Geweldige bouwers

Met Vosman een rijwoning van 4 gebouwd in Luttenberg. Het contact was heel erg fijn en de jongens op de bouw waren ook echt top. Service naderhand is ook top geregeld, 1 mailtje en voor je het weet heb je een busje voor de deur staan. De lokale partners waarmee Vosman werkt zijn ook erg betrouwbaar en fijn in omgang. (installatie bedrijf Elders is geweldig!) Al met al een fijne partij waar je graag een woning door laat bouwen. Mochten vrienden of familie gaan bouwen kan ik vol overtuiging Vosman aanraden!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Uitstekende begeleiding

In onze oriëntatie naar een aannemer om onze nieuwbouwwoning te laten bouwen hebben wij meerdere aannemers gesproken. Na een eerste gesprek bij Vosman en na het lezen/horen van klantervaringen waren wij snel overtuigd. Vosman heeft onze verwachtingen zeker waargemaakt. Pluspunten: - Uitstekende begeleiding tijdens het gehele bouwproces. Duidelijk, transparant, betrouwbaar, eerlijk en bovenal bijzonder gestructureerd. De ervaring met dergelijke bouwprojecten is overduidelijk aanwezig. - Kwaliteit bouwen, ook irt realistische/prima prijs. - Samenwerking tijdens het bouwproces (een aantal zaken hebben wij in eigen beheer uitgevoerd). Als een verbeterpunt genoemd moet worden, is dat voornamelijk de samenwerking met/werk door onderaannemer/installateur. Wij zijn zeer tevreden en bevelen Vosman van harte aan.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Goed, doordacht, degelijk: er is veel mogelijk naar eigen wensen.

Tijdens de oriënterende gesprekken van 2^1 kap woning en na opdracht is alles duidelijk en goed verlopen. Korte lijnen, heldere afspraken. In goed overleg is er veel mogelijk, ook tijdens de bouw. Er wordt netjes gewerkt, de bouw wordt elke zaterdag opgeruimd. Degelijke bouw-aannemer zonder poespas; gewoon goed.erleg is er veel mogelijk, ook tijdens de bouw. Er wordt netjes gewerkt, de bouw wordt elke zaterdag opgeruimd. Degelijke bouw-aannemer zonder poespas; gewoon goed.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Transparant, handson, prettig in communicatie, strakke planning

Onze ervaring met Bouwbedrijf Vosman BV is heel goed. We zijn van van A to Z goed begeleid en klantvriendelijk te woord gestaan. Onze projectleider Mark is zeer vakkundig en heel duidelijk in verwachtingen managen geweest, wat resulteerde in weinig vragen of onduidelijkheden. Erg fijn vonden we dit. Het team in de uitvoering weet van aanpakken en werkt goed samen met alle externe leveranciers. De planning is strak waardoor er vrij goed zicht is op het traject en dicht op de bal wordt gezeten . Toen wij na de eerste bouwmaanden vroegen waarom er nog geen contact was met de uitvoerder kregen we het volgende antwoord: '' we bouwen x aantal woningen per jaar en dus weten we wat we moeten, geen bericht betekent dat alles volgens plan verloopt''. En zo soepeltjes lijkt het allemaal ook te zijn gegaan. We kunnen daarom dan ook iedereen bouwbedrijf Vosman aanraden!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Vanaf het eerste contact tot en met de oplevering hebben wij de samenwerking met bouwbedrijf Vosman.

Voor het vervangen van onze badkamer en toilet hebben wij prima adviezen gekregen en de uitvoering is zeer deskundig en in goed overleg uitgevoerd.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Badkamer, Overige

Altijd in goed overleg

Prettige samenwerking met de bouwbegeleider

• Advies N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Fijn bedrijf met vakmensen van kantoor tot en met de uitvoering

Fijn bedrijf

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Goed werk en tevreden klant

Tevreden met de werkwijze van het bedrijf. Korte lijntjes en wij zijn goed ontzorgd. Vooraf de klant informeren over wanneer bepaalde werkzaamheden uitgevoerd gaan worden kan beter. Over het geheel genomen zijn wij zeer tevreden over de uitgevoerde werkzaamheden en heeft voldoet onze uitbouw aan een goede prijs/kwaliteitverhouding.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Bouwen met vertrouwen, punctueel en klantgericht!

Vosman staat voor bouwen met vertrouwen. Dat is in ons bouwtraject zeker waargemaakt. In het hele traject van het vormen van een idee tot een definitief ontwerp naar het realiseren van de woning heeft bouwbedrijf Vosman zowel in het proces, als in de uitvoering van het project ons zeer goed begeleid. Na het eerste overleg waarin onze ideeën werden geïnventariseerd was er 3 weken later al een complete tekening waarin alle punten waren meegenomen. Ook was er al een duidelijke, scherpe prijsindicatie. Latere ideeën of nieuwe wensen werden gedurende het proces soepel meegenomen. In dit proces werd precies aangegeven wanneer we welke keuzes (stenen, kozijnen, badkamer, etc) moesten maken. De bouw heeft daarom nooit vertraging opgelopen. Gedurende de bouw hadden we een heel goed contact met de uitvoerder. Deze was altijd aanspreekbaar en in heel veel gevallen was het mogelijk om ook in de bouw nog kleine aanpassingen te doen of er werd meegedacht aan een alternatief. Dit alles leidde tot een mooi resultaat, tijdens de oplevering waren er heel weinig punten. Ook na de oplevering kwam er toch nog een issue naar voren. Ook hierin heeft bouwbedrijf Vosman de verantwoordelijkheid genomen om dit op te lossen. Kortom, bouwbedrijf Vosman ons zowel inhoudelijk als in het bouwproces perfect begeleidt. Als we opnieuw een woning zouden moeten bouwen, zouden we weer bij hen aankloppen.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Duidelijk overzichtelijk en komt afspraken na, een bedrijf waar je op kunt bouwen!

Een prachtige woning in Heino

Mooie woning gebouwd met uitstekend vakmanschap. In goed overleg met de mensen op kantoor en op de bouw is een mooie woning gerealiseerd in Heino. Het was prettig om samen te werken met alle mensen van bouwbedrijf Vosman. Er was goed overleg en er kon makkelijk nog iets gewijzigd worden. Afspraken werden nagekomen.

Stressloos woning bouwen

Prettig eerste gesprek waar goed naar de wensen werd geluisterd. Ze nemen veel regelwerk met gemeente/instellingen uit handen en waar je zelf wat moet doen word je goed geholpen. Partijen/bedrijven met wie zij samenwerken zijn ook zeer kundig en plezierig. Alles word goed gedocumenteerd, korte communicatielijnen/altijd bereikbaar. Afspraken worden nagekomen, ze zijn duidelijk in wat je wanneer kan verwachten. Medewerkers (metselaars, timmerlieden etc).zijn vakmensen en is goede interactie mee. Kortom een bouwbedrijf waar wij zeer plezierig ons huis mee hebben gebouwd.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Prachtige woning na een fijne bouwperiode!

Vanaf het begin tot het eind erg goed begeleid door Bouwbedrijf Vosman. Prettige, heldere en transparante communicatie, met zowel het bouwbedrijf als met onderaannemers. Er werd goed meegedacht met verschillende opties in de woning waardoor er een erg mooi huis is opgeleverd. Vanaf begin af aan klopt de planning exact, wat toch wel bijzonder is in deze tijden. Tijdens de bouw de mogelijkheid gehad om zelf al eigen werkzaamheden uit te voeren, zoals de badkamer en extra installatiewerk, wat wel erg fijn is. Bouwbedrijf Vosman is een echte aanrader, in ieder geval voor een nieuwbouwwoning!

Een prachtig eindresultaat

Wij hebben de samenwerking met Bouwbedrijf Vosman als erg prettig ervaren. Van begin af aan is er goed geluisterd naar onze wensen en daar is goed op ingespeeld. Zowel de voorbereidingsfase als de bouwperiode zijn ons erg goed bevallen. Afspraken worden nagekomen en ook de verbeterpunten zijn snel opgepakt. Ik kan iedereen aanraden om een opdracht aan Bouwbedrijf Vosman te verstrekken.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Er tevreden over de werkzaamheden

Goed duidelijk en prettig

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Een bedrijf waar goed overleg en vakmanschap samen gaat

Ons huis is na goed overleg volgens afspraak gebouwd, alles goed gepland.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Prachtig resultaat met fijne mensen!

Bijna één jaar verder en nog steeds erg tevreden met het resultaat. Daarom laat ik hier graag even een berichtje achter. Top! Zeer prettig om mee samen te werken. Gedurende het traject hebben we een aantal uitdagingen gehad. Dit is in goede samenspraak professioneel opgelost. Respuntjes direct opgepakt en kwalitatief zeer netjes opgeleverd. Ze hebben zeer vriendelijke en nette werknemers! Van Sales tot de heren die het komen uitvoeren. Wees hier zuinig op :) Tip In alle hectiek rondom de drukte in de bouw wel de klant goed meenemen in het verloop/planning. Eventuele verwachtiingen wederzijds goed in kaart brengen! Nogmaals denk en wellicht tot snel!

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Garage/schuur
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Overig

ALLES tot in de puntjes verzorgd!

Vosman heeft voor ons een aanzienlijke aanbouw bij onze bestaande woning in Colmschate gerealiseerd. Onze (schoon)vader, een gepensioneerd BNA architect, had de plannen uitgewerkt en vooraf doorgesproken. Mede namens ook hem kunnen wij niet anders dan Vosman complimenteren met en bedanken voor de zeer professionele en vakkundige uitvoering van de werkzaamheden, maar bovenal ook de zeer prettige manier van samenwerken gedurende het gehele traject zowel met de eigen mensen als ook de onderaannemers. Zonder uitzondering super leuke en vriendelijke mensen met een passie voor hun vak en daarmee uitstekende ambassadeurs voor Vosman!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Kijken met een goed gevoel terug op onze nieuwbouw

Met name over Vosman zelf zijn we heel tevreden. Praktisch dat de dakhaken voor de zonnepanelen in de bouw meekonden geplaatst, en we konden vroegtijdig met eigen schilderwerk en tegelwerk starten. Bij de restpunten voor oplevering bij Aarnink wordt het voor ons gevoel makkelijk op Corona gegooid en blijft het nu nog steeds lang duren. Het aftekenen van de keuken met Elders moesten we veelvuldig achteraan omdat het niet klopte, maar als er iets was dan stond Elders wel voor ons klaar.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Goed kontakt met voorbereiden en uitvoerder

Zeer klantvriendelijke medewerkers. Alles volgens afspraak uitgevoerd.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Keuken

Aandacht voor de klant

voorstadium offerte fase en uitvoering tot oplevering positief. Afhandeling restpunten na oplevering matig en slechte communicatie en lang proces. Uitvoerder op de bouw te on ervaren en te veel werk op zijn bordje denk ik waardoor klant et weinig aandacht krijgt.

Fijne samenwerking

Er was een fijne samenwerking. Korte lijntjes met jeroen. We waren erg blij met de ruimte die we kregen om zelf te klussen.

Prettige samenwerking

Het gehele bouwproces is soepel verlopen en de communicatie is goed en snel.

super tevreden

wij hebben de nieuwbouw van onze woning met bouwbedrijf Vosman als zeer prettig ervaren. vanaf het 1e gesprek was het gevoel goed en de verdere begeleiding in het voortraject was prima. ze nemen goed de tijd om alles rustig te bespreken en denken mee in oplossingen betreft de ideale inrichting van wanden etc. ook tijdens de uitvoering was de communicatie erg goed met de uitvoerder. de paar kleine dingetjes die we hadden werden snel opgepakt en opgelost. zeker een aanrader voor mensen die een mooie en kwalitatief goede woning willen bouwen

Degelijke bouw, strakke planning

Goed traject. Tevreden met het resultaat. Voor sommige aspecten had betere voorlichting had wellicht tot andere keuzes geleid.

Zompstraat 14 8102HX Raalte

Over Bouwbedrijf Vosman BV

Bouwbedrijf Vosman hecht veel waarde aan klantvriendelijkheid c.q. klantgericht werken. Door snel in te spelen op vragen van de (potentiële) opdrachtgever en duidelijke communicatie zijn we voor velen een prettige en betrouwbare partner in bouwen gebleken. De beste voorbeelden van door ons gerealiseerde bouwwerken vindt u in de regio Salland, waar we tal van woningen hebben gebouwd, verbouwd of in onderhoud hebben. Het leveren van kwaliteit is voor ons geen streven, maar dagelijkse realiteit. We hopen dat u ons de kans geeft om dit in de praktijk te bewijzen.

Over Bouwnu