zeer de moeite waard

Enthousiast en erg betrokken bij het product

• Tevredenheid over de Liteboat zelf

Cool, modern company. Clever high end products

Cool, modern company. Clever high end products. I like the Liteboat a lot. It’s a little treasure

• Tevredenheid over de Liteboat zelf

Klantgericht, deskundig, eerlijk en behulpzaam; Liteboat staat 100% achter hun product en terecht!

Paul en Winnie dachten bijzonder goed mee met mijn wensen, en kwamen met een mooi advies voor de best passende keuze. Een keuze overigens die voor hen wel de minst winstgevende was. Duidelijk is dat een tevreden klant voorop staat. En wat is het genieten om met mijn prachtige bootje haast dagelijks het water op te gaan. Feest!

The company is perfect

I feel the service o.k. the boat himself is wonderful, very pactical, light and stable

• Tevredenheid over de Liteboat zelf

Heel plezierige, persoonlijke en betrouwbare benadering

Adequate, efficiënte en laagdrempelige, klantgerichte service zorgde ervoor dat we een mooie stabiele roeiboot hebben, waarmee we ook op ruwer water op een groot meer midden in Zweden kunnen roeien.

• Tevredenheid over de Liteboat zelf

uiterst vriendelijk maar te weinig service voor een nieuwe sporter

vriendelijk en hulpvaardig uitleg over het roeien zelf vrij beperkt. een roeier - nieuwkomer in de sport - moet het zelf uitzoeken met een testje van vijf minuten kom je er niet geen enkele mogelijkheid (aangeboden) om ingewijd te worden, ook als was het maar een uurtje samen op het water; proeflocatie: slecht en ondermaats De mensen zijn zeer vriendelijk, daar is niets mis mee. Maar de uiteindelijke service in globo is ondermaats. Ik zou elders kopen - als dat uberhaupt al gaat - en dan kan je nog van de regen in de drop geraken

Goede en vriendelijke ontvangst

Wij zijn met onze liteboat naar België teruggekomen.

• Tevredenheid over de Liteboat zelf

Prima boot en uitstekende service van Paul en Winny. Er is een nieuwe roei-ervaring voor mij geopend

was op zoek naar roeiboot omdat ik over wilde stappen van indoor rowing naar het echte water. Paul en Winny hebben me geweldig geholpen met een paar lessen om het 'echte' roeien te leren en hebben me aan een heerlijke lite-boat river geholpen. Geniet er iedere week weer van en kan iedereen aanraden om de switch van indoor naar outdoor roeien te maken

• Tevredenheid over de Liteboat zelf

Fijne, lichte, stabiele boot, goed hanteerbaar

Ik heb de liteboat nu 1.5 jaar en vaar er in van maart tot november. Heerlijke boot, stabiel, vaart goed. Makkelijk ook om in je eentje het water in te leggen, door beperkte lengte en lichte gewicht. Hij ligt bij mij op een vlonder met een rol eronder, zeiltje erover, klaar. Enige nadeel is dat hij vrij veel wind pakt op de boeg, waardoor hij bij wat meer wind op open water snel drift. Service: heel fijn dat hij gebracht werd. De uitleg had iets langer gemogen wbt instellingen. Het hielp niet dat het lagerwal was met windkracht 5, maar ik vond weinig over de instellingen op internet.

redelijk

redelijk

Groots

Groots

Prima roeiboot

Met het bedrijf heb ik weinig te maken gehad behalve dan bij de aanschaf en dat verliep prima maar met de roeiboot ben ik zeer tevreden.

Lekker varen

Het is heerlijk varen en je hoeft je geen zorgen te maken over golven. Ik mis wel de snelheid van een echte skiff.

• Tevredenheid over de Liteboat zelf

Koop een Liteboat skiff als je 65 wordt; eerder is nog beter!

Prima service, ook na de verkoop. Aardig en snel.

• Tevredenheid over de Liteboat zelf

Deskundige mensen die een hoogwaardig product verkopen.

Een paar jaar geleden een boot aangeschaft op het moment van een kortingsactie. Bijna alles prima voor elkaar. Alleen de afstelling van de boot had wat meer uitgelegd kunnen worden. Verder prima. We zijn erg tevreden met de boor en die doet wat er over is beloofd: lekker en stabiel varen op meren en rivieren.

• Tevredenheid over de Liteboat zelf

Dank voor je positieve reaktie. We gaan rekening houden met je opmerking over de afstelling.

Vriendelijke mensen met roeiervaring, die de fabriek kennen

Voorkomend tegemoet getreden en behandeld

• Tevredenheid over de Liteboat zelf

Prima sevice. Vriendelijke mensen.

Het was heel makkelijk een afspraak te maken voor een proefvaart. Mijn Lite boat werd op de beloofde tijd bij ons afgeleverd en verkeerde in perfecte staat. Ik roei wekelijks met veel plezier in mijn single Lite Boat. Ik hoop dit nog jaren vol te houden.

klantvriendelijk

Ik vaar naar volle tevredenheid met mijn eigen Liteboat en heb er tevens een aangeraden aan een vriendin, die er inmiddels ook naar tevredenheid in vaart.

• Tevredenheid over de Liteboat zelf

Goede service mag nog meer klant gericht

Probeer betere voorlichting te geven over het gebruik van verschillende typen boten Bv de super lichte Liteboat niet adviseren voor op zee; te kwetsbaar

• Tevredenheid over de Liteboat zelf

Dank voor je tip Gerrit en fijn dat je graag met je Liteboat roeit. We hebben een range boten speciaal voor ruwer water of zee en ook boten speciaal voor vlak water. We vertellen er graag alles over.

Prettig bedrijf om zaken mee te doen en enthousiaste mensen

Mooi produkt, past helemaal bij mijn wensen, goed bedrijf, juiste kennis en after sales, kan het iedereen aanbevelen.

• Tevredenheid over de Liteboat zelf

Dank Joost, fijn om te lezen dat je zo tevreden bent.

Perfecte boot, roeit heel licht en is zeer stabiel, ook zeer geschikt voor groter water.

Prima service; een onderdeel werd zonder problemen binnen garantie vervangen.

• Tevredenheid over de Liteboat zelf

Dank voor je aardige woorden Jan. Doen we graag, goede service geven.

Top, zeer ervaren en vriendelijk. Niets is teveel gevraagd en de aftersales is zoals het hoort!

Leuk kleinschalig en goede service. Mooie producten. Het roeien met een Liteboat is verslavend. Nu het weer nog wat beter😎

• Tevredenheid over de Liteboat zelf

Onze eerste review en dan ook nog top. Dank Michel, erg leuk om te horen.

Over Liteboat

Innovaren is dealer voor Liteboat skiffs en roeiboten voor Nederland en omstreken. Wil je er meer over weten of een van de skiffs zelf ervaren? Neem dan contact met ons op. We informeren je graag. Je bent altijd welkom voor een proefvaart in Warmond om zelf een van de skiffs uit te proberen. Meer informatie, waaronder specificaties van alle boten en accessoires, is te vinden op de website van liteboat.nl