Prima service en snelle montage

Uitgebreide toelichting voor het uitbrengen van de offerte. Vooraf bezoek gehad om de wijze van aansluiten te bespoken. Vlotte levering van de panelen. Alles in een ochtend gemonteerd. Nagebeld of alles naar tevredenheid is verlopen. Al met al een prima ervaring.

• Persoonlijk advies

Keurig bedrijf en blij met de zonnepanelen

Adviseur Pim denkt mee en met trots laat hij alles in de showroom zien. ‘Opgewekt’ mooi team!

• Persoonlijk advies

Super service en snel geplaatst

Ik ven erg te spreken over Opgewekt. Raad ze zeker aan. Persoonlijke benadering. Snelle offerte en binnen een week zelfs geplaatst! Top! En nu vooral genieten van de dagelijkse opbrengst ;-)

• Persoonlijk advies

goede snelle en vriendelijke service

Snelle, goede en vriendelijke service

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Persoonlijk advies

Persoonlijke aandacht staat voorop!

Vanaf het eerste gesprek een zeer goed gevoel aan over gehouden. Een erg duidelijke offerte gekregen. Ook de communicatie is erg goed. De plaatsing van de panelen duurt ongeveer een halve dag en wordt zeer netjes verzorgd. Al met al zeer tevreden!

perfect van A T/M Z

zeer tevreden en nauw samengewerkt over het hele project. het installeren is geregeld door vriendelijk personeel en hoge kwaliteit. alles werd netjes en opgeruimd achtergelaten. grote complimenten voor de elektricien en monteurs voor hun betrokkenheid bij het plaatsen.

• Persoonlijk advies

Al bij de eerste kennismaking een heel goed gevoel over het bedrijf Opgewekt. Er zijn heel veel aanbieders op de markt en je kan onmogelijk iedereen uitnodigen voor een gesprek. Maar de keuze om voor Opgewekt te gaan is gebaseerd op een aantal punten. - Voorbereid op het pand van de klant - Kennis van zaken op deze markt. - Meedenken met de klant - Eigen personeel - En bereid te zijn om met andere aannemers te werken om zaken op 1 te kunnen plannen Manier van presenteren en het meedenken met de klant, geweldig. Het feit dat Opgewekt alleen met eigen mensen werkt sprak mij enorm aan. In ieder geval beter gevoel bij dan bij de diverse commerciële acties die je in de brieven bus krijgt. Van bedrijven die met allerlei tussen personen werken. En waarbij je leest dat het achteraf alleen maar ellende veroorzaakt. (rader) Het totaal pakket wat Opgewekt aanbied is super. (ook administratie gezien) Op de installatie dag super. nette personen over de vloer gehad. Vertegenwoordiger ook nog even gezien dat geeft een fantastisch gevoel als klant.

• Persoonlijk advies

Alles voldeed en voldoet aan wat ik er van verwachtte en de lat lag hoog.

Alles voldeed en voldoet aan wat ik er van had verwacht. Uitleg vooraf, plaatsing, meedenken en communicatie tijdens en na de aanschaf.

Wij zijn heel tevreden!

Sinds een maand hebben wij nu zonnepanelen van Opgewekt, we zijn er blij mee. De panelen zijn vakkundig geplaatst en aangesloten. Vriendelijke en kundige medewerkers.

• Persoonlijk advies

Deskundig, persoonlijk met een prima prijs/kwaliteit verhouding. Echt een aanrader !!!

Beste mensen. De contacten zijn persoonlijk, het advies deskundig en de offerte heeft een prima prijs/kwaliteit verhouding. De medewerkers zijn onvermoeibaar voor vragen in het voortraject en ook bij de installatie. Echt een aanrader !!!

• Persoonlijk advies

Geen enkel negatief punt kunnen ontdekken vanaf de aankoop tot de installatie van de zonnepanelen.

In ons persoonlijk gesprek met Pim van Weelie zijn we getroffen door zijn bevlogenheid over het bedrijf en de mogelijkheden van het opwekken van energie door middel van zonnepanelen en het eventueel opslaan van de energie. De offerte was verder duidelijk en ons bezoek aan het bedrijf heeft ons vermoeden bevestigd: hier gaan wij onze zonnepanelen bestellen. Pim heeft ons geholpen de juiste panelen en omvormers uit te zoeken. We hebben er alle vertrouwen in dat we een goede aankoop gedaan hebben bij het juiste bedrijf.

• Persoonlijk advies

Snel, klantgericht en op maat

Fijne snelle, slimme en flexibele installatie en afwikkeling.

• Persoonlijk advies

Zeer tevreden over het hele traject. Persoonlijk advies gehad over de mogelijkheden en onmogelijkheden na het bekijken van de situatie ter plekke door Opgewekt BV. De wachttijd was beperkt: de 7 panelen zijn 4 weken na het tekenen van de offerte geplaatst. Het installeren door twee monteurs en een elektricien was in een halve dag klaar. Ik heb geen mening over de prijs, omdat ik niet meerdere offertes heb vergeleken, maar hetzelfde bedrijf heb gekozen als de buren eerder hadden gedaan.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Persoonlijk advies

Opgewekt BV kan ik zonder twijfel anbevelen aan iedereen die zonnepanelen wil laten plaatsen!

De ervaring met Opgewekt BV was gedurende het hele traject uitstekend. Vanaf het verkooptraject werd er al zeer goed meegedacht. De installatie en nazorg was ook van hoge kwaliteit. Opgewekt BV is oprecht een aanbevelenswaardige installateur in de markt voor zonnepanelen.

• Persoonlijk advies

Duidelijke offerte, snelle plaatsing en goede begeleiding

Via via ben ik geattendeerd op Opgewekt BV. Ik ben goed geadviseerd en de offerte was duidelijk. Na acceptatie van de offerte zijn de panelen snel geplaatst. De informatie over de te nemen administratieve stappen is helder. Met deze mooie lente geniet ik al volop van mijn 'eigen' energie-opbrengst.

• Persoonlijk advies

Heel fijn zaken doen met opgewekt bv

Geduldig, prettig. Mark van Niekerk zegt waarop het slaat en geeft op maat advies, voor ieder wat wils en dat is heel prettig.

• Persoonlijk advies

Enorm tevreden over het gehele project

Vanaf dag een na contact met een van de medewerkers van Opgewekt gelijk een goed gevoel. Prettig overleg en advies. Alles snel en goed uitgevoerd. Fijne monteurs en een extra pluim voor de elektricien. Kordaat en duidelijk en vakkundig. Alles werd netjes en opgeruimd achtergelaten. Complimenten.

• Persoonlijk advies

Deskundig en klantgericht, goede communicatie

Goed advies en inspectie vooraf door Mark. Duidelijk inzichtelijke en nette offerte. Alles in goed overleg. Alles super netjes geïnstalleerd door de vakmensen van Opgewekt.

Uitstekend!

Vooraf goede informatie over de mogelijkheden. Heldere en scherpe offerte! Mannen zijn vaklui, werken keurig en houden rekening met eventuele wensen. Om 08.30 gestart en om 12:30 draaide alles, getest en wel! Niet verder zoeken, gewoon Opgewekt BV bellen!

zorgvuldig en klantgericht

Prima advies en professionele inspectie vooraf. Komt betrouwbaar over. Nette vriendelijke monteurs.

• Persoonlijk advies

Na een helder en reëel adviesgesprek opdracht gegeven tot plaatsen. Op afgesproken tijdstip werd het materiaal afgeleverd en waren de elektricien en monteurs aanwezig. Plaatsen en monteren ging zonder problemen, 's middags kon ik al ook via de app de opgewekte energie volgen. Grote complimenten voor de elektricien en monteurs voor hun betrokkenheid bij het plaatsen.

• Persoonlijk advies

Prima service; goed overleg, fijne communicatie, vriendelijke benaderen.

Prima plan opgesteld; flexibel in meedenken, installatiedatum. Erg vriendelijke en nette installateurs. Kortom: ga zo door, Opgewekt!

• Persoonlijk advies

De heer van Reijn heeft ons erg goed geholpen en wij zijn blij met onze zonnepanelen!

Goede adviezen gekregen en flexibel in al onze wensen en last-minute vragen. De zonnepanelen doen het goed (blij met de micro-omvormers) ! Alles netjes gedaan en aardige mensen die het installeerden.

Duidelijk, eerlijk en servicegericht

Opgewekt onderscheidde zich in positieve zin door eerlijke en duidelijke advisering. Installatie door het team was snel, professioneel en netjes. Een klein probleem, kort na de installatie, werd direct opgelost. Zowel in het voor- als natraject heel prettig contact gehad met adviseur Mark.

Vrouw Avenweg 670 2493WZ

Over Opgewekt BV

Opgewekt, de zonne-energie specialist in Den Haag is opgericht in 2013. Sinds de oprichting hebben we vele duizenden zonnepanelen geplaatst bij particulieren, VVE's, bedrijven en sportverenigingen. Bij ons staat uw belang centraal. Met onze persoonlijke aanpak en gedegen bouwkundige en elektrotechnische achtergrond zullen we u alle mogelijkheden en facetten van onze zonnesystemen uitleggen. Wij nemen de tijd om u zorgvuldig te adviseren bij uw keuze en we zorgen voor een vakkundige installatie tegen een scherpe prijs.