Nieuwbouwappartement keurig opgeleverd

Tijdens de bouw goede communicatie. Het werk werd zeer professioneel uitgevoerd met een zeer goed resultaat. Zeer tevreden met ons nieuwe appartement.

Alles prima geregeld

Van begin tot eind duidelijke communicatie, huis netjes opgeleverd en ook na de oplevering nog goed contact.

Fijne ervaring!

Fijne ontwikkelende bouwer! Erg blij met mijn woning.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Badkamer, Zonnepanelen/zonneboiler

Fijn huis!

Ondanks dat de oplevering iets langer duurde dan gepland, uiteindelijk woonachtig in een fijn huis dat van alle gemakken is voorzien. Openstaande punten bij oplevering werden snel afgehandeld/gecontroleerd. Enkel de communicatie/het meedenken en meebewegen tijdens de bouw kan nog verbeterd worden.

Hele fijne ervaring

Fijne ervaring en een heel mooi huis. We wonen heel tevreden.

Goede begripvolle communicatie!

Wij hadden een goede, begripvolle uitvoerder (Ard) die echt voor zijn werk ging en voor de eigenaren van de appartementen klaar stond. Nogmaals hartelijk bedankt voor alles. U was er voor ons!!

Goed en mooi bedrijf

Netjes en mooi bedrijf

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige

Twijfel achtig

Ik ben tevereden met de oplevering van mijn woning echter hebben we in iedere stap in het process moeten zeuren, navragen, achteraan bellen of zaken uitgevoerd of doorgegeven waren. Bij het voortraject ging het doorgeven van de woonwensen lastig en waren de opties en bijbehorende prijzen vaak erg onduidelijk. Tijdens de bouw kreeg ik geen meldingen vanuit het portaal in mijn mailbox (Gmail) waarna ik mijn werk email opgegeven heb en dit werkte wel prima. Na de oplevering een moeizame communicatie gehad over nog openstaande punten. O.a. externe partijen (die door blokland aangestuurd worden) die hun afspraken niet altijd nakomen. Ook had ik nog een vraag over het ontwerp van een raam wat naar mijn weten niet funtioneerd en hierop geen antwoord gekregen behalve dat het zo wel bedacht zou zijn. Niet te spreken over de manier van communiceren en het totaal niet meedenken met de klant.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Goede bouwer, alles eromheen kan beter.

Wordt tijd dat Blokland vanuit de bewoner gaat denken en niet vanuit het bouwen van een huis. Iedereen betrokken bij de bouw redeneert vanuit zijn eigen beperkte blik en daar heb je niets aan als klant.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

goede woning met goede materialen en prettige medewerkers

Het appartement is met kwalitatief goede materialen gebouwd en afgewerkt. De medewerkers die ik heb gesproken waren erg klantvriendelijk.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Het is onze eerste nieuwbouw woning dus we hebben geen vergelijkingsmateriaal maar we horen wel de verhalen van andere projecten. Wij vinden dat door Blokland alles keurig is gedaan van begin tot het eind. Dus voor ons Top ga vooral zo door.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Fijne aannemer, komen afspraken na.

Vanaf het moment dat we tekende voor ons appartement tot aan de oplevering hebben we Gebroeders Blokland als zeer prettig aannemersbedrijf mogen ervaren.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Top bouwer, met oog voor detail!

Van A tot Z volledig meegenomen in het bouwproces wat vakkundig is uitgevoerd!

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Super blij met onze woning!

Gebroeders Blokland heeft ons een prachtige woning opgeleverd. We hebben veel geduld moeten hebben (van aankoop tot oplevering), maar het resultaat mag er zijn. Wij wonen hier inmiddels met heel veel plezier!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Aanbouw/dakopbouw, Garage/schuur, Zonnepanelen/zonneboiler

Prettige bouwer met kwaliteit

Nette bouw, geen fout die niet opgelost konden worden. Zou voor een volgende keer zeker weer bij deze bouwer aankloppen.

We zijn tevreden over de kwaliteit en de service van Gebr. Blokland

We zijn tevreden over de kwaliteit en de service van Gebr. Blokland

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Overig

Nette bouwer, maar communicatie ronduit beroerd

Blokland is een degelijke bouwer. Desalniettemin wordt het gehele proces vanuit de kopersbegeleider de klant niet makkelijk gemaakt. Slechte bereikbaarheid, moeizame en late antwoord op gestelde vragen. Er wordt niet meegedacht met eventuele opties voor verandering/aanpassing. Jammer als je voor zoveel geld een huis koopt. Hier is echt winst in te behalen!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Garage/schuur, Keuken, Onderhoud/service
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Bouwtechnisch top! communicatie is waardeloos en er wordt niet meegedacht.

Er wordt niet of nauwelijks meegedacht met de koper, opties waren zeer weinig en bij aanpassingen die de koper wil(dus de betalende partij) wordt niet naar geluisterd. Er kan alleen maar aan de tekening gedacht worden en niet naar een wens van een klant. Na meermaals zeuren en vragen om uitleg waarom iets niet kan ook geen zinnig antwoord ontvangen. Dit verpest wel echt het hele proces. Dit merken wij ook bij al onze buren dat zij dit zo ervaarden.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Mooi om nieuw te wonen na een heel lang proces vanaf belangstelling tonen tot oplevering

Het duurt allemaal ontzettend lang voordat we vanaf het moment dat we belangstelling hebben getoond voor een woning de sleutel kregen van ons nieuwe huis. de voorbereidingen en de uiteindelijke bouw duurden erg lang naar onze zin. Het uiteindelijke resultaat is goed. en het is fijn om hier te wonen in een mooie buurt.

Prima ervaring

Goede opvolging, service en kwaliteit

Zeer goede ervaring

Zeer goede en nette bouwer. Vriendelijk medewerkers.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Mooie, degelijke woning en een prettig proces ernaartoe

Wij zijn blij met de communicatie met Gebroeders Blokland in het hele proces. Soms was er wat meer discussie over bepaalde punten, maar er werd zeker geluisterd en uiteindelijk is alles naar tevredenheid verlopen. Onze woning is mooi en degelijk. Ook door ons ingehuurde vakmannen waren te spreken over bijvoorbeeld de afwerking van vloeren en wanden.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Ons negatieve oordeel is gevormd doordat we een negatieve start hebben gehad.

Ons negatieve oordeel is gevormd door een zeer negatieve start waarbij de door jullie (Thekla Trouw en Jaco Brand) toegezegde aanpassing alsnog werd afgewezen. Op welke manier we ook toenadering zochten om wel met ons mee te denken in oplossingen kwam geen enkele positieve feedback van jullie zijde. Tijdens het verdere proces zijn we door Kristina (koopbegeleider) en Arjan (uitvoerder) zeer netjes geholpen en te woord gestaan.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Mooi huis met goede kwaliteit

Huis ontwerp vinden wij mooi en de kwaliteit van oplevering was ook goed.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Badkamer

Moerbei 5 3371NZ HARDINXVELD-GIESSENDAM

0184-620888