Top, van offerte tot en met realisatie!

Vanaf het eerste moment een goed gevoel. Een prachtwoning neergezet door Vosman, waarbij de communicatie erg fijn verliep. Goede begeleiding voor en tijdens de bouw, uitgevoerd door professionals.

Geweldige presentatie

Presentatie en afspraken werden nagekomen volgens afspraak. Enige verbetering: Tijdens voor oplevering was niet alles klaar voor de inspectie hierdoor was tijdens de oplevering zelf, waren er aantal restpunten onvermijdelijk.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Ze doen precies wat ze beloven

Goed bouw bedrijf met persoonlijke aandacht.

Fantastisch meedenkend bouwbedrijf

We willen nu 15 jaar terugkijkend op de bouw van onze woning jullie laten weten dat we zeer content zijn met alle adviezen van je destijds. Wij gaan nu verhuizen naar een appartement aan de Regge in Nijverdal. Wij hebben van de mensen (en makelaars) die ons huis hebben bezichtigd veel complimenten ontvangen. Dit willen we graag met jullie delen want er is toen veel gerealiseerd op voorspraak van jullie als bouwbedrijf. Wij hebben een pracht van een bod gekregen.waar we mee instemmen. En we hebben 15 jaar woonplezier gehad. Dank daar voor! Peter en Gerda Verstuurd vanaf mijn iPad

TOP

Makkelijke en snelle communicatie (ook na oplevering!) Flexibel Planning tot op de dag nauwkeurig Mensen op de bouwplaats super vriendelijk en meedenkend In overleg veel mogelijk (schutting plaatsen en keukenkoof plaatsen voor oplevering)

Vlot en duidelijk

Vosman is van het begin tot aan het einde van onze hele bouw overal vlot mee, netjes in en duidelijk over geweest. We kijken hier met grote tevredenheid op terug.

Zorgeloos bouwen

Onze ervaring met Vosman was zeer prettig. Martijn liet op tijd weten wat er gepland stond en de uitvoering was elke dag weer perfect. Werkplek werd elke dag schoongemaakt en vragen gelijk beantwoord. Cruciale zaken werden overlegd. Grootse pluspunt is dat je alle zorgen omtrent de verbouwing ontnomen wordt en dat zorgt voor een prettig gevoel. Een eventuele volgende verbouwing zal zeker bij Vosman zijn.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Flexibiliteit met mooi eindresultaat

Ons idee over een bijna energieneutrale woning (BENG) -in jaren 30 stijl- was niet alledaags, maar er is aan alle kanten aan gewerkt om het te realiseren. Vragen/tips van ons en ervaring van Vosman kwamen goed samen. Wij en Vosman zagen achteraf gezien kleine details over het hoofd waardoor het nóg beter had gekund. Misschien hadden we het daar van beide zijden te druk voor. Maar na vier voorgaande nieuwbouwwoningen: de flexibiliteit in de organisatie maakten we nergens anders mee.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Zeer prettig bedrijf waar veel kan.

Zeer goed in het meedenken voor en tijdens de bouw vooral Roy die je bijvoorbeeld vraagt draait een deur wel de goede kant op. Ook de netheid op de bouw is uitstekend iedere zaterdag word alles opgeruimd. Enig minpuntje is de installateur die wat minder nauwkeurig werkt wat erg jammer is voor een bedrijf als Vosman.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Vakmannen op elk gebied.

Goede vakmensen, van timmermannen, metselaars tot ontwerper/verkoper. Het werk is netjes, de lijnen zijn kort, rechtstreeks met vb metselaars en niet eerst via kantoor. Bouwplaats was iedere keer keurig achter gelaten. Wel werd in 1 x de grond uitgegraven, dit wisten we niet, anders hadden we wat kunnen regelen met de afgegraven grond.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Duidelijke communicatie, snelle continue bouwperiode en een goede prijs

Fijne werkwijze door bij de eerste afspraak direct de tijd te nemen om de wensen en woning uit te schetsen. Resultaat is direct een mooi ontwerp met een scherpe juiste prijs (binnen het genoemde budget!). Ook heel fijn is het dat er bij een vraag voor een wijziging direct wordt aangegeven wat het kost, duurt niet weer een week voordat je antwoord hebt.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Prima bouwbedrijf ,veel overleg mogelijk en denkt altijd mee.

Niets is teveel, de nazorh ook prima nooit geen discussie het wordt gewoon gemaakt. De uitvoerder een prima kerel,communicatief goed en denkt mee.

duidelijke afspraken / korte lijntjes

onze wensen voor de indeling van de nieuw te bouwen woning is goed omgezet in het ontwerp. Tijdens de bouw duidelijke communicatie .

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Vanaf het begin wordt je goed begeleid misschien wat meer opties / mogelijkheden aangeven bij het bouwen van je nieuwe huis en de service daarna is prima.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Het hele bouwproces prima begeleid! Zeer klantvriendelijker en professioneel

Zie bovenstaand

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Prettig in de communicatie.

Het proces wordt van begin tot eind goed begeleid. Kundige mensen zowel op d bouwplaats als op kantoor.

Betrouwbaar en netjes

Prima afspraken gemaakt, prettige ontspannen samenwerking, goede informatie. Er is netjes gewerkt op de bouw. Planning van de bouwwerkzaamheden is prima.

Netjes en goede communicatie

We wonen er nu 3 maand met erg veel plezier. Vanaf het eerste moment tot de oplevert een erg goede ervaring met Vosman gehad. Ze reageren snel en ook na de oplevering. We hadden na de oplevering een aantal vragen en die werden vakkundig beantwoord en opgelost. Top Tijdens de bouw werd elk weekend de bouwplaats netjes opgeruimd echt top als je met de kids gaat kijken

Geweldig!!!

Wij zijn, zoals van te voren is afgesproken, helemaal aan de hand meegenomen in het bouwproject. Het resultaat is geweldig. Precies zoals we hadden bedacht.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Fantastisch, vriendelijk, professioneel bedrijf.

Ons nieuwbouwhuis is volledig door Vosman gebouwd. Zeer vriendelijke, nette partij. Altijd bereikbaar en altijd bereid uitleg en toelichting te geven over alles. Gezien de omvang van de werkzaamheden uiteraard enkele hobbels geweest, maar deze zijn goed en netjes opgelost, vaak al op eigen initiatief voordat wij überhaupt wisten wat er aan de hand was. Zeer blij met het resultaat! Op voorhand hadden we een hoop horror verhalen gehoord over aannemers/bouwbedrijven. Ook buren die via andere partijen hebben laten bouwen zijn daar niet over te spreken. Blijkbaar is Vosman een positieve uitzondering op de standaard want ik heb geen enkel negatief punt dat ik kan benoemen.

Vertrouwen en vakmanschap

Vanaf het begin zijn de mensen van Vosman Bouw B.V. al aan het meedenken geweest en uit meerdere offertes, kwamen zij met de beste. Een mooi ontwerp en leuke oplossingen voor ideeën die wij hadden. Tijdens de bouw werd altijd alles netjes achter gelaten en bij de oplevering hoefde er eigenlijk nog maar weinig puntjes op de i te worden gezet. Wij zijn erg blij dat we voor Vosman Bouw B.V. hebben gekozen en raden het iedereen aan die voor een nieuwe woning zou gaan om voor hen te kiezen!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Betrouwbare bouwer die goed werk levert

Vanaf ontwerp tot oplevering van ons huis zijn wij altijd goed en netjes geholpen, ondanks onze vele vragen ;-)... Vosman doet wat ze beloven en als het een keer net wat anders loopt, dan wordt dat keurig en op korte termijn opgelost. Ook nu, 2 maanden na de oplevering, liepen we nog tegen enkele dingen aan, maar ook daarin wordt direct actie ondernomen. Wij zijn al met al erg tevreden hoe de hele bouw is verlopen.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Geweldig bouwbedrijf, van begin tot eind allemaal super

Van de begin gesprekken tot de oplevering. Allemaal geweldig verlopen. Alles op schema. Contacten met Mark en Jeroen waren korte lijnen, altijd direct reagerend bij vragen. Alles in overleg. Niets dan lof. Ook de bouwers op locatie, altijd tijd voor een praatje en overleg. Allemaal super vriendelijk en meedenkend. Ik zal Vosman bij iedereen aanbevelen die een huis gaat bouwen. mvg, Frank Gunst

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Fijn bouwbedrijf die goed bouwt en alles onder controle heeft!

Zeer prettig om mee samen te werken!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Een TOP bedrijf om mee samen te werken!

Van het eerste gesprek tot de oplevering prima samenwerking en communicatie. Uitstekende planning die gevolgd wordt. Elke verzoek van onze eigen ideeën werd goed naar geluisterd en over meegedacht. Vlotte bouw met gemotiveerde enthousiaste werknemers. Een bouwbedrijf dat wij iedereen zouden aanbevelen!!!

Over Bouwbedrijf Vosman BV

Bouwbedrijf Vosman hecht veel waarde aan klantvriendelijkheid c.q. klantgericht werken. Door snel in te spelen op vragen van de (potentiële) opdrachtgever en duidelijke communicatie zijn we voor velen een prettige en betrouwbare partner in bouwen gebleken. De beste voorbeelden van door ons gerealiseerde bouwwerken vindt u in de regio Salland, waar we tal van woningen hebben gebouwd, verbouwd of in onderhoud hebben. Het leveren van kwaliteit is voor ons geen streven, maar dagelijkse realiteit. We hopen dat u ons de kans geeft om dit in de praktijk te bewijzen.

Over Bouwnu