We hebben rustig kunnen kijken en toen we de stoel vonden,hebben wij ons gemeld,we zijn goed geholpen en het is een fijne winkel

Goede en duidelijke afspraak Met andere woorden zo doot wie

Inbetweens besteld bij Fritsvos. Fijn ontvangen en goed geadviseerd! Aanrader.

Organisatorische bende

Veel beloven, maar weinig volgens afspraak regelen. Overal moet je zelf weer achteraan, en zeg je daar wat van dan zijn ze nog beledigd ook. Ik kom hier niet weer! Not: de leggers zijn trouwens wél vakmensen.

Goedemiddag, Wat spijtig om te lezen dat u niet tevreden bent. Wilt u misschien uw naam en gegevens naar ons sturen zodat wij kunnen kijken hoe we dit op kunnen lossen? Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Woonwinkel Frits Vos.

Over leg was goed

Niet gekregen wat er besteld is daar om erg teleurgesteld.

lange wachttijd

Door de corona hebben we lang op onze meubels moeten wachten. Nu hebben we nieuwe wieltjes besteld voor onze eetkamerstoelen en hier wachten we al weer sinds januari op. Je moet altijd zelf bellen, Frits Vos neemt niet vaak contact op. We hebben echt wel begrip voor het feit, dat de leveringstermijn wat langer is door de corona, maar ....zolang moeten wachten op een artikel ?....

Ze nemen alle tijd voor de klant zeer vriendelijk personeel. Gastvrij

ja goed prima .

goeie communicatie afspraken goed nakomen personeel zeer vriendelijk alles geweldig ook in deze corona tijd.

Zowel bij bezoek aan de winkel als de verkoop prettige ervaring

Tevens bij aflevering goede services aan huis door de medewerkers.

Een winkel waar mensen werken met hart voor hun werk én de klant!

Na 25 jaar wilden wij de woonkamer een metamorfose geven. Maar wij wisten eigenlijk niet wat wij wilden en vooral wat er bijs ons mogelijk was. Bij geval kwamen wij bij Frits Vos in Westerhaar. In alle rust daar kunnen rondkijken. Het eerste gesprek met de verkoper wekte vertrouwen. Hij drong niets op. Doorzag de punten waar we tegen aanliepen en dacht mee in oplossingen. Wij zijn naar huis gegaan om te kunnen laten bezinken wat we allemaal gehoord hadden. Een week later zijn we teruggaan met nieuwe vragen. De verkoopster bood ons aan een 3-D interieuradvies te laten maken. Wel onder de voorwaarde dat wij de meubels bij hun kochten. Waren al zo goed geholpen dat dit voor ons geen vraag meer was. Met het interieuradvies er bij hebben wij samen met de interieurstyliste een compleet nieuwe interieur uitgezocht, waarbij alles op elkaar en vooral op ons is afgestemd. Meubels moeten niet alleen mooi zijn. Je moet er ook in het gebruik plezier van hebben en dat hebben we iedere dag. De meubels werden netjes afgeleverd, waarbij ook gelijk de oude meubels weer mee terug werden genomen. Wij zijn super tevreden over hoe wij door de medewerk(st)ers van Frits Vos zijn geholpen. Het zijn mensen met hart voor hun werk én de klant!

professioneel en goed

We zijn goed geholpen, de sfeer was prettig. Veel verstand van zaken.

gemoedelijk en klant vriendelijk

Perfect geadviseerd en bezorgd.

Mooie winkel ,plezierig winkelpersoneel, in een woord super

mooie meubels grote keuze ,en goede kwaliteit.

heel goed

heel solide bedrijft en doet wat ze zeggen en beloven

Hele goeie ervaringen top winkel

Heel vriendelijke personeel mag graag naar toe gaan

alles goed geregeld, op tijd en goed geleverd !!!!

Onze ervaring is uitstekend met dit bedrijf. Goed zo en ga zoo door!!!!

Fijne winkel

Goede service Snelle levering

Gewoon goed

Gewoon goed. Geen grote woorden of veel poeha. Gewoon leveren, op de juiste plek zetten, afrekenen en elkaar vriendelijk groeten.

Prettig verkopers

De verkoper heeft ons uitstekend begeleid naar de juiste keuze

Leuk en vriendelijk personeel, mooie winkel

Fijn bedrijf

Wij zijn in de winkel prima geholpen. Ook toen alles werd geleverd dik voor elkaar. Alleen toen er met een week wat kapot was gegaan moesten we een ander bedrijf inschakelen. Dit vond ik zelf niet zo mooi. Overigens prima gerepareerd.

uitstekend.

wij worden altijd keurig netjes geholpen. en een prima service. prima meubels.

Fantastische woonwinkel waar we met heel veel plezier dit jaar ons interieur hebben gekocht.

Een zaak met veel keuze, goede voorlichting, geweldige service en kwalitatief goede meubels. Prettige samenwerking met zowel het winkelpersoneel als de heren op de werkvloer. Met de verhuizing dit jaar zijn ze ons tot een grote steun en hulp geweest. Zonder namen te noemen allemaal dank voor de prettige contacten.

Super!!

Hele fijne winkel, aardige mensen en bijzonder goede service.

Hoofdweg 185

7676AD Westerhaar-vriezenv wijk