Prima!

Snel reactie op een offerteaanvraag en wijzigingen hierop

Goede ervaring en vertrouwd adres

Diverse orders met elkaar gedaan en altijd netjes en betrouwbaar geleverd zoals afgesproken.

Snelle service en altijd vriendelijk!

Snelle reactietijden, snelle productie en vriendelijke service!

snelle en goede service

Snelle, goede en duidelijke communicatie

Het eerste contact was meteen goed. Goede informatie, correcte omgang. De eerste order keurig uitgeleverd en uiteraard op de afgesproken datum.

Klantvriendelijk bedrijf.

Klantvriendelijk bedrijf, snelle levering, eigenlijk nooit echt klachten.

Perfecte service.

In korte tijd een aantal vakinterieurs laten maken bij AMC. Vanaf het begin werd er goed meegedacht en snel gereageerd. De levertijd werd nog verkort om aan de wensen van onze klant te kunnen voldoen. Heel erg bedankt team AMC Packaging.

Prettige samenwerking en een goede service.

Kijkt goed naar de wensen van de klant.

Komt alle afspraken prima na en de service is uitstekend

snel antwoord, goede service

Enkele offertes opgevraagd. Snel behandeld en afgerond. Uiteindelijk ook orders geplaatst gezien de kwaliteit en prijsverhouding.

Snelle en juiste services.

Snelle en juiste services.

Goed advies, goede kwaliteit

AMC denkt mee met de klant om het beste eindresultaat te behalen. Transparant in communicatie en accuraat met levering

goede kwaliteit voor een faire prijs

We bestellen al jaren onze dozen bij AMC en we zijn hierover altijd tevreden. Ze komen de afspraken en levertijden goed na.

Goede service / snelle bevestiging

solvabel en correcte leverancier

snelle, zeer correcte opvolging van aanvragen en leveringen. klantvriendelijk aangename samenwerking kort : een leverancier waar je kan op vertrouwen

Al jarenlang een betrouwbare partner

Al jarenlang een betrouwbare partner; vriendelijk, snel, persoonlijk en kwaliteit.

vriendelijk aan de telefoon,correcte info

we proberen meer zaken met jullie te doen maar dat lukt niet altijd wegens prijstechnisch. ook snelle levertermijn is van groot belang vermits we jullie als complementair zien voor dozen die wij niet zelf kunnen produceren

Goede service en flexibel

Moest op het laatste moment het afleveradres aanpassen, mede dankzij Kimberly adrem en flexibel geholpen. Top!

Producten zijn gewoon goed, maar AMC valt in positieve zin op door snelle reacties en leveringen.

Snelle reacties op aanvragen, prima producten en snelle leveringen. Klantvriendelijk en mee weken als er een keer spoed is!

optimaal

snelle service. Goede administratie en afhandeling.

geode service en palletesiring

precies wat we nodig hebben

helemaal niets te klagen

perfecte partner voor cartonage en inpak klussen

al jaren onze vaste dozen leverancier en onze partner voor het inpakken en ompakken orders,

Over AMC Packaging

AMC Packaging is gestart in 1979 als inpakbedrijf van onder meer wenskaarten. Sinds 1996 is ook AMC VOF opgericht. Vanaf deze tijd zijn de werkzaamheden uitgebreid. U kunt bij ons terecht voor alle soorten golfkartonnen verpakkingen.