Snelle en prima service, vakkundig en vriendelijk personeel

Een aluminium poot van onze glazen salontafel was losgeraakt en onze meubelleverancier kon ons geen andere oplossing bieden dan "zoek het maar uit, los het zelf maar op ". Na lang zoeken op internet ben ik op het bedrijf Landheer Glas gekomen, waarna de salontafel is gerepareerd.

• Heeft u de offerte snel ontvangen en was deze duidelijk opgesteld ? Ja
  • Hoe zou u de werkzaamheden die Landheer Glas® heeft uitgevoerd in 1 woord omschrijven ? Snel en vakkundig
  • Hoe heeft u Landheer Glas® gevonden ? Via gezoek op internet

Snelle en heldere communicatie, werkzaamheden perfect uitgevoerd.

Ik kan Landheer Glas zonder meer aanbevelen - goede service, klantgerichtheid en goed geprijsd.

• Deskundigheid/Vakmanschap
  • Heeft u de offerte snel ontvangen en was deze duidelijk opgesteld ? ja.
  • Hoe zou u de werkzaamheden die Landheer Glas® heeft uitgevoerd in 1 woord omschrijven ? Uitstekend

Goede vakmensen en heel vriendelijk.

Prima gedaan, in de toekomst wil ik graag andere opdrachten aanbieden.

• Heeft u de offerte snel ontvangen en was deze duidelijk opgesteld ? Ja
  • Hoe zou u de werkzaamheden die Landheer Glas® heeft uitgevoerd in 1 woord omschrijven ? Prima
  • Hoe heeft u Landheer Glas® gevonden ? Via een kennis

Ze kwamen mij over dat ze kundig en rustig netjes werkte, prettig vriendelijke mensen.

Via telefonisch contact is de eigenaar zelf op komen meten en kreeg ik de volgende dag een offerte wat het zou kosten om in 2 dakkapellen en 2 zijramen in de bovenverdieping dubbel glas te laten plaatsen. We hadden al eerder goede ervaring met dit bedrijf gehad bij het vervangen van de serre ramen en de prijs was oké. Op het moment dat ik zover was om de ramen te laten plaatsen is er snel een datum geprikt om dit te komen doen. via de mail hebben we een paar dagen van te voren informatie/instructies gekregen om de ruimte 1 meter voor de ramen vrij te maken zodat ze snel konden werken. Dit vond ik fijn om vooraf te weten hoe ze het wilde hebben. Precies op de datum en tijd die we afgesproken hadden hebben ze in 1 dag alle ramen vervangen, 8 in totaal.

• Deskundigheid/Vakmanschap
  • Heeft u de offerte snel ontvangen en was deze duidelijk opgesteld ? ja, de volgende dag
  • Hoe zou u de werkzaamheden die Landheer Glas® heeft uitgevoerd in 1 woord omschrijven ? prima
  • Hoe heeft u Landheer Glas® gevonden ? internet

Zie mijn verslag hier onder,

Dag mevrouw Debbie, Zeer tevreden,over Uw bedrijf, over de werknemers vooral, echt vakmensen!! Zij hebben 1 uur langer gewerkt, om de klus af te maken.....! Voor zover het kon hebben zij alle rommel opgeruimd, en meegenomen. Zij hebben hier gezellig rond de tafel,hun middagpauze gehouden , ! Ik zorgde voor de nodige koffie en fris... ondanks mijn hoge leeftijd ,heb ik het aangedurfd om dit te laten doen.! Ik kreeg alle medewerking van uw bedrijf, vooral van uw vakmensen. Peter Rijswijk -mijn schoonzoon-heeft mij goede adviezen gegeven...! Het gaf mij het vertrouwen , om de dubbele beglazing door Landheer glas aan te brengen....! Alles staat weer op z’n plek, de nieuwe ramen zijn binnen en buiten gewassen..In afwachting op de rekening, graag op papier! Met vriendelijke groet, Miek van Gurp Vlamings.

• Deskundigheid/Vakmanschap
  • Heeft u de offerte snel ontvangen en was deze duidelijk opgesteld ? Was duidelijk, ik heb nog enige vragen gesteld.
  • Hoe zou u de werkzaamheden die Landheer Glas® heeft uitgevoerd in 1 woord omschrijven ? Perfect
  • Hoe heeft u Landheer Glas® gevonden ? Via Peter Rijswijk ( hondentrimsalon )

Goed en netjes

• Heeft u de offerte snel ontvangen en was deze duidelijk opgesteld ? Ja
  • Hoe zou u de werkzaamheden die Landheer Glas® heeft uitgevoerd in 1 woord omschrijven ? Goed
  • Hoe heeft u Landheer Glas® gevonden ? Marktplaats

Netjes op afspraak, net werk, aardige gasten.

Netjes op afspraak, goed advies, net werk, aardige gasten.

• Heeft u de offerte snel ontvangen en was deze duidelijk opgesteld ? JA
  • Hoe zou u de werkzaamheden die Landheer Glas® heeft uitgevoerd in 1 woord omschrijven ? Vakwerk
  • Hoe heeft u Landheer Glas® gevonden ? Via Buijnsters

Zeer kundig, netjes en vriendelijk!

Zeer kundig, netjes en vriendelijk!

• Heeft u de offerte snel ontvangen en was deze duidelijk opgesteld ? ja
  • Hoe zou u de werkzaamheden die Landheer Glas® heeft uitgevoerd in 1 woord omschrijven ? keurig
  • Hoe heeft u Landheer Glas® gevonden ? reeds bekend vanwege eerdere reparatie

Snelle goede service en goed advies!

De service is snel en goed en de communicatie heel duidelijk! Wij bellen geen ander glasbedrijf meer!

• Heeft u de offerte snel ontvangen en was deze duidelijk opgesteld ? Ja
  • Hoe zou u de werkzaamheden die Landheer Glas® heeft uitgevoerd in 1 woord omschrijven ? Netjes
  • Hoe heeft u Landheer Glas® gevonden ? Via eigen werk

Prima werk afgeleverd.

In aanlooo naar klus, snelle en duidelijke communicatie. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

• Heeft u de offerte snel ontvangen en was deze duidelijk opgesteld ? ja
  • Hoe zou u de werkzaamheden die Landheer Glas® heeft uitgevoerd in 1 woord omschrijven ? uitstekend
  • Hoe heeft u Landheer Glas® gevonden ? Goede ervaring met eerdere klus.

Vriendelijk en klantgericht

nette prijsopgave mogen ontvangen, goed advies, nette vakkundige installatie. Hartelijk dank voor uw service.

• Deskundigheid/Vakmanschap
  • Heeft u de offerte snel ontvangen en was deze duidelijk opgesteld ? Zeer snel mogen ontvangen
  • Hoe heeft u Landheer Glas® gevonden ? Via internet

Nette afwerking, meedenkend n snel

Als zeer prettig ervaren n goed werk afgeleverd

• Deskundigheid/Vakmanschap
  • Heeft u de offerte snel ontvangen en was deze duidelijk opgesteld ? Ja duidelijke ifferte waarin alles beschreven stond
  • Hoe heeft u Landheer Glas® gevonden ? Via kennis

professionaliteit van de offerte tot en met het plaatsen

Optimale communicatie, inlevingsvermogen van de wensen van de klant, professioneel, praktisch en zakelijk voorstel gevolgd door een offerte. Het plaatsen van het glas gebeurt in een hoog tempo waarbij geen minuut verloren gaat. Altijd een topresultaat met mij weer als tevreden klant.

• Heeft u de offerte snel ontvangen en was deze duidelijk opgesteld ? ja
  • Hoe zou u de werkzaamheden die Landheer Glas® heeft uitgevoerd in 1 woord omschrijven ? perfekt
  • Hoe heeft u Landheer Glas® gevonden ? gegarandeerd goed

Goede service, alles volgens afspraak. Net geplaatst en afgewerkt

Goede service. Alles volgens afspraak. Net geplaatst en afgewerkt.

• Hoe heeft u Landheer Glas® gevonden ? Mond op mond reclame

Netjes en goedNe

Mensen zijn secuur in hun werk, ruimen de rommel netjes op en zijn beschaafd en vriendelijk. Een koekje bij de koffie gaat er wel on.

• Heeft u de offerte snel ontvangen en was deze duidelijk opgesteld ? Ja
  • Hoe zou u de werkzaamheden die Landheer Glas® heeft uitgevoerd in 1 woord omschrijven ? Keurig
  • Hoe heeft u Landheer Glas® gevonden ? Via een vriend

Deskundig, vriendelijk met zeer goede service

Deskundig, vriendelijk en zeer plezierig in de omgang. Bij probleempjes duskundig en creatieve oplossingen. Werken zeer netjes. Blijkt ook al uit de ordelijke en nette inhoud van de werkbus, ook bij vertrek.

• Heeft u de offerte snel ontvangen en was deze duidelijk opgesteld ? Ja
  • Hoe zou u de werkzaamheden die Landheer Glas® heeft uitgevoerd in 1 woord omschrijven ? Professioneel
  • Hoe heeft u Landheer Glas® gevonden ? Via Aannemerij Van Raak

Goed en snel

Deskundig en snelle levering. Tegen een mooie prijs kwaliteit verhouding.

• Hoe heeft u Landheer Glas® gevonden ? Goed

Zeer vakkundig !!!

Heeft een glas in lood paneel dat beschadigd was weer netjes hersteld en teruggeplaatst ! Zeer netjes en vakkundig gewerkt !

• Heeft u de offerte snel ontvangen en was deze duidelijk opgesteld ? Ja
  • Hoe zou u de werkzaamheden die Landheer Glas® heeft uitgevoerd in 1 woord omschrijven ? Vakkundig
  • Hoe heeft u Landheer Glas® gevonden ? Google

Goed advies en goed vakmanschap.

Goed advies en prijs - kwaliteitsverhouding. Snelle service .

• Heeft u de offerte snel ontvangen en was deze duidelijk opgesteld ? ja
  • Hoe zou u de werkzaamheden die Landheer Glas® heeft uitgevoerd in 1 woord omschrijven ? goed en vakkundig
  • Hoe heeft u Landheer Glas® gevonden ? Via Peter van Zundert

werkzaamheden vielen tegen, zodat de planning uitliep, maar geen communicatie hierover gekregen.

Prima geplaatst alleen wat eerder aangeven dat het plaatsen langer dan 2 uur duurt, zoals bij aankomst aangegeven. Uiteindelijk duurde het 50% langer.

• Hoe heeft u Landheer Glas® gevonden ? viavia

Plaatsing van nieuwe beglazing keurig afgewerkt, uitermate kundig personeel.

Reeds eerder bij dit bedrijf opdrachten geplaatst en uitermate positieve ervaringen mee, zeker ook op gebied van voorlichting van materiaalkeuze.

• Heeft u de offerte snel ontvangen en was deze duidelijk opgesteld ? Ja
  • Had u na de offerte te hebben gelezen nog vragen over de uitvoering van de aangeboden werkzaamheden? Nee

Goede service en meedenkend

Landheer glas heeft bij ons meerdere normale ramen vervangen, glas-in-lood in dubbelglas gezet en melkglas geplaatst. Dit is allemaal erg netjes volgens planning gedaan. Altijd werd alles netjes opgeruimd en goed advies gegeven om bepaalde zaken wel of niet aan te pakken zodat we geen onnodige kosten zouden maken.

• Heeft u de offerte snel ontvangen en was deze duidelijk opgesteld ? Ja
  • Had u na de offerte te hebben gelezen nog vragen over de uitvoering van de aangeboden werkzaamheden? Soms maar altijd snel een reactie en duidelijkheid

Snel, helder nakomen van de afspraken

Snel, helder nakomen van de afspraken

• Heeft u de offerte snel ontvangen en was deze duidelijk opgesteld ? Ja
  • Had u na de offerte te hebben gelezen nog vragen over de uitvoering van de aangeboden werkzaamheden? Ja afstemmen en uitvoering

Over Landheer Glas

Landheer Glas® is een bedrijf opgericht in 1999 met passie voor glas. Wij bedienen particulieren en bedrijven. Door de korte lijnen binnen ons bedrijf kunnen we zeer snel schakelen en de U snel en vakkundig van de juiste informatie voorzien. Offertes zijn geheel vrijblijvend. Wij denken met u mee !