solvabel en correcte leverancier

snelle, zeer correcte opvolging van aanvragen en leveringen. klantvriendelijk aangename samenwerking kort : een leverancier waar je kan op vertrouwen

Al jarenlang een betrouwbare partner

Al jarenlang een betrouwbare partner; vriendelijk, snel, persoonlijk en kwaliteit.

vriendelijk aan de telefoon,correcte info

we proberen meer zaken met jullie te doen maar dat lukt niet altijd wegens prijstechnisch. ook snelle levertermijn is van groot belang vermits we jullie als complementair zien voor dozen die wij niet zelf kunnen produceren

Goede service en flexibel

Moest op het laatste moment het afleveradres aanpassen, mede dankzij Kimberly adrem en flexibel geholpen. Top!

Producten zijn gewoon goed, maar AMC valt in positieve zin op door snelle reacties en leveringen.

Snelle reacties op aanvragen, prima producten en snelle leveringen. Klantvriendelijk en mee weken als er een keer spoed is!

optimaal

snelle service. Goede administratie en afhandeling.

geode service en palletesiring

precies wat we nodig hebben

helemaal niets te klagen

perfecte partner voor cartonage en inpak klussen

al jaren onze vaste dozen leverancier en onze partner voor het inpakken en ompakken orders,

Over AMC Packaging

AMC Packaging is gestart in 1979 als inpakbedrijf van onder meer wenskaarten. Sinds 1996 is ook AMC VOF opgericht. Vanaf deze tijd zijn de werkzaamheden uitgebreid. U kunt bij ons terecht voor alle soorten golfkartonnen verpakkingen.