We zijn tevreden over het verloop van het bouwtraject en over het resultaat.

We zijn tevreden over het verloop van het bouwtraject. Er is in het voortraject goed meegedacht over de mogelijkheden. De (meer-)prijzen waren realistisch en netjes. Het contact met medewerkers op kantoor en op de bouw verliep soepel en prettig, ook tijdens de bouw werd goed meegedacht. Er is netjes gewerkt, en er zijn geen grote zaken misgegaan. Waar er wel foutjes waren (dat is natuurlijk niet te voorkomen bij de bouw van een huis), werden die snel en netjes opgelost. We zijn erg tevreden over het resultaat, Bongers heeft zeker kwaliteit geleverd. We zullen Bongers zeker aanraden bij familie en vrienden!

Prima aannemer!!

Uitstekend contact met de projectbegeleider. Tijdens de bouw komen er nog wel eens speciale wensen naar boven. Dat is prima bespreekbaar met de projectbegeleider of direct met de uitvoerder. De sfeer is van het hele bouwteam is zeer prettig en er is nog ouderwets vakmanschap aanwezig. Uitstekend werk geleverd !!

Nagekomen wat is afgesproken

Bongers bouwbedrijf geeft een persoonlijke tint aan de bouw van je huis. Door regelmatig te overleggen kom je tot het beste resultaat. Bongers staat open voor suggesties en denkt tijdig mee bij oplossingen. Wij wonen nu een tijdje in ons nieuwe huis, en hebben geen onkundig heden ontdekt wat het woongenot vermindert.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Betrouwbaar en prima bouwbedrijf.

Door de korte lijntjes snel antwoord op vragen, zowel op kantoor met Bram als met de uitvoerder Jos. Hierdoor kon er snel gereageerd worden op eventuele veranderingen of andere acties. Woning is keurig en naar onze zin opgeleverd. Klein verbeterpuntje: de opleverdatum werd een aantal keren opgeschoven, misschien kunnen jullie hier nog eens naar kijken hoe dit anders kan.

Samenwerkend en communicatief

Bongers hebben wij ervaren als een samenwerkend, open en communicatief bedrijf. Toen wij zagen dat de appartementen in Lemelerveld te koop stonden, konden wij meteen terecht voor informatie over de bouw en de planning. Ook kregen wij namen en adressen van toeleveringsbedrijven voor toilet en badkamer. Bovendien werden wij erg goed op de hoogte gehouden van de vorderingen. Dat was erg belangrijk omdat wij ons tijdelijke verblijf niet langer konden verlengen. Bongers is ons toen zeer terwille geweest om ons appartement enkele dagen eerder te kunnen betrekken. Onze contacten met Bongers via Bram (voorbereider) en Jos (uitvoerder) verliepen altijd uitstekend, ook na de oplevering. Familie Both, Kloostertuin 9 8152 JA Lemelerveld

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Een betrouwbare en goede aannemer

Bouwbedrijf Bongers geeft je als klant alle ruimte om mee te denken, zaken aan te geven. Anderzijds geven ze je als leek goede informatie en helpen ze je met nuttige tips en komen met praktische voorstellen. Kortom een positief en goede aannemer met professioneel personeel.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

goed werk geleverd en aardig personeel

Het bouwbedrijf heeft het werk netjes en goed uitgevoerd. Ook de nazorg was perfect. Werknemers zijn aardig en beleefd en doen hun uiterste best. Ze komen de gemaakte afspraken na.

Vakmanschap

Goede ervaring!

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Vloer, Keuken
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Perfect tot het contract getekend wordt

De aanloop naar een vrijstaande woning ging in zeer goed overleg met Bongers. Vanaf het moment van ondertekening contract begon de frustratie te ontstaan en op te lopen: * startdatum niet gerespecteerd, vier maanden vertraging * elke aanpassing wordt met een vork gecalculeerd * de onderaannemers volgen eigen agenda * bouw ligt zomaar meermaals meerdere weken stil * tegen contract einde wordt het afgeraffeld * restpunten zijn na een jaar nog steeds niet opgelost. Er is niet enkel ellende, maar ook positieve punten niet te vergeten: * mannen van Bongers zelf op de bouw zijn zeer kundig en altijd aardig. * erg blij met kwaliteit en afwerking Als je ermee in zee gaat, vooraf alle, maar dan ook alle, details meenemen in de koopovereenkomst, een fatsoenlijke deadline afspreken en ook een boeteclausule over de restpunten vastleggen!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Engellandweg 3 7722RA Dalfsen