professioneel bedrijf met een prettige werksfeer en goede communicatie

Wij zijn bijzonder tevreden over dit bouwbedrijf, onze verbouwing is in een rap tempo gerealiseerd. materialen zijn keurig op tijd geleverd ,er word ver vooruitgedacht en gecommuniceerd en er heerst een prettige werksfeer. door deze combinatie was het mogelijk om in een kort tijdsbestek een mooie woning te realiseren waar we er blij mee zijn

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Dak, Vloer, Keuken, Badkamer, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Vriendelijk, flexibel,behulpzaam en erg toegankelijk

De bouw van ons nieuwe huis is dankzij de firma Hoogeslag zeer prettig verlopen. Er werd altijd voor een oplossing gezorgd. Het bedrijf streeft ernaar de klant altijd tevreden te stellen en dat is fantastisch gelukt. Personeel ook erg vriendelijk en behulpzaam.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Een prettige bouwperiode met een fantastisch resultaat

Hoogeslag Bouw heeft een prachtige woning gerealiseerd, volledig naar wens en zoals het bedacht is. De communicatie met de werkvoorbereider was goed. Er liep een vaste voorman tijdens de gehele bouwperiode, dit is als opdrachtgever zeer prettig ervaren. Het contact met de architect verliep moeizaam en te langzaam, Hoogeslag Bouw heeft hier goed in bemiddeld.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Topbedrijf, korte lijntjes, correct en netjes gebouwd en afspraken nagekomen

Gewoon plat-proat'n, afspraak is afspraak. Niet lullen maar poetsen! Meedenkende medewerkers. van startwerk tot opruimen; alles wordt geregeld. Heren, wees trots op jullie team!

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Prachtig werk, in korte tijd!

In goed overleg werd in korte tijd een prachtige uitbouw gerealiseerd! Super strak werk en alles werd duidelijke gecommuniceerd en daar waar nodig geadviseerd.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Topbedrijf met medewerkers die meedenken met de klant.

8 jaar geleden ons huis ook laten bouwen door Hoogeslag. Toen was de service al uitstekend. Keuze voor een aannemer bij de verbouwing was dus snel gemaakt. We hebben er geen moment spijt van gehad.

Vakwerk

Gewoon goed!

• Nakomen afspraken N.v.t.
  • Vakmanschap N.v.t.
  • Advies N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.
  • Orde en netheid N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Geweldig! Kwaliteit, samenwerking en top resultaat binnen budget en timing!

We zijn enorm tevreden met het gehele bouwtraject dat door Hoogeslag BV is uitgevoerd en begeleid. De creativiteit, arbeidsethos, en prettige samenwerking, altijd oplossingsgericht waren voor ons een verademing. We hebben vele verschillende verbouwingen in het verleden meegemaakt maar nog nooit zo goed als nu met het team van Hoogeslag BV. Het resultaat mede ontworpen door de architect is feilloos gerealiseerd en is werkelijk een plaatje. De afwerking is van hoge kwaliteit. Absoluut topbedrijf en we bevelen ze graag aan. Volgende keer weer Hoogeslag BV voor ons.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Serre/overkapping, Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Dak, Keuken, Badkamer, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen

Betrouwbaar bouwbedrijf

Een betrouwbaar en kwalitatief hoog bouwbedrijf.

Een professioneel bouwbedrijf

Wij hebben Bouwbedrijf Hoogeslag ingehuurd voor onze uitbouw. Wat een fijn bedrijf. Tijdens de bouw is er veel en prettig overleg. De jongens werken erg netjes en laten alles netjes achter. Als er iets niet helemaal is gegaan zoals afgesproken wordt het allemaal netjes en adequaat opgelost. Top! Wij zijn zeer tevreden over Hoogeslag!

Prima !!!

Prachtig huis, zeer prettige samenwerking. Top bedrijf !!!

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Goede communicatie, meedenken en een goed resultaat

Tijdens het gehele proces werd er door Hoogeslag goed meegedacht over oplossingen, goede communicatie, organisatie strak op orde en een degelijk en mooi resultaat. Aanbevelenswaardig!!

super

Fijne betrouwbare aannemer, die zijn afspraken prima nakomt!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Goede service, meedenken, werken netjes en komen afspraken na

Fijn om zaken mee te doen. Netjes, pro-actief en denken mee in oplossingen. Afspraken en planning zijn netjes nagekomen.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Garage/schuur, Isoleren (deel) woning
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Overig

Super service, begeleiding en kwaliteit

Heel erg blij hoe de samenwerking is verlopen. Goed contact met alle betrokken medewerkers gehad. Hoogeslag heel erg bedankt.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Goede projectvoorbereiding en duidelijk bouwtraject

-Goed en duidelijk verkooptraject -Duidelijk vastleggen afspraken en communicatie -Vakmensen op de bouw -Goede binnendienst en werkvoorbereiding

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Prettige, betrouwbare en meedenkende aannemer

Hoogeslag BV heeft voor ons een prachtige moderne vrijstaande woning gebouwd en opgeleverd. Gedurende het gehele traject zijn we goed begeleid en waar nodig uitgebreid geadviseerd over de mogelijkheden. Tevens werd vooraf steeds aangegeven wat we konden verwachten en hoe het er uit zou zien. Dat voorkomt vervelende verrassingen en is voor mensen met weinig tot geen bouwervaring een belangrijke toegevoegde waarde. Aanrader dus!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Zeer vriendelijk personeel en meedenkend!

Onze nieuwbouw 2 onder 1 kap is keurig gebouwd door Hoogeslag. We zijn op alle punten goed geholpen en de communicatie bleef prettig en snel. Ik zou de volgende keer weer met Hoogeslag bouwen.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Goede organisatie en service en geweldig personeel

Verbouwing liep als een trein., goede planning. En personeel heel vriendelijk,legde alles uit. De hele sfeer was geweldig.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dak, Garage/schuur, Indelingswijziging, Dakkapel/dakraam, Isoleren (deel) woning
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Hoogeslag kan meer als alleen woningbouw op agrarisch gebied zijn ze ook een top bedrijf.

Een bouwbedrijf om met plezier mee samen te werken. Ze hebben een praktisch inzicht en zorgen er voor dat het naar jouw wens verloopt.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Overige, Keuken, Vloer
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Overig

Geweldig - alles klopte en wij zijn dik tevreden

niets was teveel gevraagd, alles werd geheel naar tevredenheid (of meer) opgeleverd / uitgevoerd en er werd aan alles pro-actief (mee)gedacht. We krijgen keer op keer positieve opmerkingen over de kwaliteit van de bouw en hoe mooi het huis is. Tijdens de bouw kwamen we slechts enkele problemen tegen (die niet aan het bouwbedrijf lagen) en die werden altijd snel en positief opgelost. Klasse.

Goede samenwerking

Wij wonen inmiddels met veel plezier in onze vrijstaande woning. Deze is volgens planning gebouwd en opgeleverd. De samenwerking met de werkvoorbereider verliep vlot. Echt een aanrader!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Een eerlijke bedrijf om mee samen te werken.

Een fijn en eerlijk bedrijf om mee samen te werken. Terecht dat de heren Pronk en alle medewerkers genomineerd zijn voor deze prijs.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dak, Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Een bouwbedrijf met hart voor de zaak!

Een no-nonsense bouwbedrijf met vaklieden in huis. De korte lijnen met ons als opdrachtgever en snel schakelen met onderaannemers zijn ons erg goed bevallen. Hoogeslag denkt prettig mee in bouwproces.

Prima bouwbedrijf

Prima bouwbedrijf.