Prettige en verhelderende gesprekken

Zeer prettige gesprekken en nu weer duidelijk doel voor ogen.

Een hele fijne coach

Ira heeft me geholpen mijn zelfvertrouwen en plezier in het werk weer terug te vinden. Zij is een betrokken coach die je op je gemak stelt en zich richt op jezelf in je kracht zetten, door goede eigenschappen te versterken. Ik vind het heel mooi dat zij persoonlijke situaties als voorbeelden gebruikt, daardoor voelden de gesprekken voor mij heel natuurlijk aan.

• Behaalde resultaat

Een heel fijn, leerzaam en waardevol traject. Ik kan het van harte aanbevelen

In een werksituatie waarin ik volkomen vast dacht te zitten, heeft Ira mij laten inzien dat er tal van mogelijkheden zijn. Er is letterlijk een wereld voor me open gegaan, daar ben ik haar heel dankbaar voor. De gesprekken met Ira waren praktisch en realistisch van aard, ik heb dingen geleerd die ik direct in de praktijk kon brengen.

Persoonlijk

Fijn dat vanuit kracht gekeken wordt Dus focus op wat wel goed gaat ipv wat niet Persoonlijk en betrokken, sluit aan bij behoefte

Een aanrader!

De ontvangst was hartelijk, ik voelde me al snel op mijn gemak. Het onderzoek gaf mij veel inzicht over mijn persoonlijkheid, waardoor ik mezelf verder kan ontwikkelen. Het verslag was helder en er was ruimte voor eigen inbreng. Kortom, een aanrader!

• Behaalde resultaat

Professonele en praktische handvatten voor een sterk team

Mijn kennismaking met praktijk Glansreijk was na 1 jaar praktijkhouder zijn als solist. Via vragenlijsten kregen wij inzicht hoe wij als team en individueel handelen in de praktijk. Onze blinde vlekken werden verhelderd en aandachtspunten werden geformuleerd. Na een teamsessie samen met Ira kunnen wij als team verder om onze samenwerking te behouden en verbeteren waar nodig. Zeer professionele en kundige begeleiding van een fantastisch mens en professional Ira Jansen met haar teamleden Kim en Merle.

• Behaalde resultaat

Op een heel praktische en prettige manier ben ik aan het denken gezet en verder geholpen.

In de gevoerde gesprekken kon ik mijn hele verhaal op een veilige manier kwijt en werd ik aan het denken gezet met praktische tips. Dit werd in de vervolggesprekken als het ware vanzelf besproken. Dit heeft me mijn talenten weer doen hervinden, en daar profiteer ik nu nog elke dag van.

Doelgericht, evenwichtig en betrouwbaar

Heb hulp/inzichten gekregen naar aanleiding van mijn vraagstelling op basis van helderen analyses. Een en ander is mij, in fijne gesprekken, op een duidelijke manier uitgelegd. De sfeer daarbij vond ik ontspannen. Ik heb er zeker iets aan gehad. Wat ik ook mooi vond is dat er regelmatig gelachen werd.

• Behaalde resultaat

Praktische handvaten waar ik direct mee verder kan!

Heel persoonlijke aanpak in een vertrouwde setting. To the point en vooral praktisch zodat je direct verder kan!

Deskundig en leerzaam

Erg leerzame en fijne tijd gehad bij de loopbaanbegeleiding van Kim. Waarbij ik nieuwe inzichten heb gekregen over mijn persoonlijkheid en interesses, maar ook veel bevestigingen heb gehad. Dit alles gaat helpen in de toekomst om aan mijzelf te werken maar ook om een juiste keuze te maken in mijn loopbaan carrière.

Volle kracht vooruit

Ira kwam bij ons binnen nadat ons kantoor in korte tijd veel veranderingen had doorgemaakt. Door de gesprekken met Ira moesten we gedwongen weer nadenken over de waarden en normen van ons kantoor. Wat zijn eigenlijk onze doelstellingen? Hoe willen wij graag gezien worden? In de teamsessies hebben we van Ira geleerd om beter met elkaar te communiceren. Dit was niet altijd makkelijk, maar wel verhelderend. Door de oefeningen tijdens de teamsessies hebben we letterlijk gezien hoe een ander omgaat met een situatie. Ira bleek niet alleen een goede luisteraar, maar greep ook op het juiste moment in om discussies in goede banen te leiden. Met scherpe wedervragen laat ze je inzien waarom je op een bepaalde manier reageert. Al met al was het goed voor ons als team om een keer uit de dagelijkse hectiek te stappen en tijd te investeren in elkaar. Zonder de hulp van Ira hadden wij niet hetzelfde resultaat kunnen behalen. Zij heeft ervoor gezorgd dat we weer volle kracht vooruit kunnen.

Extra handvaten maken beroepskeuze

Ik ben 24 en net afgestudeerd en vond het lastig om een keuze in baan te maken. Kim snapte goed wat ik nodig had en met gesprekken en vragenlijsten heb ik meer zelfinzicht gekregen en wat mijn sterke punten zijn, wat ik nodig heb binnen een organisatie en waar ik nog makkelijk verder in kan ontwikkelen. Ook zijn we gaan kijken in wat voor organisaties deze punten goed tot uiting zouden komen en zo zijn we vacatures gaan zoeken. Het eindrapport geeft mij goede handvaten over wat ik leuk vind maar ook wat ik nodig heb in een functie. Het heeft me meer rust in mijn hoofd en zelfvertrouwen gegeven om een leuke baan te vinden.

• Behaalde resultaat

Praktisch, flexibel, focus op het positieve

Met een open blik, telkens hartelijk ontvangen. Je voelt je snel op je gemak. Na een moeilijke periode met praktische tips en handvaten stap voor stap weer de goede weg op gegaan. Nadruk op de positieve zaken mede ondersteund door literatuur, vragenlijsten en adviezen meer zelfinzicht gekregen, waar ik weer mee vooruit kan. Dank hiervoor.

• Behaalde resultaat

Parelduiker Ira doet waar ze voor staat: jou 'de bedolven parel' opduiken, poetsen en laten stralen!

Mijn ervaring n.a.v. 8 twee-wekelijkse sessies bij Ira Janssens-Verheugen, psycholoog van praktijk Glansreijk. Ik kwam binnen als een gespannen snaar, emotioneel overlopend, kon nog niet meer kiezen waar ik het liefst wilde gaan zitten.... En Ira was daar voor mij, ving me op.... Ze zag en benoemde kleine positieve dingen aan mij, en zei "ik zie een mooie parel in jou, die ik graag samen met jou wil oppoetsen en laten schijnen". Dat hebben we gedaan. Zonodig ad hoc koos Ira uit haar palet van mogelijkheden een actie, die op dat moment passend was. In haar spreekkamer heb ik bijzondere momenten ervaren, die nog steeds steuntjes in de rug zijn en levensvreugde geven. Vragenlijsten invullen werd uitgesteld tot ik er aan toe was; toen ik in de slachtofferrol bleef hangen werd ik daar op een goede directe manier op aangesproken; toen ik me vergist had in de afspraaktijd en een uur te vroeg was, kwam Ira zo snel mogelijk; het was niet de klok die de duur van een sessie bepaalde; toen ik de dag voor de afspraak vroeg of een dierbare mee mocht komen kon dat; even contact via een appje of een email was prettig. Ik heb me zeer welkom gevoeld, Ira als kundig en flexibel ervaren. Haar begeleiding heeft me goed gedaan. Standvastig en stralend ben ik na de laatste afspraak vertrokken. Mijn parel is opgepoetst. De deur van haar spreekkamer blijft op een kier staan. Dank je Ira.

• Behaalde resultaat

Goede coaching met mooie afsluitende teamsessie.!

Beste Ira, Het is een soort reset met het hele team! Vanwege spanningen in het team hebben we teamcoaching bij Ira Janssens gedaan. We merken veel positiviteit na de teamsessie. Wij, als praktijkhouders, vonden het super! De assistentes en POH waren ook enthousiast. Het is een soort reset na 10 jaar. Ira heeft het heel erg goed aangevoeld allemaal. Nogmaals heel erg bedankt.

• Behaalde resultaat

Ira is eerlijk, betrokken en erg deskundig!

Elke keer als ik Ira verlaat voel ik me verlicht; Ira heeft je al snel door maar neemt de tijd voor je totdat het bij jezelf ook helemaal doordringt. Het is prachtig om te ervaren hoe je weer in het zadel wordt geholpen om dichter bij jezelf te komen, inzichtelijk te krijgen wie je bent en wat je wilt en hoe je dit daadwerkelijk in je leven kunt gaan toepassen. Ik kan iedereen haar aanraden, je zult er altijd iets aan hebben!

• Behaalde resultaat

Goede ervaring met de praktijk

Goeie ervaring met Glansreijk praktijk. Goed geluisterd naar mijn situatie en tips en handvatten gekregen om mee verder te gaan. Jammer dat zoiets niet vergoed word door zorgverzekering.

• Behaalde resultaat

Professionele begeleiding in de studiekeuze

Ik heb een tussenjaar genomen om uit te zoeken wat ik verder nog wilde gaan studeren maar daar kwam ik zelf niet goed uit. Daar heb ik uiteindelijk de hulp van Kim bij gekregen die via professionele begeleiding en leuke testen mij een keuze heeft kunnen laten maken. Met de testen leer je ook je zelf goed kennen en kreeg ik bevestiging over kenmerken van mezelf maar ook een paar nieuwe dingen kwamen eruit. Door deze testen heb ik met een goed gevoel een zekere keuze kunnen maken.

Leerzaam, effectief, deskundig

Ik zit nu in het laatste jaar van mijn hbo-opleiding en kwam bij Kim, omdat ik wilde weten waar mijn interesses liggen mbt mijn verdere loopbaan. Ik twijfelde tussen gaan werken, verder studeren of reizen. Door middel van leuke, interessante gesprekken en oefeningen, ben ik meer over mijzelf en mijn interesses te weten gekomen. Deze resultaten worden verwerkt in een rapport, wat je ook later nog kunt raadplegen. Door alle relevante inzichten, ga ik met meer zekerheid en vertrouwen beginnen aan mijn wo-master. Dus ook als je al een studie (bijna) hebt afgerond, maar niet weet wat je daarna wilt doen, kan ik Kim van harte aanbevelen!

Interessant, betrouwbaar, oprecht geïnteresseerd

Nadat ik de praktijk op Facebook tegen kwam was ik meteen erg nieuwsgierig. Op hun Facebook en site ben ik gaan lezen. Allemaal erg interessant wat ze aan boden. Voor mijn school ervaar ik vaak stress. Bij Glansreijk bieden ze hier vragenlijsten en handvatten aan. Na contact opgenomen te hebben ben ik bij Kim terecht gekomen, gespecialiseerd in studenten. Erg fijn om mee te praten en is oprecht geïnteresseerd in hoe het met je gaat. Een aantal vragenlijsten ingevuld over mijn persoonlijkheid, hoe ik om ga met stress en hoe ik communiceer. Ondanks dat ik hier in mijn opleiding ook over leer heeft me dit tot veel nieuwe inzichten gebracht. Het fijnste is ook dat het niet blijft bij het invullen en een rapport hier van krijgen. Ze gebruiken verschillende werkvormen (in overleg met mij) om me nog meer duidelijkheid te geven. Voor de toekomst heb ik veel handvatten gekregen om mee aan de slag te gaan die mij zeker gaan helpen. Fijn dat ook alles nog eens op papier en digitaal gegeven wordt, zodat je dit ook naderhand nog op je gemak na kunt lezen. Ik ben super tevreden over hoe ik geholpen ben en zou iedereen aanraden om hier naartoe te gaan, ook als je geen specifieke problemen hebt!

Heel erg leerzaam

Ik kwam bij Kim nadat ik was gestopt met mijn hbo studie en niet goed wist wat ik nu precies wilde en waar ik echt goed in was. Door middel van verschillende testen en gesprekken hier inzicht ingekregen. Ik weet nu veel beter waar mijn interesses liggen, wat mijn sterke punten zijn en in welke richtingen ik zeker niet moet zoeken. De gesprekken waren erg leuk, en ik vond het fijn om met Kim te kunnen praten omdat zij nog redelijk recent heeft gestudeerd en dus goede tips kon geven om bijvoorbeeld gemotiveerd te blijven voor je studie. Dat gezegd, Kim komt erg professioneel en slim over en je kunt merken dat ze heel veel kennis heeft , hierdoor zou ik juist helemaal niet denken dat ze pas een paar jaar geleden is afgestudeerd! Het voelt alsof ze al vele jaren in dit werkveld zit. Ook toen ik me een keer vergist had in de tijd van de afspraak was dit voor Kim geen enkel probleem en heb ik alsnog de volle afspraak kunnen benutten. Ik raad het iedereen aan, zelfs als je niet direct een studiekeuze moet maken is het erg nuttig om op deze manier inzicht te krijgen in je kwaliteiten voor de rest van je loopbaan. Ik heb het zeker al mijn vrienden aangeraden! Ik ga met veel vertrouwen weer studeren. Groetjes Saartje

• Behaalde resultaat

Goed geholpen, vertrouwd en kundig

Leidt tot nieuwe inzichten. Fijn en goed geholpen door Ira.

• Behaalde resultaat

Interessant en er wordt tijd voor je genomen!

Ik heb met Kim een kaartenspel gedaan dat inzichten over mezelf opleverde. Ik vond dit erg leuk om te doen maar vooral doordat ik stil heb gestaan bij heel veel dingen waar ik normaal nooit bij stil sta bij mezelf. In dat opzicht, heeft het spel me wel echt inzichten gebracht die ik zeker kan meenemen. Ook werd er gedurend het spel, wel echt tijd voor me genomen en aan me gegeven! Ik vond het erg leuk om het eens gedaan te hebben en ik zou het een ander ook aanraden.

• Behaalde resultaat

Open en eerlijke begeleiding gehad

Ira bood mij allereerst een luisterend oor, scherpe wedervragen en praktische tips om verder te komen in mijn persoonlijke ontwikkeling. Veel aan gehad wat resulteert in meer rust en ruimte. Dankjewel!

• Behaalde resultaat

Erg prettig, luisterend oor, fijne hulp

Laagdrempelig contact, er wordt echt de tijd genomen, goede handvatten

Over Praktijk Glansreijk

Sterk in je werk en genieten van het leven! Praktijk Glansreijk is een psychologisch organisatieadviesbureau voor voornamelijk huisartsen. Het doel is om energiek en bevlogen te blijven, zowel als individu als ook binnen een team. Op die manier kun je een burn-out voorkomen, prettig samenwerken en genieten van je leven. Praktijk Glansreijk richt zich op het versterken van mensen in relatie tot hun werk. Bij Praktijk Glansreijk kun je terecht voor coaching, teamcoaching, intervisiebegeleiding en praktijkmanagement.