Prettige samenwerking!

Jarenlang heb ik zelf de bonnen en facturen verwerkt om geld te besparen aan een boekhouder. In 2016 heb ik toch besloten een boekhouder in de arm te nemen. Mijn ervaring met Nieuwenhuis Financieel Management is vanaf dag 1 positief. Ze denken met je mee en zijn goed bereikbaar. Ik kwam er al snel achter dat ik meerdere voordelen had laten liggen als ondernemer waar ik geen weet van had. De kosten voor het uitbesteden heb ik zo al snel terugverdiend.

• Snelheid/levertijd
  • Telefonische bereikbaarheid
Heldere communicatie en goede uitleg voor mij als starter

Dit jaar ben ik gestart als ondernemer en op zoek naar een goede boekhouder. Nadat ik een offerte heb aangevraagd, heeft een medewerker van Nieuwenhuis Financieel Management mij gebeld om mijn wensen door te spreken en heeft mij uitgenodigd voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek op jullie kantoor. Deze persoonlijke benadering en de goede uitleg voor mij als starter geeft mij vertrouwen en rust dat mijn boekhouding goed is geregeld. Top bedankt!

• Snelheid/levertijd
  • Telefonische bereikbaarheid

Over Nieuwenhuis Financieel Management B.V.

Nieuwenhuis Financieel Management verleent administratieve, fiscale en financiƫle ondersteuning aan MKB bedrijven.