punten van de woningen had beter gekund.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Keuken, Badkamer

vakkundige aannemer

goed bedrijf

Zeer tevrede

2 duimpjes omhoog :)

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Dit bedrijf kun je echt goed inschakelen voor je bouw! Wij zijn heel erg tevreden over het hele proces en oplevering van de woning.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Vloer, Badkamer

Ruim voldoende

Zijn goed meegenomen in het hele proces. Niveau van afwerking had beter gekund.

matig

zzp kwaliteit,

Tevreden kopers

Mooie woning opgeleverd gekregen, waar we met plezier wonen. Zoeken mee naar een goede oplossing van problemen. Klantvriendelijk, vooral op de bouwplaats goede ervaringen met de uitvoerder.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Mooi huis met mooie details maar soms mindere communicatie

Mooi huis opgeleverd gekregen met mooie details. Oplevering van het huis eerder dan gepland. Bij oplevering nog niet alles in orde, maar is goed opgepakt door uitvoerder Arjan (Fijne communicatie en doet wat hij zegt, pluim!). Communicatie met kopers begeleiding is veel minder geregeld, slecht bereikbaar en lang moeten wachten op antwoord. Je moet zelf vinger aan de pols houden.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Aanbouw/dakopbouw, Zonnepanelen/zonneboiler, Isoleren (deel) woning
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Prima bouwer, maar ruimte voor verbetering

Mooi vrijstaand huis opgeleverd gekregen. Planning: bijna kwartaal te vroeg opgeleverd, prima, maar werd laat in project gecommuniceerd. Kijkdagen zijn goed georganiseerd en leuk om de voortgang te kunnen zien. De bouw wordt netjes uitgevoerd, maar 40 opleverpunten is wel echt te veel voor dit type huizen. Ook grote dingen vergeten of verkeerd aangelegd. Dit wordt alles keurig netjes opgelost en netjes afgehandeld, maar je moet wel zelf opletten. Communicatie wat stroef, maar zal met de drukte te maken hebben. Al met al tevreden, maar er is ruimte voor verbetering.

Mooie woning

Mooie nieuwe woning opgeleverd gekregen, met natuurlijk allerlei opleverpunten, maar die zijn ook wel binnen een redelijk termijn opgepakt en opgelost.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Mooie woning maar het kost wel wat moeite.

Vanaf het begin lastig contact te krijgen met de koperbegeleiders. Mooie woning opgeleverd gekregen. Sommige opties zijn een beetje raar, verplaatsen van een stopcontact kost bv. 50 euro. Tijdens het kiezen van deze opties zit er nog geen leiding in de wand. Wat is de moeite om kosteloos een stopcontact bv. 50cm te verzetten? Na oplevering goed contact gehad met de uitvoerder die eventuele problemen snel oploste.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Garage/schuur
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Goed maar vinger aan pols houden.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Beter in voorbereiding als afwikkeling.

In het verleden met aannemers een huis laten bouwen. Ijselbouw- Slecht vakwerk. Hooghwerff Stijen- prima vakwerk en veel mogelijk. Blokland - Strakke organisatie,maar ophet eind steken laten vallen.

Slechte afhandeling na oplevering

Na drie maanden is er nog weinig gebeurt

wij zijn tevreden

er werd op tijd en planmatig gewerkt

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Geweldige aannemer en perfecte bouwer van ons appartement

Goed contact tijdens de bouw. Uitermate vriendelijke medewerkers. Oplevering van appartement bijna zonder opleverings punten.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Zou zo weer een huis kopen wat door Blokland is gebouwd.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

alles goed geregeld en afspraken nakomen

wij hebben ervaren dat alle afspraken prima zijn nagekomen

redelijk tevreden

Op de bouwplaats tevreden met de uiveing. Vanuit kantoor onduidelijk en moeilijk te contacten.

Keurige bouwer

Onze ervaring met Ge3br. Blokland is positief. Zij bouwden het appartementsgebouw INTERMEZZO in Sliedrecht op een vakkundige wijze, en hadden daar een buitengewoon prettige uitvoerder/opzichter op gezet. Dat was in de praktijk heel erg prettig. Ook bij de opleveringen heeft deze opzichter zich heel prettig opgesteld. Hij is er voor beide partijen. Het gehele project (vooraf, tijdens en na) is correct verlopen en daarom zeggen wij: een goede bouwer is Gebr. Blokland.

Tevreden met ons huis!

Goede ervaring en een pluim voor de medewerkers buiten. Marco, Arjan en Montana bedankt!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Keuken, Zonnepanelen/zonneboiler
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Voortraject lastig, Verloop super.

Begin stadium moeizaam betere kopersbegeleiding op zn plaats. Afwikkeling en nazorg top! Arjan bedankt!!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Badkamer, Zonnepanelen/zonneboiler
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Ze hebben een prachtig huis gebouwd

communicatie is soms wat lastig, maar hebben keurig werk afgeleverd.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Mager huisje voor veel geld.

Weinig persoonlijke benadering. Ik voel me korrekt behandeld,maar dan wel als bouwnummer 26

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Badkamer
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Mooie huizen maar missen wel degelijkheid.

Traject verliep niet geheel soepel. Hier en daar wat miscommunicatie opgelopen met de gesprekken over hoe we de woning afgewerkt willen hebben. Achteraf niet goed geinformeerd over alle mogelijkheden wat erg jammer is. Hierdoor veel gezeur gehad over de badkamer. Na oplevering lekkage gehad wat achteraf goednisnverholpenndoor Blokland maar wel vervelend is geweest. Communicatie en afhandeling van problemen is wel redelijk geweest.

Gedeeltelijk positief

Blokland heeft een net huis afgeleverd, alleen in de beginfase was de communicatie met de koopbegeleider dramatisch. Ook was het sanitair via een website uitzoeken een minpunt.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Nette afhandeling van openstaande punten.

Nette afhandeling van openstaande punten bij oplevering woning. De enige opmerking die ik heb, is dat de communicatie richting de klanten soms beter kan. Wij hebben de ervaring gehad dat wij onze eerste twee kijkmomenten gemist hebben omdat onze bouwnummers niet meegenomen waren in de planning en wij ook geen mail hadden ontvangen.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Super goed gebouwd begeleiding en voorafgaand matig tot slecht.

De bouw is goed. De begeleiding voorafgaand matig. Verwacht daar niet veel van. Ondeskundig. Tijdens oplevering was de begeleiding super maar dat was niet iemand van Blokland. Administratief hebben ze het niet in orde.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Een klantvriendelijke en professionele aannemer met oog voor kwaliteit

In het hele traject van voorafstemming tot en met oplevering van de nieuwe woning heeft Gebroeders Blokland zich klantvriendelijk en professioneel opgesteld. Wij zijn ook zeker tevreden met de geleverde kwaliteit van de woning. Ook de nazorg was prima in orde en compliment aan de uitvoerder(s) welke altijd tijd voor je hadden en een snelle en adequate opvolging wisten te organiseren.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

bouw personeel een pluim! kantoor verbetering

Bouw personeel heeft keurig werk afgeleverd complimenten aan de uitvoerder (Arjan) Helaas kunnen weinig tot geen wijzigingen doorgevoerd worden in de bouw. Als er wel een wijziging uitgevoerd kan worden wordt deze tegen een zeer hoog bedrag aangeboden. Verbetering noodzakelijk in communicatie met kopers.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Vloer, Keuken, Badkamer, Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Het resultaat is naar wens en daar gaat het uiteindelijk om.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Indelingswijziging, Vloer, Keuken, Badkamer
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Een goede en kwalitatieve bouwer

De bouw is vlot en snel verlopen

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Badkamer, Zonnepanelen/zonneboiler

Als zeer goed ervaren

Fijne ervaring, moment van koop tot aan oplevering is zeer snel gegaan. Huis eerder opgeleverd dan verwacht. Hoogstaande kwaliteit, netjes afgewerkt. Goede uitleg en betrokkenheid vanuit de aannemer naar de koper.

Prima bouwer, communicatie matig

Onze woning is netje opgeleverd en zonder grote problemen. Communicatie is matig en reacties laten lang op zich wachten. Nieuwe contactpersoon gaf later gelukkig verbetering. Eigen wensen zijn beperkt en je moet je wel schikken naar de standaard opties.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Gebroeders Blokland heeft ruim binnen de planning complex opgeleverd

Ervaring met Blokland prettig. Regelmatig informatie over de voortgang van het project.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Een professionele organisatie die wel aandacht vraagt van de klant

Ee organisatie die profesioneel overkomt maar in de bowperiode is gebleken dat je er als klant wel bovenop moet blijven zitten. Kleine foutjes en miscommunicatie hebben in de praktijk laten zien dat de werkdruk en de vakantieperiode de oorzaak hiervan zijn.

Prima projectontwikkelaar

Snel en net werk

Prima aannemer

Blij met onze nieuwe woning.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Keuken, Badkamer

Prima aannemer

Soms was de communicatie niet goed, maar uiteindelijk toch wel een mooi huis opgeleverd

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Mijn ervaringen zijn goed met Blokland

Mijn ervaringen zijn goed met Blokland, klantvriendelijk en het huis is volgens mij goed gebouwd.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Garage/schuur, Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

de gebr. blokland heeft ons huis keurig gebouwd. er is aandacht aan details besteed. communicatie verliep over het algemeen goed. en we wonen hier met plezier

Prima,

Netjes geholpen. Huis ziet er goed uit. Prima service.

Was goed

Betrouwbaar, goede voorlichting en behulpzaam

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Prima bouwkwaliteit; communicatie voor verbetering vatbaar

Over het algemeen zeer tevreden over de (bouw)kwaliteit van de woning. De paar opleverpuntjes zijn adequaat opgelost, ook de garantieklusjes. Prima vaklui op de werkvloer! Wat betreft klantadvisering, communicatie, kijkmoment (1), verwachtingsmanagement, flexibiliteit, responstijd, is er nog een wereld te winnen... Een hogere score ligt binnen handbereik, voor nu heeft het vakmanschap het gewonnen en zijn we uiteindelijk tevreden met onze nieuwe woning!

Betrouwbaar

Goede communicatie en duidelijke afspraken. Nog 2 opleverpuntjes maar wordt verwacht dat de punten snel worden opgepakt. Het huis is verder netjes afgewerkt en ben zeer tevreden.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Bouw is prima, communicatie zwak.

Tevreden met bouw en kwaliteit van woning. Communicatie en flexibiliteit na eerste akkoord is zeer zwak. Via email een vraag stellen en meerdere weken moeten wachten op antwoord is eerder regeling dan uitzondering, dat gaat irriteren. Een kleine wijziging in meer / minderwerk is niet mogelijk, tenzij het een wijziging is die Blokland goed uitkomt... Bovenstaand is ontzettend jammer, want Blokland is gewoon een goede bouwer.

Tevreden

Ik ben tevreden met mijn huidige woning een van de opleverpunten is verholpen er is nog één opleverpunt die moet worden verwerkt. Communicatie vooraf was helder echter tijdens de oplevering was er verwarring de oplevering was uitgesteld hierover zou in het vervolg helder gecommuniceerd kunnen worden. Service is goed.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Vloer, Keuken, Onderhoud/service

Kwalitatief goede bouwer

Bij de keuze van opties hadden we graag iets meer begeleiding gehad. Verder tijdens en na de bouw alles netjes opgelost.

Hoog opleverniveau

Een goede en betrouwbare bouwer van uw woning!!

BouwKwaliteit met weinig flexibiliteit

Blijf binnen het standaard straatje en je hebt geen problemen. Wil je er je eigen huis van maken, ga dan voor een casco woning.

Zeer correct behandeld

Goede ervaring

Prettig met verbeterpunten

Alles is opgeleverd naar wens. Zeer blij met onze nette woning. Communicatie was wel echt heel erg laks.

Fijne en nette bouwer

Gebr Blokland Ze bouwen erg netjes en kwalitatief goede huizen . Kwa huis meer dan tevreden ook de nazorg. Alleen het contact tijdens her bouwen was erg slecht .

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Vloer, Keuken, Badkamer, Kelder
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Fijn huis, netjes opgeleverd en bijna alles mooi afgewerkt

Fijn huis, netjes afgewerkt. Weinig punten bij oplevering. Alleen de trappen zouden iets netter kunnen, brede lelijke kieren naast de muren, kan mooier. Tijdens de bouw weinig informatie, dat had wel wat meer mogen zijn.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Heel blij met ons nieuwbouwhuis. Alles is netjes en correct geleverd. Communicatie had we beter gekund.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Woning is keurig opgeleverd, communicatie af en toe wat minder

Woning is keurig opgeleverd, alleen tijdens de bouw weinig kijkdagen (1) en bijna geen informatie

Vriendelijk personeel

denken met ons meep

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Vanaf eerste contact prima communicatie gedurende het hele bouwproces

We hebben het getroffen met deze bouwer. Had al een goede naam in Brielle.Veel directe informatievoorziening en kijk mogelijkheden tijdens de hele bouwfase. Vakkundig personeel. Goede directe contacten met Erik en later Arno. Beide uitvoerders waren altijd oplossingsgericht bezig. Opleverpunten allemaal vrij snel aangepakt.Toch jammer dat de bouwer geen drainage optie als meerwerk onder de huizen heeft opgenomen. Nu blijvend 20 cm water in kruipruimte woning.

Goed service enklantvriendelijk

Zoals hierboven beschreven werden mijn klachten waar mogelijk direct en goed opgelost.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Gebroeders Blokland levert woningen die kwalitatief zeer goed zijn

Ik heb dubbele gevoelens over het gehele traject, voor de oplevering en na de oplevering. Terwijl vóór de oplevering de communicatie en samenwerking met onze klantadviseur zeer moeizaam en stroef ging, werden we na de oplevering aangenaam verrast door de klantvriendelijkheid van de mensen waar we mee te maken hadden en met name de uitvoerders.

Snel gebouwd, weinig communicatie

Zoals eerder vermeld vonden we de communicatie een hekelpunt, maar dat is het enige waar we over vielen.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Zonnepanelen/zonneboiler
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Geen vriendelijke en deskundige klantadviseur.

Geen vriendelijke en deskundige klantadviseur. Niet tevreden over voegwerk en verfwerk. Nog niet alle opleverpunten zijn verholpen.

Goede communicatie

Ik vind dat de informatievoorziening rond de bouw goed geregeld. Info avond, nieuwsbrieven en kijkmomenten. De huizen worden degelijk gebouwd. Netjes afgewerkt. De groenvoorziening die rondom de huizen meteen is aangelegd maakt het nieuwe wijkje meteen af. Ik ben er blij mee.

Goede kwaliteit, moeizame communicatoe

Overall: Goede ervaring met Blokland. Ze bouwen netjes en verzorgd, willen meedenken binnen mogelijkheden. Communicatie verloopt echter zeer stroef en moeizaam, duurt lang voordat er antwoord gegeven wordt.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

service soms wat star met de wensen, maar wel altijd vriendelijk

Het was een hele ervaring, met wat mindere punten kwa service maar wat betreft de jongens op de bouw en zeker de uitvoerder Arjan een hele fijne ervaring

Uiteindelijk tevreden.

Zie vragenlijst

Vakmanschap, maar mindere communicatie

Vakmanschap, maar communicatie is een heel stuk minder.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Zeer blij met de oplevering van ons nieuwbouwhuis. Alles is goed opgeleverd en waar de puntjes op de i moesten is extra werk verricht. Alleen de communicatie had veel beter gekund

Prima service, vriendelijk personeel

Blokland bouwt mooie moderne huizen die op de toekomst zijn voorbereid.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Zeer kundig en traditioneel bouwbedrijf met oog voor detail en afwerking.

Kundig en vriendelijk personeel.

prima ervaring

prima ervaring, wij als kopers verwachten 100% echter realistisch is dit niet haalbaar,zou bij een volgend nieuwbouwhuis best weer met blokland in zee gaan maar bepaalde zaken wel van te voren vastlaten leggen hoe ik die zou willen, om problemen achteraf te voorkomen.

Top aannemer / bouwer

Goede communicatie en zeker zorg dat wij als toekomstige bewoners betrokken zijn bij de processtappen. De openmiddagen en o.a. afstemming met tegelzetter is als zeer positief ervaren. Met vragen kon je altijd goed bij de klantenadviseur en/of de uitvoerder terecht en de beantwoording is altijd redelijk snel gedaan.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Goed bedrijf om zaken mee te doen

Samenwerking met Blokland is goed verlopen van begin tot eind. Erg tevreden over eind resultaat. Helaas kon 1 onderwerp niet aangepast worden, terwijl we zelf eerder niet moeilijk deden over een verkeerd geplaatste pui. Al met al complimenten voor alles, inclusief uitvoerder.

Goede ervaring

Alles goed geregeld !

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Goede aannemer, nette service, netjes gebouwd.

Het huis is netjes gebouwd, er zijn wel wat opleverpunten, maar niet schokkend. De aannemer is tijdens de bouw qua vragen m.b.t. eventuele wijzigingen en opties niet erg ontvankelijk. Dat is jammer. Maar al met al zijn we erg tevreden met ons nieuwe huis. De afwerking en materialen zijn van goede kwaliteit.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Goede aannemer die zijn afspraken nakomt

Op wat kleine puntjes na erg tevreden over het gehele project van aankoop tot oplevering

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Gebroeders Blokland is een betrouwbare partij

Gezien de ervaringen in communicatie en nagekomen afspraken zijn wij zeer tevreden

Leuke jaren 30 woning opgeleverd

Leuke woning maar wel veel rest punten helaas die niet allemaal even snel opgepakt worden en sommige ook nog voor veel discussies zorgden helaas.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Prima bouwers, en heel vriendelijk

Blokland heeft onze nieuwe vrijstaande woning gebouwd.

Netjes

Netjes en degelijk opgeleverd. Weinig begeleiding bij keuzes etc.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

We hebben fijn samengewerkt met Blokland en zijn alle afspraken nagekomen. De woning is kwalitatief en goed gebouwd.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Goede bouw, communicatie kan uitgebreider en duidelijker

reeds toegelicht in cijferlijsten

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Gebr. Blokland is een zeer netjes en betrouwbaar bedrijf.

Klantvriendelijk en duidelijke informatie.

Onvergetelijk

Jammer dat het niet netjes kan worden afgewikkeld.

Prachtig huis afgeleverd

Prima ervaring met Blokland en een prachtig huis opgeleverd gekregen.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Goed maar formeel en planmatig

Redelijk goede ervaring.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dak, Garage/schuur, Indelingswijziging, Dakkapel/dakraam, Onderhoud service, Zonnepanelen/zonneboiler
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Veel tegenslagen met een als resultaat een fijne woning.

Uitvoerder was erg prettig in het contact. In de voorbereiding en onderaanneming is de kwaliteit onder de maat.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

nette woning, veel punten met problemen worden wel verholpen

leuke woning veel punten bij oplevering. informatie voorziening kon beter

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Prachtig huis, maar communicatie tijdens bouw laat te wensen over.

Tijdens de bouw baalden wij van de moeizame communicatie. Nu ons huis opgeleverd is, zijn we wel zeer tevreden over het resultaat. In deze fase verloopt de communicatie een stuk beter, mede dankzij een fijne opzichter en vakmensen die erg net werk leveren bij het oplossen van de laatste opleverpunten.

xxxxxxx

xxxxxxxxxxxx

Goed.

Voor iemand die nog nooit een nieuwbouw woning heeft gekocht had het in het begin van het project iets duidelijker gemogen wat keuzes en procedure betreft. Opties zijn erg duur en het ook fijn geweest als je dat op een later moment tijdens de bouw nog had kunnen wijziging of toevoegen. Altijd vriendelijk te woord gestaan op vragen en opmerkingen . We zijn erg tevreden met onze woning.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Goede bouwer, klantvriendelijke medewerkers en beleving tijdes de bouw

Goede kwalitatieve bouwer, duidelijk proces over de bouw en tijdens de bouw. Leuke momenten met start bouw en informatie over woonwensen. Bereikbaarheid kan wel iets beter en net de puntjes op de i met de oplevering waardoor de klantbeleving helemaal af is.

Onvoldoende tijd voor klant

helaas hebben wij tijdens de bouwperiode de communicatie als zeer slecht ervaren.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Het is een mooie woning geworden, complimenten aan de bouwers.

Overall hebben wij een positief gevoel, het resultaat is mooi en de bouwer deskundig.

Wat een teleurstelling

Als een grote teleurstelling. Onze verwachtingen waren zeer hoog, het resultaat voor ons een nachtmerrie.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Uitkijken dat je niet in de maling wordt genomen

Kwalitatief een goed product maar laat je niet verblinden door de mooie beloftes

Zie hieronder.

Wij hebben over het algemeen een goed gevoel aan de bouw overgehouden door kwaliteit van materiaal.

Goeie woningbouwer.

Ervaring is goed. Planning had veel sneller gekund.

Klantvriendelijk

Komen afspraken na

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Aan begin had het stukken beter gekund, maar verder nette bouwer

Slechte voorlichting aan begin, communicatie tijdens bouw minimaal en was niks meer mogelijk. Na oplevering verder complimenten.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Langzaam maar degelijke bouw. Onkundige kopersbegeleiding.

Zie hierboven

Moeizaam hele proces

Veel verschillende berichten over opleverdatum en duurde lang voor je antwoord kreeg

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Mooie huizen en snelle oplevering.

Een goed georganiseerd bedrijf wat mooie huizen oplevert. Tijdens het proces kan de communicatie wel beter.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Afwerking van hoge standaard maar communicatie is belabbert

Het huis is netjes afgewerkt, daarvoor lof. Communicatie is echter bedroevend. emails blijven onbeantwoord en er is een gebrekkige opvolging aan garantie items

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

kwalitatief goede bouwer maar commutatief een kind de uitvoerder maakt alles goed.

Moeizaam

Te veel projectmatig gericht en niet klant gericht

netjes

We hebben een prachtige nieuwbouw woning dat hebben ze prachtig gebouwd.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dak, Overige, Zonnepanelen/zonneboiler, Badkamer, Vloer

—

Slechte oplevering!

Slecht communicerend bedrijf

Goed contact met de uitvoerder de communicatie met de rest van het bedrijf was zeer slecht de servicedag was een aanfluiting

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Goed werk geleverd, woning ziet er top uit, hoofdkantoor kan zeker beter.

De uitvoerder en mensen die aan het huis gewerkt hebben zeker goed werk geleverd. Het hoofdkantoor kan zeker nog wat dingen leren over het advies geven wat er allemaal mogelijk is in de woning en een stuk makkelijker zijn om mee te gaan in de wensen. De communicatie op het hoofdkantoor is ook niet perfect en zou ook een stuk beter kunnen.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

misleid bij aankoop, prima bouwproduct, goede uitvoerder, slechte communicatie kantoor,

zie boven

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Hoge kwaliteit, minder contact met kantoor. Gelukkig een goede uitvoerder.

Hoge kwaliteit, minder contact met kantoor. Gelukkig een goede uitvoerder.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dak, Garage/schuur, Indelingswijziging, Aanbouw/dakopbouw, Dakkapel/dakraam, Overige

slecht

Slechte aannemer met belabberde communicatie en informatie voorziening

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Veel opties mogelijk, verduurzaming helaas niet, op zonnepanelen na. Tijdens de bouw verloopt de communicatie erg stroef tot geen reactie. Netjes oppgeleverd.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Mooie degelijke woning gebouwd, vriendelijk personeel

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Goede kwaliteit, maar ronduit dramatische communicatie!

Blokland levert mooie woningen die aan alle moderne eisen voldoen. De communicatieve vaardigheden van de medewerkers zijn echter ruim onvoldoende. Als klant voel je je niet gehoord en hoef je geen medewerking te verwachting. Men communiceert onderling ook onvoldoende met elkaar, doodzonde!

Mooie woning, 65 opleverpunten

Mooie duurzame woning. Opleverpunten worden goed en netjes opgepakt, maar had eigenlijk niet zo mogen zijn.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Goede bouw, slechte after service

Communicatie over openstaande punten vind ik lastig. Moeilijk te bereiken en afhandeling na afspraak duurt te lang. Web portaal geeft alleen inzicht in eenzijdige afhandeling klacht maar geen wederzijdse goedkeuring. Deze is eenzijdig van Blokland

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Tevreden over geleverde woning. Bouwproces en alles er communicatie was een verzoeking.

Bouw is goed verlopen. opzichter op de bouw vriendelijk en attent. Proces meer en minderwerk en communicatie met verkoopbegeleidster was om te janken.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Kwaliteit van bouwen is prima, maar advies/communicatie is echt ondermaats.

Kwaliteit van bouwen is prima, maar advies/communicatie is echt ondermaats. Zelfs bij een nieuwe fiets krijg je meer advies..

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Vakkundig bedrijf, maar zeer slechte communicatie.

De kwaliteit van ons huis was goed. Er is met aandacht gewerkt. Communicatie met de klant is echter zeer slecht. Klantadviseur is niet of nauwelijks te bereiken en lijkt geen binding met de klanten te hebben. Gemaakte afspraken worden niet nagekomen. Soms na een paar weken pas antwoord, na het sturen van meerdere mailtjes. Geen flexibele omgang en er wordt geen moeite voor de klant gedaan. Zeer teleurstellend! Er is veel winst te behalen wanneer dit wordt verbeterd.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Mooi ontwerp en kwalitatief goede uitvoering, qua communicatie zijn er heel wat stappen te nemen.

Binnenkort wordt ons huis opgeleverd. Deze stond echter voor December 2017 gepland (gecommuniceerd bij verkoop). Onverwachtse verandering in tuin en afmetingen, zijn te laat en/of verkeerd gecommuniceerd. De afwerking en ontwerp zijn wij erg tevreden over.

prima bedrijf!

Alles word netjes terug gekoppeld. Tot nu toe een prima ervaring.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Over het algemeen enorm tevreden

Over het algemeen tevreden, echter is de communicatie richting de kopers tijdens de bouw een aandachtspunt.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

goede service maar soms te star en niet flexibel in de afspraken

Over het algemeen prima ervaring. Maar soms iets meer kruipen in de huid van de bewoner.

Toppie

Goede ervaringen met dit bedrijf.

Zeer slecht communicatie

Kwaliteit goed maar niet mee te communiceren. En starre houding tijdens bouw.

Vakkundig bedrijf

Goed en vakkundig bedrijf. Helaas ontbrak communicatie tijdens proces

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Goede kwaliteit van bouwen, doen wat ze beloven, duidelijke en uitgebreide communicatie

Prima!

vakmanschap zonder goede communicatie