Tijdens en na de bouw goede service en vriendelijke mensen

Bouwbedrijf de Bruin Putten heeft zich gedurende de bouw, ervoor maar ook na oplevering als een bekwaam en luisterend bedrijf gepresenteerd. De wijzigingen tijdens de bouw zijn altijd in goed overleg tot stand gekomen. De opmerkingen na oplevering op 1 punt na, wat ook verholpen wordt, uitstekend afgewerkt. De bouw verliep vlot en we kunnen niet anders zeggen dan dat we in een mooi en goed huis wonen waar aandacht en ambacht bij de bouw aanwezig was. Ook door het interne personeel en de ingehuurde mensen is goed samengewerkt en was altijd een moment om met elkaar te praten over de stand van zaken en de voortgang. Dus al met al een bouwbedrijf dat wij zeker aanbevelen. Familie Barendsma Zeewolde.

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Heel goede service en zeer vriendelijk personeel.

Geweldige ervaring. Wat we ook aan wijzigingen wilden aanbrengen, er werd zeer zeker meegedacht en bijna alles was mogelijk. De begeleiding door Adriaan van Norel hebben wij, ondanks dat we ver weg zaten, als zeer positief ervaren. Waarvoor nogmaals via deze weg hartelijk dank.

• Ging het om een (ver)bouw project? Indelingswijziging
  • Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Zeggen wat je doet en doen wat je zegt.

Vanaf het eerste contact was het een prettige samenwerking. De bouwplaats was netjes en opgeruimd. Ook de kijkdagen zijn als prettig ervaren en een enkele keer werden we hierdoor op een idee gebracht. Dit kon dan alsnog in de bouw meegenomen worden. De voorschouw bracht nagenoeg geen gebreken of fouten aan het licht. Bij de oplevering was dan ook alles piekfijn voorelkaar.

Prima.

Gedurende het gehele bouwtraject plezierig en constructief contact, zeer toegankelijk, correct en probleemoplossend.

Over Bouwnu

Over Bouwbedrijf de Bruin Putten B.V.

Bouwbedrijf de Bruin is een allround bouwbedrijf. Onze werkzaamheden bestaand uit; nieuwbouw van seriematige woningbouw, bungalowbouw, zorgbouw en utiliteitsbouw. Voor particuliere opdrachtgevers verzorgen wij nieuwbouw, verbouw, onderhoud en restauratiewerk. Onze servicemedewerkers zijn dagelijks bezig met onderhoud en mutatiewerk aan objecten van woningcorporaties en beleggers. Ons bedrijf is aangesloten bij BouwGarant en Woningborg. Veilig en gezond werken staat hoog in het vaandel, daarom zijn wij ook VCA** gecertificeerd. Onze (jonge) medewerkers worden intern opgeleid, daarom zijn wij ook erkend leerbedrijf.