Goed vakmanschap, geen moeilijk gedoe en kwalitatief goede kozijnen

Gewoon waar voor je geld, van offerte tot opruimen na klus. Nette vakmensen. Goede adviezen

ik heb maar 1 woord nodig GEWELDIG

met het gaan kijken in de showroom naar een overkapping , waren wij meteen onder de indruk. met hele goede uitleg advies en vriendelijkheid was de beslissing zo genomen. met het plaatsen van de overkapping zeer vakbekwaam en vriendelijk personeel jullie hebben het goed gedaan jongens. wij zijn zeer tevreden helemaal TOP. wij hebben nu een prachtige overkapping staan waar we al 4 weken van genieten.

• Persoonlijk advies

Erg servicegericht en persoonlijke aanpak.

A5 Deco heeft altijd ruimte om te overleggen en te komen tot een goed beeld van wat nodig is. Daarnaast zijn ze transparant en duidelijk over de mogelijkheden en onmogelijkheden. Goed advies en kwalitatief goede producten.

goede service

Een bedrijf kom weer bij terug te komen

Fijne prettige samenwerking

Goed werk geleverd en prettig kontakt Zeer betaalbaar en waarde naar geld

• Persoonlijk advies

Zeer goede kwaliteit en vriendelijk personeel!

Goede kwaliteit/prijs verhouding, alles netjes afgehandeld en zeer vriendelijk, vakkundig personeel.

• Persoonlijk advies

Prima service en zeer vriendelijk personeel!

Klantvriendelijk en goed en gedegen advies!

Uitmuntend

Kwaliteit is zeer goed, keurige installaties, snelle en nette afhandeling van opleverpuntje!

• Persoonlijk advies

Mooie overkapping van A5 Deco Vakkundig en vriendelijk personeel.

Helemaal Top

Snel netjes en tot het einde goed afgeleverd TOP

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Ze weten waar ze hier over praten

Ik heb een kozijn laten zetten in onze woning. Ik kan niet anders zeggen dan dat het vakmensen zijn. Geweldig hoe netjes ze werken. Ik vindt dit bedrijf een aanrader. TOP

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Goede service en vriendelijk personeel

Goede ervaring

Over A5 Deco Middelbeers BV

Bent u opzoek naar kozijnen, veranda’s, zonwering, rolluiken of garagedeuren? Dan bent u bij A5 deco aan het juiste adres. Wij kenmerken ons door de hoge kwaliteit producten, uitstekende service en vakmanschap. Onze aluminium en stalen kozijnen komen geheel uit onze eigen productie. A5 Middelbeers kan zich dus geheel aanpassen aan uw wensen. Wij heten u graag welkom in onze 400 m² opnieuw ingerichte showroom in Middelbeers, waar de koffie voor u klaar staat. A5 Deco Middelbeers is het bedrijf wat bij u past. Met het grootste assortiment kozijnen, veranda’s en zonwering in de regio Tilburg- Eindhoven.