Goede service, klantvriendelijk.

Prettige samenwerkingspartner, betrouwbaar, deskundig, goede service.

• Nakomen afspraken

Korte lijnen , snel bereikbaar, goede service.

Er heerst altijd een goede samenwerking. Door de korte lijnen weet je snel wat wel en niet mogelijk is. De materialen zien er zeer verzorgd uit. Vriendelijke mensen die een breed assortiment hebben.

• Nakomen afspraken

Prima materiaal en super service.

We werken al jaren samen met Hoogland Attractieverhuur bij diverse evenementen. Daardoor kent hij onze activiteiten en weet daardoor goed wat we nodig hebben. We houden van veranderingen en als we hem vragen om iets nieuws dan komt hij met een perfect voorstel. Daarnaast is zijn service ouderwets goed. Voor een organisatie een zeer prettige samenwerkingspartner.

zeer tevreden

• Nakomen afspraken

Mijn ervaring met dit bedrijf is Goed. service is uitstekkend goed materiaal, als er iets kapot gaat tijdens het gebruik word dit snel en vakkundig opgelost. prijs is uitstekkend te noemen. bereikbaarheid is uitstekkend. klant vriendelijk. en geeft goede advies over het gebruik van de materialen. kortom een goed bedrijf

Goede service en klantvriendeljk

Alles heel duidelijk, zowel de website als telefonisch. Goede en duidelijke afspraken.

• Nakomen afspraken

Goede service en vriendelijke hulp.

kwalitatief en betrouwbaar bedrijf met ruim assortiment

• Nakomen afspraken

Goed advies bij opening bedrijf. Vakkundig en correct.

Voor de feestelijke opening van ons bedrijf wilden we mooie en veilige attracties huren voor onze gasten. Op de site van dit bedrijf hadden we direct een ruime keuze. In gesprek met Hoogland kregen we een goede indruk van de expertise bij dit bedrijf en de vaak onderschatte nadruk op veiligheid. Alles is perfect verlopen en we kregen veel complimenten over de fraaie speelattracties van Hoogland. Kortom: zeer tevreden.

Uitstekende verhuurder,

Wij huren al jaren attracties van dit bedrijf. Hoogland heeft de attracties tip top in orde. Veel aandacht voor veiligheid. Hoogland denkt mee voor zijn klanten. Dat brengt ideeën waar je zelf niet op komt. Betrouwbaar vriendelijk en altijd bereikbaar.

Prima en betrouwbare service

Al jaren maken we bij onze sportinstuiven gebruik van hun opblaasbare kussen. Een prettige samenwerking!

• Nakomen afspraken

Zeer tevreden over assortiment en service.

Al enkele jaren huren we bij Hoogland. Mooie en schone attracties en kwaliteit!

Service was prima

Bij ons volgende feest gaan wij er weer bestellen

• Nakomen afspraken

Goede service en vriendelijk personeel

Goede ervaring

Over Hoogland Attractieverhuur

Ons bedrijf is uitgegroeid tot één van de best gesorteerde attractieverhuurders van: Friesland, Groningen, Flevoland, Drenthe en Overijssel. Wij zijn graag bereid u met onze ervaring te helpen bij het samenstellen van een juist programma dat aansluit op uw wensen en verwachtingen.