Goed gedaan!

Opwekte mensen en een mooi resultaat.

• Persoonlijk advies

Een bedrijf dat waarmaakt wat ze beloofd

Omdat ik niet thuis was in de wereld van de zonnepanelen heb ik bij verschillende bedrijven offertes aangevraagd. Opgewekt kwam daar voor mij als beste uit de bus. Niet zozeer door de prijs, hoewel deze concurrerend te noemen was, maar door het vertrouwde gevoel dat ik kreeg bij de gesprekken die we voerden en door de heldere offerte en garantievoorwaarden. Daarnaast konden ze ook nog eens snel leveren.

• Persoonlijk advies

Opgewekt BV komt alle afspraken na

Wij hebben zo secure mogelijk de optie afgewogen om zonnepanelen aan te schaffen. Verschillende offertes aangevraagd. Bij het beoordelen van de offertes speelde de service een grote rol. Opgewekt BV voldeed ruimschoots aan onze verwachting en zelfs na installatie leveren zij service. De installatie duurde zelfs korter dan was aangegeven. Monteurs waren vriendelijke en ervaren personen.

• Persoonlijk advies

Deskundig, vriendelijk, meedenkend. Heel blij met de dienstverlening van Opgewekt. Als je zonnepanelen overweegt raad ik ze van harte aan.

• Persoonlijk advies

Goede intake, begeleiding en vriendelijke en kundige monteurs

Wij zijn erg blij met het geboden produkt, de persoonlijke uitleg en de afhandeling met inschrijving in de registers en btw-teruggave.

Fantastische service

Uitstekende service, top advies en keurig alles zoals verwacht. Denken mee in het hele proces om te zorgen dat je echt tevreden kunt zijn. Van eerste gesprek tot afronding van alles perfect geregeld. Een aanrader!

Goede offerte, probleemloze installatie

Rob kwam eerst alle ins en outs uitleggen over het plaatsen van zonnepanelen. Eerst nog andere collectieve zonnepanelen offertes afgewacht (eigen gemeente en VEH), maar die waren niet beter/goedkoper. Uiteindelijk voor opgewekt energie gekozen, mede ook door de vele positieve reacties hier en door de duidelijke uitleg van ze. De installatie werkzaamheden gingen vlekkeloos, alhoewel de elektricien op zolder wat rotzooi achter liet en een keer terug moest voor in de meterkast. Uiteindelijk hartstikke blij met het resultaat, laat de zon maar komen!

• Persoonlijk advies

Alles conform de afspraken dus oké. Nu alleen de zon nog :-)

• Persoonlijk advies

Zeer goede afhandeling van onze opdracht!

De opdracht omvatte twee delen. Wegens een nieuw dak op het huis zijn de, in 2015 door Opgewekt geleverde e-panelen, verplaatst naar het schuurdak. Op het nieuwe dak zijn weer 12 nieuwe e-panelen geplaatst door Opgewekt. Een en ander veranderde nogal eens wegens bouwvertragingen van het dak. Dit is altijd goed opgevangen door Opgewekt! De prijs/kwaliteit verhouding van levering en installaties is heel goed. De geleverde materialen zijn van gereputeerde merken.

• Persoonlijk advies

Zeer vriendelijk en vakbekwaam personeel

Alles goed en tot in de puntjes geregeld Alle tijd voor vragen en uitleg Netjes geplaatst

Zeer goede service

Goede voorlichting en snelle levering.

• Persoonlijk advies

Heldere advisering en snelle levering

In het voortraject was er sprake van een adequate en persoonlijke advisering, daarnaast was de offerte uitgebreid en transparant. Na akkoord konden de zonnepanelen snel worden geplaatst.

• Persoonlijk advies

Goede prijskwaliteit verhouding en uitstekende service.

Duidelijke advies & offerte met heldere informatie. Met de juiste prijzen. Komen afspraken na en installatie wordt vlekkeloos uitgevoerd.

Plezierig

Goede communicatie en zeer vriendelijk personeel

• Persoonlijk advies

Uitstekend product en perfecte service

Vandaag (12 januari) zijn bij mij 18 PV panelen geïnstalleerd door Opgewekt BV. Ik ben zeer tevreden over het advies, het product en de uitvoering. Medio december contact opgenomen. Binnen enkele dagen persoonlijk adviesgesprek aan huis. De diverse mogelijkheden zijn goed toegelicht waardoor ik snel de keuze kon maken van het systeem dat het beste past in mijn situatie. Kort daarop is mijn dak geïnspecteerd en een duidelijke offerte gemaakt. De levering en montage kon snel plaatsvinden. De monteurs zijn professioneel en vriendelijk. Ook het aansluiten van de installatie in de volle en complexe meterkast is heel netjes gedaan. Nu nog de BTW terugvragen. Dit wordt heel netjes begeleid door Opgewekt BV en kost dus nauwelijks tijd. Ook biedt Opgewekt BV een aantrekkelijk serviceabonnement voor periodieke controle van de installatie en reiniging van de panelen. Al met al een zeer complete en persoonlijke dienstverlening. Ik kan Opgewekt zeer aanbevelen!

• Persoonlijk advies

goede service, snel en vakkundig geplaatst

Goede ervaring met dit bedrijf, vanaf eerste kennismaking, offerte traject tot aan plaatsing van de panelen. Eerlijk advies, we werden niet onder druk gezet om snel te beslissen. Beloofde geen goude bergen maar gewoon reele informatie. Ook binnenshuis alles netjes gemonteerd en afgewerkt door het montage team.

Prettige samenwerking

Klantvriendelijk en goede service.

• Persoonlijk advies

Goede voorlichting en adequate afwerking

De vrijblijvende voorlichting vooraf van de adviseur aan huis was informatief en verhelderend. De plaatsing was op tijd en correct volgens afspraak. De afwerking van de panelen en bekabeling is uitstekend.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

zeer goed

prima, alleen om de opbrengst app te downloaden kostte wat moeite

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Persoonlijk advies

In drie woorden: "Super" "Hoge service"

Van het begin tot aan het einde (van verkoop tot en met installatie) is alles duidelijk geweest, snel gegaan en de service staat hoog in het vaandel. Ik kan iedereen zonder enige aarzeling Opgewekt aanraden als installateur van de zonnepanelen. Het advies is goed, helder en ze dachten mee over o.a. de routering van de bekabeling, het hele systeem met de micro-omvormer, de parallelle of seriële schakeling, de garantie en onderhoud. De voorbereiding door de elektricien ging goed en snel. De installatie was binnen 2 1/2 uur klaar en ik ben op het dak geweest en ik zag dat alles keurig was geïnstalleerd (bekabeling, frame zonnepanelen).

Zeer professioneel

Wij hebben zeer goede ervaringen met Opgewekt bij de aanschaf van onze zonnepanelen. Deskundig advies, meedenken met onze wensen en een nette installatie in 1 dag.

• Persoonlijk advies

Keurig op tijd en netjes gewerkt

Goed advies gehad van Mark en de panelen waren op voorraad dus ik hoefde niet lang te wachten voor plaatsing. Monteur heeft netjes gewerkt. Ik ben er heel blij mee.

• Persoonlijk advies

Prima service en snelle levering

De verkoopmedewerker van Opgewekt kwam na een belletje voor een offerte snel langs, gaf goede voorlichting, en dacht mee. Op verzoek van ons kwam de elektriciën ook snel langs om te bespreken hoe er zou worden aangelegd. Al binnen twee weken kon de levering en installatie plaatsvinden. Tijdens de montage bleek dat er twee medewerkers afwezig waren door ziekte. De monteur die de panelen op het dak plaatste (monteur 1) moest het nu alleen doen. Zonder klagen ging hij aan de slag. Hij was erg prettig in de omgang en verrichtte uitstekend werk. Een prima vertegenwoordiger voor Opgewekt BV. Professioneel. Ook de loodgieter was erg vriendelijk en deskundig. Hij was snel klaar en leverde goed werk. De elektricien viel tegen. Deze was i.v.m. ziekte van de eigenlijke elektricien ingehuurd en klaagde de hele dag over van alles en nog wat. Monteur 1 heeft hem toen bij veel taken geholpen, zoals het aanleggen van de kabels van de panelen, over het dak, onder de pannen naar de andere kant van de woning. Eigenlijk was dat de klus van de elektricien, maar die wilde dit niet doen. (te gevaarlijk volgens hem). Uiteindelijk was de elektricien om 19.30 uur klaar met zijn werk. Tijdens de werkzaamheden vroeg hij aan ons of we akkoord waren met het verleggen van de kabel over het dak, door de regenpijp heen naar beneden. Wij zijn geen expert, en hebben het snel even nagekeken op internet. Daar zagen we al snel dat een dergelijke aanleg niet volgens de regels is. Ik vind dat hij het ons eigenlijk niet had mogen voorstellen. Wij zijn geen deskundige en hebben geen idee. Uiteindelijk heeft hij het kabelwerk in huis goed aangesloten, en ook netjes afgewerkt.

• Persoonlijk advies

Goede communicatie en ervaren vaklieden.

Over Opgewekt BV

Opgewekt, de zonne-energie specialist in Den Haag is opgericht in 2013. Sinds de oprichting hebben we vele duizenden zonnepanelen geplaatst bij particulieren, VVE's, bedrijven en sportverenigingen. Bij ons staat uw belang centraal. Met onze persoonlijke aanpak en gedegen bouwkundige en elektrotechnische achtergrond zullen we u alle mogelijkheden en facetten van onze zonnesystemen uitleggen. Wij nemen de tijd om u zorgvuldig te adviseren bij uw keuze en we zorgen voor een vakkundige installatie tegen een scherpe prijs.