Slecht. Reageren niet op klachten

Zelfs op verzoeken van Bouwgarant en Arbitrage commissie wordt niet gereageerd! Slepende procedure en nu opnieuw problemen geconstateerd bij riolering.

• Nakomen afspraken
  • Vakmanschap
  • Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Goede kwaliteit

Toen ik een nieuwe huurwoning kreeg heeft Hulsbos dit helemaal naar mijn smaak gemaakt; nieuwe vloer gelegd, mooie inbouwkast in de slaapkamer, restyling van de badkamer, schutting geplaatst met afdak etc. Vriendelijke bouwvakkers die netjes werken. Ik woon er nu heel prettig.

• Nakomen afspraken
  • Vakmanschap
  • Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Vloer, Badkamer, Onderhoud service

Aalsmeerderdijk 376 1436BJ AALSMEERDERBRUG

Over Bouwnu