Fantastisch Bouwbedrijf

Wij kijken terug op een uitermate prettige samenwerking met bouwbedrijf Vosman. Vosman heeft voor ons een twee-onder-1 kap gebouwd in Raalte. Vanaf de eerste gesprekken tot de oplevering hebben wij geen klachten gehad en is voor ons alles soepeltjes verlopen. Bedrijf is te kenmerken als zeer professioneel, secuur, meedenkend, snel-oplossend en zeer ervaren. Dit geldt dan zowel voor de mensen die op kantoor zitten als voor de uitvoerder en de timmerlieden. Kortom een echte aanrader als u ooit nog eens een huis wil laten bouwen!

klantvriendelijk

Bouwbedrijf Vosman betreft een bouwer die de gemaakte afspraken nakomt en de klant vriendelijk te woord staat

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Fijne samenwerking tot het slagen van het totale project.

Fijn samengewerkt met de mannen op kantoor, goed op de hoogte en vakkundig. Eigen mensen op de bouw en de ingeleende metselaars en voegers ook top. Onderaannemers is een aandacht punt. vooral de controle daarop en de aansturing. (het heft in handen houden en niet overlaten aan de onderaannemers. Uiteindelijk is Vosman de bouwer en verantwoordelijke) Na de start van de bouw heeft het werk niet meer stilgelegen en 10 maanden daarna woonden we er al in. Echt een compliment waard.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Klantvriendelijk, korte lijntjes, duidelijke afspraken

Ik heb het bouwproces als zeer prettig ervaren. Vanaf het eerste gesprek tot eind heb ik mij gehoord gevoeld. Had ik een vraag, of was er een klein iets, dan kon ik altijd direct contact opnemen en werd het vlot afgehandeld. De jongens in de bouw werkten netjes en lieten het vooral ook schoon achter. Mijn complimenten!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Goed, duidelijk, netjes, afspraak = afspraak

Ik zal zo weer mijn huis door Vosman laten bouwen. Van dag 1 (1e gesprek) tot de laatste dag (oplevering) uitstekend te spreken.

bijzonder goed bouwbedrijf

We hebben een prettig gewerkt met elkaar. Er was veel te overleggen. We zijn ook goed geholpen door Mark Regeling die ons begeleid heeft in het proces.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Goede service, korte lijntjes, veel ervaring.

Het was een zeer prettige samenwerking. De lijntjes met de kopersbegeleider en de uitvoerder waren kort. De bouw is voorspoedig en netjes verlopen met een uitstekend eindresultaat.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Heel goed , snel , ervaren bouwbedrijf !!

De bouw liep soepel en zeer snel met goed overleg!!

Betrouwbaar en helder in communicatie

Betrouwbaar en helder in communicatie

Positieve ervaring!

Positieve ervaring. Duidelijke lijnen binnen de organisatie. Je weet wat je hebt aan de contactpersoon. De bouw is voorspoedig verlopen en er is altijd overleg mogelijk. Op wat miscommunicatie na kijken we terug op een prettige ervaring en zijn we erg blij met het eindresultaat.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Prettige samenwerking gehad ; Vosman heeft perfecte bouwplanning!

personeel staat je netjes te woord , houdt zich aan afspraken, korte lijnen en op de bouw is het keurig netjes. Goede planning voor uitvoering werkzaamheden, en ze verstaan hun vak.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Een geordend bedrijf die waarmaakt wat ze beloven.

Vanaf het eerste moment is er heel zorgvuldig omgegaan met alles. Zeer prettig contact met Mark Regeling. Hij probeerde vooral mee te denken. Heel positief.

Niets mis met degelijkheid

Goed advies, prettige samenwerking. Ook de opleverpunten worden netjes afgehandeld.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Een aannemer waar je op kunt bouwen!!

Aan alle verwachtingen voldaan. Prettig personeel met mee denkers die ontzorgen voor en tijdens de bouw.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Een vakkundig bedrijf waarbij, in overleg, veel kan.

Een bouwbedrijf die een goed product levert voor een betaalbare prijs. Goed overleg met de uitvoerder tijdens de bouw. Enkele (oudere) medwerkers denken ook goed mee over verbeterpunten tijdens de bouw. Iets voorzichtiger omgaan met het al geplaatste materiaal tijdens de bouw is naar mijn mening een aandachtspunt.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Goede, degelijke bouw met mooi eindresultaat

Voor ons de eerste keer dat we zelf een huis lieten bouwen, dus gingen er blanco in. Vosman verleent goede begeleiding, stap voor stap en contact met kantoor was prima. De jongens op de bouw zijn netjes, vriendelijk, behulpzaam en leveren goed vakmanschap! Wat ook fijn was, is dat je gedurende de bouw al de mogelijkheid hebt om in / om de woning wat klussen te klaren. Enige minpuntje is de 'gesloten boekhouding', je hebt weinig inzage in de stelposten van de (toe)leveranciers en als je dan een wijziging doorvoert door bijv. de badkamer elders af te nemen, dan is de minprijs/teruggave in verhouding zeer beperkt.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Nuchter, hardwerkende mensen met prachtig huis als eindresultaat

Vanaf het eerste moment hebben wij een prettig contact gehad met het bouwbedrijf. Er werd meegedacht om te komen tot het voor ons perfecte huis. Kostentechnisch was er veel mogelijk, alles is bespreekbaar. Gedurende de bouw was er ook met de uitvoerder een goed contact, bij de oplevering waren er dan ook nagenoeg geen opleverpunten. Mogelijke miscommunicatie (met onderaannemers) werd snel opgepakt en opgelost.

Meedenkend en bereikbaar

Vosman BV doet zijn werk na behoren, echter de samenwerking welke ze zijn aangegaan met Elders Installatie techniek laat te wensen over. De mannen op de bouw zijn prima, ons kantoor contactpersoon (van elders) daarentegen komt afspraken of niet na, of is niet tot nauwelijks te bereiken - dit zorgt tijdens het bouwproces voor veel onnodige onzekerheid en onduidelijkheid. Verder heb ik het gevoel wanneer ik niet dagelijks keek en punten aandroeg aan de installateur en of uitvoerder van Vosman, dat dingen over het hoofd gezien waren. Soms was het best slordig. Desalniettemin zal je dit in elk bouwproces tegen komen en de bereidbaarheid en mogelijkheid tot punten aandragen, dragen uiteindelijk bij aan een prettige terugblik op ons bouwproces.

• Orde en netheid
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Goede samenwerking, vakmensen op de bouw

We hebben ons huis, samen met Bouwbedrijf Vosman, ontworpen. Mooi proces, het was een feestje! De bouw ging vlot en prima op schema. Je ziet dat de vakmensen allemaal mooi werk willen maken. De communicatie met de uitvoerder en mensen van kantoor was zeer open en transparant. Samen tot een mooi resultaat komen, dat is voor allen het doel. Het is een prachtig huis geworden!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Goede communicatie, goed prijs kwaliteit. Erg tevreden

Prettige communicatie, goed begeleid bij de bouw van ons eerste huis. Erg veel mogelijk ook tijdens de bouw. Prettige partners waar Vosman mee werkt. Grootste pluspunt vonden wij dat we ook een sleutel tijdens de bouw hadden en in overleg ook al zelf aan de slg konden in het huis tijdens bouw. Al met al erg tevreden en zeker aan te raden.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Uitstekende service, perfecte en snelle communicatie, uitermate bekwaam en vriendelijk personeel

Onze nieuwbouwwoning werd in voorspoedig tempo opgeleverd door eersteklas vakmensen. Altijd vriendelijk en meedenkend. Ook de communicatie met onze “bouwheer” en uitvoerder verliep altijd plezierig en snel: vandaag een vraag - morgen antwoord en oplossing. Als we weer zouden kunnen bouwen, dan zeker met Vosman! Echt een aanrader vanuit Ommen!

Gewoon top!

Lekker informeel, korte lijntjes en alles kan. Prachtig huis gebouwd waar niets op aan te merken is. Echte aanrader.

Goed georganiseerd bouwbedrijf

Van begin tot eind een goede begeleiding. Het eindresultaat is super netjes en kwalitatief erg goed!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

No nonse bouwbedrijf, goede bouwers, professioneel en vriendelijk personeel

Vosman heeft het bouwen en verkopen goed in de vingers. He is een no nonsense bouwbedrijf. Wat vooraf is afgesproken komen ze goed na en wat niet is afgesproken is meerwerk. Ook de service van openstaande punten is Top. Iedereen en ook wij geven een zeer goede review en maar er zijn wel een paar financiële issues geweest met een voor ons nadelig resultaat. De bouw is zeer goed verlopen en wat zeer prettig is dat je voor oplevering al een tijdelijke bouwsleutel kan krijgen. Hierdoor kan je de bouw volgen en we mochten zelfs in overleg met uitvoerder wat werkzaamheden uitvoeren. Zeer prettige communicatie met Jeroen de uitvoerder en een correcte Thomas (verkoper). Een review is bedoeld om ook de mindere ervaring te delen: We hebben gekozen voor catalogus bouw en we kwamen er achter dat bij Vosman dit als nadeel heeft dat je weinig tot geen inzicht hebt in prijzen/bestek en hierdoor geen onderhandelingspositie hebt. Je krijgt bij de leveranciers niet rechtstreeks de prijzen. Kies je wat anders dam krijg je in verhouding niet zoveel terug. We hebben de tegels van de badkamer elders gekozen en hierdoor wilde Vosman de badkamer niet meer bouwen en het bedrag dat we terug kregen was laag ondank dat we risico en marge wilden betalen. In de ontwerp fase worden wijzigingen en meer en minder werk tegen elkaar weg gestreept, We zijn te goede trouw geweest dat alles correct was verrekend en na ondertekening kwamen we achter dat we benadeeld waren en zijn hier financieel niet goed uitgekomen met een zeer onprofessionele reactie van de eigenaar. Zouden we weer voor Vosman catalogus bouw kiezen, dan is het antwoord Ja. De reden hiervoor is dat ze veel ervaring hebben en dat zie je terug in de bouw. Ook de totale bouwkosten zijn gunstig ten opzichte van de concurrentie Tip: Kies je voor catalogus bouw reken alles door vanaf de basis prijs. Om financiële verassingen te voorkomen neem zoveel mogelijk grote investeringen mee voor de ondertekening zoals Steen, Pan, Kozijnen, Badkame

Zompstraat 14

8102HX Raalte

Over Bouwbedrijf Vosman BV

Bouwbedrijf Vosman hecht veel waarde aan klantvriendelijkheid c.q. klantgericht werken. Door snel in te spelen op vragen van de (potentiële) opdrachtgever en duidelijke communicatie zijn we voor velen een prettige en betrouwbare partner in bouwen gebleken. De beste voorbeelden van door ons gerealiseerde bouwwerken vindt u in de regio Salland, waar we tal van woningen hebben gebouwd, verbouwd of in onderhoud hebben. Het leveren van kwaliteit is voor ons geen streven, maar dagelijkse realiteit. We hopen dat u ons de kans geeft om dit in de praktijk te bewijzen.

Over Bouwnu