Van ontwerp tot oplevering genoten!

Fijne aannemer met vakmannen aan boord!

Goed georganiseerd proces

We zijn erg tevreden over Bouwbedrijf Vosman. De communicatie liep erg goed, we werden continu op de hoogte gehouden en vanuit Vosman werden we gevraagd om over zaken na te denken en erop terug te komen. Daar hadden we ruim de tijd voor. Ook qua meerwerk werd er duidelijk aangegeven wat de mogelijkheden waren, incl. de kosten. Op zaterdag werd vaak de bouwplaats opgeruimd. Ons huis is keurig opgeleverd en de paar puntjes die nog opgelost moesten worden, werden vlot geregeld. Allemaal prettige mannen om samen een huis mee te bouwen.

goede prijs kwaliteit verhouding

Van begin tot het einde goed op de hoogte gehouden en alle deadlines zijn gehaald. Huis werd zelfs een week eerder dan gepland opgeleverd. Erg flexibel en meedenkend met ons. Nazorg na oplevering ook erg goed.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Zeer vakkundig en prettig!

Een aannemer die de afspraken nakomt en een planning heeft waar je u tegen zegt. Een eigen huis bouwen is best een spannend traject. Bij Vosman nemen ze alles voor je uit handen, van ontwerp en vergunningsaanvraag tot de uiteindelijke bouw, waarbij alles volgens planning verloopt. Geen vertraging gehad. De bouwkwaliteit is erg goed en het personeel is uiterst vriendelijk als je op de bouwplaats komt kijken. Vakwerk van de bovenste plank. Je ziet dat er goede materialen gebruikt worden en er aandacht voor afwerking is. Samenwerking tussen Vosman en onderaannemers, zoals installatiebedrijf Elders, is vlekkeloos verlopen. Ook als er na oplevering wat aan de hand is wordt het netjes opgelost. Wij raden dit bedrijf zeer zeker aan.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Zeer net, betrouwbaar en professioneel bedrijf.

We hebben een twee onder een kap laten bouwen. Van advies tot realisatie, top!

Super goed!

Wij zijn heel blij dat we met Vosman ons huis hebben gebouwd. Alles is vlekkeloos verlopen. Afspraken worden na gekomen, alles is bespreekbaar, heel flexibel en geen vertragingen. Daarnaast wordt er heel netjes en vakkundig gewerkt. Top!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Vosman kan ik iedereen die wil bouwen aanraden

Dit is het eerste nieuwbouwhuis dat ik heb laten bouwen en het was een positieve ervaring. Vosman heeft goed en helder gecommuniceerd tijdens de voorbereiding en tijdens de bouw. Alles was goed geregeld en er waren geen verrassingen. Het huis is op tijd en binnen budget opgeleverd. Erwin Gelens

zeer tevreden

goede communicatie en uitvoering prettige jongens om mee te werken zowel op de bouw als op kantoor

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Goede service, vakmanschap, goede kwaliteit

Vosman heeft voor ons een super mooi huis ontworpen en gebouwd. Wij zijn super te vrede. Dankje Vosman

Gewoon goed

Volgens afspraak en netjes gewerkt

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Badkamer
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Erg fijn bedrijf om mee te bouwen

Alles werd goed overlegd en problemen werden netjes opgelost. Nette bouw, op de zaterdagen werd het bouwterrein altijd netjes opgeruimd. Ze hielden zich goed aan de afspraken. We zijn erg blij met ons huis en de keuze voor Vosman!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Gestructureerd en vakbekwaam van eerste gesprek tot oplevering!

Een bouwbedrijf met een eigen identiteit en een zeer positieve en prettige werkwijze!

VOSMAN MAAKT ALLES MOGELIJK

Bouwbedrijf Vosman krijgt van ons een dikke tien. Vanaf het moment dat wij bij hen binnen stapten tot aan het moment dat onze woning werd opgeleverd heeft Mark Regeling ons door het hele bouwproces heen geloodst op een hele fijne rustige manier. Alles gaat stap voor stap en wordt duidelijk toegelicht en geen vraag is hen te veel. De mannen op de bouw zijn ook echte vakidioten die ons iedere keer wanneer wij een blik kwamen werpen enthousiast te woord hebben gestaan en ook echt de tijd namen om e.e.a. uit te leggen. Menig hapje en drankje samen met hen maakte het een hele gezellige maar erg warme bouwtijd.....petje af hoor, wat hebben jullie onder enorme warme omstandigheden door gebuffeld en ervoor gezorgd dat ons huis gewoon op de afgesproken tijd klaar was. Wij hebben echt af moeten kicken dat jullie er niet meer waren en dat zegt natuurlijk genoeg. Ook het opperhoofd Martijn Blankenvoorde enorm bedankt dat alles uitstekend reilde en zeilde tijdens het bouwproces, zelfs nadat een nachtelijke bezoeker de bouwplaats onwerkbaar had gemaakt is er geen dag verloren gegaan. Ook installatiebedrijf Elders een dikke pluim voor de fijne samenwerking en het meedenken met alles. De smid is nu bezig om het laatste puntje voor ons huis gereed te maken, en wij.........wij genieten iedere dag van onze mooie woning. EEN BOUWBEDRIJF DIE WIJ ECHT IEDEREEN AANBEVELEN!!!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Een aannemer die haar afspraken nakomt.

Voordat wij de keuze voor Vosman hebben gemaakt, hebben wij diverse gesprekken gehad met verschillende aannemers. Wij hebben geen seconde spijt van onze keuze voor Vosman. In onze wijk zijn verschillende aannemers aan het bouwen en stuk voor stuk lopen zij gigantische vertraging op, terwijl Vosman aan het begin van de bouw de geplande week van oplevering hebben opgegeven en dit daadwerkelijk zijn nagekomen. Daarnaast werken zij zeer netjes, de gehele bouwplaats wordt elke zaterdag opgeruimd.

Prettige samenwerking

Fijn bouwbedrijf. De mensen dachten goed mee en ze willen de klanten tevreden stellen. Prettige samenwerking omdat wij naast de te bouwen woning woonden. De stucadoor had het werk wel wat beter kunnen doen volgens ons. Niet alle muren zijn even strak en de hoeken soms niet recht. Hier kwamen wij pas achter toen we de woning gingen afwerken.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Vosman maakt waar wat ze beloven

Korte lijntjes en snelle reacties Helder, eerlijk en nuchter, geen poespas Alles volgens planning opgeleverd Prima service, ook een paar maand na oplevering

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige

Prima aannemer

De eerste stappen in het traject naar de bouw van ons huis waren perfect. Er werd naar ons geluisterd en kregen de juiste adviezen. We doen veel zelf en Vosman geeft ons alle ruimte om tijdens de bouw onze gang te gaan. Toen de bouw begon waren we erg tevreden. Toen de installateur kwam werden we minder enthousiast. We zijn niet tevreden over de installateur Elders, we vinden de kwaliteit van de werkzaamheden slecht. Gesprekken hierover mochten niet baten. We raden Bouwbedrijf Vosman zeker wel aan maar niet met de installateur die wij hebben gehad.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Perfect, nuchter en vriendelijk, servicegericht, proces perfect voor elkaar.

Wij hebben met heel veel plezier een woning gebouwd met jullie bouwbedrijf. Jullie klantgerichte, nuchtere en servicegerichte houding icm vakmanschap, een uitstekend proces en vlotte bouw maken dat we jullie absoluut aanbevelen. De manier waarop jullie klanten door het proces loodsen van het bouwen van een huis verdient alle complimenten. Evenals hoe kort de lijntjes zijn, dingen die snel opgelost kunnen worden en jullie snelle schakelen en handelen. Mochten we ooit weer een huis laten bouwen, dan is er voor ons geen twijfel: dan kiezen we wederom met volle overtuiging voor Vosman.

Betrouwbare partij

Afgelopen jaar heeft Vosman onze 2 onder 1 kap woning gebouwd. Afgelopen jaar was het extreem druk in de bouw en vanaf dag één heeft Thomas zich aan afspraken gehouden en is alles volgens afgesproken plan verlopen. De planning tussen de verschillende partijen hebben ze goed in de vingers en ik kan niet anders zeggen dat ik onder de indruk ben dat ze dat in deze tijd voor elkaar hebben gekregen. Wij zijn erg blij met het resultaat.

Goed bouwbedrijf, prettige omgang

Goede meedenker, communicatie ,afspraak is afspraak, snel schakelen, flexibel een fijne aannemer

Prima bouwer.

Prima bouwer. Bart heeft het als (jonge) uitvoerder goed gedaan. Wij hebben onze woning deels casco laten opleveren. Tijdens de bouw werkten we dus mee om bepaalde zaken gerealiseerd te krijgen. Het was prettig afspraken maken en de mensen van Vosman stelden zich flexibel op. In het begin ging de ruwbouw best een beetje (te) ruw, met als gevolg schade aan de diverse kozijnen. later is dat echter goed opgelost. Tijdens de oplevering waren er maar een paar restpuntjes. Door de drukte was ik bang dat de planning niet behaald zou worden of dat er slordig afgewerkt zou worden, maar dat was niet terecht.

Prettig en vakkundig bouwbedrijf

Prettige samenwerking Goede planning Harde werkers Goede afstemming en communicatie Flexibel

Openheid en duidelijke samenwerking

Goede samenwerking en helderheid in communicatie door één aanspreekpunt in de voorbereiding en warme overdracht naar realisatie. Kwaliteit, netheid en vriendelijk zijn termen die de samenwerking met Vosman kenmerken.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Perfecte bouwbegeleiding, flexibiliteit en service!

Vanaf de eerste tekening, bouwbegeleiding en het oplossen van restpunten heeft Vosman laten zien dat de klant voorop staat. De communicatie met de bouwbegeleider en de uitvoerder hebben we als zeer prettig ervaren. Vosman biedt in alle opzichten kwaliteit door het leveren van traditionele bouw met personeel die hun vak verstaan.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Vakbekwame mensen denken met u mee van begin tot eind.

Vosman werkt volgens een zeer heldere structuur. De begeleiding van de eerste schets tot en met de laatste detail beslissingen vindt plaats door 1 contactpersoon met veel kennis van zaken, ondersteund door een team deskundige medewerkers op de achtergrond. Geen overdrachten van verkoper naar project, maar 1 contact waar je met je vragen, wensen en keuzes terecht kunt. Op de bouw vakbekwame mensen en een opgeruimde werkplek. Ook hier 1 contactpersoon voor de praktische zaken op locatie, die nauw samenwerkt met de begeleiding vanaf kantoor. Er wordt actief meegedacht om vanuit de praktijk de keuzes verder te kunnen verbeteren. Korte lijnen, snelle reacties en continue duidelijkheid. We wonen nu met veel plezier in onze nieuwe woning die we samen met Vosman gerealiseerd hebben. De enkele opleverpuntjes werden zonder problemen zeer vlot hersteld. Ik kan zowel het proces als het resultaat oprecht niet anders dan met 5 sterren beoordelen.

Zompstraat 14 8102HX Raalte

Over Bouwbedrijf Vosman BV

Bouwbedrijf Vosman hecht veel waarde aan klantvriendelijkheid c.q. klantgericht werken. Door snel in te spelen op vragen van de (potentiële) opdrachtgever en duidelijke communicatie zijn we voor velen een prettige en betrouwbare partner in bouwen gebleken. De beste voorbeelden van door ons gerealiseerde bouwwerken vindt u in de regio Salland, waar we tal van woningen hebben gebouwd, verbouwd of in onderhoud hebben. Het leveren van kwaliteit is voor ons geen streven, maar dagelijkse realiteit. We hopen dat u ons de kans geeft om dit in de praktijk te bewijzen.

Over Bouwnu