Betrouwbaar goed werk voor een acceptabele prijs

Betrouwbaar en werkt comform de afspraken die zijn gemaakt kwalitatief zeer goed werk voor een acceptabele prijs

• Orde en netheid
  • Ging het om een (ver)bouw project? Garage/schuur, Serre/overkapping, Isoleren (deel) woning, Badkamer
  • Ging het om een nieuwbouw project? 2 onder 1 kap

Altijd goed advies en goede prestatie

We zijn zeer tevreden. Wat in het bijzonder opvalt is dat Gebr. Egberts je nooit ergens tegenaan laat lopen of zelf besluiten neemt die niet meer terug te draaien zijn. Keuzes worden altijd van te voren overlegd en voorzien van een advies en argumentatie. Ook meerkosten worden tijdig en transparant opgegeven. Een heel prettig bedrijf om meet samen te werken! Wij zouden weer voor Gebr. Egberts kiezen!

• Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

Vakmanschap en meedenkend met de opdrachtgever

Voor mij mijn eerste ervaring met de gebr. Egberts. Mijn partner heeft al vaker werk laten uitvoeren door de gebr Egberts. Dit is ook de rede dat wij met de gebr Egberts in zee zijn gegaan. De contacten verliepen goed. Er werd over alles overlegd en meegedacht. Ze hebben een prachtig huis neergezet, Vakwerk!!! Mensen die weten waar ze het over hebben. Zeer netjes werken. de bouw is altijd opgeruimd. Ik heb dit alles als zeer positief ervaren. Tip: hier en daar een iets ruimer bedrag in de aanneemsom opnemen, zodat er minder meerwerk bijkomt. Of indien mogelijk eerder kijken naar de wensen, bijv. qua elektra, zonnepanelen.

• Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

Goed gedaan

Goed werk gedaan en alles goed afgewerkt Wij zijn zeer tevreden met jullie Alleen even moeten doorgeven dat jullie op vakantie gingen. Groetjes Peter en Tonny lek

• Ging het om een (ver)bouw project? Aanbouw/dakopbouw

Conform afspraken.

Er wordt netjes gewerkt. Het personeel is behulpzaam en beleefd. Alle uitgevoerde werkzaamheden zijn comform de afgesproken tijdschema’s en budgetten. Eventuele tussentijdse aanpassingen, wat het dan ook is, worden direct adequaat aangepakt.

• Ging het om een (ver)bouw project? Indelingswijziging

Over Bouwnu