Heel goede ervaring

Prettige ervaring, goede uitleg, alles perfekt geïnstalleerd

goed en zorgvuldig

De verkoper Pim kwam persoonlijk langs om de verschillende keuzes qua merk zonnepanelen en capaciteit te bespreken. De uitleg en de offerte was zeer uitgebreid. De installatie van elektra tot de installatie van de zonnepanelen is naar tevredenheid gedaan. Team Opgewekt BV bedankt.

• Persoonlijk advies

Opgewekte mensen met een opgewekt resultaat

Wij zijn blij met Opgewekt, we hebben altijd prima contact gehad met Pim. Alles was keurig geregeld, service was ook. Ook vragen daarna konden we nog kwijt. Ik kan ze echt aanraden, fijn bedrijf.

alles liep zoals gezegd

De verwachtingen zijn goed gemanaged, enigste min puntje vond ik de wel erg uitgebreide offerte en grote hoeveelheid mogelijkheden . hierdoor moet je nog steeds op internet zelf gaan kijken wat wat is en hoe het werkt.

• Persoonlijk advies

Mijn ervaring met Opgewekt BV is zeer goed, snel, vakkundig en uiterst professioneel bij het installeren van de zonnepanelen in de praktijk.

• Persoonlijk advies

UItgebreide uitleg bij aanvang en goede service na bestelling van de panelen.

De verkoper kwam persoonlijk langs met meerdere keuzes qua merk zonnepaneel en ook qua capaciteit. De uitleg was zeer uitgebreid. Betere uitleg tav hoe het werk met terugleveren en salderen was handig geweest, of ik ben niet slim genoeg om het in een keer te begrijpen. Installatie was goed en er werd goed meegewerkt aan het wegwerken van de kabel vanuit de omvormer die op zolder is geplaatst tot in de meterkast op de begane grond. Ik vind in verhouding tot andere aanbieders de prijs vrij hoog, maar ik verwacht ook een hoge opbrengst en goede service bij calamiteiten. Al met al zeer tevreden.

Prima vakwerk geleverd.

Zeer tevreden over het geleverde werk door Opgewekt. Kleine opmerkingen: bij volgende opdrachten beter achtergelaten rondzwervende schroeven verwijderen van de oprit. Denk aan fiets- en autobanden.

Had Solarpanels installed

11 panels installed - very professional people, doing a good job. Very good advice from- and contact with seller (Mark)

• Persoonlijk advies

Goed advies naar de persoonlijke situatie

Kundig en persoonlijk

• Persoonlijk advies

Goede service en nette, vakkundige mensen

Net bedrijf en nette vakkundige mensen. Van begin tot eind goed geregeld en netjes begeleid

Opgewekt betekent kwaliteit

De betrouwbare medewerkers van Opgewekt weten wat kwaliteit leveren is. De juiste informatie wordt gegeven van schouw tot en met levering c.q. plaatsing van de panelen.

• Persoonlijk advies

Snel, netjes vakkundig en alle zorg uit handen

• Persoonlijk advies

De contact persoon heeft mij goed voorgelicht wat ik moest aanschaffen. De tijd werd voor mij genomen en er werd geen enkele druk uitgeoefend om tot aanschaf over te gaan. Ook de after sales was prima.

Alles perfect geregeld!

Goede communicatie, omgang prettig en vakkundige montage.

• Persoonlijk advies

Eerlijk, communicatief en ervaren bedrijf

Erg prettige en duidelijke communicatie, namen de tijd om na intake gesprek diverse vragen te beantwoorden. Na akkoord snel en vakkundig geplaatst. Nette prijzen. Zelf nog wel even moeten stofzuigen vanwege het boor stof nav het plaatsen van de omvormer.

• Persoonlijk advies

Duidelijke uitleg, snelle en nette plaatsing.

Goede uitleg gehad van Opgewekt bv over de mogelijkheden met zonnepanelen, toegespitst op mijn wensen en situatie. Direct een schouw bij de offerteaanvraag, wat een veel beter beeld oplevert dan partijen die op afstand een offerte in elkaar klikken. In de aanloop naar opdrachtverlening heb ik al mijn vragen kunnen stellen en uiteindelijk de knoop doorgehakt en voor Opgewekt gekozen. Minder dan twee weken later lagen de panalen, keurig geïnstalleerd en aangesloten, op het dak.

Top team !!!!

In een voor mij onbekend terrein een zeer goede voorlichting gekregen over zonnepanelen. Goed advies bij schouwing dak op lokatie. De firma Opgewekt is altijd goed bereikbaar en reageert snel op vragen via app en mail. Niet alleen Mark van Nieuwkerk maar ook het installatie team hebben ons perfect geholpen. Kortom .. Een aanrader indien men plaatsing zonnepanelen overweegt.

• Persoonlijk advies

Prima uitleg en beoordeling ter plaatse van de te installeren panelen

Een goed initieel gesprek met uitleg van mogelijkheden door de heer Mark van Niekerk alvorens de definitieve aanschaf van zonnepanelen. Na acceptatie van de offerte werd er een plan opgemaakt samen met de elektricien. De elektricien (Achmed) is kundig en heeft de best mogelijk oplossing gezocht om de bekabeling naar de meterkast te brengen. Op de dag van installatie kwam Mark met drie man om de panelen te installeren. Met Mark hebben ik de nodige papieren t.b.v. Garantie Fonds ZonZeker ingevuld. De installateurs hebben (na zeer tevredenheid van onze kant) de panelen netjes geïnstalleerd en aan het eind uitleg gegeven betreft de werking. Dezelfde dag nog draaide alles naar wens en kan ik de gegevens aflezen via mijn app. Al met al een een zeer prettige installatie groep met een uitstekend resultaat.

• Persoonlijk advies

Ben zeer tevreden over de Firma Opgewekt BV.

Ben via een kennis in contact gekomen met dit bedrijf. Tot nu toe ben ik zeer tevreden over Opgewekt BV. Ik merk dat ze klanttevredenheid en kwaliteit hoog in hun vaandel hebben staan. En mijn vragen werden ook goed en snel beantwoord. Ben ook zeer tevreden over de installatie. Kortom ik raad de firma Opgewekt zeer aan !

Snelle en professionele plaatsing

Professionele advisering en snelle plaatsing. Daarnaast adequate toelichting over gebrek. Prima service

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Persoonlijk advies

Goede afspraken, correcte uitvoering en keurig personeel.

Goede afspraken, correcte uitvoering en keurig personeel.

Snelle en correcte installatie

Na akkoord met de offerte werden de panelen al binnen een paar weken geleverd en geïnstalleerd door vriendelijk en kundig personeel. Het zonnepaneel-systeem werkt uitstekend. Wij zijn erg tevreden.

Vlekkeloos

Goed contact. Snelle levering. Prima geïnstalleerd.

Vakwerk

Jammer dat het voortraject niet helemaal goed liep maar daarna vakwerk geleverd. Prima montage en fijne monteurs. Zijn er blij met het resultaat.

Keurig geïnstalleerd.

Vanaf het oriëntatie gesprek tot aan het monteren van de panelen netjes geholpen. De offerte was duidelijk, de eventuele onduidelijkheden waren meteen beantwoord. Volgens afspraak op tijd gekomen en de panelen gemonteerd. Daarna uitleg gegeven van het apparaat en via mail mijn account geactiveerd. Kortom zeer tevreden.

Vrouw Avenweg 670

2493WZ

Over Opgewekt BV

Opgewekt, de zonne-energie specialist in Den Haag is opgericht in 2013. Sinds de oprichting hebben we vele duizenden zonnepanelen geplaatst bij particulieren, VVE's, bedrijven en sportverenigingen. Bij ons staat uw belang centraal. Met onze persoonlijke aanpak en gedegen bouwkundige en elektrotechnische achtergrond zullen we u alle mogelijkheden en facetten van onze zonnesystemen uitleggen. Wij nemen de tijd om u zorgvuldig te adviseren bij uw keuze en we zorgen voor een vakkundige installatie tegen een scherpe prijs.