Snelle, goede en duidelijke communicatie

Het eerste contact was meteen goed. Goede informatie, correcte omgang. De eerste order keurig uitgeleverd en uiteraard op de afgesproken datum.

Klantvriendelijk bedrijf.

Klantvriendelijk bedrijf, snelle levering, eigenlijk nooit echt klachten.

Perfecte service.

In korte tijd een aantal vakinterieurs laten maken bij AMC. Vanaf het begin werd er goed meegedacht en snel gereageerd. De levertijd werd nog verkort om aan de wensen van onze klant te kunnen voldoen. Heel erg bedankt team AMC Packaging.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Prettige samenwerking en een goede service.

Kijkt goed naar de wensen van de klant.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Komt alle afspraken prima na en de service is uitstekend

snel antwoord, goede service

Enkele offertes opgevraagd. Snel behandeld en afgerond. Uiteindelijk ook orders geplaatst gezien de kwaliteit en prijsverhouding.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Snelle en juiste services.

Snelle en juiste services.

Goed advies, goede kwaliteit

AMC denkt mee met de klant om het beste eindresultaat te behalen. Transparant in communicatie en accuraat met levering

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

goede kwaliteit voor een faire prijs

We bestellen al jaren onze dozen bij AMC en we zijn hierover altijd tevreden. Ze komen de afspraken en levertijden goed na.

Goede service / snelle bevestiging

solvabel en correcte leverancier

snelle, zeer correcte opvolging van aanvragen en leveringen. klantvriendelijk aangename samenwerking kort : een leverancier waar je kan op vertrouwen

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Al jarenlang een betrouwbare partner

Al jarenlang een betrouwbare partner; vriendelijk, snel, persoonlijk en kwaliteit.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

vriendelijk aan de telefoon,correcte info

we proberen meer zaken met jullie te doen maar dat lukt niet altijd wegens prijstechnisch. ook snelle levertermijn is van groot belang vermits we jullie als complementair zien voor dozen die wij niet zelf kunnen produceren

Goede service en flexibel

Moest op het laatste moment het afleveradres aanpassen, mede dankzij Kimberly adrem en flexibel geholpen. Top!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Producten zijn gewoon goed, maar AMC valt in positieve zin op door snelle reacties en leveringen.

Snelle reacties op aanvragen, prima producten en snelle leveringen. Klantvriendelijk en mee weken als er een keer spoed is!

optimaal

snelle service. Goede administratie en afhandeling.

geode service en palletesiring

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

precies wat we nodig hebben

helemaal niets te klagen

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

perfecte partner voor cartonage en inpak klussen

al jaren onze vaste dozen leverancier en onze partner voor het inpakken en ompakken orders,

Over AMC Packaging

AMC Packaging is gestart in 1979 als inpakbedrijf van onder meer wenskaarten. Sinds 1996 is ook AMC VOF opgericht. Vanaf deze tijd zijn de werkzaamheden uitgebreid. U kunt bij ons terecht voor alle soorten golfkartonnen verpakkingen.