niet aan te raden!

Niet aan te raden! Lekker zeg mijn zus heb hier geslacht laten doen en was fout, je kan wel zeggen we doen het al heel vroeg, maar dan moet je het wel goed hebben!! Gelukkig kon ze nog haar buggy in de verkeerde kleur ruilen, omdat het bedrijf het zielig vond waar ze hem heb gekocht. Hebben jullie proberen te bellen maar geen gehoor, als je zegt open te zijn tot 21:00 iedere dag en nooit iemand kan bereiken in de avond is niet erg klantvriendelijk, daarom nu 1 ster!

• Deskundigheid/Vakmanschap
  • Betrouwbaarheid
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Persoonlijk advies

Over Wonder Babies

Uw ongeboren kindje voor de allereerste keer ontmoeten. Een klein neusje, bolle wangen, tien vingertjes en tien teentjes. De vorm van het gezichtje, lijkt dat nu op papa of op mama? En is dat niet een heel klein lachje? Het ukkie ligt vast lekker in die warme buik. Wonder Babies is onze gloednieuwe studio voor pretecho’s in Capelle aan den IJssel. Met geavanceerde 3D/4D echoapparatuur ontmoet u het wondertje in uw buik. Ontdek meer over uw kindje en beleef het thuis opnieuw. Het schouwspel van bewegingen is zo bijzonder, dat u er eindeloos naar kunt blijven kijken. Het hartje klopt, wat een uniek gevoel.