Vanaf het eerste bezoek in de showroom had ik een goed gevoel. De medewerkers helpen op alle mogelijke manieren. Nemen alle tijd voor je. En hebben goede adviezen. De vloer is fantastisch. De nazorg is goed. Er moest nog een tegel aangepast worden ivm keuken, dit was geen enkel probleem. Werd snel opgelost.

Fantastisch !

Werken heel netjes, geven advies. Werken hard. Aan een iedereen, zeker de moeite waard en hebben perfect werk geleverd. Groetjes Ruurd.

Voor alles een snelle en goede oplossing

Van sloop tot nieuwe badkamer. Alles perfect geregeld. Ook voor de onverwachte problemen na de sloop had men een proffesionele en snelle oplossing. Alles in een hand, sloop, leidingen verleggen en opbouw onder toezicht van dit bedrijf Zeker een aanrader als je wilt verbouwen zonder problemen. Wij genieten volop van onze levenbestendige badkamer. Anja en Piet

In elke fase een geweldige service

Of je je nu aan het oriënteren bent, iets gaat kopen of Nijland de tegels laat leggen. In elke fase krijg je een top service met professionele mensen en een geweldig eind resultaat!

Blij met hen in zee te zijn gegaan.

Ruim 2 jaar geleden de tegels uitgezocht Nu de woning eindelijk is opgeleverd kon deze worden gelegd. Zowel de hulp bij het uitzoeken als de verdere contacten waren zeer plezierig en deskundig. We zijn blij met onze keuze van zo wel tegels als Nijland als legger van deze tegels. Kan het iedereen aanbevelen.

Team Nijland werkt prettig en bijzonder samenwerkings-, resultaat- en klantgericht.

Zorgvuldig in communicatie en afhandeling. Netjes, vriendelijk, geduldig. Geen opdringerigheid. Goede tips en alternatieven. Afspraak is afspraak. Ook belangrijk: vakmanschap en een prachtig eindresultaat gerealiseerd.

Top vloer met een top service!

In combinatie met een grote verbouwing een nieuwe natuurstenen vloer laten leggen incl. Vloerverwarming door Nijland. Dit project vergde de nodige flexibiliteit van beide kanten. Rots in de branding Miranda in samenwerking met Jorgen en zijn kundige mannen zorgde desondanks voor een uiterst soepel lopend project. Wij zijn heel blij met de vloer, de service en de adviezen die zijn gegeven. Een volgend huisproject doen we zeker weer met Nijland Natuursteen!

Komen afspraken na Vloer leggen kon vlot ingepland worden Goed advies Vakkundig gelegd Contact als prettig ervaren

Dit bedrijf heeft mijn privé mail adres gebruikt voor deze dienst. Het wachtwoord is nu gereset en inkomende mail wordt nu geblokkeerd. Geen idee of het verongeluk is of met opzet.,

Perfect gelegde vloer

goed, en hard werkende mensen, die weten wat ze doen

Goed georganiseerd en evt. problemen worden direct opgelost.

Afspraken worden nagekomen . Problemen worden snel opgelost en er is geen discussie hierover. Mooi tegelwerk.

Geweldige ervaring

Prijs en kwaliteit verhouding heel goed. Wij hebben vloerverwarming en grote tegels laten leggen We zijn echt heel tevreden over hun vakkundigheid en vriendelijkheid

geweldig!

zeer vakkundig personeel. doen wat ze zeggen, goede kwaliteit en komen hun afspraken na. we zijn heel blij met de vloer. Toppie

wij hebben een prachtige vloer in ons appartement.

We hebben uit een ruim assortiment een natuurstenen vloer gekozen die we erg mooi vinden. De vloer is zorgvuldig gelegd en geïmpregneerd. Communicatie en afspraken zijn altijd goed verlopen. We zijn erg tevreden.

Goed advies, keurige afwerking!

Nijland heeft de volledige benedenverdieping van onze boerderij betegeld. Dat was zeker geen doorsnee klus; een paar traptreden moesten betegeld worden, evenals vensterbanken van de stalramen en een plateau voor de houtkachel. Er was telkens goed advies, overleg, tijdsplanning, enz. We zijn zeer tevreden over het resultaat, een ware metamorfose!

Vakmensen met jarenlange ervaring ,geven goed advies

Nijland heeft prima werk geleverd bij ons. Ondanks een tegenvaller mbt de vloer is het prima opgelost en is alles volgens plan verlopen.

Zeer goede service en zeer klantgericht.

Een plezier om daar tegels uit te zoeken. Het leggen daarna gebeurt met veel vakmanschap. We zijn uitermate tevreden.

Goed overleg. Goed advies.

Firma Nijland: prima om mee samen te werken. Geven goed advies zonder opdringerig te zijn.

Professioneel en vriendelijk

Professioneel en vriendelijk

Top verkoop. Super service. Goede vakmanschap.

Top.

goed werk verricht

Ze houden zich aan de afspraken! Medewerkers zijn vriendelijk. Het werk is goed uitgevoerd.

Prettig ,denken met je mee.

Goede ervaring goed geholpen vloer zeer vakkundig gelegd.

Alles goed en netjes gedaan, aardige mensen.

Alles goed en netjes gedaan, aardige mensen.

Fijne service en super mooi eindresultaat!

Wij waren vooral erg blij met Miranda. Zij heeft ons super goed en deskundig geholpen in de showroom. Heeft er mede aan bijgedragen dat we uiteindelijk hebben gekozen om de tegels voor ons huis juist bij Nijland te kopen. Ook erg blij met het eindresultaat. Erg mooie tegels en mooi gelegd.

Gebrekkige communicatie, maar goed werk.

Het eindresultaat is erg mooi geworden. Het proces was wat moeizaam, omdat er geen communicatie was in wijziging van de afspraken. Daardoor kwamen wij een aantal keer in de problemen met andere werkzaamheden.

Fijn en betrouwbaar bedrijf.

Prima advisering, vakkundig gelegd, komen afspraken prima na, korte lijnen. Kortom, prettig bedrijf om zaken mee te doen.

Transportweg 7 7007CL Doetinchem

Over Nijland Tegels & Natuursteen

Nijland Tegels en Natuursteen is een familiebedrijf en heeft ruim 30 jaar ervaring in het leveren en leggen van tegels en natuursteen. In ons assortiment is een ruime keuze aan: • Natuurstenen vloer- en wandtegels • Keramische vloer- en wandtegels Deze zijn uitermate geschikt voor vloeren en wanden in huis. Maar ook voor gevels en terrassen buitenshuis. Voor een nieuwe badkamer, toilet of renovatie hiervan, kunt u ook bij ons terecht.