Zeer vakkundig !!!

Heeft een glas in lood paneel dat beschadigd was weer netjes hersteld en teruggeplaatst ! Zeer netjes en vakkundig gewerkt !

• Heeft u de offerte snel ontvangen en was deze duidelijk opgesteld ? Ja
  • Hoe zou u de werkzaamheden die Landheer Glas® heeft uitgevoerd in 1 woord omschrijven ? Vakkundig
  • Hoe heeft u Landheer Glas® gevonden ? Google
Goed advies en goed vakmanschap.

Goed advies en prijs - kwaliteitsverhouding. Snelle service .

• Heeft u de offerte snel ontvangen en was deze duidelijk opgesteld ? ja
  • Hoe zou u de werkzaamheden die Landheer Glas® heeft uitgevoerd in 1 woord omschrijven ? goed en vakkundig
  • Hoe heeft u Landheer Glas® gevonden ? Via Peter van Zundert
werkzaamheden vielen tegen, zodat de planning uitliep, maar geen communicatie hierover gekregen.

Prima geplaatst alleen wat eerder aangeven dat het plaatsen langer dan 2 uur duurt, zoals bij aankomst aangegeven. Uiteindelijk duurde het 50% langer.

• Heeft u de offerte snel ontvangen en was deze duidelijk opgesteld ? ja
  • Hoe zou u de werkzaamheden die Landheer Glas® heeft uitgevoerd in 1 woord omschrijven ? Prima
  • Hoe heeft u Landheer Glas® gevonden ? viavia
Plaatsing van nieuwe beglazing keurig afgewerkt, uitermate kundig personeel.

Reeds eerder bij dit bedrijf opdrachten geplaatst en uitermate positieve ervaringen mee, zeker ook op gebied van voorlichting van materiaalkeuze.

Goede service en meedenkend

Landheer glas heeft bij ons meerdere normale ramen vervangen, glas-in-lood in dubbelglas gezet en melkglas geplaatst. Dit is allemaal erg netjes volgens planning gedaan. Altijd werd alles netjes opgeruimd en goed advies gegeven om bepaalde zaken wel of niet aan te pakken zodat we geen onnodige kosten zouden maken.

Snel, helder nakomen van de afspraken

Snel, helder nakomen van de afspraken

Over Landheer Glas

Landheer Glas® is een bedrijf opgericht in 1999 met passie voor glas. Wij bedienen particulieren en bedrijven. Door de korte lijnen binnen ons bedrijf kunnen we zeer snel schakelen en de U snel en vakkundig van de juiste informatie voorzien. Offertes zijn geheel vrijblijvend. Wij denken met u mee !