Geweldige bouwers

Met Vosman een rijwoning van 4 gebouwd in Luttenberg. Het contact was heel erg fijn en de jongens op de bouw waren ook echt top. Service naderhand is ook top geregeld, 1 mailtje en voor je het weet heb je een busje voor de deur staan. De lokale partners waarmee Vosman werkt zijn ook erg betrouwbaar en fijn in omgang. (installatie bedrijf Elders is geweldig!) Al met al een fijne partij waar je graag een woning door laat bouwen. Mochten vrienden of familie gaan bouwen kan ik vol overtuiging Vosman aanraden!

Uitstekende begeleiding

In onze oriëntatie naar een aannemer om onze nieuwbouwwoning te laten bouwen hebben wij meerdere aannemers gesproken. Na een eerste gesprek bij Vosman en na het lezen/horen van klantervaringen waren wij snel overtuigd. Vosman heeft onze verwachtingen zeker waargemaakt. Pluspunten: - Uitstekende begeleiding tijdens het gehele bouwproces. Duidelijk, transparant, betrouwbaar, eerlijk en bovenal bijzonder gestructureerd. De ervaring met dergelijke bouwprojecten is overduidelijk aanwezig. - Kwaliteit bouwen, ook irt realistische/prima prijs. - Samenwerking tijdens het bouwproces (een aantal zaken hebben wij in eigen beheer uitgevoerd). Als een verbeterpunt genoemd moet worden, is dat voornamelijk de samenwerking met/werk door onderaannemer/installateur. Wij zijn zeer tevreden en bevelen Vosman van harte aan.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Goed, doordacht, degelijk: er is veel mogelijk naar eigen wensen.

Tijdens de oriënterende gesprekken van 2^1 kap woning en na opdracht is alles duidelijk en goed verlopen. Korte lijnen, heldere afspraken. In goed overleg is er veel mogelijk, ook tijdens de bouw. Er wordt netjes gewerkt, de bouw wordt elke zaterdag opgeruimd. Degelijke bouw-aannemer zonder poespas; gewoon goed.erleg is er veel mogelijk, ook tijdens de bouw. Er wordt netjes gewerkt, de bouw wordt elke zaterdag opgeruimd. Degelijke bouw-aannemer zonder poespas; gewoon goed.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Transparant, handson, prettig in communicatie, strakke planning

Onze ervaring met Bouwbedrijf Vosman BV is heel goed. We zijn van van A to Z goed begeleid en klantvriendelijk te woord gestaan. Onze projectleider Mark is zeer vakkundig en heel duidelijk in verwachtingen managen geweest, wat resulteerde in weinig vragen of onduidelijkheden. Erg fijn vonden we dit. Het team in de uitvoering weet van aanpakken en werkt goed samen met alle externe leveranciers. De planning is strak waardoor er vrij goed zicht is op het traject en dicht op de bal wordt gezeten . Toen wij na de eerste bouwmaanden vroegen waarom er nog geen contact was met de uitvoerder kregen we het volgende antwoord: '' we bouwen x aantal woningen per jaar en dus weten we wat we moeten, geen bericht betekent dat alles volgens plan verloopt''. En zo soepeltjes lijkt het allemaal ook te zijn gegaan. We kunnen daarom dan ook iedereen bouwbedrijf Vosman aanraden!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Vanaf het eerste contact tot en met de oplevering hebben wij de samenwerking met bouwbedrijf Vosman.

Voor het vervangen van onze badkamer en toilet hebben wij prima adviezen gekregen en de uitvoering is zeer deskundig en in goed overleg uitgevoerd.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Badkamer, Overige

Altijd in goed overleg

Prettige samenwerking met de bouwbegeleider

• Advies N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Fijn bedrijf met vakmensen van kantoor tot en met de uitvoering

Fijn bedrijf

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Goed werk en tevreden klant

Tevreden met de werkwijze van het bedrijf. Korte lijntjes en wij zijn goed ontzorgd. Vooraf de klant informeren over wanneer bepaalde werkzaamheden uitgevoerd gaan worden kan beter. Over het geheel genomen zijn wij zeer tevreden over de uitgevoerde werkzaamheden en heeft voldoet onze uitbouw aan een goede prijs/kwaliteitverhouding.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Bouwen met vertrouwen, punctueel en klantgericht!

Vosman staat voor bouwen met vertrouwen. Dat is in ons bouwtraject zeker waargemaakt. In het hele traject van het vormen van een idee tot een definitief ontwerp naar het realiseren van de woning heeft bouwbedrijf Vosman zowel in het proces, als in de uitvoering van het project ons zeer goed begeleid. Na het eerste overleg waarin onze ideeën werden geïnventariseerd was er 3 weken later al een complete tekening waarin alle punten waren meegenomen. Ook was er al een duidelijke, scherpe prijsindicatie. Latere ideeën of nieuwe wensen werden gedurende het proces soepel meegenomen. In dit proces werd precies aangegeven wanneer we welke keuzes (stenen, kozijnen, badkamer, etc) moesten maken. De bouw heeft daarom nooit vertraging opgelopen. Gedurende de bouw hadden we een heel goed contact met de uitvoerder. Deze was altijd aanspreekbaar en in heel veel gevallen was het mogelijk om ook in de bouw nog kleine aanpassingen te doen of er werd meegedacht aan een alternatief. Dit alles leidde tot een mooi resultaat, tijdens de oplevering waren er heel weinig punten. Ook na de oplevering kwam er toch nog een issue naar voren. Ook hierin heeft bouwbedrijf Vosman de verantwoordelijkheid genomen om dit op te lossen. Kortom, bouwbedrijf Vosman ons zowel inhoudelijk als in het bouwproces perfect begeleidt. Als we opnieuw een woning zouden moeten bouwen, zouden we weer bij hen aankloppen.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Duidelijk overzichtelijk en komt afspraken na, een bedrijf waar je op kunt bouwen!

Een prachtige woning in Heino

Mooie woning gebouwd met uitstekend vakmanschap. In goed overleg met de mensen op kantoor en op de bouw is een mooie woning gerealiseerd in Heino. Het was prettig om samen te werken met alle mensen van bouwbedrijf Vosman. Er was goed overleg en er kon makkelijk nog iets gewijzigd worden. Afspraken werden nagekomen.

Stressloos woning bouwen

Prettig eerste gesprek waar goed naar de wensen werd geluisterd. Ze nemen veel regelwerk met gemeente/instellingen uit handen en waar je zelf wat moet doen word je goed geholpen. Partijen/bedrijven met wie zij samenwerken zijn ook zeer kundig en plezierig. Alles word goed gedocumenteerd, korte communicatielijnen/altijd bereikbaar. Afspraken worden nagekomen, ze zijn duidelijk in wat je wanneer kan verwachten. Medewerkers (metselaars, timmerlieden etc).zijn vakmensen en is goede interactie mee. Kortom een bouwbedrijf waar wij zeer plezierig ons huis mee hebben gebouwd.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Prachtige woning na een fijne bouwperiode!

Vanaf het begin tot het eind erg goed begeleid door Bouwbedrijf Vosman. Prettige, heldere en transparante communicatie, met zowel het bouwbedrijf als met onderaannemers. Er werd goed meegedacht met verschillende opties in de woning waardoor er een erg mooi huis is opgeleverd. Vanaf begin af aan klopt de planning exact, wat toch wel bijzonder is in deze tijden. Tijdens de bouw de mogelijkheid gehad om zelf al eigen werkzaamheden uit te voeren, zoals de badkamer en extra installatiewerk, wat wel erg fijn is. Bouwbedrijf Vosman is een echte aanrader, in ieder geval voor een nieuwbouwwoning!

Een prachtig eindresultaat

Wij hebben de samenwerking met Bouwbedrijf Vosman als erg prettig ervaren. Van begin af aan is er goed geluisterd naar onze wensen en daar is goed op ingespeeld. Zowel de voorbereidingsfase als de bouwperiode zijn ons erg goed bevallen. Afspraken worden nagekomen en ook de verbeterpunten zijn snel opgepakt. Ik kan iedereen aanraden om een opdracht aan Bouwbedrijf Vosman te verstrekken.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Er tevreden over de werkzaamheden

Goed duidelijk en prettig

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Een bedrijf waar goed overleg en vakmanschap samen gaat

Ons huis is na goed overleg volgens afspraak gebouwd, alles goed gepland.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Prachtig resultaat met fijne mensen!

Bijna één jaar verder en nog steeds erg tevreden met het resultaat. Daarom laat ik hier graag even een berichtje achter. Top! Zeer prettig om mee samen te werken. Gedurende het traject hebben we een aantal uitdagingen gehad. Dit is in goede samenspraak professioneel opgelost. Respuntjes direct opgepakt en kwalitatief zeer netjes opgeleverd. Ze hebben zeer vriendelijke en nette werknemers! Van Sales tot de heren die het komen uitvoeren. Wees hier zuinig op :) Tip In alle hectiek rondom de drukte in de bouw wel de klant goed meenemen in het verloop/planning. Eventuele verwachtiingen wederzijds goed in kaart brengen! Nogmaals denk en wellicht tot snel!

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Garage/schuur
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Overig

ALLES tot in de puntjes verzorgd!

Vosman heeft voor ons een aanzienlijke aanbouw bij onze bestaande woning in Colmschate gerealiseerd. Onze (schoon)vader, een gepensioneerd BNA architect, had de plannen uitgewerkt en vooraf doorgesproken. Mede namens ook hem kunnen wij niet anders dan Vosman complimenteren met en bedanken voor de zeer professionele en vakkundige uitvoering van de werkzaamheden, maar bovenal ook de zeer prettige manier van samenwerken gedurende het gehele traject zowel met de eigen mensen als ook de onderaannemers. Zonder uitzondering super leuke en vriendelijke mensen met een passie voor hun vak en daarmee uitstekende ambassadeurs voor Vosman!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Kijken met een goed gevoel terug op onze nieuwbouw

Met name over Vosman zelf zijn we heel tevreden. Praktisch dat de dakhaken voor de zonnepanelen in de bouw meekonden geplaatst, en we konden vroegtijdig met eigen schilderwerk en tegelwerk starten. Bij de restpunten voor oplevering bij Aarnink wordt het voor ons gevoel makkelijk op Corona gegooid en blijft het nu nog steeds lang duren. Het aftekenen van de keuken met Elders moesten we veelvuldig achteraan omdat het niet klopte, maar als er iets was dan stond Elders wel voor ons klaar.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Goed kontakt met voorbereiden en uitvoerder

Zeer klantvriendelijke medewerkers. Alles volgens afspraak uitgevoerd.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Keuken

Aandacht voor de klant

voorstadium offerte fase en uitvoering tot oplevering positief. Afhandeling restpunten na oplevering matig en slechte communicatie en lang proces. Uitvoerder op de bouw te on ervaren en te veel werk op zijn bordje denk ik waardoor klant et weinig aandacht krijgt.

Fijne samenwerking

Er was een fijne samenwerking. Korte lijntjes met jeroen. We waren erg blij met de ruimte die we kregen om zelf te klussen.

Prettige samenwerking

Het gehele bouwproces is soepel verlopen en de communicatie is goed en snel.

super tevreden

wij hebben de nieuwbouw van onze woning met bouwbedrijf Vosman als zeer prettig ervaren. vanaf het 1e gesprek was het gevoel goed en de verdere begeleiding in het voortraject was prima. ze nemen goed de tijd om alles rustig te bespreken en denken mee in oplossingen betreft de ideale inrichting van wanden etc. ook tijdens de uitvoering was de communicatie erg goed met de uitvoerder. de paar kleine dingetjes die we hadden werden snel opgepakt en opgelost. zeker een aanrader voor mensen die een mooie en kwalitatief goede woning willen bouwen

Degelijke bouw, strakke planning

Goed traject. Tevreden met het resultaat. Voor sommige aspecten had betere voorlichting had wellicht tot andere keuzes geleid.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Top, van offerte tot en met realisatie!

Vanaf het eerste moment een goed gevoel. Een prachtwoning neergezet door Vosman, waarbij de communicatie erg fijn verliep. Goede begeleiding voor en tijdens de bouw, uitgevoerd door professionals.

Geweldige presentatie

Presentatie en afspraken werden nagekomen volgens afspraak. Enige verbetering: Tijdens voor oplevering was niet alles klaar voor de inspectie hierdoor was tijdens de oplevering zelf, waren er aantal restpunten onvermijdelijk.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Ze doen precies wat ze beloven

Goed bouw bedrijf met persoonlijke aandacht.

Fantastisch meedenkend bouwbedrijf

We willen nu 15 jaar terugkijkend op de bouw van onze woning jullie laten weten dat we zeer content zijn met alle adviezen van je destijds. Wij gaan nu verhuizen naar een appartement aan de Regge in Nijverdal. Wij hebben van de mensen (en makelaars) die ons huis hebben bezichtigd veel complimenten ontvangen. Dit willen we graag met jullie delen want er is toen veel gerealiseerd op voorspraak van jullie als bouwbedrijf. Wij hebben een pracht van een bod gekregen.waar we mee instemmen. En we hebben 15 jaar woonplezier gehad. Dank daar voor! Peter en Gerda Verstuurd vanaf mijn iPad

TOP

Makkelijke en snelle communicatie (ook na oplevering!) Flexibel Planning tot op de dag nauwkeurig Mensen op de bouwplaats super vriendelijk en meedenkend In overleg veel mogelijk (schutting plaatsen en keukenkoof plaatsen voor oplevering)

Vlot en duidelijk

Vosman is van het begin tot aan het einde van onze hele bouw overal vlot mee, netjes in en duidelijk over geweest. We kijken hier met grote tevredenheid op terug.

Zorgeloos bouwen

Onze ervaring met Vosman was zeer prettig. Martijn liet op tijd weten wat er gepland stond en de uitvoering was elke dag weer perfect. Werkplek werd elke dag schoongemaakt en vragen gelijk beantwoord. Cruciale zaken werden overlegd. Grootse pluspunt is dat je alle zorgen omtrent de verbouwing ontnomen wordt en dat zorgt voor een prettig gevoel. Een eventuele volgende verbouwing zal zeker bij Vosman zijn.

Flexibiliteit met mooi eindresultaat

Ons idee over een bijna energieneutrale woning (BENG) -in jaren 30 stijl- was niet alledaags, maar er is aan alle kanten aan gewerkt om het te realiseren. Vragen/tips van ons en ervaring van Vosman kwamen goed samen. Wij en Vosman zagen achteraf gezien kleine details over het hoofd waardoor het nóg beter had gekund. Misschien hadden we het daar van beide zijden te druk voor. Maar na vier voorgaande nieuwbouwwoningen: de flexibiliteit in de organisatie maakten we nergens anders mee.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Zeer prettig bedrijf waar veel kan.

Zeer goed in het meedenken voor en tijdens de bouw vooral Roy die je bijvoorbeeld vraagt draait een deur wel de goede kant op. Ook de netheid op de bouw is uitstekend iedere zaterdag word alles opgeruimd. Enig minpuntje is de installateur die wat minder nauwkeurig werkt wat erg jammer is voor een bedrijf als Vosman.

Vakmannen op elk gebied.

Goede vakmensen, van timmermannen, metselaars tot ontwerper/verkoper. Het werk is netjes, de lijnen zijn kort, rechtstreeks met vb metselaars en niet eerst via kantoor. Bouwplaats was iedere keer keurig achter gelaten. Wel werd in 1 x de grond uitgegraven, dit wisten we niet, anders hadden we wat kunnen regelen met de afgegraven grond.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Duidelijke communicatie, snelle continue bouwperiode en een goede prijs

Fijne werkwijze door bij de eerste afspraak direct de tijd te nemen om de wensen en woning uit te schetsen. Resultaat is direct een mooi ontwerp met een scherpe juiste prijs (binnen het genoemde budget!). Ook heel fijn is het dat er bij een vraag voor een wijziging direct wordt aangegeven wat het kost, duurt niet weer een week voordat je antwoord hebt.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Prima bouwbedrijf ,veel overleg mogelijk en denkt altijd mee.

Niets is teveel, de nazorh ook prima nooit geen discussie het wordt gewoon gemaakt. De uitvoerder een prima kerel,communicatief goed en denkt mee.

duidelijke afspraken / korte lijntjes

onze wensen voor de indeling van de nieuw te bouwen woning is goed omgezet in het ontwerp. Tijdens de bouw duidelijke communicatie .

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Vanaf het begin wordt je goed begeleid misschien wat meer opties / mogelijkheden aangeven bij het bouwen van je nieuwe huis en de service daarna is prima.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Het hele bouwproces prima begeleid! Zeer klantvriendelijker en professioneel

Zie bovenstaand

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Prettig in de communicatie.

Het proces wordt van begin tot eind goed begeleid. Kundige mensen zowel op d bouwplaats als op kantoor.

Betrouwbaar en netjes

Prima afspraken gemaakt, prettige ontspannen samenwerking, goede informatie. Er is netjes gewerkt op de bouw. Planning van de bouwwerkzaamheden is prima.

Netjes en goede communicatie

We wonen er nu 3 maand met erg veel plezier. Vanaf het eerste moment tot de oplevert een erg goede ervaring met Vosman gehad. Ze reageren snel en ook na de oplevering. We hadden na de oplevering een aantal vragen en die werden vakkundig beantwoord en opgelost. Top Tijdens de bouw werd elk weekend de bouwplaats netjes opgeruimd echt top als je met de kids gaat kijken

Geweldig!!!

Wij zijn, zoals van te voren is afgesproken, helemaal aan de hand meegenomen in het bouwproject. Het resultaat is geweldig. Precies zoals we hadden bedacht.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Fantastisch, vriendelijk, professioneel bedrijf.

Ons nieuwbouwhuis is volledig door Vosman gebouwd. Zeer vriendelijke, nette partij. Altijd bereikbaar en altijd bereid uitleg en toelichting te geven over alles. Gezien de omvang van de werkzaamheden uiteraard enkele hobbels geweest, maar deze zijn goed en netjes opgelost, vaak al op eigen initiatief voordat wij überhaupt wisten wat er aan de hand was. Zeer blij met het resultaat! Op voorhand hadden we een hoop horror verhalen gehoord over aannemers/bouwbedrijven. Ook buren die via andere partijen hebben laten bouwen zijn daar niet over te spreken. Blijkbaar is Vosman een positieve uitzondering op de standaard want ik heb geen enkel negatief punt dat ik kan benoemen.

Vertrouwen en vakmanschap

Vanaf het begin zijn de mensen van Vosman Bouw B.V. al aan het meedenken geweest en uit meerdere offertes, kwamen zij met de beste. Een mooi ontwerp en leuke oplossingen voor ideeën die wij hadden. Tijdens de bouw werd altijd alles netjes achter gelaten en bij de oplevering hoefde er eigenlijk nog maar weinig puntjes op de i te worden gezet. Wij zijn erg blij dat we voor Vosman Bouw B.V. hebben gekozen en raden het iedereen aan die voor een nieuwe woning zou gaan om voor hen te kiezen!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Betrouwbare bouwer die goed werk levert

Vanaf ontwerp tot oplevering van ons huis zijn wij altijd goed en netjes geholpen, ondanks onze vele vragen ;-)... Vosman doet wat ze beloven en als het een keer net wat anders loopt, dan wordt dat keurig en op korte termijn opgelost. Ook nu, 2 maanden na de oplevering, liepen we nog tegen enkele dingen aan, maar ook daarin wordt direct actie ondernomen. Wij zijn al met al erg tevreden hoe de hele bouw is verlopen.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Geweldig bouwbedrijf, van begin tot eind allemaal super

Van de begin gesprekken tot de oplevering. Allemaal geweldig verlopen. Alles op schema. Contacten met Mark en Jeroen waren korte lijnen, altijd direct reagerend bij vragen. Alles in overleg. Niets dan lof. Ook de bouwers op locatie, altijd tijd voor een praatje en overleg. Allemaal super vriendelijk en meedenkend. Ik zal Vosman bij iedereen aanbevelen die een huis gaat bouwen. mvg, Frank Gunst

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Fijn bouwbedrijf die goed bouwt en alles onder controle heeft!

Zeer prettig om mee samen te werken!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Een TOP bedrijf om mee samen te werken!

Van het eerste gesprek tot de oplevering prima samenwerking en communicatie. Uitstekende planning die gevolgd wordt. Elke verzoek van onze eigen ideeën werd goed naar geluisterd en over meegedacht. Vlotte bouw met gemotiveerde enthousiaste werknemers. Een bouwbedrijf dat wij iedereen zouden aanbevelen!!!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Van ontwerp tot oplevering genoten!

Fijne aannemer met vakmannen aan boord!

Goed georganiseerd proces

We zijn erg tevreden over Bouwbedrijf Vosman. De communicatie liep erg goed, we werden continu op de hoogte gehouden en vanuit Vosman werden we gevraagd om over zaken na te denken en erop terug te komen. Daar hadden we ruim de tijd voor. Ook qua meerwerk werd er duidelijk aangegeven wat de mogelijkheden waren, incl. de kosten. Op zaterdag werd vaak de bouwplaats opgeruimd. Ons huis is keurig opgeleverd en de paar puntjes die nog opgelost moesten worden, werden vlot geregeld. Allemaal prettige mannen om samen een huis mee te bouwen.

goede prijs kwaliteit verhouding

Van begin tot het einde goed op de hoogte gehouden en alle deadlines zijn gehaald. Huis werd zelfs een week eerder dan gepland opgeleverd. Erg flexibel en meedenkend met ons. Nazorg na oplevering ook erg goed.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Zeer vakkundig en prettig!

Een aannemer die de afspraken nakomt en een planning heeft waar je u tegen zegt. Een eigen huis bouwen is best een spannend traject. Bij Vosman nemen ze alles voor je uit handen, van ontwerp en vergunningsaanvraag tot de uiteindelijke bouw, waarbij alles volgens planning verloopt. Geen vertraging gehad. De bouwkwaliteit is erg goed en het personeel is uiterst vriendelijk als je op de bouwplaats komt kijken. Vakwerk van de bovenste plank. Je ziet dat er goede materialen gebruikt worden en er aandacht voor afwerking is. Samenwerking tussen Vosman en onderaannemers, zoals installatiebedrijf Elders, is vlekkeloos verlopen. Ook als er na oplevering wat aan de hand is wordt het netjes opgelost. Wij raden dit bedrijf zeer zeker aan.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Zeer net, betrouwbaar en professioneel bedrijf.

We hebben een twee onder een kap laten bouwen. Van advies tot realisatie, top!

Super goed!

Wij zijn heel blij dat we met Vosman ons huis hebben gebouwd. Alles is vlekkeloos verlopen. Afspraken worden na gekomen, alles is bespreekbaar, heel flexibel en geen vertragingen. Daarnaast wordt er heel netjes en vakkundig gewerkt. Top!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Vosman kan ik iedereen die wil bouwen aanraden

Dit is het eerste nieuwbouwhuis dat ik heb laten bouwen en het was een positieve ervaring. Vosman heeft goed en helder gecommuniceerd tijdens de voorbereiding en tijdens de bouw. Alles was goed geregeld en er waren geen verrassingen. Het huis is op tijd en binnen budget opgeleverd. Erwin Gelens

zeer tevreden

goede communicatie en uitvoering prettige jongens om mee te werken zowel op de bouw als op kantoor

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Goede service, vakmanschap, goede kwaliteit

Vosman heeft voor ons een super mooi huis ontworpen en gebouwd. Wij zijn super te vrede. Dankje Vosman

Gewoon goed

Volgens afspraak en netjes gewerkt

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Badkamer
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Erg fijn bedrijf om mee te bouwen

Alles werd goed overlegd en problemen werden netjes opgelost. Nette bouw, op de zaterdagen werd het bouwterrein altijd netjes opgeruimd. Ze hielden zich goed aan de afspraken. We zijn erg blij met ons huis en de keuze voor Vosman!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Gestructureerd en vakbekwaam van eerste gesprek tot oplevering!

Een bouwbedrijf met een eigen identiteit en een zeer positieve en prettige werkwijze!

VOSMAN MAAKT ALLES MOGELIJK

Bouwbedrijf Vosman krijgt van ons een dikke tien. Vanaf het moment dat wij bij hen binnen stapten tot aan het moment dat onze woning werd opgeleverd heeft Mark Regeling ons door het hele bouwproces heen geloodst op een hele fijne rustige manier. Alles gaat stap voor stap en wordt duidelijk toegelicht en geen vraag is hen te veel. De mannen op de bouw zijn ook echte vakidioten die ons iedere keer wanneer wij een blik kwamen werpen enthousiast te woord hebben gestaan en ook echt de tijd namen om e.e.a. uit te leggen. Menig hapje en drankje samen met hen maakte het een hele gezellige maar erg warme bouwtijd.....petje af hoor, wat hebben jullie onder enorme warme omstandigheden door gebuffeld en ervoor gezorgd dat ons huis gewoon op de afgesproken tijd klaar was. Wij hebben echt af moeten kicken dat jullie er niet meer waren en dat zegt natuurlijk genoeg. Ook het opperhoofd Martijn Blankenvoorde enorm bedankt dat alles uitstekend reilde en zeilde tijdens het bouwproces, zelfs nadat een nachtelijke bezoeker de bouwplaats onwerkbaar had gemaakt is er geen dag verloren gegaan. Ook installatiebedrijf Elders een dikke pluim voor de fijne samenwerking en het meedenken met alles. De smid is nu bezig om het laatste puntje voor ons huis gereed te maken, en wij.........wij genieten iedere dag van onze mooie woning. EEN BOUWBEDRIJF DIE WIJ ECHT IEDEREEN AANBEVELEN!!!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Een aannemer die haar afspraken nakomt.

Voordat wij de keuze voor Vosman hebben gemaakt, hebben wij diverse gesprekken gehad met verschillende aannemers. Wij hebben geen seconde spijt van onze keuze voor Vosman. In onze wijk zijn verschillende aannemers aan het bouwen en stuk voor stuk lopen zij gigantische vertraging op, terwijl Vosman aan het begin van de bouw de geplande week van oplevering hebben opgegeven en dit daadwerkelijk zijn nagekomen. Daarnaast werken zij zeer netjes, de gehele bouwplaats wordt elke zaterdag opgeruimd.

Prettige samenwerking

Fijn bouwbedrijf. De mensen dachten goed mee en ze willen de klanten tevreden stellen. Prettige samenwerking omdat wij naast de te bouwen woning woonden. De stucadoor had het werk wel wat beter kunnen doen volgens ons. Niet alle muren zijn even strak en de hoeken soms niet recht. Hier kwamen wij pas achter toen we de woning gingen afwerken.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Vosman maakt waar wat ze beloven

Korte lijntjes en snelle reacties Helder, eerlijk en nuchter, geen poespas Alles volgens planning opgeleverd Prima service, ook een paar maand na oplevering

Prima aannemer

De eerste stappen in het traject naar de bouw van ons huis waren perfect. Er werd naar ons geluisterd en kregen de juiste adviezen. We doen veel zelf en Vosman geeft ons alle ruimte om tijdens de bouw onze gang te gaan. Toen de bouw begon waren we erg tevreden. Toen de installateur kwam werden we minder enthousiast. We zijn niet tevreden over de installateur Elders, we vinden de kwaliteit van de werkzaamheden slecht. Gesprekken hierover mochten niet baten. We raden Bouwbedrijf Vosman zeker wel aan maar niet met de installateur die wij hebben gehad.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Perfect, nuchter en vriendelijk, servicegericht, proces perfect voor elkaar.

Wij hebben met heel veel plezier een woning gebouwd met jullie bouwbedrijf. Jullie klantgerichte, nuchtere en servicegerichte houding icm vakmanschap, een uitstekend proces en vlotte bouw maken dat we jullie absoluut aanbevelen. De manier waarop jullie klanten door het proces loodsen van het bouwen van een huis verdient alle complimenten. Evenals hoe kort de lijntjes zijn, dingen die snel opgelost kunnen worden en jullie snelle schakelen en handelen. Mochten we ooit weer een huis laten bouwen, dan is er voor ons geen twijfel: dan kiezen we wederom met volle overtuiging voor Vosman.

Betrouwbare partij

Afgelopen jaar heeft Vosman onze 2 onder 1 kap woning gebouwd. Afgelopen jaar was het extreem druk in de bouw en vanaf dag één heeft Thomas zich aan afspraken gehouden en is alles volgens afgesproken plan verlopen. De planning tussen de verschillende partijen hebben ze goed in de vingers en ik kan niet anders zeggen dat ik onder de indruk ben dat ze dat in deze tijd voor elkaar hebben gekregen. Wij zijn erg blij met het resultaat.

Goed bouwbedrijf, prettige omgang

Goede meedenker, communicatie ,afspraak is afspraak, snel schakelen, flexibel een fijne aannemer

Prima bouwer.

Prima bouwer. Bart heeft het als (jonge) uitvoerder goed gedaan. Wij hebben onze woning deels casco laten opleveren. Tijdens de bouw werkten we dus mee om bepaalde zaken gerealiseerd te krijgen. Het was prettig afspraken maken en de mensen van Vosman stelden zich flexibel op. In het begin ging de ruwbouw best een beetje (te) ruw, met als gevolg schade aan de diverse kozijnen. later is dat echter goed opgelost. Tijdens de oplevering waren er maar een paar restpuntjes. Door de drukte was ik bang dat de planning niet behaald zou worden of dat er slordig afgewerkt zou worden, maar dat was niet terecht.

Prettig en vakkundig bouwbedrijf

Prettige samenwerking Goede planning Harde werkers Goede afstemming en communicatie Flexibel

Openheid en duidelijke samenwerking

Goede samenwerking en helderheid in communicatie door één aanspreekpunt in de voorbereiding en warme overdracht naar realisatie. Kwaliteit, netheid en vriendelijk zijn termen die de samenwerking met Vosman kenmerken.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Perfecte bouwbegeleiding, flexibiliteit en service!

Vanaf de eerste tekening, bouwbegeleiding en het oplossen van restpunten heeft Vosman laten zien dat de klant voorop staat. De communicatie met de bouwbegeleider en de uitvoerder hebben we als zeer prettig ervaren. Vosman biedt in alle opzichten kwaliteit door het leveren van traditionele bouw met personeel die hun vak verstaan.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Vakbekwame mensen denken met u mee van begin tot eind.

Vosman werkt volgens een zeer heldere structuur. De begeleiding van de eerste schets tot en met de laatste detail beslissingen vindt plaats door 1 contactpersoon met veel kennis van zaken, ondersteund door een team deskundige medewerkers op de achtergrond. Geen overdrachten van verkoper naar project, maar 1 contact waar je met je vragen, wensen en keuzes terecht kunt. Op de bouw vakbekwame mensen en een opgeruimde werkplek. Ook hier 1 contactpersoon voor de praktische zaken op locatie, die nauw samenwerkt met de begeleiding vanaf kantoor. Er wordt actief meegedacht om vanuit de praktijk de keuzes verder te kunnen verbeteren. Korte lijnen, snelle reacties en continue duidelijkheid. We wonen nu met veel plezier in onze nieuwe woning die we samen met Vosman gerealiseerd hebben. De enkele opleverpuntjes werden zonder problemen zeer vlot hersteld. Ik kan zowel het proces als het resultaat oprecht niet anders dan met 5 sterren beoordelen.

Fantastisch Bouwbedrijf

Wij kijken terug op een uitermate prettige samenwerking met bouwbedrijf Vosman. Vosman heeft voor ons een twee-onder-1 kap gebouwd in Raalte. Vanaf de eerste gesprekken tot de oplevering hebben wij geen klachten gehad en is voor ons alles soepeltjes verlopen. Bedrijf is te kenmerken als zeer professioneel, secuur, meedenkend, snel-oplossend en zeer ervaren. Dit geldt dan zowel voor de mensen die op kantoor zitten als voor de uitvoerder en de timmerlieden. Kortom een echte aanrader als u ooit nog eens een huis wil laten bouwen!

klantvriendelijk

Bouwbedrijf Vosman betreft een bouwer die de gemaakte afspraken nakomt en de klant vriendelijk te woord staat

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Fijne samenwerking tot het slagen van het totale project.

Fijn samengewerkt met de mannen op kantoor, goed op de hoogte en vakkundig. Eigen mensen op de bouw en de ingeleende metselaars en voegers ook top. Onderaannemers is een aandacht punt. vooral de controle daarop en de aansturing. (het heft in handen houden en niet overlaten aan de onderaannemers. Uiteindelijk is Vosman de bouwer en verantwoordelijke) Na de start van de bouw heeft het werk niet meer stilgelegen en 10 maanden daarna woonden we er al in. Echt een compliment waard.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Klantvriendelijk, korte lijntjes, duidelijke afspraken

Ik heb het bouwproces als zeer prettig ervaren. Vanaf het eerste gesprek tot eind heb ik mij gehoord gevoeld. Had ik een vraag, of was er een klein iets, dan kon ik altijd direct contact opnemen en werd het vlot afgehandeld. De jongens in de bouw werkten netjes en lieten het vooral ook schoon achter. Mijn complimenten!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Goed, duidelijk, netjes, afspraak = afspraak

Ik zal zo weer mijn huis door Vosman laten bouwen. Van dag 1 (1e gesprek) tot de laatste dag (oplevering) uitstekend te spreken.

bijzonder goed bouwbedrijf

We hebben een prettig gewerkt met elkaar. Er was veel te overleggen. We zijn ook goed geholpen door Mark Regeling die ons begeleid heeft in het proces.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Goede service, korte lijntjes, veel ervaring.

Het was een zeer prettige samenwerking. De lijntjes met de kopersbegeleider en de uitvoerder waren kort. De bouw is voorspoedig en netjes verlopen met een uitstekend eindresultaat.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Heel goed , snel , ervaren bouwbedrijf !!

De bouw liep soepel en zeer snel met goed overleg!!

Betrouwbaar en helder in communicatie

Betrouwbaar en helder in communicatie

Positieve ervaring!

Positieve ervaring. Duidelijke lijnen binnen de organisatie. Je weet wat je hebt aan de contactpersoon. De bouw is voorspoedig verlopen en er is altijd overleg mogelijk. Op wat miscommunicatie na kijken we terug op een prettige ervaring en zijn we erg blij met het eindresultaat.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Prettige samenwerking gehad ; Vosman heeft perfecte bouwplanning!

personeel staat je netjes te woord , houdt zich aan afspraken, korte lijnen en op de bouw is het keurig netjes. Goede planning voor uitvoering werkzaamheden, en ze verstaan hun vak.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Een geordend bedrijf die waarmaakt wat ze beloven.

Vanaf het eerste moment is er heel zorgvuldig omgegaan met alles. Zeer prettig contact met Mark Regeling. Hij probeerde vooral mee te denken. Heel positief.

Niets mis met degelijkheid

Goed advies, prettige samenwerking. Ook de opleverpunten worden netjes afgehandeld.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Een aannemer waar je op kunt bouwen!!

Aan alle verwachtingen voldaan. Prettig personeel met mee denkers die ontzorgen voor en tijdens de bouw.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Een vakkundig bedrijf waarbij, in overleg, veel kan.

Een bouwbedrijf die een goed product levert voor een betaalbare prijs. Goed overleg met de uitvoerder tijdens de bouw. Enkele (oudere) medwerkers denken ook goed mee over verbeterpunten tijdens de bouw. Iets voorzichtiger omgaan met het al geplaatste materiaal tijdens de bouw is naar mijn mening een aandachtspunt.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Goede, degelijke bouw met mooi eindresultaat

Voor ons de eerste keer dat we zelf een huis lieten bouwen, dus gingen er blanco in. Vosman verleent goede begeleiding, stap voor stap en contact met kantoor was prima. De jongens op de bouw zijn netjes, vriendelijk, behulpzaam en leveren goed vakmanschap! Wat ook fijn was, is dat je gedurende de bouw al de mogelijkheid hebt om in / om de woning wat klussen te klaren. Enige minpuntje is de 'gesloten boekhouding', je hebt weinig inzage in de stelposten van de (toe)leveranciers en als je dan een wijziging doorvoert door bijv. de badkamer elders af te nemen, dan is de minprijs/teruggave in verhouding zeer beperkt.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Nuchter, hardwerkende mensen met prachtig huis als eindresultaat

Vanaf het eerste moment hebben wij een prettig contact gehad met het bouwbedrijf. Er werd meegedacht om te komen tot het voor ons perfecte huis. Kostentechnisch was er veel mogelijk, alles is bespreekbaar. Gedurende de bouw was er ook met de uitvoerder een goed contact, bij de oplevering waren er dan ook nagenoeg geen opleverpunten. Mogelijke miscommunicatie (met onderaannemers) werd snel opgepakt en opgelost.

Meedenkend en bereikbaar

Vosman BV doet zijn werk na behoren, echter de samenwerking welke ze zijn aangegaan met Elders Installatie techniek laat te wensen over. De mannen op de bouw zijn prima, ons kantoor contactpersoon (van elders) daarentegen komt afspraken of niet na, of is niet tot nauwelijks te bereiken - dit zorgt tijdens het bouwproces voor veel onnodige onzekerheid en onduidelijkheid. Verder heb ik het gevoel wanneer ik niet dagelijks keek en punten aandroeg aan de installateur en of uitvoerder van Vosman, dat dingen over het hoofd gezien waren. Soms was het best slordig. Desalniettemin zal je dit in elk bouwproces tegen komen en de bereidbaarheid en mogelijkheid tot punten aandragen, dragen uiteindelijk bij aan een prettige terugblik op ons bouwproces.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Goede samenwerking, vakmensen op de bouw

We hebben ons huis, samen met Bouwbedrijf Vosman, ontworpen. Mooi proces, het was een feestje! De bouw ging vlot en prima op schema. Je ziet dat de vakmensen allemaal mooi werk willen maken. De communicatie met de uitvoerder en mensen van kantoor was zeer open en transparant. Samen tot een mooi resultaat komen, dat is voor allen het doel. Het is een prachtig huis geworden!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Goede communicatie, goed prijs kwaliteit. Erg tevreden

Prettige communicatie, goed begeleid bij de bouw van ons eerste huis. Erg veel mogelijk ook tijdens de bouw. Prettige partners waar Vosman mee werkt. Grootste pluspunt vonden wij dat we ook een sleutel tijdens de bouw hadden en in overleg ook al zelf aan de slg konden in het huis tijdens bouw. Al met al erg tevreden en zeker aan te raden.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Uitstekende service, perfecte en snelle communicatie, uitermate bekwaam en vriendelijk personeel

Onze nieuwbouwwoning werd in voorspoedig tempo opgeleverd door eersteklas vakmensen. Altijd vriendelijk en meedenkend. Ook de communicatie met onze “bouwheer” en uitvoerder verliep altijd plezierig en snel: vandaag een vraag - morgen antwoord en oplossing. Als we weer zouden kunnen bouwen, dan zeker met Vosman! Echt een aanrader vanuit Ommen!

Gewoon top!

Lekker informeel, korte lijntjes en alles kan. Prachtig huis gebouwd waar niets op aan te merken is. Echte aanrader.

Goed georganiseerd bouwbedrijf

Van begin tot eind een goede begeleiding. Het eindresultaat is super netjes en kwalitatief erg goed!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

No nonse bouwbedrijf, goede bouwers, professioneel en vriendelijk personeel

Vosman heeft het bouwen en verkopen goed in de vingers. He is een no nonsense bouwbedrijf. Wat vooraf is afgesproken komen ze goed na en wat niet is afgesproken is meerwerk. Ook de service van openstaande punten is Top. Iedereen en ook wij geven een zeer goede review en maar er zijn wel een paar financiële issues geweest met een voor ons nadelig resultaat. De bouw is zeer goed verlopen en wat zeer prettig is dat je voor oplevering al een tijdelijke bouwsleutel kan krijgen. Hierdoor kan je de bouw volgen en we mochten zelfs in overleg met uitvoerder wat werkzaamheden uitvoeren. Zeer prettige communicatie met Jeroen de uitvoerder en een correcte Thomas (verkoper). Een review is bedoeld om ook de mindere ervaring te delen: We hebben gekozen voor catalogus bouw en we kwamen er achter dat bij Vosman dit als nadeel heeft dat je weinig tot geen inzicht hebt in prijzen/bestek en hierdoor geen onderhandelingspositie hebt. Je krijgt bij de leveranciers niet rechtstreeks de prijzen. Kies je wat anders dam krijg je in verhouding niet zoveel terug. We hebben de tegels van de badkamer elders gekozen en hierdoor wilde Vosman de badkamer niet meer bouwen en het bedrag dat we terug kregen was laag ondank dat we risico en marge wilden betalen. In de ontwerp fase worden wijzigingen en meer en minder werk tegen elkaar weg gestreept, We zijn te goede trouw geweest dat alles correct was verrekend en na ondertekening kwamen we achter dat we benadeeld waren en zijn hier financieel niet goed uitgekomen met een zeer onprofessionele reactie van de eigenaar. Zouden we weer voor Vosman catalogus bouw kiezen, dan is het antwoord Ja. De reden hiervoor is dat ze veel ervaring hebben en dat zie je terug in de bouw. Ook de totale bouwkosten zijn gunstig ten opzichte van de concurrentie Tip: Kies je voor catalogus bouw reken alles door vanaf de basis prijs. Om financiële verassingen te voorkomen neem zoveel mogelijk grote investeringen mee voor de ondertekening zoals Steen, Pan, Kozijnen, Badkame

Fijne aannemer, fijn contact

Altijd mogelijkheid tot overleg, alles wordt vlot geregeld en lijntjes zijn kort. Bereid om mee te denken!

Vriendelijk, meedenkend, vakmanschap.

Vanaf aankoop woning tot eindoplevering prettig bedrijf! Personeel van kantoor en ook de bouwvakkers denken goed mee. Als de wensen en mogelijkheden er waren konden aantal werkzaamheden in overleg door ons zelf gedaan worden. Communicatie met de installateur (onderaanneming) kon wat beter.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Vloer, Isoleren (deel) woning

Zeer prettige manier van werken. Afspraken worden nagekomen.

Onze nieuwbouwwoning is door Vosman gebouwd. De communicatie verliep prettig. Het feit dat we al tijdens de bouw zelf aan de slag konden in huis, was erg fijn! De afgesproken termijnen zijn behaald en de bouwplaats werd iedere week netjes opgeruimd. Wat ons betreft is het enige verbeterpunt dat de afwerking voor de oplevering iets netter had gekund. Alles binnen de normen,maar de trap was bijvoorbeeld op meerdere punten beschadigd. Al met al raden wij Vosman zeker aan!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Goed bedrijf met eerlijke, duidelijke communicatie

Goed georganiseerd bedrijf, waarbij in overleg alles mogelijk is. Je word van het begin tot het eind goed begeleid.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Erg prettig bedrijf, goede service en een goede kwaliteit!

Begin van dit jaar heeft bouwbedrijf Vosman een verbouwing aan onze nieuwe woning verricht. De verbouwing is erg goed verlopen, zeer goede kwaliteit, goede service en de contacten met iedereen binnen Vosman waren zeer plezierig. Je hoeft maar iets te vragen en het wordt geregeld. Wat ons betreft een aanrader!

Top bouwbedrijf

Zeer tevreden over de manier van bouwen en communiceren. Van mensen van kantoor tot aan de bouwers denken met je mee en zijn klantvriendelijk. Mochten we weer gaan bouwen zullen we dat zonder aarzeling weer door hun laten doen.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

eigenlijk 4.5 ster , prettige samenwerking en een prachtig huis opgeleverd.

prettige samenwerking met een bedrijf waarmee je wat kunt overleggen .

Klantgericht en vriendelijk

Een deskundig bedrijf waar ik veel vertrouwen in heb.

Zeer prettig, deskundig personeel

Dit was onze tweede ervaring met Bouwbedrijf Vosman. Wederom zijn we zeer tevreden. Tijdens het voortraject werden er goede suggesties gedaan en ook tijdens de bouw was het contact goed en werden we actief betrokken bij beslissingen.

Zeer prettig bedrijf

eer goede ervaring gehad met dit bouwbedrijf. Zeer nette werknemers. Bouw is helemaal geworden zoals wij gedacht hadden. Ze denken mee met de klant

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Keuken

‘Gewoon’ goed geholpen...

Vosman is een prima bedrijf dat je goed helpt, snel reageert op mails en telefoontjes en afspraken nakomt. Enige puntje van kritiek is dat het kwaliteitsniveau van bedrijven waarmee Vosman standaard zaken doet, niet van hetzelfde niveau is. Maar ook dat is allemaal goed gekomen, want ook daar is er zeker geen sprake van onwil. Maar Vosman regelt het prima.

Uitstekend!

Prettig om ons huis door Vosman te hebben laten bouwen. Alles is naar wens!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Betrouwbaar en degelijk bouwbedrijf en supermooi huis mee gebouwd

Stap voor stap zijn we in samenwerking met de tekenaar van Bouwbedrijf Vosman tot ons ideale huis gekomen.

Perfect!

Goede ervaring! Wordt gebouwd zoals afgesproken!

Volgens afspraak

Fijne aannemer om mee te bouwen, er was enige wachttijd voordat we met de bouw van onze woning konden starten, maar het was het wachten meer dan waard. Geheel gebouwd volgens planning en uiteindelijk sneller opgeleverd dan verwacht.

Prettige samenwerking, heldere afspraken

Wat ons vooral aansprak bij het nemen van de beslissing was de duidelijke uitleg en de tijd die voor ons is genomen

Ze doen wat ze zeggen.

De totale nieuwbouw als zeer prettig ervaren. De bouw is uitgevoerd door betrokken mensen (zowel op kantoor als op de bouw), allemaal vakmensen. Korte lijnen en een goede communicatie. En natuurlijk een prachtige woning als eindresultaat.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Top bedrijf met betrokken vakmensen en prettige communicatie

Wij hebben de samenwerking vanaf het eerste gesprek tot en met de oplevering als bijzonder prettig ervaren. Zowel de begeleiding in het voortraject als de communicatie met de uitvoerder en de bouwvakkers tijdens de bouw. De lijnen zijn kort. Je merkt dat iedereen enorm betrokken is en dat het echte vakmensen zijn. Het resultaat mag er dan ook wezen. We zijn zeer tevreden en kijken terug op een heel mooi bouwproces.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Laag drempelig betrouwbaar en komt afspraken na

Heel erg prettig, wij konden tijdens de bouw met uitvoerder zaken wijzigen en doorspreken. Ook komen zij met goede ideeen hoe dingen anders en beter kunnen dan dat wij zelf in de gedachten hadden

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Prettige samenwerking op alle fronten

Prettige mensen en samenwerking Goede communicatie Afspraken worden na gekomen Tijdens de bouw de bouwplaats toegankelijk

Super goed

Fijne mensen die hard werken voor een mooi resultaat.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Prettige communicatie, oplossingsgericht en goede kwaliteit.

Positief over de korte communicatielijne, meedenkend en constructief.

Fijn service/en klantgericht bouwbedrijf

Heel fijn bedrijf om mee te bouwen, perfecte service en zeer vakkundig personeel. Komen de afspraken na. Zeker een aanrader voor iedereen die wil nieuw/verbouwen

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Goede samenwerking met uitvoerder Bart!

Fijn bedrijf om mee samen te werken!! Door de vele vertragingen van verontreinigen die zijn opgelopen konden we in overleg met Vosman alles regelen Ook mijn complimenten aan remko die veel voor ons heeft betekent👍🏻 Ga zo door jonks, gas op die lollie🏡

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Zeer accuraat alle afspraken nakomen en goed persoonlijk contact.

Vanaf het begin goede persoonlijke begeleiding in het ontwerp en uitwerking van het te bouwen project. Alle afspraken werden goed nagekomen en het geheel is tot volle tevredenheid afgewerkt

Super overleg. 100% fijne uitvoerder

Alles kan. Gaan niets uit de weg. En denken goed mee.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Goede communicatie en duidelijke afspraken

Zeer tevreden over het eindresultaat. Vanaf de eerste steen tot aan het laatste plintje is er goed meegedacht. Erg prettige communicatie met de uitvoerder en timmerlieden/metselaars. De communicatie met de werkvoorbereider/verkoper was ook rechttoe rechtan.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Een bedrijf waar je van op aan kan.

Soepel in de afspraken. Gevoel dat er van alles mogelijk is. Meedenkend. Prettig en enthousiaste medewerkers

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Garage/schuur
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Overig

Afspraken worden nagekomen, betrouwbaar en goede service

Fantastische bouwbegeleiding, warme nazorg en degelijk doch gedetailleerde afwerking in de woning.

no nonsense bedrijf

prima bedrijf, korte lijn, afspraken worden nagekomen

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Indelingswijziging, Vloer, Keuken, Badkamer, Beglazing en kozijnen

Goed bouwbedrijf maar de voorbereidingMa g beter

Goed bouwbedrijf maar de voorbereiding mag beter. Je hoort niet alle optie’s en dat is erg jammer! Je ziet nu andere mensen met Vosman bouwen en ziet optie’s wat ons niet verteld is...

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Prettige samenwerking en nette bouwers met goed personeel

Erg goede ervaring

Goede samenwerking.

Goede samen werking. Ze zijn goed mee werkend en denken mee aan oplossing.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Vakkundig personeel, afspraak is afspraak

Wij zijn goed begeleid gedurende het gehele proces van de bouw van onze nieuwe woning. De woning is in perfecte staat opgeleverd en het resultaat mag er zijn!

Super communicatie!

Goede communicatie, duidelijke afspraken en goed vakmanschap!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Goed gevoel dat we samen een mooi huis gebouwd hebben

Korte lijnen met de aannemer, snelle reactie op vragen. Mogelijkheid om zelf dingen te doen. Kortom prima partner om samen een huis mee te bouwen. Prettige mensen; zowel op 'kantoor' als de medewerkers op de bouw. De installateur was wel iets minder.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Geweldig bedrijf, strak georganiseerd, netjes met klant en personeel.

Vosman is een prettig bouwbedrijf om mee samen te werken. Ze zijn eerlijk, schappelijk, communiceren goed en denken met je mee. Ook zijn ze in het proces bereid om aanpassingen door te voeren en gaan daar enorm flexibel mee om. Een voorbeeld voor elk ander bouwbedrijf. Tot slot ook niet onbelangrijk, Vosman heeft oog voor detail en bouwt schitterend, echt vakmanschap! Vosman bedankt voor het bouwen van ons huis!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Aanlooptraject als erg prettig ervaren. Wensen worden goed vertaald.

Je kon altijd snel overleg met de uitvoerder hebben. Op/aanmerkingen werden altijd snel vertaald naar de werkvloer. Dachten met je mee. Bouw altijd netjes. Tip, stelkozijnen gebruiken ipv de definitieve kozijnen in een vroeg stadium. Veel grote beschadigingen die moeilijk te herstellen zijn door een schilder.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

degelijke goede bouw. Nette en bekwame bouwvakkers. Goed eindprodukt.

van A tot Z een goede samenwerking om tot een mooie goede woning te komen. Staan open om samen met onze ideeen tot ons droomhuis te komen. Van tevoren een ruwe planning afgeven is bijzonder in de bouwwereld. Kwaliteit en prijs zijn erg goed. Voor definitieve overdracht al een bouwsleutel krijgen, zodat we buiten de standaard bouwwerkzaamheden zelf al aan het werk kunnen. Ieder weekend worden bouwmaterialen opgeruimd. Zelfs na de oplevering is Vosman bereid om defecten/ongemakken op te lossen. 1 woord voor Vosman: KLASSE.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Goede start, prima bouw met een mindere afwerking

Het eerste contact was top. Goede voorbereiding met een mooie brochure. Het proces daarna ging wat snel waardoor de handtekening al snel was gezet. In deze fase hadden we 'achteraf gezien' graag wat meer advies gehad. Ten tijde van de bouw bleek het nodig te zijn dat wij elke dag moesten controleren of alles goed ging. Hier moet vanuit Vosman meer controle op zijn aangezien wij toch aan aantal 'forse' fouten zelf hebben ontdekt (ongeacht of dit een fout is van een onderaannemer). Dit zorgt ervoor dat het vertrouwen afneemt en dat is zonde gezien de goede start. Daarnaast was men te gehaast met de afwerking waardoor te vroeg is begonnen met het afwerken van de muren met het loslaten van de stuclaag tot gevolg. Al met al zijn wij zeker tevreden met bouwbedrijf Vosman waarbij zij meer aandacht moeten besteden aan de controle ten tijde van het bouw en de afwerking.

uitstekend bouwbedrijf

Vanaf begin een goed gevoel. Zowel met de koperbegeleider (Mark) als met de uitvoerder (Jeroen) prettige samenwerking. De lijnen zijn kort en altijd bereid om mee te denken met de klant.. Conclusie: uitstekend!! Groetjes, Peter en Annemarie uit Twello

Perfect geregeld van A tot Z

Van begin tot eind een hele positieve ervaring gehad. Al bij het ontwerpen van de woning werd er goed meegedacht om de wensen in te kunnen passen. Ook tijdens de bouw was overleg over e.e.a. altijd mogelijk. De communicatie was altijd erg duidelijk, en een oplossing snel gevonden! 7,5 maand na het uitgraven wonen wij inmiddels met erg veel plezier in onze nieuwe woning. Snel gegaan!!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Goede ervaringen denken met je mee!

Samen met drie medebouwers een plan gemaakt voor een vier onder een kap en laten uivoeren door Bouwbedrijf Vosman.met onze bouwbegeleider als tussenpersoon. Heeft dit geleid tot vier heel verschillende woningen naar onze eigen wensen. Zowel planner uitvoerder tot stageloper hebben hier met een positieve instelling en vriendelijkheid en oplossing gericht. Goed gewerkt.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Zeer prettige, laagdrempelige samenwerking.

Het voor ons nieuwe proces van het zelf een huis bouwen is mede dankzij de inzet van bouwbedrijf Vosman naar volle tevredenheid verlopen. We genieten nu dagelijks van een heerlijk huis!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Uitstekend bedrijf, komt afspraken na.

Vanaf het hadden we een warm gevoel bij Bouwbedrijf Vosman. We hadden ideeën voor de indeling van de woning. Deze waren niet zoals de standaard woningen die gebouwd werden. De adviseur gaf ons uitstekende adviezen en liet ons bij een aantal woningen kijken waarmee ze aan het bouwen waren. Hierdoor konden we een indruk krijgen van wat er getekend was met hoe het er in werkelijkheid uit komt te zien. De bouw werd in fasen verdeeld. Voor iedere fase werden we uitgenodigd op kantoor om te bespreken wat er in die fase gerealiseerd zou worden. Hierin konden wij nog aangeven wat we eventueel anders zouden willen zien. In de weekenden werd de bouwplaats schoongemaakt. Wanneer wij zelf aan het werk wilden gaan, liepen we niet in de `rommel`. Vragen op e-mails werden meestal nog dezelfde werkdag beantwoord. Wanneer iemand even niet telefonisch bereikbaar was, werden we de volgende werkdag terug gebeld. Wij zijn super tevreden over Bouwbedrijf Vosman en zouden het echt iedereen aanraden.

Heldere communicatie.

Tijdens de renovatie van de kap was de communicatie helder en de werknemers hebben perfect werk afgeleverd.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dak

Over Bouwbedrijf Vosman BV

Bouwbedrijf Vosman hecht veel waarde aan klantvriendelijkheid c.q. klantgericht werken. Door snel in te spelen op vragen van de (potentiële) opdrachtgever en duidelijke communicatie zijn we voor velen een prettige en betrouwbare partner in bouwen gebleken. De beste voorbeelden van door ons gerealiseerde bouwwerken vindt u in de regio Salland, waar we tal van woningen hebben gebouwd, verbouwd of in onderhoud hebben. Het leveren van kwaliteit is voor ons geen streven, maar dagelijkse realiteit. We hopen dat u ons de kans geeft om dit in de praktijk te bewijzen.

Over Bouwnu