Nemen nooit op

Nemen nooit op, ondanks dat ze aangeven alle avonden open te zijn. Verzamelgebouw receptioniste voor meerdere bedrijven zei ze, geen verstand van pretecho’s kon vragen biet beantwoorden, erg itritant als je al 3 dagen porbeert te bellen. Jammer dan niet, ik heb ergens anders een afspraak gemaakt!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Nee

Geweldig!

Wij zijn twee keer bij Wonder Babies geweest voor onze pretecho. De eerste keer was voor de geslachtbepaling waar werd gezien dat wij een zoontje en voor onze dochter een broertje erbij krijgen <3 De tweede keer voor de 3D pretecho en wat een bijzondere ervaring was dit ook weer! Hele mooie beelden gekregen en onze dochter mocht zelfs even mee helpen met de echo, super leuk hoe ze er bij werd betrokken! Mocht er ooit nog een 3e komen dan komen we hier zeker weer terug :-)

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

niet aan te raden!

Niet aan te raden! Lekker zeg mijn zus heb hier geslacht laten doen en was fout, je kan wel zeggen we doen het al heel vroeg, maar dan moet je het wel goed hebben!! Gelukkig kon ze nog haar buggy in de verkeerde kleur ruilen, omdat het bedrijf het zielig vond waar ze hem heb gekocht. Hebben jullie proberen te bellen maar geen gehoor, als je zegt open te zijn tot 21:00 iedere dag en nooit iemand kan bereiken in de avond is niet erg klantvriendelijk, daarom nu 1 ster!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Nee

Over Wonder Babies

Uw ongeboren kindje voor de allereerste keer ontmoeten. Een klein neusje, bolle wangen, tien vingertjes en tien teentjes. De vorm van het gezichtje, lijkt dat nu op papa of op mama? En is dat niet een heel klein lachje? Het ukkie ligt vast lekker in die warme buik. Wonder Babies is onze gloednieuwe studio voor pretecho’s in Capelle aan den IJssel. Met geavanceerde 3D/4D echoapparatuur ontmoet u het wondertje in uw buik. Ontdek meer over uw kindje en beleef het thuis opnieuw. Het schouwspel van bewegingen is zo bijzonder, dat u er eindeloos naar kunt blijven kijken. Het hartje klopt, wat een uniek gevoel.